کاروان ایران با هشت مدال طلا،نقره و برنز تا چهارشنبه شب تیم چهاردهم المپیک بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین از لندن؛ محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک ایران یک روز بعداز شب طلایی کاروان ایران در المپیک لندن خوشحال است تعداد مدالها به پیش بینی اش نزدیک شده .او می گوید:« با شروع مسابقه تکواندو ،اگر از حالا مدالهای آنها و آزادکاران را کنار بگذاریم،پیش بینی ما درباره تعداد مدالها درست از آب در می اید. این مساله خوشحال کننده است.»
به گفته او جایگاه فعلی کاروان ایران در المپیک تنها با مدال مردان هفتم است:« اگر قرار باشد برای رده بندی در جدول مدالها،فقط مدال مردان ملاک باشد،ایران حالا تیم هفتم المپیک است.حالا که بانوان ایران خیلی جدی وارد نشده اند.البته در چند سال آینده،با تعداد بیشتررشته ها بشرکت می کنیم.»
او معتقد بود احسان روزبهانی می توانست مدال بگیرد:«روزبهانی می توانست مدال بگیرد اما نشد.»او درباره سیاست مسئولان ورزش ایران در قبال ناداوری ها می گوید:«ما درقبال ناداوریهای اعتراض کردیم که نتیجه اش برکناری داوران بود. درکشتی با اعتراض ما آقای مارتینتی داور وسط را محروم کرد و در بوکس هم همین اتفاق افتاد .البته ناداوری مربوط به امسال نیست.چرا که آنها برای ضایع کردن حق ورزشکاران منطق شرعی و دینی ندارند. فقط طبق منطق فردی و روابط قضاوت می کنند.حتی این قضیه از دست فدراسیون جهانی هم خارج است.البته با پیگیری هایی که ما کردیم هم برای مسابقه عبدولی و هم مظاهری،داوران و هیات ژوری جریمه و محروم شدند.امیدواریم ستادهای برگزار کننده بازی های جهانی و المپیک،طبق شعار بازی جوانمردانه و مردانگی رقابت ها را برگزار کنند.البته کمی از این مساله را می شود به پای اشتباه داوری گذاشت اما در مسابقه مظاهری و عبدولی اشتباه نبود.»
او درباره کمیته حمایت از مدال آوران المپیکی می گوید:«دو ،سه ماه پیش کمیته ای تشکیل شد تا علاقمندانی که می خواهند از مدال آوران المپیکی تقدیر کنند،با کمیته ملی المپیک تماس بگیرند تا این کار انجام شود.»
رئیس کمیته ملی المپیک از پاداش به ورزشکارانی که با ناداوری حذف شده اند می گوید:«کمیته ای در تهران تشکیل شده که شرایط ورزشکاران را بررسی می کند.تا آنهایی که با ناداوری مدال نگرفته اند هم پاداش بگیرند.»علی آبادی حالا با مدال نقره احسان حدادی دوباره به فکر احیا کمیته رشته های پر مدال افتاده:«دوباره کمیته رشته های پرمدال که مدتی است منحل شده ،شروع به کار می کند .در حالی که انحلال آن آسیب زیادی به ورزش زد.قرار است مدال در 5 -6 رشته را در بازیهای آسیایی و المپیک بعدی را پیگیری کند.به طورحتم بدانید اگر در گوانگ ژو مدال بوکس نداشتیم در اینچه اون کره سه مدال داریم.در قایقرانی هم مدال می گیریم.این کمیته کار می کند تا جایگاه کاروان ایران به 15 برسد.»
////
محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک،بعداز مسابقه احسان روزبهانی،قبل از خداحافظی به علی مظاهری پرچمدار کاروان ایران که داور او را حذف کرد،دلگرمی داد.او در حالی که دست مظاهری را درست گرفته بود و با دست دیگرش به شانه بوکسور وزن 91 کیلو می زد می گفت:«تو در اینچه اون باید طلا بگیری.چیزی را از دست نداده ای ناراحت نباش.»
