شکسته شدن دستگاه رنجر در مجتمع تفریحی "شورابیل" اردبیل یک کشته برجای گذاشت، این در حالی است که منابع خبری آمارهای متفاوتی درباره تعداد مصدومان اعلام کرده اند.

6 کشته و زخمی
به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ساعت 23 و 5 دقیقه شب گذشته دستگاه رنجر موجود در مجتمع تفریحی "شورابیل" اردبیل به علت نامعلومی هنگام ارایه خدمات دچار شکستگی شد. در این حادثه 6 نفر از افراد که همگی مرد بودند مجروح و راهی بیمارستان شدند. آخرین اطلاعات از وضعیت مصدومان حادثه حکایت دارد سه نفر از مصدومان حادثه پس از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص، دو نفر بستری و یک نفر که جوانی 21 ساله و اهل اردبیل بود بر اثر شدت جراحات وارده علیرغم تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.


نقص فنی علت حادثه اعلام شد
واحد مرکزی خبر تعداد مجروحان حادثه را 3 نفر و علت آن را نقص فنی دستگاه بازی رنجر اعلام کرد.
آقای جعفرزاده مدیر فوریت های پزشکی اردبیل به واحد مرکزی خبر گفت: 2نفر از مصدومان دیشب سرپایی مداوا و مرخص شدند و یک نفر به علت جراحت شدید در بیمارستان فاطمی اردبیل بستری است .
شهرداری اردبیل چندی پیش فعالیت همه دستگاه های بازی موجود در این شهر بازی را برای انجام تعمیرات و رفع نقص تعطیل کرده بود . آقای بدری شهردار اردبیل گفت : قرارداد صاحب رنجر حادثه آفرین خاتمه یافته اما وی خودسرانه اقدام به راه اندازی دستگاه کرده بود.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 230879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ehsan PL ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
    4 0
    چی هست این رنجر، حداقل یه عکس میزاشتید !
  • صمد IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
    3 0
    تا وقتی که پیمانکاران دوتا بچه 16-17 ساله را مسئول دستگاههای بازی بگذارند این مسائل امری عادیست.
  • بدون نام DE ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
    7 0
    نقص فنی علت حادثه اعلام شد!!!? خب معلومه نقص فنی بوده!! رنجر که خلبان نداره بندازن گردن اون!! اما تعمیرکار هم نداره!؟
  • بدون نام CH ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۵
    2 0
    خبر آنلاین لطفا اطلاع رسانی کنید. این مجموعه از مدت ها پیش لوازم بازی آن استاندارد نبوده.ما 7 سال پیش که به اونجا رفتیم نزدیک بود این اتفاق برای ما نیز بیفته.البته رنجر نبود.ولی اون پارک و خیلی از پارکها متاسفانه استاندارد نیست.واقعا متاسفم.
  • بدون نام IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
    4 0
    از نتایج عقب افتادگی و جهان سومی هست چقدر خانواده ها باید داعدار بشن تا مثل کشورهای پیشرفته مدیریت این شهر بازیها به افراد دارای صلاحبت برسد؟
  • بی نام IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
    0 0
    یعنی هیچگونه نظارتی بر این شهر بازیها نیست . با وجود اینکه به قول شما قرارداد این آقا تموم شده باز مبادرت به فروش بلیط رنجر کرده. اگه این اتفاق نمی افتاد شما شهردار محترم اصلا سراغ سالم بودن یا نبودن این وسیله بازی نمی رفتید جه بسا تو همین سانحه افراد بیشتری کشته می شدند شما چه جوابی می خواستید بدید
  • بدون نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
    7 1
    تو این شهر فقط یه شهر بازی هست اونم مال عهد بوقه. یه کشته عادیه عزیز واسه این وسایل قراضه.
  • امین IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
    11 0
    کارگرای چینی صبح روز6/5/91 داشتن رو اون دستگاه کارمیکردن.خوددستگاه هم چینیه و کاملا روش چینی نوشته شده
    • طاها امانی IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۳
      0 0
      دستتان درد نکنه شاید خیلی به آن ها کمک کرده اید؟
  • ... IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۳
    1 0
    واقعا متاسفم من خودم دانشجوی اردبیلم و بارها وسوسه شدم که یه بار سوار این رنجر بشم اما خدایی از وضعیت و غیر استاندارد بودن این دستگاها میترسیدم و مطمعن بودم که این دستگاها بالاخره یه روز حادثه افرین میشه و متاسفانه دیدیم که شد
  • احسان IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    0 0
    من خودم سوار شدم پارسال عید همه وسایل شهر بازی رو.اصلان شهر بازیش متروکه هستش.موندم کی اجازه داده که باز باشه اون شهر بازی.متاسفم باسه همه مسولین استان اردبیل.جدان ما خیلی بدبختیم که این وضع تفریحامونه.اقایون بمونند و خدا و وجدانشون
  • وحید IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    0 1
    ما خودمون تو شورابیل بودیم حوالی ساعت 1ظهررفتیم سرعین توشورابیل یه دونه سرسره بزرگ بود هنگام آمدن به لبش برخورد کرد وسوخت وسایل بازی های شورابیل خطرناک است.