+ A - سه شنبه 10 مرداد 1391 - 21:37:00 چاپ
امتیاز به مطلب 7 نفر

شاگردهای اول تا سوم کنکور 91 معرفی شدند

جامعه > آموزش - سرپرست سازمان سنجش نفرات برتر آزمون سراسری1391را معرفی کرد.
ابراهیم خدایی در جمع خبرنگاران گفت: در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی آقای محمد استادمحمدی از شهر کاشان به عنوان نفر اول، سینا ملکیان از شهر بابل به عنوان نفر دوم و خانم الهام احسانی مقدم از شهر بابل به عنوان نفر سوم معرفی شدند.
وی افزود: در گروه آزمایشی علوم تجربی خانم فرزانه رحمانی نفر اول از سنندج و آقایان علیرضا اورعی از شهر تهران و مهدی سلیمان زاده از تبریز به ترتیب در این گروه دوم و سوم شدند.
دکتر خدایی تصریح کرد: در گروه آزمایشی علوم انسانی خانم فاطمه فتاحی از شهر تهران نفر اول شد و امیرمحمد هوشمند شط رودی از کرمان نفر دوم و خانم فاطمه سادات حسینی دهنوی از کرمان نفر سوم شدند.
سرپرست سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همچنین در گروه آزمایشی هنر یاسمین قلعه نوعی از تهران اول، شیرین جعفری نسب کرمانی از تهران دوم و میترا موحد از تهران سوم شدند.
وی گفت: در گروه آزمایشی زبان های خارجی خانم فاطمه ولی زاده پاشا از بابل رتبه نخست را کسب کرد.
خدایی افزود: همچنین در این گروه سروش آریایی از اصفهان نفر دوم شد و بیتا مهری از اصفهان و پردیس پاشاخانلو از تهران مشترکاً رتبه سوم گروه آزماشی زبان های خارجی را به دست آوردند.
 4545
 
کلید واژه ها: کنکور - سازمان سنجش -
نظرات 15
  • بدون نام سه شنبه 10 مرداد 1391 - 23:22:51
    6 2 پاسخ به این نظر
    بابل چه خبره مگه؟ خیلی تک رقمی هر سال می ده
    • بدون نام چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 21:06:28
      4 0
      بابليها استعداد برتر. آفرين بر شما
  • بدون نام سه شنبه 10 مرداد 1391 - 23:39:30
    7 4 پاسخ به این نظر
    نفر اول شدن شهرستاني ها در كنكور اين پيام رو ميده كه سهميه بندي مناطق كم كم بايد برداشته بشه
  • بدون نام سه شنبه 10 مرداد 1391 - 23:51:17
    6 1 پاسخ به این نظر
    از بابل و کرمان چندین نفر در بین نفرات اول هستند. جالب بود. تبریک میگیم بهشون. کاش بک نظرسنجی از این افراد بشه و از تاثبر وضعیت اقتصادی روی کنکور سوال بشه. یکی از معلمان خوب کنکور میگفت کنکور امتحان بسیار ناعادلانه ای هست و کسی که پول نداشته باشه سانش موفقیتش خیلی کمه. چون هزینه کلاس کنکور و کتاب و معلم بسیار سنگینه. مثلا امریکا امتحان ورودیشون SAT/ACT هست که تنها یک کتاب برای خوندن اون لازم دارید و هرکس پر تلاش تر باشه نتیجه عالی تری میگیره. مسلما خرید یک یا دو کتاب برای همه مقدروه. ولی توی ایران شما توی خیلی از درسها بدون کلاس تست و کنکور هرچقدر هم تلاش کنید نمیتونید موفق بشید.
  • بدون نام چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 00:01:47
    4 0 پاسخ به این نظر
    اگه سیستم آموزشی مان واقعا استاندارد و اصولی بود رتبه برتر کنکور شدن آرزوی خیلی دور از دسترسی نبود.
  • محمد چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 01:12:16
    22 7 پاسخ به این نظر
    تهرانیا با این همه ادعا تو هیچ رشته ای نفر اول نداشتن ایول بچه شهرستانیا حالشونو گرفتین
    • احمد شنبه 23 شهریور 1392 - 10:17:27
      0 0
      تهرونی هافقط ادعاشون میشه قربون هرچی بچه شهرستانی اگه امکانات تهرونی ها رو داشتیم نفراول کنکور شدن خیلی سخت نبود.
  • بدون نام چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 01:28:45
    7 1 پاسخ به این نظر
    سه تا بابلی؟ حتماً دوپینگ کردن
    • بدون نام چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 21:08:13
      2 1
      حسوديتون ميشه؟ باليها هميشه در المپيادهاي علمي و كنكور جزو نفرات برترند.
  • وحید از یزد چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 05:17:30
    3 1 پاسخ به این نظر
    یکی از دوست های من پنجم کنکور انسانی شده بود بهش زنگ زده بودند ...
  • بدون نام چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 15:41:44
    9 18 پاسخ به این نظر
    به نظرم نفر اول شدن كنكور در شان خانم ها نيست! رشته ها رو هم كه به سلامتي زنانه مردانه كرده اند به نظرم بايد تمام رشته هاي موجود به مردان واگذار بشه و براي خانم ها رشته هاي جديد و البته بسيار مفيد اختراع بشه مثل شكوه مادر شوهر داري شكوه بچه داري شكوه خانه داري و ...
  • آراس از ایلام چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 19:41:12
    9 0 پاسخ به این نظر
    بابل شده محل رشد نخبه ها . آفرین به بابلی ها !!!
  • زاگرس چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 21:02:50
    7 0 پاسخ به این نظر
    آفرين بر سركار خانم فرزانه رحماني نفر اول رشته تجربي از سنندج. مايه افتخاري تو
  • بدون نام چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 23:41:10
    5 0 پاسخ به این نظر
    افرین به نفرات برتر بابلی و ساروی ......مایه افتخارین!!!!
  • mohammad دوشنبه 27 شهریور 1391 - 00:32:19
    4 0 پاسخ به این نظر
    به به بابا به به خدایش حال کردم بز ن قدش فرزانه رحمانی دو ساله که کر دها تو سبقت اند و با رستگار رحمانی رحمانی ها همه نأ بغه ان برین پی کارتو ن تهرونی های ما یه دار سال دیگه هم ان شااله رتبه اول دست خودمونه یعنی بچه کردها؟منم که کنکور دارم بچه ها واسم دعا کنید خدا قوت دوستتون دارم بچه های کر د؟فقط کورد؟بژی کورد
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.