4141
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 234551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 61
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    59 90
    آقای علی آبادی این مدال گرفتن ها نشان از برنامه ریزی هست که در این چند ساله صورت گرفته و از بازی های آسیایی شروع شده ....اما آقای علی آبادی از این به بعد احتیاج به برنامه ریزی دقیق تری هست باید از اشتباهات گذشته هم درس گرفت یکی از همین اشتباهات جوایزی که برای قهرمانان در نظر گرفته شده وقتی که یه قهرمان المپیک می بینه که بعد از 4 سال تلاش جوایزی که بهش میدن نصف درآمد یه فوتبالیست درجه چندم هم نیست دل سرد میشه برید کشورهای دیگه ببینید که به قهرمانان المپیکیشون چگونه پاداش میدن ....خواهشاً به رشته های پایه و مدال آور هم رسیدگی کنید مثل دو میدانی قایقرانی تیراندازی ....چندتا از ورزشکارانمون تو همین رشته ها حتی مربی نداشتن این باعث تاسفه...امیدوارم از اشتباهاتمون درس بگیرم
    • سازمخالف IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
      127 2
      این از اون حرفایی بود که فقط آقای علی آبادی استعداد در گفتنش دارند !!!! مانند انگلیسی صحبت کردن ایشون در اوپک !!!
    • al pacino IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
      11 0
      یادش بخیر علی آبادی بعد از المپیک پکن گفته بود هدف ما از شرکت در این بازیها،کسب آمادگی برای مسابقات دهه فجره
  • بدون نام IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    259 9
    این نشون بی لیاقتی یک سازمانه که عدم توانایی و بی کفایتیش در توسعه زیرساخت های ورزش بانوان رو اینجوری جواب میده !!! حالا یکی نیست بگه همین چهار تا طلای آقایان مگه محصول عملکرد درخشان شما بوده ؟! این مدال ها فقط نتیجه تلاشهای خود ورزشکارا در عین محرومیت های امکاناتی که داشتن بوده ( که در مصاحبه هاشون هم بهش اشاره کردن)...
    • بانام! IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
      4 35
      وقتیکه تیم نتیجه نمیگیره میگیم مسولش بی کفایتیه وقیکه هم خوب نتیجه میگیره میگیم مسولش بی کفایتیه خوش شانسه !!!! چند سال پیش وقتیکه آقای علی آبادی تعداد مدالها راپیش بینی کرد همه از جمله خود من خندیدیم ولی واقعیت اینه که پیش بینی ایشون درست از آب درآمده البته شاید از خوش شانسی ایشونه!!
    • بدون نام IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
      33 0
      استاد علی آبادی تو این مدت درگیر تکمیل زبان انگلیسیشون بودن انشاالله المپیک بعدی اول میشیم
    • بدون نام IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
      16 1
      راست می گه خوب یادمون نرفته قبل از گوانگژو گفت اگه نتیجه دوحه را بگیریم شاهکار کردیم بعد که یک دفعه دید وضع مدال ها خوب شده پرید وسط کفت دیدید گفتم 20 تا طلا می گیریم اصلا بابا تو نوسترا داموس راستی How do you do :-) :-) :-)
  • بدون نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    203 7
    خب شما هم تیم زنان بفرستید تا مدال بیارن. چطوره الم÷یکو فقط کشتی فرنگی کنن تا اول بشیم!!
    • بدون نام IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
      2 37
      غیرتت کجا رفته؟!!
  • ss IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    214 5
    اگه المپیک زنان بود چندم بودیم؟
  • علی IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    97 31
    چرا فلپس از این ور میره اون ور استخر و از پهلو میره و ... چندین طلا بهش میدن؟ ولی وزنه برداری یک طلا داره؟ تکواندو 2 وزن میتونه شرکت کننده داشته باشه؟ کاراته نیست؟
    • حسين IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
      اي درود بر شير پاكي كه خوردي..... اينا همش توطئه انگليسياست
    • بدون نام IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
      6 0
      میگن تاریخ را فاتح مینویسه. اینجا هم همینطوره
    • جلال IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
      25 1
      بابا فلیپس آمریکایی.همش کار آمریکاس از 100 سال پیش می دونستن ما تو وزنه برداری قوی می شیم یه طلا براش گذاشتن.تازه اگه می خواستند به تعداد مسئولان شرکت کننده در رژه هم مدال بدن باز ما اول می شدیم مگه فلیپس چه کار کرده که علی آبادی نکرده یه مدالم باید به ایشون بدن دیگه.یه کمیته هم تشکیل بدید برای رشته هایی که مدال آور نیستند یه کمیتم برای رشته های که شاید مدال بیارند بعدش دوباره یه کمیته تشکیل بدید نظارت کند بر این دو کمیته.بلاخره مسئولین بچه دارند و بچه هاشونم بچه دار میشن و ... اینطوری درصد بیکاری هم کم میشه.خبرجون چاب کن که بفهمم عادلی
  • بدون نام US ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    277 8
    افتخارات ورزشکاران غیور ایرانی به شما جناب آقای علی ابادی هیچ ارتباطی ندارد.
    • مارکار PT ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
      103 4
      احســـــــــــــــــــــــــــــــــنت...گل گفتی.
  • بدون نام AU ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    225 4
    اي كاش آقاي علي ابادي معلم خصوصي انگليسي من ميشد تا بتونم مثل قناري انگليسي صحبت كنم.!!
  • منتقد IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    157 3
    مرد مومن خب امکانات و بودجه بانوان رو بیشتر کنید
  • مهرداد IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    183 1
    من تو این موندم علی آبادی با چه زبونی اعتراض کرده آخه اون که انگلیسی بلد نیست! یاد سخنرانی اوپک بخیر!
  • بدون نام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    107 3
    آقای علی آبادی امیدوارم مواظب باشید اتفاقاتی که برای آقای رضا مهماندوست سرمربی اسبق تکواندو افتاد دوباره تکرار نشود.... کاری کنید ایشون به میادین برگرده حیفه ورزش مملکت به خاطر حق خوری ها از وجود همچین سرمربی بهره نبره.....
  • بدون نام IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    80 1
    دلمون واسه انگلیسی خوندنتون تنگ شده! اگه میشه تو این اوضاع بد اقتصادی یه کم مردما بخندون!
  • حمید IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    67 1
    الان یعنی از ما تعریف کردی علی آبادی؟ واااای خدا این دیگه کیه
  • بدون نام IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    66 0
    نمیشد بگه اگر برای بانوانمون امکانات و آزادی عمل میزاشتیم هفتم دنیا بودیم؟؟؟
  • مهنااز IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    67 1
    این حرف نشانه ضعف شماست و نشان دهنده تبیض در ورزش بانوان و اااقایون مشکل حجابم نیس وگرنه رشته های زیاادی هست که میشه باحجاب شررکت کرد مثلا چرا تیم ووالییبال بانووان مربی ای درحد ولاسکو نداره
  • بدون نام IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    61 0
    آقابیخیال !یک بنا شمارونسبت به پکن زنده کرده اگه یک خادم درفرنگی میداشتیدبه بناهم رحم نمیکردید من نمیدونم اولین فردی که نظرداده وحرف ازبرنامه زده میدونه چی داره میگه؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    63 0
    این ضعف شماست که نمایندگان ورزشکار زن کم داریم
  • بدون نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    70 0
    من جای شما خبرآنلاینیا بودم این صفحه رو با نظرات مردم میفرستادم برای این آقای علی آبادی تا ببینن آقا ایشون اظهارنظر نفرمایند سنگینتره ( البته به درد باقی مسوولین هم میخوره عبرت بگیرن)
  • فرشاد IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    77 0
    آقای علی آبادی این جمله را در نهایت افتخار میگه که اگه المپیک مردا بود ما هفتم بودیم. به نظر من از این جمله باید خجالت کشید نه اینکه بهش افتخار کرد. چون این جمله تلویحا اشاره میکنه ما اگه المپیک زن ها بود دقیقا رتبه ی آخر رو داشتیم...
