+ A - یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:02:00 چاپ
امتیاز به مطلب 277 نفر

جان‌باختگان و مجروحان زلزله اهر به 180 نفر رسید+ گزارش تصویری

جامعه > حوادث - خلیل ساعی مدیرکل ستاد بحران آذربایجان‌شرقی در تازه‌ترین خبر از تلفات زلزله اعلام کرد:آمار کشته‌شدگان در زلزله آذربایجان‌شرقی به 180 نفر رسید.

استمرار حرکت گسل‌ها نگران‌کننده است
معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران وزارت کشور گفت: تاکنون بیش از ۲۰ پس‌لرزه در استان آذبایجان شرقی داشته‌ایم که وضعیت استمرار حرکت گسل‌ها نگران‌کننده است.

مرتضی اکبرپور درباره زلزله 6.2 ریشتری که امروز در استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاد، به فارس گفت: تا این لحظه براساس آمار استانی 87 نفر بر اثر این زلزله جان باختندکه به تفکیک 40 نفر از شهرستان اهر، 30 نفر در شهرستان ورزقان، 7 نفر در راه رسیدن به بیمارستان و 10 نفر نیز در روستاهای اطراف فوت شده‌اند.

وی گفت:‌ تاکنون 600 نفر مجروح شده‌‌اند که به صورت سرپایی مداوا و یا در بیمارستان‌های اطراف بستری شده‌اند.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران وزارت کشور درباره تخریب اماکن مسکونی در مناطق اهر و ورزقان اظهار داشت: آمار دقیقی از تخریب اماکن مسکونی و ساختمان‌ها هنوز مشخص نیست و آمار دقیق تلفات و خسارت‌های مالی را تا فردا صبح اعلام می‌کنیم.

وی به آماده‌باش استان‌های همجوار آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: استان‌های آذربایجان غربی، زنجان و همدان در آماده‌باش کامل هستند که در صورت نیاز امکاناتی را فراهم و منتقل کنند.

اکبرپور با بیان اینکه حدود 100 آمبولانس در منطقه مستقر است، گفت: استان آذربایجان شرقی با امکانات بالفعلی که دارد پاسخگوی خسارت‌های زلزله و تلفات آن است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 20 پس‌لرزه در این استان رخ داده است، افزود: ما نگران وضیعت گسل‌ها هستیم چرا که این گسل‌ها در حال تعریض هستند.

اکبرپور با تأکید براینکه آماده‌باش نسبی به استان‌های همجوار آذربایجان شرقی داده شده، گفت: استمرار حرکت گسل‌ها نگران‌کننده است.

 

اگر امشب امدادرسانی صورت نگیرد، آسیب‌دیدگان تلف خواهند شد
نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خواستار کمک‌های امدادی برای روستاهای زلزله‌زده شهرستان‌ های اهر و هریس شد.

عباس فلاحی باباجان به ایسنا گفت: اگر امشب امدادرسانی و کمک به روستاهای هریس و اهر -به‌ویژه بخش‌ خواجه که تعدادی از روستاهای آن‌ بیش از 80 درصد تخریب شده‌اند- صورت نگیرد، آسیب‌دیدگان تلف خواهند شد.

وی با نامساعد توصیف کردن شرایط آسیب‌‌دیدگان زلزله امروز به‌ویژه در روستاها از نیاز شدید زلزله‌زدگان به اقلام خوراکی و چادر خبر داد.

عباس فلاحی باباجان با بیان این که در تعدادی از روستاهای شهرستان اهر شرایط بسیار سخت و درصد تخریب بسیار بالا است، گفت: تاکنون 60 روستا به طور میانگین بین 50 تا 80 درصد تخریب شده‌اند و چهار روستا نیز به طور صددرصد در اثر زلزله از بین رفته‌اند.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اعزام گروه‌های امدادی، آمبولانس و اقلام خوراکی به زلزله‌زدگان این مناطق گفت: از همه دستگاه‌ها و مسئولان می‌خواهیم توجه ویژه‌ای به این قضیه داشته باشند چرا که شرایط در تعدادی از روستاها بسیار نامناسب است؛ به طوری که اگر امشب این امدادرسانی به ویژه در روستاهای بخش خواجه صورت نگیرد، زلزله‌زدگان تلف خواهند شد.

 

عکسها: فارس-ایسنا
47282

کلید واژه ها: زلزله - حوادث غیر مترقبه -
مطالب مرتبط
نظرات 206
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:09:53
    791 13 پاسخ به این نظر
    تاسف بسیار به این صدا وسیما که تا حال یک زیر نویسم برای همدردی ابراز نکرد . اگر کشور های دیگر بود زنده امداد رسانی رو نشان می داد. فعلا که دارن مدال های المپیک رو می شمرند!!!
    • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:56:56
      483 9
      واقعا صدا و سیما خیلی ضعیف عمل کرده. اگه شبکه خبر رو نگاه کرده باشید مدال برنز این کشتی گیرا خبر فوریه و خبر آمار جان باخته های ما با جان باخته های آمریکایی تو افغانستان تو یه رده اهمیت قرار گرفته و فعلا از اطلاع رسانی و اخبار مربوط به امدادرسانی هیچ خبری نیست. جالبه که این اتفاق درست زمان پخش مسابقات کشتی اتفاق افتاد و من انتظار داشتم حداقل به صورت زیرنویس اعلام بشه من خودم زلزله رو با شدت تمام احساس کردم و سریعا از خونه خارج شدم. هنوز بعد از گذشت 8 ساعت وحشت اون لحظه از ذهنم پاک نشده. امیدوارم و باز هم امیدوارم که هرچه زودتر آقایون از خواب ناز بیدار بشن و به عمق فاجعه ای که تو استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان رخ داده پی ببرند.
    • سردار یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:35:41
      11 4
      ایران=تهران
    • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 09:37:32
      9 4
      گل گفتین
    • رضا یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:29:11
      14 2
      شدت زلزله توي تبريز خيلي زياد بود. اگه خونه ها ضد زلزله نبودن،تلفات اين شهر هم زياد مي شد. با اين اوصاف، خدا به داد روستايي ها برسه با اون خونه هاي كاه گلي شون!!!
    • محمدرضا یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:33:12
      10 1
      ديشب ساعت 20 بود كه مامورين انتظامي اجازه ورود هيچ امبولانسي رو به بيمارستان امام رضا(ع) نمي دادن و مي گفتن مصدومين رو ببرين جاهاي ديگه.بيچاره راننده هاي آمبولانس ها كه نمي دونستن چي كار بايد بكنن.عده اي هم خودشون رو جلوي بيمارستان رسونده بودن، ولي نمي دونستن مصدوماشون كدوم بيمارستان هستن.ضمنا" مردم ديشب براي خانواده هاي مصدومين كه توي حياط بيمارستان امام رضا (ع)بودن موارد غذايي آورده بودن. مقابل مركز انتقال خون هم صف كشيده بودن براي خون دادن. خدا به همه مون رحم كنه.
    • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 15:14:49
      6 21
      ما ملت همیشه معترضیم. همییییششششه. بابا دیروز ساعت 5 بعد از ظهر این اتفاق افتاد. امشب واستون عزاداری بخش می کنن. یه خورده صبر کنید.
    • رزا دوشنبه 23 مرداد 1391 - 05:45:54
      7 1
      آقاي بدون نام كه مي گي ما هميشه معترضيم.واستون عزاداري پخش مي كنن يعني چي؟واقعا" كه .....!!!!!!
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:18:30
    385 7 پاسخ به این نظر
    آه! تصاویر خیلی دردناکه. اشک در چشم و خون در دل آدم میاد. مصیبت بزرگیه. خدا صبر بده. چه جوری می شه کمک کرد؟ شماره حساب کمک مردمی رو اعلام کنید.
  • قاسم یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:22:33
    450 8 پاسخ به این نظر
    خدایا اینجا ژاپن نیست هوای ما رو داشته باش! ساخت و ساز هایمان رو جدی بگیریم
    • علی یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:34:23
      148 76
      زلزله شدید بعدی در تبریز نزدیک است با توجه به گسل فعال - گوش به زنگ باشیم
    • قاسم یکشنبه 22 مرداد 1391 - 16:43:27
      14 4
      این پیغام من سوء تفاهم نباشه - بنده یک وجب کشور عزیزمان ایران و نیز یک تار موی هم وطنانم را با هزار کشوری امثال ژاپن و کشورهای اروپایی عوض نمیکنم یاشاسن آذربایجان - ولی قبول کنیم که در ساخت و ساز هایمان جدی نیستیم با امید ساخت و ساز های ایمن در مقابل زلزله یا علی
    • تبریز یکشنبه 22 مرداد 1391 - 18:49:02
      5 5
      من هم در تبریز هستم و با تمام وجود احساس کردم فقط خودمو به بیرون پرتاب کردم :(
    • بهاره یکشنبه 22 مرداد 1391 - 19:32:03
      11 1
      علی آقا چرا شایعه پراکنی می کنید آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همین الان رئیس ژئوفیزیک دانشگاه تهران صحبت می کردن خودم با گوشای خودم شنیذم که به هـــــــــــــیچ عنوان نمیشه گفت که زلزله با شدت بیشتری در راهه!!!! انقد به دل مردم لرزه نندازید لطفا...
    • بماند یکشنبه 22 مرداد 1391 - 20:51:46
      21 1
      قاسم جان اینجا ژاپن که صحله حتی ترکیه هم نیست میدونین چرا؟ اگه یادتون باشه تو آخرین زمین لرزه ترکیه ،اردوغان رییس جمهور ترکیه با فاصله چند ساعت خودش راسا رفت به محل وقوع زلزله ولی اینجا ..... بماند
  • رحمان یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:31:29
    301 2 پاسخ به این نظر
    تو رو خدا اگه کسی میتونه کمک کنه کوتاهی نکنه چه بسا در زیر آوار بسیاری هنوز زنده باشن
    • هم وطن یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:29:03
      128 13
      چه جوری آخه؟ما تهران اونجا آذربایجان،حداقل شماره کمک های مردمی بدین.
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:34:00
    218 8 پاسخ به این نظر
    خدا رحمتشون کنه. عکسها خیلی غم انگیزند. گریه ام گرفت.
  • مسعود یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:34:12
    285 15 پاسخ به این نظر
    اگه همين زلزله به خود تبريز يا تهران بياد دنيا شاهد بزرگترين فاجعه قرن خواهد بود با اين انصافي كه بساز بفروشها دارن .
    • ناشناس یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:02:41
      8 1
      واقعا تو ایران اصلا اصولی ساخت و ساز نمیشه و گرنه با یه زلزله انقد کشته و مجروح به جا نمی مونه. کمتر خونه ای دیده میشه که ضد زلزله باشه. فقط به زیبایی اهمیت میدن که اولویت بعدی رو بعد از سلامتی داره.
    • ساراا یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:31:00
      3 3
      داداش خابی؟ این زلزله تو تبریز بوده نه به اون شدت ولی خب بوده یه کم اخبار گوش بدی بعد نظر بدی بد نیس
  • پوریا یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:34:21
    296 25 پاسخ به این نظر
    خواهش میکنم این عکسهای مردگان را بردارید!!شاید خانوادهاشون راضی نباشن!!
    • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:17:25
      3 3
      اخه این روستایی که هم خدا ..... چطور الان به اینترنت دسترسی داشته باشند.یکم فکر کن؟
  • حسین یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:34:40
    318 6 پاسخ به این نظر
    خدا اینجا ژاپن نیست دوستمون راس گفتن اینجا ایرانه.اینجا ورزقانی که یکی از بزرگترین معادن مس و طلا در دنیا رو داره بیمارستان نداره.خدایا به فریادمون برس
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:35:49
    336 7 پاسخ به این نظر
    صدا و سیما با هزینه ای که با پول این ملت جمع کرده باید اطلاع رسانی صحیح کنه. اگه تهرانم زلزله بیاد همین طوری ساکت می مونه. آذرآبادگان رو دریابید. اونا هموطن و هم خون ما هستن.
    • شهاب یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:08:35
      52 3
      مطمئن باش اگه تهران زلزله بیاد یکی باید برای خود صدا و سیما اطلاع رسانی کنه چون عملا نه جنبده ای باقی خواهد ماند و نه ساختمانی.
  • باران یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:40:32
    114 5 پاسخ به این نظر
    =((=(( واییییییی خدا صبرشون بده
    • ی.ف یکشنبه 22 مرداد 1391 - 19:42:14
      2 1
      اره عزیزم واقعا غم انگیزه
    • ی.ف یکشنبه 22 مرداد 1391 - 19:43:58
      1 4
      اره عزیز واقعا غم انگیزه
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:40:49
    190 3 پاسخ به این نظر
    تاسف بارتر می دانید چیه این که در این مواقع تا 48 ساعت هیچ مقام مسوولی نمی داند چه شده است چند نفر کشته شده اند چه قدر خسارت ایجاد شده است چه قدر مجروح داریم وضع بیمارستان ها چگونه است امداد رسانی برای مردم مصیبت زده چه طور است و ...
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:42:13
    110 2 پاسخ به این نظر
    خدا بهشون رحم کنه
  • فاطمه یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:43:11
    138 5 پاسخ به این نظر
    سلام ضمن اظهارهمدردي با هموطنانمون ازصداوسيماخواهش ميكنيم مارو بيشتردرجريان امر قراردهندچون فعلااين قضيه براي مردم دلسوز ما بيشترين اهميت وداره.
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:46:50
    153 11 پاسخ به این نظر
    ملت بدبخت ایران.دیگه چه بلاهایی مونده به سرمون بیاد.خدایا ماه پر فیض وبرکت رمضانه آخه.مردم گشنه ..تشنه..به چه روزهایی موندن:(((((((
  • dalghin یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:56:55
    82 113 پاسخ به این نظر
    اینجا ژاپن نیست. اینجا ایران هستش. اینجا آذربایجان هست! سرزمین مردان غیرتمند،دلیر،شجاع،.... بارها در تاریخ مردانگی شو نشون داده همه میشناسنشون... پس ما میتونیم بهتر از ژاپن هم از پس زلزله ویا هر چه ... باشه با توکل به خدا وایمانمون به هم نوعمون کمک کنیم. خدایا به احترام این شب عزیز کمکمون کن...
    • سامان یکشنبه 22 مرداد 1391 - 12:53:56
      3 2
      نمی خواد داستان بگی
    • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 13:46:16
      7 9
      توی این ماه....دقیقا تو شب قدر...واسه یه مشت مردم گرسنه و تشنه با زبون روزه....خدایا مطمئن هستم که انتخاب این ماه و این شب و این مردم برای زلزله از سوی تو بی حکمت و دلیل نبوده...همونطور که زلزله ظهر روز عاشورای 15-10 سال پیش در فیروزاباد فارس که خسارتهای فراوانی برای اهالی در حال سوگواری رقم زد هم بی حکمت نبود..اما افسوس که تعقل مرده...افسوس که در شناخت تو و عظمت و رحمت و رحیمیتت ره به ناکجا اباد بردیم و درست نشناختیمت...هرچی هم نشونه میفرستی که راه رو دارید عوضی میرید باز هم درس نمیگیریم..
    • سعید دوشنبه 23 مرداد 1391 - 00:41:25
      2 5
      از طرف خودت حرف بزن!
  • لیونل یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:57:25
    143 7 پاسخ به این نظر
    چه وحشتناکه...یه لحظه خودتونو جای اونا هنگام زمین لرزه بزارید..یهو میاد...معلوم نیست تا کی زنده ایم پس سعی کنیم خوب باشیم
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 05:59:00
    186 14 پاسخ به این نظر
    بد نیس صدا وسیما یه مقدار از هاوی المپیک بیاد بیرون
  • hasan یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:00:37
    178 5 پاسخ به این نظر
    خیلی وحشتناکه..هم وطن های آذری تسلیت میگم
  • mehdi یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:01:40
    145 9 پاسخ به این نظر
    ببين جنازه ها رو چجوري انداختن روي هم لااقل يه مرتب كنيد اين بيچاره ها رو بعدا عكس بندازيد
  • پری یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:01:46
    106 5 پاسخ به این نظر
    به خدا من که الان تو ارومیه هستم ازترس نمی تونم بخوابم ساعت 2 نیمه شب .چشمام رو فقط دوختم به لوستر ها.چون اینجا هم پس لرزه ها به شدت احساس شد........
  • شاهرخ یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:02:59
    108 3 پاسخ به این نظر
    تلفات ظا هرا زیاد است خواهش مکنم در هر کجا ی ایران هستید اقدام به کمک کنید
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:03:02
    154 3 پاسخ به این نظر
    ما در آذربایجان غربی هم 2 بار زلزله رو حس کردیم. دوستان رسانه ای چرا حتی یک گزارش ساده نمیدن حتما باید بالای 1000 نفر تلفات باشه؟
  • حسن یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:04:17
    103 5 پاسخ به این نظر
    وای خدای من دیشب قرار بود برم اهر مدرکمو بگیرم عجب اتفاق تلخی مردم خوبی داره اهر موقعیت جغرافیایی ناجوری داره یه جورهای بن بست ترین منطقه غرب کشوره خدا کنه سریع تر بهشون برسن مردمان خوبی هستند
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:06:19
    166 9 پاسخ به این نظر
    یعنی امکانات مون در حد افغانستانم نیست !
  • سينا یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:06:43
    78 3 پاسخ به این نظر
    خيلي ناراحت شدم خدايا كمك كن
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:07:09
    83 2 پاسخ به این نظر
    خیلی هاشون از امداد نرسانس مردن تلفن قطع شده !!! مجروها کف زمینن
  • حسین یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:08:12
    98 22 پاسخ به این نظر
    من یک پزشک اهری هستم که الان آنجا دسترسی ندارم. از همهایرانی های وطن دوست و دست اندر کاران کشورمان خواهش می کنم هر چه از دستشان بر می آید در حق این مردم مظلوم دریغ نکنند.من تمام خانواده ام در اهر زندگی می کنند از اینکه دور از وطنم هستم و همشهری هایم را در رنج وعذاب می بینم خیلی ناراحتم.خواهش میکنم کمک کنید
    • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:33:07
      87 23
      پرچم ایران داری.مجبوری خالی ببندی؟ یا با فیلتر شکن ساخت داخل اومدی؟!
    • سحر یکشنبه 22 مرداد 1391 - 09:28:54
      6 1
      جناب بدون نام نگفته که خارجه گفته دور از وطنه منظورش شهرش هست نه کشورش!!!! جالبه ماها فکر میکنیم همه دنیا جمع شدن فقط به ما دروغ بگن اه
    • پوریا یکشنبه 22 مرداد 1391 - 11:37:07
      3 1
      بابا طرف تو اصفهان دانشجو هست گیر دادی اینجا همه چی میریزه رو سرمون تو موندی تو فکر فیلتر شکن
    • زرشک یکشنبه 22 مرداد 1391 - 12:52:16
      1 0
      آقای بدون نام منظور از وطن شهرشون بوود. خجالت بکشید بابا تو این وضعیت.
    • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:28:23
      6 1
      مگه بنده خدا چی گفت، گفت دسترسی نداره . . . و دور از وطنشه، اگه یکم دقیق تر میخوندی نظر ایشون ررو میفهمیدی که منظور از وطن جاییکه در اون زاده شده یعنی اهر و آذربایجان این جدایی از ملیت و وطن بزرگ تر ایشون یعنی ایران عزیز هست. پس به یه هم وطنت این جور بی دلیل تهمت نزن دوست من. درست نیست.
    • زهرا یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:05:40
      2 1
      منم که الان دور از شهر در زاهدان زندگی می کنم خیلی از این وضع ناراحتم
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:08:18
    172 6 پاسخ به این نظر
    ما مردم تهران شديد ترين غم و تاسف را داراييم. حصاب صدا و سيما را با مردم تهران جدا بدانيد. ما همه هموطن و هم خونيم. اين عزيزان جاي خانواده ما. اشك در چشمانم حلفه زده به خدا دارم تايپ ميكنم.
  • ساعی یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:11:24
    152 4 پاسخ به این نظر
    سلام..واقعا متاسفم برای این صدا سیما...خدا وکیلی شما الان همین الان تلوزیون صدا سیما روشن کنید!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ابراهیم یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:12:18
    61 3 پاسخ به این نظر
    امید وارم ابراز همدردی و کمک هموطنان به گونه ای باشد که در این ایام مبارک تسکینی بر آلام بازماندگان باشد .
  • ایمان یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:13:59
    116 4 پاسخ به این نظر
    یا الله... اطلاع رسانی صدا و سیما فوق العاده ضعیف است. امیدوارم از سوی ستاد بحران اقدام و امدادرسانی سریعتر انجام بشه تا حادثه وسیعتر نشه. خدا جانباختگان رحمت کنه و به بازماندگان صبر عنایت کنه.
  • حسین یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:14:49
    55 3 پاسخ به این نظر
    یا الله کاش اونجا بودم و کمک می کردم.
  • آروین یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:18:55
    86 4 پاسخ به این نظر
    آدم با دیدن این تصاویر واقعا ناراحت میشه بخصوص با دیدن اجساد کودکان.خدایا خودت به همه ما رحم کن.
  • سمانه یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:19:42
    79 5 پاسخ به این نظر
    من اهل مرندم ، هموطن های آذریتونو دریابید
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:22:13
    142 3 پاسخ به این نظر
    چرا فقط 3 تا بالگرد فرستاده شده؟ چرا در مواقع بحرانی از هلیکوپتر های نظامی استفاده نمی کنن؟ مردم روستا ها به کمک احتیاج دارن ...... این بی انصافی و بی مسئولیتی غیرقابل بخششه
  • saeid یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:23:07
    58 3 پاسخ به این نظر
