پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 03:02:00 چاپ

خلعتبری جلوی در ورزشگاه پرسپولیس/ عکس

ورزش > لیگ برتر - محمدرضا خلعتبری که بزرگترین ناکامی فصل نقل و انتقالات پرسپولیس بود ، به تمرین این تیم رفت.

به گزارش خبرآنلاین ؛ در حاشیه تمرین عصر چهارشنبه پرسپولیس ، حسین ماهینی یک مهمان سرشناس داشت. مدافع راست ملی پوش سرخ ها که باید زودتر خودش را به اردوی تیم ملی می رساند ، راننده ای ویژه داشت. راننده ای که با پورشه ای آخریم مدل به دنبالش آمده بود. او کسی نبود غیر از محمدرضا خلعتبری سپاهان که پیشنهاد بازی در پرسپولیس را ابتدای فصل رد کرد و رفت به اصفهان. خلعتبری که وارد ورزشگاه درفشی فر نشد ، بیرون از ورزشگاه با مسئولان انتظامات باشگاه عکسی به یادگار گرفت.

4141

 

38 دیدگاه
  • دایی
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 03:21:22
    پاسخ
    286 226

    پول پرست.حیف پرسپولیسه تو بیای توش

    • بدون نام
      پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 08:42:15
      441 18

      کلا حیف پولی که برای این بازیکنهای فوتبال و تیمهای فوتبال خرج بشود.

    • ابراهيم
      پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 16:39:11
      83 32

      بيخيال بابا. كل فوتبال دنيا همين جوريه، تو ايران هم همينه. ديگه كاريش نميشه كرد. من و شما هم بوديم استفاده ميكرديم و ميرفتيم دنبال پول. پس بهتره شعار نديم

    • حسین
      جمعه 20 مرداد 1391 - 01:52:46
      12 23

      حیفه یک ریال خرج پرسپولیس

    • amin
      جمعه 20 مرداد 1391 - 02:14:10
      17 2

      مشکل از اینا نیست مشکل از ماست که به اینا رو دادیم مشکل از ماست که عوض اینکه بریم عبدولی ها رو تشویق کنیم میریم دبی و فوتبالی هارو تشویق می کنیم که سه تا سه تا از برزیل بخورن!

  • بدون نام
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 03:33:41
    پاسخ
    552 17

    حیف این پول و پورشه که اینا سوار شن

  • یه دوست
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 03:44:48
    پاسخ
    103 210

    بنازم ممد جان همچنان پلاک رامسر سوار میشی

    • محسن
      پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 12:09:38
      28 68

      ا،بچه شهرستانی

    • محمد
      جمعه 20 مرداد 1391 - 01:00:13
      18 4

      خیلی هم دلت بخواد محسن خان.... ما شهرستانیا هستیم که شما هم هستین... پس خواهشن اینقدر قپی نیا... تهرانیه.......................

  • پوریا
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 06:03:03
    پاسخ
    351 7

    عبدولی باید کاهو بفروشه بعد اینا...

  • بدون نام
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 06:45:22
    پاسخ
    332 9

    این ها پورشه و بنز و بی ام دبلیو سوار می شوند اونوقت یه عده بیکار میرن نفری 10.000 تومان میدن توپ بازی های اینارو می بینند ... بنازم به بنا به سوریان به قاسم رضایی به عبدولی به امید نوروزی به کوروش باقری به حسین رضازاده به بهداد سلیمی به انوشیروانی به احسان حدادی به نصیر شلال به کیانوش رستمی ... سپاس از بنای عزیز

    • جبار سینگ
      جمعه 20 مرداد 1391 - 00:15:53
      19 1

      به نظرم اون پنج شیش نفری که منفی دادن یقینا از همون مفت خورای فوتبالیستن

  • بدون نام
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 07:01:00
    پاسخ
    312 6

    یاد محرومیت های کشتی گیرهای دلاور مثل عبد ولی که میوفتم دلم آتیش میگیره... مقایسه کنید افتخار آفرینیه همین دلاورای بی ادعا رو با عملکرد این فوتبالیست های بی خاصیت توی 10 سال اخیر ..... والله این پولهایی که خرج این مفت خورها میشه حرام اندر حرامه.

