مس کرمان در تبریز سومین شکست فصل را تجربه کرد و حالا شاگردان ابراهیم قاسمپور در آستانه بازی با استقلال در اوج بحران به سر می‌برد.

رضا عنايتي مهاجم مس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاين در خصوص شكست تيمش در تبريز مي‌گويد: «در اين بازي تراكتور فقط يك موقعيت گل داشت و پنالتي آنها هم به هيچ عنوان درست نبود. ما هم مثل دو بازي گذشته فرصت‌هاي زيادي را از دست داديم و متاسفانه در حالي بازي را واگذار كرديم كه به هيچ عنوان مستحق شكست نبوديم. واقعا نمي‌دانم اين بدشانسي كي مي‌خواهد دست از سر تيم ما بردارد.»
او ادامه مي‌دهد:« ما صددرصد مستحق برد بوديم ولي حداقل اگر اشتباه سعيد مظفري‌زاده نبود مي‌توانستيم يك امتياز بگيريم. تماشاگران تراكتور براي من قابل احترام هستند ولي آنها از دقيقه 70 شروع به فحش دادن كردند و همين موضوع باعث شد كه مظفري‌زاده تحت تاثير قرار گرفته و در نهايت براي تراكتور پنالتي بگيرد. اگر قرار است داوران تحت تاثير تماشاگران قرار بگيرند بهتر است كه اصلا قضاوت نكنند.»
از عنايتي مي‌پرسيم كه فكر نمي‌كني با اين شرايط ابراهيم قاسمپور اخراج شود كه او مي‌گويد:« من اميدوارم اين اتفاق نيفتد و قاسمپور بركنار نشود. او تقصيري ندارد و تيم ما در اين 3 بازي نمايش خوبي داشته و به شكل باورنكردني فرصت‌ها را از دست داده است.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 232363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =