«از اینجا تا بهار» داستان خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که پدر خانواده بازمانده دوران جنگ است و ...دختر خانواده با مرور دفتر خاطرات پدر، با او به دوران جنگ تحمیلی می‌رود.

 

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «از اینجا تا بهار» نوشته ظریفه رویین با تصویرسازی جدید و تغییر جلد در قطع جیبی منتشر شد. رمانی برای گروه سنی نوجوان است که داستان دختری است که سال آخر دوره ابتدایى را مى‏‌گذراند. پدرش که دچار اختلالات روانی است، گاهى ‏کارهایى مى‏‌کند که سبب تمسخر دوستان دختر و باعث دلخوری خود او می‌شود تا اینکه دختر دفتر خاطرات پدر را به دست مى‌‏آورد و همراه او به جبهه سفر مى‌‏کند.

 

در بخش پایانی کتاب می‌خوانیم: «بعد نشستم و دفتر خاطراتت را خواندم. خواندم و گریه کردم. آن‌قدر با علاقه خواندم که در یک نشست چندساعته دفتر را تمام کردم. حس کردم دفترت نقطه‌ی پایانی ندارد. یعنی جمع‌وجور نشده است. چیزی کم دارد. در واقع، فکر کردم این خود تو هستی که دفترت را کامل می‌کنی. این خود تو هستی که از دفترت جا مانده‌ای. پس خودکاری برداشتم و این‌ها را نوشتم. نمی‌دانم بعد از این‌که خوب شدی و توانستی دفترت را بخوانی از این کار من خوشت می‌آید یا نه. اما همیشه یادم هست که می‌گفتی کارهای مرا می‌پسندی. امیدوارم این کار مرا هم بپسندی. در بین دوستانی که در جبهه داشتی علی خان‌بابایی شهید شد و تو خاطره‌اش را نوشتی، کمال نصرت مجروح شد و از دو پا جانباز. باز تو خاطره‌اش را در دفترت نوشتی. تو عباس رستمی ‌هستی. در جنگ موجی شدی. حالا در بیمارستان بستری هستی. معلوم نیست کی خوب می‌شوی، ولی من همیشه همراهت خواهم بود. ماجرای تو را در دفترت نوشتم. هیچ‌وقت تنهایت نخواهم گذاشت؛ هیچ‌وقت.»

 

از این نویسنده تاکنون کتاب‌های «از اینجا تا بهار»، «نقاشی‌ها حرف می‌زنند» و مجموعه داستان «گنجشک‌ها نقطه گنجشک‌ها سر خط» منتشر شده است. همچنین قرار است به زودی کتاب «باغ شیشه‌ای» توسط انتشارات سوره مهر تجدید چاپ شود.

 

کتاب «از اینجا تا بهار» با تصویرسازی علیرضا پورحنیفه، با قیمت 7500 تومان منتشر شده است.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و همچنین سفارش هر محصول فرهنگی مورد علاقه دیگر(در صورت موجود بودن در بازار نشر) کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 236963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =