هفته​نامه آسمان در گفت​وگویی با مجید الشیخ سفیر عراق در ایران نوشت:

·        سردار سليماني شهيد زنده است اين توصيف نيز به دليل فعاليت‌ها و سوابق فراوان او در جبهه است فرمانده قدس فردي متدين، متواضع و شخصي است كه زمان برايش معني ندارد. سردار سليماني در برخي از مواقع روزانه 15 تا 20 ساعت كار مي‌كند بسيار كم مي‌خوابد و فعاليت فراواني دارد. در واقع مي‌​توان گفت ذخيره كم نظيري براي ايران است. هميشه در كنار مستضعفين و محرومين است. اما در عين حالا از تبليغات دور است. افرادي مانند سردار سليماني بسيار معدود هستند كه با وجود خدمات فراوان و بي‌شائبه دور از رسانه‌ها زندگي مي‌كنند و از هياهو و جنجال به دور هستند. من البته نام ديگري نيز براي سردار سليماني مناسب مي‌دانم كه سردار گمنام است.
·        {در پاسخ به ادعاي حضور سردار سليماني در عراق} چه كسي گفته است سردار سليماني در عراق حضور داشته است؟ تصور من اين است كه سردار هيچ‌گاه در كشور ما نبوده است و اين اخبار را تأييد نمي‌كنم. نمي‌توان برپايه حدس و گمان و يا اخبار نادرست مدعي اقدامي شد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 231226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۸
    8 3
    سلام درست است که امثال حاج قاسم سلیمانی ها کم اند اما هستند این را هم بگویم بسیجیانی در همین مملکت هستند که به موقع خودش پیش رو تراز حاج قاسم سلیمانی نباشند عقب نیستند.