    من در اردبیلم و زلزله رو دوبار شدید احساس کردم خدا رحم کنه
  • حسین نصیری یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:23:38
    58 72 پاسخ به این نظر
    اذا زلزلت ارض زلزالها خدا رحمت کنه و صبر برای بازماندگان همه باید تسلیم قدرت خدا باشیم اگه ممکنه عکس کشته شدگان را نشون ندید چون شاید روح شون راضی نباشند ممنون
    • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 11:47:10
      3 6
      این اقا نوشته همه باید تسلیم قدرت خدا شن منفی دادین باید همه تسلیم قدرت شیطون شن؟ یا نوشته عکس کشته شدگانو نشون ندید منفی دادین .حق داره تو همه کشور ها اجا زه میگرن از خانواده هاشون بد میزارن حالا کجاش منفی داره به خدا بعضی ها مریضن
    • علیرضا یکشنبه 22 مرداد 1391 - 20:13:45
      6 1
      مهندس جان یعنی تنها فرقمون بین ژاپن و ایران اینه که ما تسلیم خدا نیستیم اونا تسلیم هستن که هیچ بلایی موقع زلزله سرشون نمیاد؟؟؟ یکم عاقلانه تر بیاین نظر بدین
  • مریم یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:25:52
    68 20 پاسخ به این نظر
    عجب امتحان سختی هست...خدایا به ین شب عزیز ما رو با این بلایا امتحان نکن.... ما م تو استارا زلزله رو دیدیم عجب قدرتی داشت.....خدایا !!!!!!!!!!!!!!
    • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 09:43:24
      2 1
      یاشا همشهری کاش اوردا اولایدیم کمک الییدیم.شماره حساب یوخدی؟
    • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 11:52:34
      1 2
      عزیزان ببینید زلزله ترس نداره این ساخت و ساز های غیر استاندارده که ترس داره تو ژاپن هر سال 2 -3 تا زلزله میاد اینجا وقتی زلزله میاد همه میپرن بیرون اونجا همه میرن خونه هاشون
  • آریو یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:26:41
    172 2 پاسخ به این نظر
    دیگه وقتش بزنیم این تلویزون رو بشکنم .آخه یه خبر درست هم نمی دین .18 کانال داریم جون خودمون .
    • پوریا یکشنبه 22 مرداد 1391 - 12:09:49
      1 2
      اینجا تبریزه همه بیرونن درسته بیش از 12 ساعت میگذره ولی همه لحاف دشکسونو زدن بغل کم کم دارن بیدار میشن هنوزه هی پس لرزه میاد ولی خیلی کم همه مردم سحریشونو تو پارک خوردن پارکا پره نیرو انتظامی هی گشت میزنه یکی داره رادیو گوش میده یکی گریه میکنه یکی زنگ میزنه حتی کنار پیاده رو ها هم چادر زدن فک نکنین دروغ میگم من خودم الان اومدم از بیرون
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:27:13
    65 3 پاسخ به این نظر
    خدا به داد همه زلزله زدگان اهر و ورزقان و شبستر برسه خیلی سخته ما که حالا تو عجب شیر این قدر ترسیدیم چی کشیدن اون بی چاره ها با اینکه میگن زلزله ی شهر ما شدتش خیلی کم بود ولی واقعا وحشتناک بود.
  • amirali یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:28:08
    115 3 پاسخ به این نظر
    الان ساعت 2 نصف شبه از ترس نمیتونم بخوابم جو خیلی ترسناکی گرفته تبریز آخه زیرمون یه گسل خفن داریم بالامون هم 5 طبقه که امروز بد جور داشت تکون میخورد خدا ما بنده گناهکاریم اما دیگه اینجوری نه...
    • حسین یکشنبه 22 مرداد 1391 - 09:29:27
      1 1
      داداش خدا به همه شما ما صبر بده به خدا ناراحت شدم
  • مسعود یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:30:23
    83 4 پاسخ به این نظر
    این ساختمونارو تا همین الانشم خدا نگه داشته بوده انتظار دیگه ای نمی شد داشت
    • آرمان یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:39:34
      0 3
      نه مهندسامون زلزله رو جدی میگیرن نه مصالحمون استاندارده . بیشتر از این نمیشه !
  • ما یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:34:39
    1 0 پاسخ به این نظر
    خداااااااااااا ...... شیرینی المپیک در کام ما تلخ شد ..
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 06:35:52
    0 1 پاسخ به این نظر
    خدا نصیب هیشکی نکنه.ما تو تبریریم اینقدر ترسیدیم وای به حال اونا... خدا..................................................................................................................................................................
  • فری یکشنبه 22 مرداد 1391 - 08:55:42
    1 2 پاسخ به این نظر
    خدایا این مملکت اسلامی رو از شر این بلاها حفظ کن
  • رسول یکشنبه 22 مرداد 1391 - 09:24:52
    2 2 پاسخ به این نظر
    الان ساعت 4:50 دقیقه از ترس نمی تونیم بخوابیم اینجا مشکین شهر مردم تو پارک و خیابان ها خوابیدن امرزوز بیش از 10 بار لرزید
  • على سنجرى یکشنبه 22 مرداد 1391 - 09:40:14
    4 2 پاسخ به این نظر
    همدردى ام را پذيرا باشيد مطمئنم شيرمردان آذرى پشت مشكلات را بخاك ميمالند و سرافرازى شان را دوباره مي بينم
  • megastructure یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:09:00
    2 1 پاسخ به این نظر
    از الان جان باختن مردم در زلزله 7ریشتری ایران را تسلیت عرض می کنیم. جامعه مهندسی عمران
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:12:41
    1 0 پاسخ به این نظر
    واقعا خیلی ناراحت شدم تسلیت میگم به همه هممیهنانم شماره حساب بذارید برای کمک لطفا
  • الف یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:21:18
    0 1 پاسخ به این نظر
    سلام . اولا دوستانی که زلزله رو احساس کردن نماز ایات فراموش نشه . ضمنا من این زلزله رو از استان گیلان شهرستان تالش احساس کردم دو زلزله در فاصله 10 دقیقا ساعت 16:54 و 17:5 دقیقه .. در واقع فقط زلزله هایی با شدت 6 و 6.2 ریشتر که اذربایجان را لرزاند اینجا هم احساس شد . شدت طوری بود که ظرف غذا تکان خورد ولی خیلی کوتاه . فورا در خبرگزاری ها خبرش منتشر شد اما در ساعات اولیه خبری از امار خسارات و مجروحان نبود بنظر میاد امداد رسانی دیر انجام شده البته به غیر از ضعف مسئولین یک دلیلش فاصله روستاها تا شهر هست . به هر حال اگر کمی بهتر عمل میشد قطعا امار کشته شدگان اینقدر زیاد نبود . بنظر میاد این بنده خداها زجر کش شده باشن . در عکس ها که جراحات عمیقی مشاهده نمیشه .
  • بهنام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 10:38:53
    1 2 پاسخ به این نظر
    من از خدا طلب امرزش میکنم.
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 11:20:54
    1 7 پاسخ به این نظر
    این اجسادی که دیدم این خانمهایی که مردن کاش بچه هاشونم مرده باشن. شاید بنظر خیلیاتون سنگدلانه باشه اما بنظرم در غیر این صورتش خیییییییلللللیییییییی سخته.
  • پدرام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 11:30:05
    2 1 پاسخ به این نظر
    توروخدا زودتر به بازمانده ها امدادرسانی کنیم هنوز خیلی ها زنده هستن اگه دیر بشه تلف میشن خدارو خوش نمیاد خدایا به دادشون برس
  • همدرد شما یکشنبه 22 مرداد 1391 - 11:30:34
    2 4 پاسخ به این نظر
    شکر؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ خدایا هرچی تو بخوای برای ما، همون خوبه...................... خودت یه راهی جلوی پامون بگذار.................. خدایا باز هم شکرت
  • شقایق یکشنبه 22 مرداد 1391 - 11:49:12
    4 1 پاسخ به این نظر
    خدا به همه رحم کنه..........)):
  • بهنام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 12:04:25
    1 1 پاسخ به این نظر
    تعداد کشته 220 نفر خدا خودت هوامونو داشته باش
  • محمد د یکشنبه 22 مرداد 1391 - 12:45:31
    2 0 پاسخ به این نظر
    امیدوارم هرچه سریعتر به این مردم بلا دیده کمک بشه و به وضع اول زندگیشون برگردن تو استحکامات ساختمونا هم حتی توروستا هامون بیشتر دقت بشه
  • فرهاد یکشنبه 22 مرداد 1391 - 12:54:24
    3 0 پاسخ به این نظر
    وای خیلی خطر ناک بودمنکه داشتم با پسرم کشتی لشگری و نگاه میکردم یهو دیدم لوسترها به هم میخورن وای الان پس از گذشت 12 ساعت هنوز وحشت دارم. مردم تو ارومیه همه ریختن تو پارکا وای خدا جون تورو خدا رحمت بیاد... من از مسئولین تقاضا دارم هر چه سریعتر به داد این مردم با غیرت شهر های ورزقان و اهر رسیدگی کنن.
  • adel یکشنبه 22 مرداد 1391 - 13:00:21
    2 0 پاسخ به این نظر
    ما دیشب تو خیابونای تبریز خوابیدیم الان اومدیم خونه ار ترس زلزله کسی جساب ملت نمیزاره انگار نه انگار همه تو خیابون جمع شدن همه ملت تبریز ما که هیچ لااقل به اون زلزله زده ها برسن ماله ما که پس لرزه بود و جر ترس چیزی نداشت
