+ A - پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 19:38:00 چاپ
امتیاز به مطلب 16 نفر

تدابیر ویژه ترافیکی برای اجلاس غیر متعهدها در تهران/ منتظر خبر تعطیلی باشید

جامعه > شهری - هنوز مدت زمان تعطیلی تهران در دهه اول شهریور مشخص نیست.اما از الان تهران آماده میزبانی از کشورهای جنبش غیرمتعهدها می شود.

سرهنگ محسن مهرایی رئیس پلیس ترافیک شهری درباره شرایط ترافیکی روزهای برگزاری اجلاس جنبش غیرمتعهد‌ها گفت: برای اجلاس غیرمتعهد ها که در دهه اول شهریور ماه در تهران برگزار می شود تدابیر ویژه ترافیکی اتخاذ شده است و محدودیت ترافیکی خاصی نیز درنظر گرفته شده است.البته تلاش خود را می کنیم تا کمترین محدودیتها را اعمال کنیم تا شهروندان پایتخت دچار مشکل نشوند.

همچنین علی سعیدلو معاون رییس جمهور در امور بین الملل هم در حاشیه جلسه هیات دولت اعلام کرد که هنوز مدت زمان تعطیلی تهران همزمان با اجلاس غیر متعهد‌ها مشخص نیست و این موضوع باید به تصویب هیات وزیران برسد. این موضوع به زودی مشخص می شود و آن را به اطلاع می رسانیم.

در تهران پنجم تا ششم شهریور اجلاس کار‌شناسان، هفتم تا هشتم اجلاس وزرا و نهم و دهم اجلاس سران غیر متعهد‌ها برگزار خواهد شد. جنبش غیرمتعهد‌ها 120 عضو دارد که علاوه بر آن 20 عضو دیگر از سازمان‌های بین‌المللی نیز ناظر این اجلاس هستند.
47232