  • خسروشيرين
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 07:03:09
    پاسخ
    311 6

    يه تار موي کشتي گيرا و وزنه بردارا مي ارزه به همه اين پورشه سوارا

  • بدون نام
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 08:41:12
    پاسخ
    309 4

    من خودم پرسپولیسی بودم ولی الان بجای عشق به پرسپولیس و استقلال و امثالهم فقط عاشق خلوص نیت و نگاه پاک بچه های زحمتکش و بی ادعای رشته های ورزشی دیگه هستم: از والیبال گرفته تا کشتی و وزنه برداری... محمد بنا را عشق است و کوروش باقری.

  • fariborz
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 12:28:34
    پاسخ
    89 7

    بیچاره کمپانی پورشه، اگه می دونست یه روزی امثال این چهل کیلویی(خدای ادعا و اعتماد به نفش شدیداً کاذب) سوار ماشیناش می شن، عمراً که ماشین می داد داخل بازار . . .

  • ali
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 12:35:57
    پاسخ
    67 1

    به نظر من اين پول بايد به ورزش هاي مثل كشتي و ... خرج بشه تا اينكه به يك سري آدم بي همچيزي به نام فوتباليست آدمهاي مثل حميد سوریان و قاسم رضایی و عبدولی جون مكنن و بنزشو اين بي غيرتها سوار ميشن

  • امیر
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 13:27:46
    پاسخ
    70 3

    امثال خلعتبری که همیشه دنبال پول بیشتر و سیاه بازی هستن ماشین چند صد میلیونی سوار میشن و کسایی که طلای المپیک گرفتن بهشون چیزی نزدیک 150 میلیون پول میدن!! 150 میلیون رو به کسی میدن که 4 سال زحمت کشیده اما تو این فوتبال چند صد میلیون رو فقط برای 9-10 ماه میدن تازه اون فوتبالیست هیچ وقت موفق هم نیست.من یه پرسپولیسی دو آتیشه هستم و پرسپولیس رو شدیدا دوست دارم اما به نظرم وقتش رسیده برای 4-5 سال پول رو از فوتبال بکشن بیرون و خرج ورزشهای دیگه بکنن.تو این مدت حداقل 4 تا فوتبالیست واقعی که عشقشون فوتباله نه پول رو خواهیم داشت و از اون ور هم علاوه بر ورزشکارا خوب تو بقیه رشته ها زیر ساخت های خوبی هم میتونیم داشه باشیم

    • بدون نام
      جمعه 20 مرداد 1391 - 00:14:51
      14 0

      منم استقلالی دو اتیشه ام ولی شدیدا باهاتون موافقم و از اینکه رویانیان و فتح ا..زاده سر بیشتر پول دادن به اینا مسابقه گذاشتن امسال با هم و یکی مثل روزبهانی یا عبدولی بعد این همه زحمت چیزی نمیگیرن و خیلی محروم هم هستن گریه ام میگیره...بعدم اقایون ادعای خداجویی و ماه رمضان و سازندگی و معنویتشون میشه..

  • سامان
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 13:38:28
    پاسخ
    63 1

    تا كي بايد همه پول هاي مملكت رو بدن به اين فوتباليست هاي حيف نون كه بيشترين افتخارشون اينه كه بتونن تازه شايد به جام جهاني را پيدا كنن بعد مثلا قهرمانايي مثل اميد نوروزي بايد با حداقل در امد زندگي كنن و اين ها سوار پورشه بشن هر روزم بدر از ديروز يا احسان حدادي دلاور كشورمون كه بايد با پول خودش بره اردو اين آقايون هر روز تو اردوهاي مختلفو جورواجور.بخدا اگر يك دهم پول اين فوتباليستا رو به بقيه رشته ها ميدادن تا الان 10 تا مدال طلا گرفته بوديم.چون بچه هاي بقيه رشته ها خيلي باغيرت ترن.اما حيف كه خودمونم دو روز ديگه يادمون ميره المپيك و محمد بنا و نوروزي و عبدولي و احسان حدادي ها رو و باز دوباره ميچسبيم به اين فوتبال مسخره

  • فرزاد...اصفهان
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 13:58:39
    پاسخ
    43 6

    پول نباید تو فوتبال بره..اما بیشتر ازین هم نباید تو کشتی بره..ورزشهای محروم دیگه ای هم هستن!! باور کنید هرجا پول زیادی باشه=دلال بازی =خراب شدن ورزش

  • امیر حسین
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 14:32:38
    پاسخ
    66 2

    اونایی که اومدن پرسپولیس چه کار کردن که حالا بخوام غصه ی نیومدن این یکیو بخورم.منم اگه یه میلیارد میگرفتم حال نداشتم خودمو تکون بدم ...