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 13:10:45
    3 1 پاسخ به این نظر
    خدا صبر بده - اینها به خاطر اینه که ما بیدار بشیم
  • حميد یکشنبه 22 مرداد 1391 - 13:17:10
    38 4 پاسخ به این نظر
    من ديشب ساعت 3نصف شب زلزلرو تو تبريز احساس كردم خدا . . . .رحم كن
    • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 15:06:56
      2 2
      منم دیشب حس کردمو از خواب پریدم خدا رحم کنه نمیدونم چی بگم تنم میلرزه خدا به دادمون برسه........!!
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 13:32:50
    1 0 پاسخ به این نظر
    خدا صبر بده من نمی دونم چه جوری از لرستان می تونم کمک کنم؟ اگه یه شماره حساب برا کمک اعلام کنن عالی میشه
  • شيدا یکشنبه 22 مرداد 1391 - 13:37:46
    1 1 پاسخ به این نظر
    خدابه خانوداده هاشون صبر بده .اصلي كاري بعد از اين .شايد ما هاي كه الان نظر مي ديم فردا پس فردا زيرآوار مونديم .با اين همه اطلاعات درستي كه اين باسوادا جامعه قبل از زلزله مي دن هيچي بعيد نيست .
  • مهری یکشنبه 22 مرداد 1391 - 13:42:03
    1 1 پاسخ به این نظر
    من ارومیه ای هستم ، هموطن ....آذربایجان عزاداره و نیازمند یاری و کمکهای انساندوست شما عزیزان خونگرم و فداکار ایرانی . مسئولین عزیز تورا خدا به حرکت امدادرسانی شتاب بیشتری بدید و به کمک هموطن های عزیز و مظلوم که مجروح ، مصیبت زده و احیاناً داغدیده هستند بشتابید . و اگر نیروی انسانی کافی برای نجات زلزله زدگانی که زیر خروارها خاک مانده اند و هنوز نفس گرمشان بگوش میرسد را ندارید هرچه سریعتر اعلام نمایید تا هموطنان داوطلب به محل سریعتر اعزام و امداد رسانی را انجام دهند . در آخر برای کشته شدگان آمرزش و غفران و برای بازماندگان صبری عظیم از درگاه خداوند منان خواستارم .
  • خلیل نصیری یکشنبه 22 مرداد 1391 - 13:46:48
    2 1 پاسخ به این نظر
    خیلی ناراحت شدم خدایا به احترام این شب های قدر کمکشان کن
  • silda یکشنبه 22 مرداد 1391 - 13:47:57
    5 1 پاسخ به این نظر
    هموطنان وضع خیلی خرابه،کل تبریز رو وحشت گرفته چه برسه به اهر و ورزقان،همه مردم تبریز تاصبح تو پارکها قدم میزدن درحالی که خیلی ها تو خواب شیرین و ناز بودن،دیشب خواب به چشم هیچ کدوممون نیومده،حالا که دارم اینوتایپ میکنم باور کنیدبه زور اینکارو میکنم چون دستام داره میلرزه،مسئولان محترم لطفا به داد مردم آسیب دیده برسید
  • المیرا یکشنبه 22 مرداد 1391 - 13:52:56
    0 1 پاسخ به این نظر
    دیشب 3 بار پس لرزه رو تو تبریز دیدیم ..ساعت 3 که پس لرزه ای رخ داد شدید تر از قبلی بود تو رو خدا دعا کنین این اوضاع تموم شه و بتونیم به مجروحان و شهرستانیا کمک کنیم
  • ندا یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:14:23
    2 1 پاسخ به این نظر
    خدا ب داد همه بازماندگان آذریمون برسه بهشون تسلیت میگم امیدوارم مارو هم در غمشون شریک بدونن
  • nasa یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:15:18
    1 1 پاسخ به این نظر
    اينجا تبريزه احساس خوف 42 پس لرزه وجودمان را گرفته ديشب تا صبح همه مردم بيرون بودند هيچ كس 2 دقيقه نخوابيده پس لرزه پشت پس لرزه خدا واقعا كمكون كنه خدارو فراموش نكنيم اين زنگ هشداري بود كه خدا ميگفت قيامتي هست به هم ظلم نكنيد خدا واقعا به خير كنه
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:25:27
    1 2 پاسخ به این نظر
    به داد مردم اهر و ورزقان برسید به تو شرایط سختی هستن ورزقان نون پیدا نمیشه
  • فارس یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:25:47
    0 2 پاسخ به این نظر
    یه خبر یا تصویر جدید بزارین هر خبرگزاری میری همین عکسارو گذاشتن
  • آوا یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:28:29
    1 1 پاسخ به این نظر
    خدای محمد کمکشون کنه خیلی سخت من تجربه زلزلرو داشتم وحشتناکه،به خدا دنیا ارزش نداره چرا انقد به هم بدی میکنیم؟؟؟
  • مهرداد یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:33:23
    1 1 پاسخ به این نظر
    خدایای من ای خدای مهربان تقصیر اون بچه های معصوم چی بود .... .
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:34:57
    1 1 پاسخ به این نظر
    خدایا کمکمان کن
  • امید یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:38:14
    0 1 پاسخ به این نظر
    خدایا در این شبهای عزیز به عزیزان زلزلزله زده صبر بده ما را هم در غم خود شریک بدانید عزیزان اهر ورزقان هریس هر کمکی از دستم بیاد حتما انجام میدم.
  • مریم یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:49:20
    1 2 پاسخ به این نظر
    دوستان من فک میکنم صدا سیما خیلی خبرو پخش نمیکنه که هراس ایجاد نشه.
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:53:14
    1 1 پاسخ به این نظر
    اون زمین لرزه ای که من دیدم گفتم دیگه رفتنی شدیم دیوارهای ساختمونا جلو چشممون فرو میریخت اولین باری بود که تبریز به این شدت لرزید خدا تمام رفتگان و بیامرزه من از مسئولین خواهش میکنم شماره حسابی بگن تا شاید هر چه از دستمان بر بیاد کوتاهی نکنیم
  • محمد الف یکشنبه 22 مرداد 1391 - 14:59:37
    1 1 پاسخ به این نظر
    واقعا عكسهاي اجساد خيلي دردآور وغم انگيز هست اينها هموطن ماهستند ازكجا معلوم فردابراي مااتفاق نيفته درهرحال خيلي ها از جمله صداوسيما فعلا مشغول المپيك وآماده كردن خيابانهابراي اجلاس را نشان مي دهندبابا بخدا اينها عزيزان ماهستندشما خودتان را بجاي آنها بگذاريد
  • هادی یکشنبه 22 مرداد 1391 - 15:07:29
    1 2 پاسخ به این نظر
    الله کمکلری اولسون . چوخ چتیندیر . من اوزوم هشترودا 3 سری زلزلنی احساس الدیم .گوره چوخ تزلینن کمک رسانی اولا
  • عارف یکشنبه 22 مرداد 1391 - 15:17:35
    3 2 پاسخ به این نظر
    صداو سیما به جای انقدر هزینه واسه سریالها و فیلم های بی محتوا که همش دارن بازتاب منفی واسه کشور درست میکنند یکم به فکر مردم باشه اگر زود تر اطلاع رسانی بشه مگه چی میشه؟اگه هزینه این سریالهایی که همش دارن راه و رسم دزدی و خیانت و خلاف و غیره را یاد مردم میدن واسه خودشون خرج کنن که انقدر ضعیف عمل نکنند که باکو لحظه به لحظه گزارش بده ولی صداو سیمای ما...... الهم عجل ولی الفرج ............
  • reza یکشنبه 22 مرداد 1391 - 15:21:25
    1 1 پاسخ به این نظر
    تو رو خدا واسه سلامتی همشون دعا کنید. همه ی ما مثل یک خانواده هستیم به قول شاعر بنی آدم اعضای یکدیگرند که درآفرینش ز یک گوهرند چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار
  • امین یکشنبه 22 مرداد 1391 - 15:21:39
    3 1 پاسخ به این نظر
    من خودم یه اذری هستم که تو تبریز هستیم ما تا ساعت 8 فقط نگران بودیم میدونین چرا ؟؟ چون این تلوزیون لا مصب ما هیچ خبری رو نشون نمیده یا المپیک یا سوریه یا افغانستان اخه دردمونو به کی بگیم اخه
  • باید یکشنبه 22 مرداد 1391 - 15:26:27
    1 1 پاسخ به این نظر
    ترو خدا باید باید امداد رسانی بیشتری باشه کمک کمک ماکه تو تب هستیم میترسیم اوناکه تو اهر هستن ببین چی میشن ..........
  • گیسو یکشنبه 22 مرداد 1391 - 15:41:45
    3 1 پاسخ به این نظر
    خدا خودش رحم نمیکنه...واقعا توی دلم اتیش به پاست حال عجیبی دارم...خدا خودش رحم کنه....
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 15:47:44
    0 1 پاسخ به این نظر
    از کسانی که می خواهند به وسیله ساختمان سازی ناقص بدون در نظر گرفتن اینکه جمعی از انسانها در آن ساختمان زندگی کنند خواهشمندم تصاویر را ببیند و قضاوت کنند ارزش این ثروت اندوزی را دارد
  • شریفی جعفر یکشنبه 22 مرداد 1391 - 16:01:48
    18 4 پاسخ به این نظر
    تا دیروز کمتر کسی به یاد خدا بود و از او کمک می طبید. بیاید هر لحظه خدا را یا کنیم نه فقط در سختی ها. خداوند رفتگان این حادثه را رحمت کند و به بازماندگانشان صبر عطا فرماید
  • مهدی یکشنبه 22 مرداد 1391 - 16:03:04
    49 3 پاسخ به این نظر
    واقعا که !!! صدا سیما سیاسی عمل میکنه !! چون مردم به خاطر مشکلات اقتصادی افسرده شدن همش سعی داره با پخش مسابقات المپیک اونارو شاد کنه !!!! آخه چه دلخوشی وقتی مردم عزیز کشورم بمیرن و من بیخبر باشم!!!!! صدا سیما تا کی میخوای اینجوری مردم رو از خودت متنفر کنی!!!!!