  • حسین از شیراز IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    18 79
    کشتی قبلا 10 وزن بود کردن 7 وزن کاراته ووشو و .... هم نیست تکواندو فقط دو ورزشکار داره فوتسال ورزشی به این زیبایی در المپیک نیست ورزشهای گروهی 15 روز جون می کنند انوقت یک مدال می گیرند نوقت یک شناگر در یک روز 10 تا مدال میگیره قایقرانی (ورزش انگلیسیها) 40 تا 50 تا مدال داره اکثر کشورها در ورزشهای زنان شرکت نمی کنند در حالی که نیمی از مدالها مال زنان است وقتی هم می بینند یک کشوری مثل ایران داره تو یه ورزش مثل کشتی فرنگی زیاد مدال میگیره با ناداوری جلوشو می گیرند به نظر شما بازه م می توان به هدف اصلی المپیک که صلح است خوشبین بود
    • بدون نام GB ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
      17 3
      دمت گرم با این سفسطه با حالت.
    • شمشاد CH ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
      8 0
      ببخشید شما با آقای علی آبادی نسبتی ندارید احیانا ؟ نکنه خودتی ناقلا ؟
  • بدون نام IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    69 3
    سال 1956 هم تیم ایران در ملبورن در مجموع 14 دنیا شدیم و زیاذ شاهکاری الان رخ نداده آقای علی آبادی!!!اون وقتها کشورهای مانند کره جنوبی و جین به سختی یک مدال برنز داشتند ولی الان کجا هستن در ورزش و ما کجاییم!!!!
  • gdgd IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    52 1
    اقای علی ابادی کاش میگفتی... اگر کشتی مردان و وزنه برداری مردان فقط در المپیک می بود ایران قهرمان بازیهای المپیک میشد...این حرفا چیه زشته واسه یک مقام ورزشی.. مگه دخترای ما تو المپیک شرکت نکردن ..یا اگر فقط در چن رشته شرکت میکنن اونا نمیزارن یا افرادی مث شما
  • مریم IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    67 1
    متاسفم برای خودم و زنان کشورم. شما عبارت را نگاه کنید و فقط به آن بیندیشید...همین
  • nasim EU ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    49 2
    این مردم بودند که ایمیل زدند برای فیلا و بعد ار اون ایمیل ها داور و محروم کردند، دوباره این به خودش گرفت. به شما بود که حال ه اعتراضم نداشتی
    • مصیب IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
      6 0
      از روز اول اول هم معلوم بود که داوری ئرست است و فقط سفسطه های گزارشگر کشتی بود و حرف های بی اساس مسئولین که داور محروم شد بنده خدا روز بعد کشتی زنان همین داور با نظارت رییس کمیته داوران ایران سوت می زد . سر مردم که شیره مالیدن هیچ .. مسئولین هم فریب خوردن
  • انسيه IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    68 0
    شما نمي‌خواي برگردي خونه؟خانم بچه‌ها منتظرنا!
    • بدون نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
      16 0
      ترو خدا بگو واسه احسان حدادی چکار کردی .اون بینوا که حتی مربیم نداشت
    • بدون نام IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
      19 0
      مونده چون تیم مترجم انگلیسی نداره و ایشون باید زحمت ترجمه رو بکشه!
  • بدون نام GB ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    62 0
    تازه به نظر من اگر المپیک فقط کشتی فرنگی بود الان قهرمان المپیک بودیم
  • بدون نام US ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    4 5
    تبعيض؟ نه ديگه. بيچاره خانمها هم جدي گرفتن. شما خانمها رو جدي نگرفتيد. خانومها مثل اقايون از خود مايه گذاشتند. تبعيض رو هم قدغن.
    • سیناپس IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
      11 2
      خودت فهمیدی چی نوشتی؟؟؟؟
  • مهسا IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    18 1
    آقای علی آبادی لطفا یه کم فشاری که به خودت میاری انگلیسی صحبت کنی رو بذار واسه فکر کردن ببین امکانات خانم ها چقدره بعد حرف بزن....درود بر شیرزنای ایرانی
  • علی ابادی US ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    18 1
    اگر هم المپیک مسلمانان و خصوصا شیعیان بود الان نفر اول بودیم !
  • بدون نام GB ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    16 1
    کاش رشته مکالمه انگلیسی (شامل گرامر، تلفظ، دایره لغات و...) هم به مسابقات المپیک اضافه میشد. در اون صورت خود استاد علی آبادی یه 10 تا مدال طلا میگرفت تا هم روی مارک فلپس آمریکایی زده میشد و هم ایران بدون مردانه کردن المپیک اول میشد.
