با حضور کارلوس کروش،علی کفاشیان،جواد نکونام،امید نمازی و جعفری نماینده شرکت آل اشپورت در ایران قرار داد اسپانسر جدید تیم ملی امضاء شد.

به گزارش خبرآنلاین؛در ابتدای این مراسم علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال در مورد این قرارداد حرف زد و گفت:«قرارداد ما با آل اشپورت سه ساله است.حالا خیالمان راحت است که از لحاظ تامین لباس هیچ مشکلی نداریم.باید از آقای جعفری تشکر ویژه ای کنم که یکی از دغدغه ها ی مهم ما را بر طرف کرد.قرارداد ما تا سال 94 با آل اشپورت ادامه خواهد داشت و امیدواریم این قرارداد برای تیم ایران خوش یمن باشد.»
این اتفاق در حالی افتاد که پس از کفاشیان،جعفری مدیر آل اشپورت هم برای دقایقی حرف زد و گفت:«در این لباس‌ها تکنولوژی‌ای به کار رفته است که بر اساس آن آب زیادی از بدن بازیکن تبخیر نمی‌شود، اگر یک بازیکن 90 دقیقه بدود نزدیک به یک کیلو و 800 گرم آب بدن او تبخیر می‌شود. در حالی که با این لباس‌ها در حدود 700 ـ 800 گرم آب بدنشان تبخیر می‌شود. البته یک کیلوگرم به وزن لباس ها اضافه شده، اما تحت هیچ عنوان عرق بازیکنان را جذب نمی‌کند و سنگین‌تر نمی‌شود.»

اما اظهار نظر کارلوس کروش سرمربی تیم ملی در مورد اسپانسر جدید .او ابتدا از این اقدام آل اشپورت تشکر کرد و سپس گفت:«ما از دو طریق می توانیم به تیم ملی کمک کنیم.یکی حمایت در داخل زمین است و دیگری حمایت در بیرون از زمین.اسپانسرینگ دقیقا از ما در خارج از زمین حمایت می کند. در همین جا به شرکت آل اشپورت به خاطر این حرکت خوب و حمایت از تیم ملی ایران تبریک می‌گویم. حرکت امروز این شرکت نمونه خوبی برای این گونه حمایت‌ها از تیم ملی است و باعث می‌شود بازیکنان جوان به رشد بهتری برسند و نمونه خوبی برای دیگر کمپانی‌ها تا جلو بیایند و حمایت خود را از تیم ملی نشان دهند.»
 

نکته جالب این مراسم آنجا بود که یکی از خبرنگاران که دیرتر از سایرین به محل مراسم رسیده بود از کفاشیان در مورد قرارداد اسپانسرینگ جدید تیم ملی سوال کرد که او گفت:«قرارداد ما سه ساله و مجانی است.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 234002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    73 0
    واقعا خسته نباشید!! البته یک کیلوگرم به وزن لباس ها اضافه شده!!!! این یعنی چی؟بازیکنان با وزنه میدوند؟
  • بدون نام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    79 2
    بابا هنر کردین واقعا اسپانسر مجانی !! گیر آوردین! واقعا زشته برای تیم می یک کشور
  • سهیل IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    55 5
    همه با آدیداسو پوما و نایک میبندن ما با چیز اسپرت !!!
  • alireza10 IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    12 13
    قابل توجه دوستان محترم پرسپولیس هنوز هم نکونام کاپتان تیم ملی هست
  • طاهر IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    21 0
    دوباره ترکمانچای...
  • حسين اهوازي IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    13 13
    اي ول كاپيتان نكونام
  • بدون نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    24 4
    همین که با تولیدی دایی قرارداد نبستن خودش پیشرفته. وگرنه الان باید یه چند میلیاردی هم از جیب می دادید.
  • علی رزی IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    8 14
    فرهاددددد مجیدی ......