    • بماند یکشنبه 22 مرداد 1391 - 21:00:51
      3 1
      چی؟ چی گفتی داداش؟ واقعا مضحک بود نوشتت در این که سیاسی عمل میکنه کاملا موافقم و این سیاسی ریشش جای دیگه ای هست که .... ولی از کی تا حالا این صدا وسیما دل مردمو شاد کرده این بشه دومیش؟یعنی شما با المپیک الان داری هر هر میخندی؟ خدا وکیلی من هیچ چیز خوشحال کننده ای ندیدم به جز مواردی انگشت شمار که همون هم .... بماند
  • لیلا یکشنبه 22 مرداد 1391 - 16:03:52
    70 1 پاسخ به این نظر
    مسئولین بی مسئولیت صدا وسیما این پولی که از مردم میگیرید ..... باشه با این خبر رسونی هاتون ...نه شماره کمک مردمی نه بر پا داشتن حداقل چادر های گرفتن کمکهای مردمی توی شهرهای بزرگ مثل تهران ..خداوکیلی اخرش هستید صد باراعلام اخبارجدید المپیک / صد بار اعلام اخبار جدیدصد کشور فسقلی /که اندازه مساحتشون اندازه یه شهر تبریزکشورمون نیست اما دریغ از گزارشات لحظه به لحظه از اسیب دیده ها مگه ما چیمون از ترکیه کمتره یادتون بیاد گزارشات لحظه ای وزنده از زلزلشون رو ....واقعا عملکرد صدا وسیما مون قابل بررسیه...... از چی میترسید از نمایش کم کاریهای مسئولین یا نشون دادن کمبودهای مدیریت های بحرانتون ....نکنه لنز دوربین هاتون به حقایق الرژی داره؟
    • ژیلا یکشنبه 22 مرداد 1391 - 21:05:51
      6 1
      با سلام من هم مثل دوستمون واقعا برا صدا و سیما متاسفم..آمار کشتگان افغانستان رو 50بار تو اخبار اعلام میکنن از ملت می خوان که به سومالی پول بفرستن و کمک کنن احساسات ملت رو تحریک می کنن برا غریبه ها..ولی برای خودمون برای آذربایجان عزیزمون کمک نمی خوان...
  • مهدی یکشنبه 22 مرداد 1391 - 16:05:15
    34 38 پاسخ به این نظر
    عکسهارو بردارید !!! چرا بدون اجازه خانواده هاشون عکس زنو بچه شون رو گذاشتید شاید راضی نباشن خبر انلاین شرم کن !!! فقط واسه بازدید بیشتر شخصیت خودتو زیر سوال نبر!!!
  • الهام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 16:05:31
    6 1 پاسخ به این نظر
    دلم به حال روزه داراشون خیلی می سوزه که لب تشنه بودند. خیلی ناراحتم.خدا رحمتشون کنه. امیدوارم مردم و دولت با کمک های به موقع از دردشون کم کنن. خدا بهشون صبر بده. براشون دعا کنید و با یه فاتحه و صلوات روحشون رو شاد کنید.
    • ارزو جمعه 27 مرداد 1391 - 03:12:04
      1 0
      خدایا خدایییییییییییییییییییییییییییییییییا به فریادمون ببببببببببببببببببببببببببببرررررررررررررررررررررسسسسسسسسسسسسسسسسسس.
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 16:06:41
    2 1 پاسخ به این نظر
    بمیرم الهی این جان باخته هارو چرا اینجوری انداختن رو همدیگه!!!! وای خدای من چقدر بد!!
  • بی نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 16:12:26
    0 1 پاسخ به این نظر
    وای بر ما ...
  • امیر یکشنبه 22 مرداد 1391 - 16:13:09
    6 1 پاسخ به این نظر
    1 - فعلا" مدال های المپیک برامون مهمتره 2 - صداو سیما لطفا" به برنامه های عادی خودتون بپردازید 3 - اصلا" مگه اتفاقی رخ داده است 4 - همین که همه مردم از رسانه های غربی اخبار دردناک اهر را دنبال می کنیم بس است 5 - بازهم رسانه های غربی 6 - خدایا به حق این شب های عزیز به مردم زلزله زده اهر خودت کمک کن 7 - اگه راهی برای کمک کردن هست خواهشا" اطلاع رسانی کنید
  • يك آذربايجاني یکشنبه 22 مرداد 1391 - 16:15:01
    2 2 پاسخ به این نظر
    واقعا براي مسئولان آذربايجان متاسف هستم با اين پوشش خبري وبا اين عزاي عمومي اعلام كردنشان
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 16:20:43
    0 1 پاسخ به این نظر
    دیروز ما تو ارومیه هم زلزله رو شدید احساس کردیم و متاسفانه دومی خیلی طولانی بود و شدتشم بیشتر می شد وای به حال اونایی که تو مرکز زلزله بودن خدایا کمکمون کن
  • رامین یکشنبه 22 مرداد 1391 - 16:26:10
    1 1 پاسخ به این نظر
    راستش مشکل ایران از جای دیگس-وقتی میخای خونه بسازی هزینه های بیخودی به بیخ ملت بسته میشه هزینه تغییر کاربری -جواز ساخت-هزینه بازرسی شهرداری که تا 70 درصد از هزینه های ساخت رو شامل میشه.دیگه واسه ساخت اصولی پولی باقی نمی مونه دولت به جای اینکه بیاد واسه کاهش قیمت مسکن مسکن مهر بده بیاد این هزینه هارو کم کنه تا هم قیمت مسکن بیاد پایین هم مردم بیخودی نمیرن.قاتل این همه ادم فقط دولته.حالا اگه یه روزی تهران زلزله بیاد فکرشم تن ادمو میلرزونه.
  • علي یکشنبه 22 مرداد 1391 - 16:30:53
    3 1 پاسخ به این نظر
    تمام شبكه هاي خارجي ساعت 8:30 خبر از زلزله و آمار كشته ها مي دادند ولي اخبار 20:30 با مدير كل حوادث غير مترقبه آذربايجان شرقي مصاحبه اي كه 2 بار قطع شده و گويا ايشان گفته اند كه نمي توان از آمار كشته ها خبر داد چرا كه توهم در جامعه ايجاد مي كند . واسفا كه خبر گزاري مملكت را نگاه كن!
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 16:49:11
    4 1 پاسخ به این نظر
    دولت بايد پاسخگوي اين مردم باشد مگه چه گناهي كردن كه از حداقل امكانات محرومن اونم تو شهري كه واقعا معادن با ارزشي داره از ايراني بودنم خجالت كشيدم
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 16:57:14
    1 1 پاسخ به این نظر
    هی خدا= منم به نوبه خودم به همه اذربایجانی های عزیز تسلیت عرض میکنم و ما رادر غم خود شریک بدانند و از هموطنان عزیز میخواهم که بروند و خون بدهند چون الان زخمی ها نیاز مبرم به خون دارند -ان شالله که دیگر از این مصیبت ها در کشور شاهد نباشیم -- امین
  • پارسا یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:11:51
    3 2 پاسخ به این نظر
    نگذاریم در شب یتیم شدن عدالت ، بچه هایی که امکان یتیم نشدنشان هست بی کس نشوند. توکل به خدا
  • مریم یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:12:38
    2 1 پاسخ به این نظر
    وای خدای من!!! این عکس اجساده؟؟؟ من اولش فکر کردم مصدومند... تنم لرزید خدا به بازمانده ها صبر بده
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:17:48
    2 1 پاسخ به این نظر
    اوضاع ورزقان فوق العاده افتضاحه.
  • مجيد یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:19:06
    4 1 پاسخ به این نظر
    بجاي اينكه رييس ستاد بحران استان آذربايجانشرقي در ساعت 22 يعني پنج ساعت وهفت دقيقه بعد از زلزله در خبر سراسري شبكه 3 از ميزان تلفات و خسارات اعلام بي اطلاعي كند بهتربود از طريق صدا وسيما سريعا تقاضاي كمك از جمله دارو پزشك سگ زنده ياب و ....مينمودبر فرض محال اگر امكانات هم لازم نميشد چيزي از دست نميداديم حال انكه بر همگان مسلم است زلزله 6ريشتري قطعا تلفات و خسارات به بار مي اورد علي الخصوص در مناطق روستايي. اگر شروع امداد رساني يك ساعت زودتر شروع ميشد چند نفر از تلفات كمتر ميشد؟ مسئولين گرامي :اگراين اتفاق براي شما بيفتد و بچه تون زير آوار بماند وگروه امداد دير بيايد در نتيجه بچتون فوت كند مسئولين را حلال ميكنيد؟
  • same یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:19:46
    4 1 پاسخ به این نظر
    این عکس نشان دهنده امکانات ضعیفه،من اهل آذربایجانم،معلومه که هیچ امکاناتی برای نگهداری اجساد ندارن که اینجوری روی هم تلنبار کردن،واقعا باعث تاسفه،
  • حمزه یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:27:25
    1 1 پاسخ به این نظر
    از خدا برای برای همه داغ دیدگان آرزوی صبر دارم . ای کاش عکس زن و بچه مردم رو نمیگذاشتید و برای نشان دادن عمق فاجعه از عکسهای دیگه ای استفاده میکردین آخه میت حرمت داره
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:34:54
    2 0 پاسخ به این نظر
    اين همه ستادبحران اين همه ستادحوادث غيرمترقبه اين همه مديرومسئول ودفترودستك ومانورزلزله فقط بلدندجلوي دوربين حرف بزنندكاركه دست اهلش نباشه اينطورميشه اقاي استانداراذربايجان رئيس ستادبحران خسته نباشي ازتركيه يادبگيراززلزله ازمير
  • غلامعلی بی کس یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:40:20
    2 1 پاسخ به این نظر
    از دیدن این عکسا واقعا دلم سوخت و گفتم ایکاش کاری از دستم برای این هم وطن خود بر می اومد از صمصیم قلب این مصیبت بزرگ رو به خانواده بزرگ اذری زبانان مخصوصا خانواده های داغدار تسلیت عرض میکنم
