هفته نامه لثارات با انتقاد از عملکرد برخی از مسئولان پرسید مگر قرار است تحریم ها آسان شود .

هفته نامه یالثارت در مطلبی تحت عنوان مگر قرار است تحریم ها آسان شود نوشت: مدتی است مسئولان دولتی با تکرار این موضوع که تحریم‌های جدید، سخت‌ترین نوع تحریم‌ها علیه ایران است تلاش دارند به طور غیرمستقیم بی‌تدبیری‌های صورت گرفته در حوزه مدیریت اقتصادی کشور را توجیه کنند. این اظهارنظر که بیشتر از سوی مقامات ارشد دولتی گفته می‌شود در حالی بیان می‌شود که اساساً گسترش تحریم‌ها به یک امر بدیهی و پذیرفته شده در مراودات جمهوری اسالمی با دشمنان تبدیل شده است نکته آن است که همواره پس از آنکه فشارها و برنامه‌های دولت‌های غربی علیه ایران نتیجه نمی‌دهد و ایران دست از آرمان‌ها و اصول انقلابی خویش برنمی‌دارد آنها برنامه های جدیدتر و تحریم‌های شدیدتری را علیه کشورمان لحاظ می‌کنند به این امید که به اهداف خود برسند. تحریم‌ها تازگی ندارد اما ناگفته نماند مسئولان دولتی بهتر می‌دانند که آن‌چه که هم‌اکنون به عنوان تحریم ایران از آن نام برده می‌شود بیشتر جنبه روانی و جنگ روانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد تا آن‌که بخواهد عملی باشد.
در ادامه این یادداشت به نخبگان توصیه شده است: لازم است نخبگان در دام تبلیغات سنگین طرف غربی در مورد تحریم و تأثیر تحریم‌ها نیفتند چه که یک هدف اصلی و اول دشمن خالی کردن دل مسئولان و مردم ایران درنهایت تخریب رابطه نزدیک مردم و نظام است. بنابراین ذکر این سخن که تحریم‌ها نسبت به گذشته شدیدتر شده است اساساً تکرار بدیهیات است مگر قرار بود تحریم‌ها آسان‌تر و ملایم‌تر شود؟ اصلاً مگر از کشورهای غربی که تحت هدایت آمرانه آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند می‌توان انتظار داشت که از فشار بر ایران دست بردارند؟ مگر می‌توان تصور کرد که غربی‌ها بدون به دست آوردن امتیازی از ایران فیتلیه تحریم‌ها علیه کشورمان را پایین بکشند؟  

/27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 230787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
    34 0
    شما اصولا دچار سوء تفاهم هستید دوستان
  • بدون نام IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
    15 0
    ا اینا که که میگفتن تحریما اثری نداره و تحریم برکته!!!!
  • بدون نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
    16 0
    یاد حرف آقای اجحمدی نژاد افتادم که میگفت:اینقدر مارا تحریم کنید که خسته شوید... حالا چه شده که صدای آه و ناله شان بلند شده دولتی ها؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۷
    14 1
    احمدی نژاد:آنقدر تحریم کنید که زیرپایتان علف سبز شود.... چی شد پس؟