  • بدون نام IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    15 0
    داور کشتی عبدولی محروم نشده و دیروز و امروز قضاوت کرده
  • بدون نام IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    17 1
    اگه اصلن المپیک نبود ما اول بودیم دکتر علی آبادی !
  • بدون نام MY ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    28 2
    علی آبادی جان شما به ما بگو تو اپیک چندم هستیم؟
  • بدون نام IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    40 1
    علی آبادی : زنا این ور ، مردا اونور (تفکیک جنسیتی در المپیک)
  • بدون نام IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    16 1
    نظر من رو چرا تایید نکردید که گفتم اگه المپیک نبود ما اول بودیم دکتر علی آبادی؟؟
  • بدون نام IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    19 0
    تو المپیک پکن اگه هادی ساعی نبود چندم می شدیم؟؟
  • مقیمی IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    20 0
    لابد اگر المپیک مال کشورهای آسیا بود ما سوم می شدیم و اگر المپیک فارسی زبانان بود هم اول می شدیم!!!!!!!!! مجبورید فی البداهه سخن بگید تا سوتی بدید خوب از روی نوشته حرف بزنید تا باعث انبساط دوستان نشید.
  • بدون نام US ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    21 1
    انتظار از برگزارکنندگان افتتاحیه المپیک این بود که از آقای علی آبادی جهت سخنرانی وایراد نطقی زیبا به زبان شیرین انگلیسی و با لهجه لندنی دعوت بعمل می آورند مطمئنا به میلیونها بیننده تلویزیونی بسیار خوش می گذشت وشبی خاطره انگیز بجا می گذاشتند حیف که ما را از این رویداد تاریخی محروم کردند
  • بدون نام DE ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    17 1
    ساده شدی !! خانوم بچه‌ها هم اونجا هستن
  • reza GB ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
    18 1
    اقایون اینقدر بعد از بردها پیام ندهند مردم این طلا را فقط از زحمات مربیها و بازیکنان میدانند
  • بدون نام IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
    9 1
    الان آرزوی آقایی علی آبادی اینه بذارن با هیته همراه مدال المپیکو به یه ورزشکارمون بدن و دسته جمعی بایستن جلوی سکویی قهرمانی واسه عکسه یادگاری گرفتن
  • مجىد IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
    17 1
    اقاى مارتىنتى در مصاحبه اى گفته که قضاوت داور مسابقه عبدولى درست بوده اونوقت شما چطورى مىگى د که داور رو محروم کردن اقاى على ابادى تو عصر ارتباطات همه خبرها سرىع انتقال پىدا مىکنه لطفا مردم رو...... فرض نکنىن
  • بدون نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
    5 0
    داور مسابقه عبدلی نو محروم دونت تل چاخان عل آبادی تازه مسیو مارتینتی ایز نات انگلیسی هی ایز فرانسوی اند یو آر اونلی استاد این د انگلیسی جطور کن اسیپیک ویت هیم .
  • الی IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
    6 0
    بجای این کارا یکم امکانات خانومارو زیاد کنین البیه فقط خانوما نه به همه ورزشکارا تو همه رشته ها خیلی تاسف برانگیزه که قزاقستان از 6مدالش 4تاشو زنان قزاق گرفتن اونوقت ما دیگه اوناک از ما بالاتر نباید باشن
  • سعید IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۰
    1 4
    بهتر است کمی انصاف داشته باشیم 4 سال قبل بدلیل بدترین نتیجه در نظر عموم و رسانه هاحسابی از خجالت مسئولین سازمان و کمیته ملی المبیک درامدیم و هیچ کس گله ای از ورزشکاران و مربیان و.. نکرد . یعنی مسئولیت همه چی با کمیته ملی المبیک بود حالا که بهترین نتیجه تاریخ المبیک گرفته شده نیز موضوع را تکرار کنید نه اینکه فقط مربی و بازیکن را باد کنیم و مجدد مدیران را تمسخر کنیم خودمان را جای انها بذاریم . هر چند من شخصا اعتقاد دارم تقصیرها در قبل و توفیقات درحال حاضر 30 درصد هم پای کمیته و وزارت نیست
  • كيميا IR ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
    3 0
    اين هفتم كه ميگه همين جوريه .اين بابا مهندس رژه‌ست