  • حامد یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:41:16
    1 1 پاسخ به این نظر
    سلام لطفاکمک کنید اکثر مردن کسی جواب گو نیست من خودم تبریزی هستم اکثر اما ر اشتباهه لطفا شما مردم کمک کنید
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:43:35
    2 1 پاسخ به این نظر
    واااای خدا.عکسها خیلی ناراحت کننده ان.نمیتونم جل.ی اشگامو بگیرم..خدایا چرا ما مردم ایران انقدر سختی باید بکشیم اخه..مسئولین خوابن..تو که بیداری..رحم کن به هممون..صبربده به عزیز از دست داده ها..کمکشون کن...بمیرم الهی...جون ادما جقدر راحت از بین میره این روزا...
  • رامین یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:45:32
    1 1 پاسخ به این نظر
    بر مصیبت صبر باید کرد. انا لله وانا الیه راجعون.
  • سیا یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:46:40
    5 1 پاسخ به این نظر
    در حالی که مردم عزیزی در گوشه ایران اسلامی در آذر بایجان در زیر آوار مانده اند مسئولین سیما و مجریان فقط به فکر توجیه رسول خادم هستند!!!!!!! بسه به خدا بسه! بنویسید در حالی که مردم ما در خانه های گلی زندگی شپری میکنند به فکر کاخهای طلائی آیندگان هستند نفرین بر سرنوشت بد!!؟و لعنت بر بی ایمانی؟؟!!
  • محمد از تهران یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:47:14
    2 2 پاسخ به این نظر
    یه سوال از خدا دارم ... آخه تو ماه رحمت و برکت و در شب قدر این چه کاری بود ... نگید مربوط به گسل و غیره است چون همه چیز تحت سیطره خداست ... میتونست این کار و نکنه
  • آرش یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:48:20
    1 1 پاسخ به این نظر
    آقایون وقعا آدم دلش می خواهد یه کاری بکنه ولی واقعا نمی دونه چه کار باید کرد
  • آزاده یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:48:23
    0 1 پاسخ به این نظر
    واقعا غم انگیز بود دل هر ایرانی به درد میاد
  • رامین یکشنبه 22 مرداد 1391 - 17:52:17
    3 1 پاسخ به این نظر
    در حالی به این تصاویر نگاه می کنم که اشک از دیده هایم جاریست خدایا!ما ضعیف تر از آنیم که ما را چنین امتحان کنی!!! الهی!! ارحم ضعف بدننا اسمع دعائی اذا نادیتک
    • بدون نام دوشنبه 23 مرداد 1391 - 03:55:14
      0 0
      واقعآ ما خیلی ضعیفیم که بخواییم اینجوری امتحان شیم. گناه اون بچه هاوزنان دهاتی چیه اخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟اه ه ه ه ه .واقهآ دردناکه:((((((((((((((((((((((
  • يك هموطن یکشنبه 22 مرداد 1391 - 18:15:13
    0 1 پاسخ به این نظر
    شما كه ميگين همه بيرون باشند پس چرا امروز رو تعطيل نكردين ؟
  • حسام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 18:15:14
    0 1 پاسخ به این نظر
    با عرض سلام با این که از دست سازمانها عصبانی هستم اما عصبانیت فایده ای نداره ما چه جور برا کمک باید به محل حادثه بریم آیا بسیجی ها میتونن برن چطوری؟
  • ناشناس یکشنبه 22 مرداد 1391 - 18:18:20
    0 2 پاسخ به این نظر
    خدارحمتشون کنه و صبر به خانواده هاشون بده تا بتونن این مصیبت رو تحمل کنن.
  • ماریا یکشنبه 22 مرداد 1391 - 18:44:18
    3 1 پاسخ به این نظر
    سلام.واقعا متاسفم.من همین یه ساعت پیش شنیدم تعداد تلفات رفته بالا.آخه 20:30 دیشب گفت 5 نفر کشته شدن.باورم نمیشه . در ضمن خبرنگار عزیز اسم شهر """""""""""کلیبر"""""""""""""هستتش نه """""کلیدر"""""""" شما کلیبر رو با رمان اشتباه گرفتین؟؟
  • زیبا یکشنبه 22 مرداد 1391 - 18:49:26
    3 1 پاسخ به این نظر
    من واقعا از ته دلم ناراحتم اما من دیشب از فکر این زلزله خوابم نبرد. الهی بمیرم برای همه ی هموطنام اونجا که می دونم از ترس 1لحظه اروم نخوابیدن. من سالی 2بار میرم اون منطقه پر روستاست. من نمی دونم چه جوری می خوان اونجا رو بازسازی کنن. واقعا از ته دلم دعا می کنم دیگه حتی پس لرزه ام نیاد که هموطنام اروم شن.
  • مريم یکشنبه 22 مرداد 1391 - 18:57:31
    3 1 پاسخ به این نظر
    من از تبريزم. اونجوري كه اينجا لرزيد و ترسش حالا حالا ها از دلمون نميره خدا به مصيبت ديده ها كمك كنه. شايد يه زلزله ديگه بياد و اين آخرين كامنتم باشه ولي خدا خودش رحم كنه به هممون به حق اين ماه. خدا فرصت گناه رو از هممون بگيره و طاهر برگرديم پيشش. التماس دعا
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 19:19:15
    1 1 پاسخ به این نظر
    واقعا خیلی نگران کنندس از مردم عزیز خواهش میکنم از هیچ کمکی دریغ نکنند...چه روزگاری تا دیروز سره سفره افطار بودن اما امروز..........
  • رضا یکشنبه 22 مرداد 1391 - 19:27:21
    0 1 پاسخ به این نظر
    آدم دیوونه میشه میبینه واسه هم وطنش همچین مشکلی پیش اومده واقعا ناراحت کنندست. فقط از خدا میخوام به باز مانده ها صبر بره...
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 19:32:25
    0 1 پاسخ به این نظر
    واقعا وحشتناکه ما که تو تبریز از ترسمون مردیم کمک کنید ساختمونا هم خراب شدن
  • mahsa یکشنبه 22 مرداد 1391 - 19:43:29
    4 1 پاسخ به این نظر
    اشکام کیبوردم رو خیس کردن دیروز که این زلزله وحشتناکو حس کردم واقعا ...نمیدونم چی بگم اما ای کاش یکم بیشتر از شهرهای دیگه اظهار هم دردی میشد نه مالی بلکه معنوی بخدا من خودم که تو تبریزم الانم حال روحیم خوش نیس چه برسه به اون برادری که تو تلوزیون نشونش دادن میگه:خواهرمو که فقط گردنش بیرون بود با ناخنام کندمو بیرونش کشیدم اما مادرمو...
  • بهزاد یکشنبه 22 مرداد 1391 - 19:57:57
    2 1 پاسخ به این نظر
    خداییییییییییییییییییییییییا ما کجا زندگی میکنیم؟؟؟ کسی که اهر و هریس رفته باشه مفهوم فاجعه رو میفهمه. اون شهرها حتی بیمارستان ندارن. راه مناسب برای انتقال آسیب دیده ها به تبریز نیست. زلزله بم 5.7 در عمق 35 کیلومتری از سطح زمین بود و حالا اهر با 6.2 در عمق 10 کیلومتری از سطح زمین. خدا به دادشون برسه.
  • مهدی یکشنبه 22 مرداد 1391 - 20:24:13
    1 1 پاسخ به این نظر
    من با فرمانداد اهر هرف زدم اون تور که میگفت 6 تا روستا به کلی نابود شده ولی هیچکس به داد مردم اون روستا ها نمیرسه خدا به داد روستایی برسه
  • bahar یکشنبه 22 مرداد 1391 - 20:26:14
    2 1 پاسخ به این نظر
    وای خدای من اشکم درومد چه عکسهایی !!شوکه شدم چرا نپوشونندشون؟خدایا تورو به همین روزای عزیزت کمکشون کن .بمیرم براشون
  • بهار یکشنبه 22 مرداد 1391 - 20:36:48
    0 1 پاسخ به این نظر
    وایییییییییی
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 20:38:00
    0 1 پاسخ به این نظر
    تسلیت میگم.دیگه وقتشه به خودمون بیایم.هر کسی باید از خودش شروع کنه.اگه هر کسی هر جایی که هست کارشو درست و اصولی انجام بده دیگه چنین اتفاقی نمیفته.اگه نمیتونیم حداقل این شهامتو داشته باشیم که کارو به کسی که بلده بسپاریم.ادم ضایع شه بهتر از اینه که اعضای خونوادشو از دست بده.ما الان اعضای خونوادمونو از دست دادیم.راستی چرا قصه تلخ بم رو اینقدر زود فراموش کردیم؟ بیایید قبل از اینکه تبدیل به افسانه هزار و یک شب بشیم کاری کنیم. ای که دستت می رسد کاری بکن پیش از انکه از نیاید هیچ کار خدایا کمکمون کن...
  • همدل یکشنبه 22 مرداد 1391 - 20:45:20
    1 1 پاسخ به این نظر
    هموطنان عزیز و مصیبت دیده. از صمیم قلب با شما ابراز همدردی و همدلی داریم.خداوند به شما صبر عطا فرماید.
  • محمود یکشنبه 22 مرداد 1391 - 20:47:59
    4 1 پاسخ به این نظر
    من یک اهری مقیم تهران هستم الان که این مطلب را تایپ میکنم اشک از چشمانم سرازیر است امدادرسانی طبق گفته مردم خیلی ضعیف است آیا حق فرزندان این مرزوبوم این است ؟ با این همه ثروتی که کشورمان دارد همش سه بالگرد ؟ بخدا دیشب وقتی اطلاع رسانی مدیر ستاد غیر مترقبه استان را شنیدم که مثلا 80تخته پتو...48چادر...5000تن ماهی و.......واقعا از ته دل تاسف خوردم آیا حق مردمی که مثل من وشما مشغول زندگی روزمره شان بودند وبه یکباره همه هستی وعزیران خود را از دست دادند بایستی چنین ادا شود ؟؟ خداوند کمی به مسئولین انصاف بدهد وبه بازماندگان این عزیزان صبر ...ولی یادمان باشد که این آخرین زلزله نیست ونخواهد بود
  • حمزه یکشنبه 22 مرداد 1391 - 21:01:00
    0 2 پاسخ به این نظر
    خدا صبرشون بده ،بیچاره ها روضه دار بودن
  • بدون نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 21:03:33