  • مهرداد
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 14:34:53
    پاسخ
    56 2

    آره والله منم قبلا فوتبالی بودم ولی از وقتی دلاوریهای این پهلوونا رو دیدم دیگه از کل فوتبالیستهای بی خاصیت بدم میاد . مسئولان تو رو خدا اینها رو دریابید . اینا ایران رو تا اینجا چهاردهم جهان کردن اما فوتبالیا چی ؟؟؟؟؟؟؟؟ تازه با مدالهای تکواندو و کشتی آزاد ما جزو ده کشور جهان خواهیم شد . میگی نه نگاه کن ..

  • مهدی
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 14:45:57
    پاسخ
    55 1

    مقصر خود ما مردمیم که به این فوتبال مسخره بها دادیم و هی اینا رو بالا بردیم و اینا هم فکر کردن چه کسی هستن و خودشونو برامون میگیرن. خداییش چه کار خیر و خدا پسندانه ای برای این مملکت میکنن؟؟؟ ما مقصریم! نباید اینقدر بهشون بها بدیم.

    • بدون نام
      پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 15:56:29
      48 3

      آهای استقلاليها و پرسپوليسيا اگه يه جو منطق دارين اينقدر سنگ اين دو تا تيم رو به سينتون نزين. اگه اين پولی رو كه تو فوتبال خرج می كنيم تو رشته های ديگه خرج كنيم دوره بعدی المپيك سه برابر اين مدال خواهيم داشت.

  • مجید
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 15:44:48
    پاسخ
    71 2

    تا 10 سال پیش حتی توی اوهام و خیالاتشونم تصور نمیکردن با پورشه حتی عکس بگیرن...

  • حمید رضا اکبری
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 15:49:48
    پاسخ
    64 1

    ای کاش 10 درصد پولی را که سالیانه به این فوتبالیستها میدهند به قهرمانان المپیک بدهند.

  • محمد
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 16:05:49
    پاسخ
    64 1

    تو مملکتي که تحصيلکرده هاش دارن به زور ماهي يه تومن در ميارن، امثال خلعتبري، انصاري فرد، جباري، و ... پول ميلياردي ميگيرن و سوار ماشيناي مدل بالا ميشن، تازه منت هم ميذلرن. به خدا حيف اين پول، حيف اين طرفدارا، حيف اين همه احترامي که به اينا ميشه! حيف ...

  • بدون نام
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 16:46:45
    پاسخ
    57 2

    درود به غیرتت سعید عبدولی . یه روز باید جواب این همه پول مفت گرفتن بدن .

  • بدون نام
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 16:52:58
    پاسخ
    26 2

    وزارت ورزش و رسانه ها بهتر که از این به بعد به جای این همه تمرکز بر فوتبال تمرکز خودشون رو به ورزشهای دیگری بزارن که هم همه مردم رو خوشحال میکنن و هم توی دنیا برای ایران افتخار می آرن تیمهای فوتبال ایران از باشگاهی تا ملی حتی در مقابل ضعیف ترین تیمهای دنیا که در شرق آسیا قرار گرفتن حرفی برای گفتن ندارن اونوقت هزینه ای که برای اونها میشه فکر کنم بیشتر از همه سایر رشته هاست

  • جهان
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 17:09:48
    پاسخ
    27 2

    اقا اینها مشکل ما وفوتبال وکشتی نیست .مشکل اصلی جایی هست که توی جامعه میشه توی خیابون هم فوتبال بازی کرد ولی بعضی از رشته ها اینجور نیستند .این پول خرج کردنها برای فوتبال ریشه داره . دولت مسلما به همه ورزشها بها میده ولی خوب ورزشی که اینقدر سرگرم کننده باشه به غیر ازفوتبال پیدا نمیکنن. ما خودمون فوتبال رو توی کشورمون بزرگ کردیم البته با مدیریت ضعیف توی بقیه رشته ها به اینجا رسیدیم .با همه اینها زنده باد هرچی المپیکی هست .ننگ به همه فوتبالیست ها .برن حالا حالا ها خجالت بکشن .بابا کیروش هم با این همه بزرگی نتونست این فوتبالیست های مارو درست کنه که حالا بازور میخوایم بریم جام جهانی 3تا 4 تا بخوریم وبرگردیم انوقت چهارتا کارشناس 2زاری پیدا میشه میگه اگه خط دفاع مون بد نبود برزیل رو هم میبردیم