کلید واژه ها: پایتخت - تعطیلات -
نظرات 24
  • ss پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 19:53:07
    184 30 پاسخ به این نظر
    تو لندن المپیک برگزار میشه که بیشتر از ۱۰هزار ورزشکارو میلیونها توریست رفتن اونجا شهر رو تعطیل نکردن اونوقت ما برای یه اجلاس میخوایم تهران رو تعطیل کنیم!!!!!!!
    • بدون نام پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 21:50:04
      8 20
      عزیز اونجا 50 تا سیاستمدارم توش نیست اینجا حرف چندهزارتا سیاستمداره
    • بدون نام پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 22:23:35
      7 15
      توریست درآمدزا چه ربطی به اجلاس داره ؟!!!!
    • صادق پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 23:11:08
      16 4
      حالا مثلا می خوای چی کار کنی ، تعطیل نشه ؟ بذار حداقل زیر کولر بشینیم !!
    • بدون نام جمعه 13 مرداد 1391 - 00:00:29
      6 18
      در تمام کشورهای دنیا حتی امریکا برای اجلاسی که سران کشورها حضور دارند ... که مهمترین دلیل ان مسائل امینیتی است تعطیلی و محدودیت های ترافیکی سنگینی اعمال میشود(در مورد مسائل امنیتی با المپیک قابل مقایسه نیست چون حتی اقدام به ترور یک رییس جمهور عواقب خیلی سختی برای کشور دارد) امیدوارم این اجلاس در بهترین شرایط برگزار بشه
    • بدون نام جمعه 13 مرداد 1391 - 06:58:30
      11 5
      واسه همین چیزاست که جهان سوم موندیم
    • بدون نام جمعه 13 مرداد 1391 - 17:41:01
      6 21
      شما اينجا رو كه همه ي كشورا و تروريستا كمر به نابوديش كرفته اند رو با لندن مقايسه نكن جناب !!
    • بدون نام شنبه 14 مرداد 1391 - 15:13:35
      3 1
      حالا به اینجا که رسید امریکا شد الگو.تو المپیک برای امنیت همون ورزشکارا چند صد میلیون پوند خرج کردن ولی حاضر نشدن تعطیل کنن.
    • ورزشکار شنبه 14 مرداد 1391 - 15:53:37
      3 0
      از نظر شما بله جون یه سیاستمدار از یه ورزشکار ارزشش خیلی بیشتره ولی از نظر اونا جون همه مهمه به همین خاطر برای امنیت ورزشکارا المپیک اونقدر هزینه کردن هزینه ای که برای هیچ اجلاسو سیاستمداری نمیکنن
  • رضا پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 20:08:48
    42 53 پاسخ به این نظر
    ایول!
  • بدون نام پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 20:54:05
    56 86 پاسخ به این نظر
    ما منتظر اعلام تعطيلي هستيم، دم همتون گرم، هر چي بيشتر بهتر...
    • منیره جمعه 13 مرداد 1391 - 19:09:22
      12 9
      واقعا که!!همین شما و امثال تنبلایی مثل شمایند که به دنبال تعطیلی هستن ....پس کشور کی میخواد پیشرفت کنه؟!
    • بدون نام جمعه 13 مرداد 1391 - 19:30:50
      6 7
      این همه تعطیل شدی چی شد؟
  • امیر پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 22:52:53
    12 2 پاسخ به این نظر
    متاسفانه دراین کشور به بهانه های مختلف تعطیلات اعلام می شود. این عمل برای کشوری مثل ما که دارای سرانه درآمدی پایینی هستیم فاجعه است.
  • هادی پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 23:03:25
    10 1 پاسخ به این نظر
    اگرچه مخالف تعطیلی ها ی که دولت پشت سرهم اعلام میکنه هستم اما قابل توجه دوستمون ssورزشکارا با سیاستمدارها فرق می کنن این به اجلاس درحد سران هست نه درحد بعضی ورزشکارها که حتی به خط پایان هم نمی رسن
  • آرش پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 23:29:08
    17 2 پاسخ به این نظر
    اگر اینطوریه که نیویورک باید دایما تعطیل باشه چون همیشه یکعده سران اونجا هستند.
  • بدون نام پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 23:31:22
    9 2 پاسخ به این نظر
    مملکت همینحوری بدون اعلام تعطیله
  • محمد جمعه 13 مرداد 1391 - 01:47:42
    3 2 پاسخ به این نظر
    به احتمال زیاد بعد از عید فطر دولت اعلام می کند؛ هشتم و نهم ویازدهم شهریور یعنی چهارشنبه،پنجشنبه و شنبه را علاوه بر ادارات دولتی بخش خصوصی هم تعطیل خواهد بود چون در کاهش ترافیک و تامین کامل امنیت تعطیلی بخش خصوصی اهمیت بیشتری دارد
  • بدون نام جمعه 13 مرداد 1391 - 05:20:37
    11 3 پاسخ به این نظر
    شما فکر کن هر سری که سازمان ملل مجمع داره نیویورک و تعطیل کنن ؟!
  • بدون نام جمعه 13 مرداد 1391 - 14:39:20
    6 1 پاسخ به این نظر
    توی کشوری که اگر همه جا باز باشه، همه قیمتها از دلار و سکه و شیر بگیر تا آدامس بالا میرود، شاید با سکوت مسئولان، این تعطیلی چند روزه باعث بشه قیمتها در این 5-6 روز ثبات پیدا کنه. پس به فال نیک میگیریم.
  • بدون نام جمعه 13 مرداد 1391 - 16:32:37
    17 4 پاسخ به این نظر
    مملکت که کلاً تعطیله اومدن تو ماه رمضان ساعت کار ادارات کم کردن همرو اسیر کردن آقا روزه گرفتن یه امر شخصی اگه کسی گرفت خودش باید پای طولانی بودن ساعتش وایسه حالا هم که به خاطر یه اجلاس می خوان شهررو تعطیل کنن. هر دم از این باغ بری میرسد
  • بدون نام جمعه 13 مرداد 1391 - 17:33:38
    14 3 پاسخ به این نظر
    تعطیلی رو عشقه سران باز هم به تهران بیایید
  • شمالی جمعه 13 مرداد 1391 - 20:52:22
    9 2 پاسخ به این نظر
    تهرانیا خوش باشید.به سران بگید یسری هم به شمال بزنند تا ما هم تعطیل بشیم.
  • دل خوش شنبه 21 مرداد 1391 - 16:09:24
    0 0 پاسخ به این نظر
    سلام بي خود نيست همه ميرن پايتخت خوش بحالشون. مملكت هميجوريش هم تعطيله. بريد سفر خوش باشيد
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.