    3 2 پاسخ به این نظر
    خدایا نیازی به زمین لرزه نیست کاخِ آرزوهای این مردم به تلنگری هم فرو میریخت
  • m.t یکشنبه 22 مرداد 1391 - 21:09:07
    0 1 پاسخ به این نظر
    بسیار متاسفم ازاین واقع دردناک امیدوارم به این حادثه توجه شود
  • محمد یکشنبه 22 مرداد 1391 - 21:16:47
    1 1 پاسخ به این نظر
    من خودم امداد گر هستم از تمام همشهری های تقاضا میکنم کمکهای مردمی و نقدی کنن و اگه بشه برید سازمان امداد برا کمک به مردم زلزله زده اعرام بشید
  • قوری یکشنبه 22 مرداد 1391 - 21:20:09
    2 1 پاسخ به این نظر
    این مادرا انگار خوابیدن مردای غیرت سر به زمین گذاشتن. بجه ها تو بغل مادرا. چقد معصومن.خدای من چرا؟ فقط میتونم دعا کنم که زمین یکم اروم باشه از دستش عصبانیم:@
  • قانونی یکشنبه 22 مرداد 1391 - 21:28:48
    0 1 پاسخ به این نظر
    خیلی نارحت کننده -این واقعه به کلیه هموطنان وهمزبانان تسلیت گفته وخود در غم ازدست دادگان خانواده های این مناطق شریک میدانم.
  • کلام الله طباطباییی یکشنبه 22 مرداد 1391 - 21:36:57
    2 1 پاسخ به این نظر
    یا غیاث المستغیثین به داد بی پناهان برس خدایا همه را هدایت کن خصوصا مسئولین را ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • قانونی یکشنبه 22 مرداد 1391 - 21:39:39
    1 0 پاسخ به این نظر
    خیلی دل خراش بود-بستان آباد هم بود.
  • بی نام یکشنبه 22 مرداد 1391 - 23:46:54
    3 1 پاسخ به این نظر
    نمبدونم چرا صدا سیما اینقد بی تفاوته.
  • رنجر دوشنبه 23 مرداد 1391 - 00:09:25
    7 1 پاسخ به این نظر
    277 نفر کشته 1380 نفر مجروح آخرین آمار تا ساعت 19 به تاریخ 22 مرداد
  • شاید برای شما هم اتفاق بیفتدو شاید برای. دوشنبه 23 مرداد 1391 - 00:33:46
    6 1 پاسخ به این نظر
    هیچ تضمینی نیست که سرما همچین بلایی نیاد مگر اینکه خدا بهمون رحم کنه خدایا تو از قلب بنده هات خبر داری و میدونی چه حالی داریم واسه خاطر هم وطن هامون . خدایا بازمانده ها رو صبر بده و خودت مسکن الفواد همه باش. خدایا رفتگان این حادثه رو به این ماه مبارک ببخش و بیامرز. خدایا تو بامرام ترین و لوتی ترینی یاعلی مدد. برای شادی روحشون هرکی دوست داشت یه صلوات با فاتحه بخونه
  • عسل دوشنبه 23 مرداد 1391 - 00:38:15
    2 1 پاسخ به این نظر
    وای خدااززلزله میترسم خدابه همه رحم کنه انشالله خدااین زلزله رو ببره دیگه نیاره انشالله
  • ناهید دوشنبه 23 مرداد 1391 - 00:49:19
    5 1 پاسخ به این نظر
    تورو خدا هر کی میتونه بره و خون اهدا کنه این حداقل کاری که از دستمون بر میاد
  • حیدری دوشنبه 23 مرداد 1391 - 00:49:39
    1 1 پاسخ به این نظر
    من هم از ته دل برای بازماندگان تسلیت عرض می نمایم
  • علی دوشنبه 23 مرداد 1391 - 00:50:50
    5 1 پاسخ به این نظر
    مسولین از بم عبرت نگرفتن. فعلا ک کارای مهمتری واسه انجام دارند!!!!
  • بینام دوشنبه 23 مرداد 1391 - 01:12:54
    0 0 پاسخ به این نظر
    بسیار باعث تاسفه ای کاش از دست ما هم کاری بر میاومد مردم نیاز به خون دارن ای کاش اونایی که میتونن بهشون خون بدن
  • غمگین دوشنبه 23 مرداد 1391 - 01:14:36
    0 0 پاسخ به این نظر
    آروم بخوابین شاید این راحت ترین خواب باشه ای واییییییییییییییییییییییییییییییی.........
  • یه هم وطن تبریزی(ستاره) دوشنبه 23 مرداد 1391 - 01:50:15
    0 0 پاسخ به این نظر
    من خودم کاملا حس کردم. دومین بار که از خونه داشتم میزدم بیرون سنگ نمای خونمون افتاد پشت گردنم انقدر ترسیدم فکر کردم ویران شد تا الانشم فقط اشک ریختم من که اینتور بودم ببین اونا که ویران شدن چی کشیدن؟ تورو خدا کمک کنین و دعا کنید آذربایجان باسین ساقولسون
  • حیدری دوشنبه 23 مرداد 1391 - 02:12:24
    2 0 پاسخ به این نظر
    خدایا خداوندا ما رادر این ماه برکت به امتحان نکش ما همه کناهکاریم
  • کردستان دوشنبه 23 مرداد 1391 - 03:38:58
    1 0 پاسخ به این نظر
    به مناسبت جان باختن جمعی از هموطنان عزیز آذری با صحنه دلخراش زلزله را به تمام جامعه بشری تسلیت عرض می نمائیم.
  • زهرا دوشنبه 23 مرداد 1391 - 04:48:49
    0 0 پاسخ به این نظر
    امیدوارم تعداد زلزله زده ها از این بیشتر نشه
  • ناهید دوشنبه 23 مرداد 1391 - 05:27:43
    2 0 پاسخ به این نظر
    من هم از ته دل برای بازماندگان صبر و سلامتی از خداوند می خوام و می دونم که مردم زلزله زده الان به هیچ منبع خبری دسترسی ندارن ولی مطمئنا همدردی های ما و دعاهامون همراهشون هست . و یه سوال کمکهای غذایی و چادر و پتو و ... که اعلام نیاز کردن باید کجا بدیم؟ من تو شهر خودمون هیچ جایی برای جمع آوری کمک های مردمی ندیدم و این واقعا جای تاسفه . چه خوب بود لااقل صدا و سیما درخواست نیروهای داوطلب می کرد واقعا که شورش رو درآوردن .وظیفه ی هلال احمر و بسیج در تمامی استانها هست که به کمک مردم برن در کمک رسانی به مجروحین و بازمانده ها و خاکسپاری کشته شده ها . بازم از خداوند صبر و سلامتی براشون می خوام
  • محدثه دوشنبه 23 مرداد 1391 - 06:00:11
    2 0 پاسخ به این نظر
    ووواييي خدا...نميدونم چي بگم زبونم بند اومده...فقط اشكام دارن ميريزن...خدايا كمكمشون كن...ماها بايد چه جوري كمكشون كنيم..؟؟؟!از چه پايگاهي..؟؟!!چرا كسي اطلاع رساني نميكنه چه جوري بايد كمك كرد...250 نفر كشته شدن..مگه الكيه..؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام دوشنبه 23 مرداد 1391 - 06:40:25
    0 0 پاسخ به این نظر
    واقعا وقتي اين اوضاع رو ميبينم متاسف ميشم.اذربايجان منطقه زلزله خيزيه مسولا بايد زودتر از اينا به فكر همچين روزايي بوذن.الانم بايد با كمك به مرذم زلزله ديده تو غمشون شريك بود نه فقط با فرستادن پيام تسليت.اونا الان ميخوان مسولارو كنارشون ببينن تا بدونن فراموش نشدن
  • مهدی دوشنبه 23 مرداد 1391 - 13:34:39
    0 1 پاسخ به این نظر
    خدا رحمتشان کنه واقعا که تبریز این همه به خودش میرسه یه بار هم میرفت به ساخت ساز اطراف هم سر میزد!!!!!!!!!!!!!!!خدا به باز ماندگان صبر بده
  • مهدی دوشنبه 23 مرداد 1391 - 13:34:40
    0 1 پاسخ به این نظر
    خدا رحمتشان کنه واقعا که تبریز این همه به خودش میرسه یه بار هم میرفت به ساخت ساز اطراف هم سر میزد!!!!!!!!!!!!!!!خدا به باز ماندگان صبر بده
  • بهاره دوشنبه 23 مرداد 1391 - 15:12:33
    1 1 پاسخ به این نظر
    ملت مصیبت زده دست مریزاد بر مسئولان
  • بی نام دوشنبه 23 مرداد 1391 - 20:42:12
    1 0 پاسخ به این نظر
    خدا به داد مردم آذربایجان برسه که برای اونها بجز خدا هیچ پناهی نیست.
  • رامین دوشنبه 23 مرداد 1391 - 21:16:01
    0 0 پاسخ به این نظر
    سلام من متولد تبریزم ولی متعلق به یکی از روستاهای نزدیک ورزقان هستیم که 100درصد روستا به قول عموم که خودش داشته گندم می چیده می ریخته حیاط خونش میگه جلوی چشام کل روستا ریخت و همه جا با خاک یکسان شد و اینکه درسته چون همه تو ما میگیم بیچین یعنی برداشت عدس و گندم و نخود بودن کشته ای نداشت ولی چند تا زن زخمی شدن.
  • roya سه شنبه 24 مرداد 1391 - 19:10:01
    1 0 پاسخ به این نظر
    منم به عنوان 1اذری زبون برای مردم اذربایجان تسلیت میگم خدا بهمون صبربده
  • پریا چهارشنبه 25 مرداد 1391 - 18:23:35
    0 0 پاسخ به این نظر
    متاسفم، خیلی خدایا کمکشون کن بهشون صبر بده، اگر دولت کمک کنه خونه هاشونو درست کنن بدبخت بیچاره ها زیر آوار نمی مونند. اگر پول خرج مردم خودمون بشه خیلی بهتر می تونند زندگی کنند تا الان که باید برای زن و بچه و شوهرشون داغدار باشند.
  • ناهید یکشنبه 29 مرداد 1391 - 04:21:51
    2 0 پاسخ به این نظر
    باتمام وجود غمگینم.................کشورم نفت به جهان میده............. دوباره بازطبیعت دست زمین رالرزانید...............
  • محمد جمعه 3 شهریور 1391 - 05:24:18
    1 0 پاسخ به این نظر
    خداوند همه رفتگانو بیامورزه و به خانواده هاشون صبر بده. انشاالله .بدانیم که:(این یک هشدار از طرف خداوند بزرگ ومتعال برای همه ماست . همه ما مسلمانیم وباید بدانیم هیچ قدرتی نمیتونه جلوی مرگ رو بگیره)
  • حسین سه شنبه 7 شهریور 1391 - 14:47:25
    1 0 پاسخ به این نظر
    در کشورمان چه تعداد از این روستاها داریم که با ضعیف ترین زلزله ها کاملا ویران خواهد شد چرا علاج واقعه را قبل از وقوع نمی کنند
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.