  • کارون
    پنجشنبه 19 مرداد 1391 - 21:47:54
    پاسخ
    4 8

    دوستان عزیز نظرهای شما خیلی خوب وسازنده اس منم موافق این هستم باید به رشته ای دیگر مثل کشتی و وزنه برداری بها بدن . اما عزیزان امروز در تمام دنیا به فوتبالیستها بیشتر بها میدن چون گاهی اوقات یه مسابقه فوتبال صد هزار نفر رو به ورزشگاه میکشونه و کانال های تلوزیونی دهها برابر به فوتبال پول میدن بخدا فوتبالیستهای ما هم دوست دارن افتخار آفرینی کنن اما خیلی از دنیا عقب موندیم .این هم درست نیست که بخاطر پولی که میگیرن هر روز تو چشمشون بزنیم مطمئن باشید تا لیاقت نباشه یه پول سیاهم به کسی نمیدن چر ا ؟ چو ن تو کل ایران یه کریم انصاری فرد داریم و دست آخر عزیزان بیائید بجای این حرفهای دلسرد کننده به فوتبالیستهامون اعتماد به نفس بدیم . اونها سرمایه کشور هستن .

    • بدون نام
      جمعه 20 مرداد 1391 - 05:16:31
      11 0

      آقا من با نظرت مخالفم اگه فوتبال دربی سرخ آبی باشه یا کشتی جهانی (حتی کشوری!!!!) من کشتی رو نگاه میکنم هرچند تا قبل از المپیک برای پرسپولیس دعوا هم میکردم!!!!!!!!!!!!!!! مرگ بر این فوتبال تعتیل کنید بره پی کارش بابا حیف کشتی گیرا و وزنه بردارا نیست به خدا تنهایی ما رو خوشحال کردند

  • شهاب فولادی
    جمعه 20 مرداد 1391 - 00:21:14
    پاسخ
    12 1

    من که میگم چطوره تعطیلش کنیم اخه به درد نمی خوره فوتبالی که تو 10 سال هیچ افتخاری نداشته که هیچ سرافکندگی هم داشته.اما من نگران اینم وافسوس می خورم که ای جو و این حرفا بعد جام جهانی بخوابه مردم تو رو خدا پشتشو بگیرید تا این همه پول مفت نره تو جیب این افراد.این پولا فقطم تو جیب فوتبالیستا نمیره خیلیا از این راه لفت و لیس میکنن

  • erfan
    جمعه 20 مرداد 1391 - 02:11:54
    پاسخ
    9 1

    اين بايد با پورشه بياد قهرمان كشتي پشت وانت كاهو بفروشه...........

  • امیر
    جمعه 20 مرداد 1391 - 04:15:54
    پاسخ
    7 1

    خدا حفظتون کنه ورزشکاران المپیک 2012 لندن واقعا آبروداری کردین از تمام ورزشکارانی که مدال صید کردن و نکردن تشکر و قدردانی می کنم. بچه های ایران یه کم فقط یه کم هوای این ورزشکاران دلاور رو داشته باشید این ورزشکاران کل هدایایی که از بگیرن به 20میلیون نمیرسه اما فوتبالیست های بی لیاقته ما پول های بیت المال می گیرن و باهاش پورشه آمریکایی بنز آلمانی ووووو سوار می شن و به دیگران پزشو می دن.ما ایرانی ها چرا این طور هستیم به کسانی که لایق هستن ارزش نمیدهیم اما بی لیاقت ها رو خیلی دوس داریم. بچه های ایران کافی است به استادیوم ها نرید و ببینید چطور به دست بوسی شما عزیزان می یان.وقتتون رو برای کسانی خرج کنید که افتخار هستن براتون. خدا حفظتون کنه بچه های ایران زمین.

  • بابک
    جمعه 20 مرداد 1391 - 04:31:48
    پاسخ
    7 0

    کدوم خلعتبریه؟ مامورمجموعه لیدرهم هست(باحفظ سمت)

  • شادي
    پنجشنبه 26 مرداد 1391 - 13:44:58
    پاسخ
    0 0

    اقا امين كه اون بالا گفتي از برزيل 3تا3تا ميخورن برزيل كم چيزي نيس تا تازه خداروشكر 3تا خورديم

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700