آخرین خبرها حکایت از سفر رئیس جمهور مصر به ایران دارد.

پس از شبکه العالم[ايـــنـــجـــا] یک خبرگزاری آمریکایی اعلام کرد که رئیس جمهور مصر در نشست سران جنبش عدم تعهد در تهران شرکت خواهد کرد.
محمد مرسی و محمود احمدی نژاد روسای جمهوری مصر و ایران برای اولین بار در نشست فوق العاده کشورهای اسلامی که چند روز پیش در مکه مکرمه برگزار شد، با یکدیگر دیدار کرده و دیده بوسی کردند. ايـــنـــجــــا
به گزارش فارس،‌ خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس اعلام کرد که «محمد مرسی» رئیس جمهور اسلامگرای مصر در نشست سران جنبش عدم تعهد در تهران حضور خواهد یافت.
دو روز پیش نیز یکی از مسئولان دفتر ریاست جمهوری مصر از قصد محمد مرسی جهت شرکت در اجلاس سران غیر معتهدها در تهران خبر داد.
چندی پیش حمید بقایی، معاون رئیس جمهور در سفر به قاهره دعوت رسمی محمود احمدی نژاد از محمد مرسی جهت شرکت و حضور وی در اجلاس سران غیر متعهدها را تقدیم وی کرد.
پیش از این "یاسر علی" سخنگوی دفتر رئیس جمهور مصر در این خصوص تاکید کرد که مرسی هنوز تصمیم قطعی درباره شرکت یا عدم شرکت در اجلاس غیرمتعهدها که قرار است پایان اوت برگزار شود، نگرفته است.
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 237072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
    6 4
    تصویر جالبی است!
  • بدون نام IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    8 23
    خدایا به ما قدرت و عزتی را عطا کن که برای آمدن یا نیامدن رییس جمهور یک کشور جهان سوم اینهمه خبر نشنویم. آمین یا رب العالمین
  • قادر IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    4 0
    مرسی میدونه به نفعش به ایران بیاد مطمئنن اگه به اندازه سر سوزنی به ضررش بود به ایران نمیومد .میخواد با این کار نظر جمعیتهای اسلامی مصر رو به سمت خودش نگه داره و خودش نزدیک به ایران نشون بده ولی از طرفی اولین سفر خارجیشو رفت کشور عربستان!!!!!!!!!!!