۰ نفر
۳۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۰

کلاه قرمزی این بار اسبش را زین کرده تا همچنان در سینمای ایران رکورد شکن باشد.

به گزارش خبرآنلاین،‌ این فیلم که خیلی‌ها به پر فروش شدن آن امیدوار بودند، این روز‌ها همچنان دارد خوب می‌فروشد و خانواده‌ها را به سینماهایی می‌کشاند که از اول سال تا کنون گیشه‌های پر رونقی نداشته‌اند.
فیلم ایرج طهماسب که اولین روز اکرانش را با 42 میلیون تومان فروش آغاز کرده بود، در روز عید سعید فطر 107 میلیون تومان فروش داشت.
در حال حاضر این فیلم با 267 میلیون فروش بر صدر جدول اکران عید فطر تکیه زده و اگر استقبال از این فیلم ادامه یابد، ممکن است رکورد‌های دیگری را هم ثبت کند. نمایش این فیلم در شهرستان‌ها هم از دیروز آغاز شده است.
«بی خداحافظی» به کارگردانی احمد امینی هم که یکی دیگر از فیلم‌های اکران عید فطر است، این فیلم تا کنون 45 میلیون تومان فروخته‌است.
رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته است. محمد رضا فروتن،‌ پگاه آهنگرانی،  شقایق فراهانی، پیام دهکردی، افشین هاشمی و ... از دیگر بازگران این فیلم هستند.
«ضدگلوله» دومین ساخته بلند مصطفی کیایی هم تاکنون 30 میلیون تومان فروخته‌است. نمایش این فیلم با بازی مهدی هاشمی، مسعود کرامتی، ژاله صامتی، و سعید آقاخانی در جشنواره فیلم فجر هم با استقبال مخاطبان و منتقدان مواجه شد.
 
نام فیلم
 کارگردان
تعداد سینما
فروش (میلیون)
کلاه قرمزی و بچه ننه
ایرج طهماسب
24
267
بی خداحافظی
 احمد امینی
17
45
ضد گلوله
مصطفی کیائی
17
30
 
5757
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 237259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 33
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    359 2
    زنده باد کلاه قرمزی و عواملش
  • mahdi IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    418 6
    حقشونه نوش جونشون خيلي فيلم قشنگي بود. خدا كنه ركورد اخراجي ها رو بزنه
  • معصومه IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    241 1
    من یکی از فیلمهایی کرفتم سینما کلاه قرمزی وسروناز بود وخدایی اش از همه ی فیلمهایی ک ب خاطرشون رفتم سینما بهتر بود!!اینم عالیه!وقت کنم حتما میرم....آقای طهماسب ممنون.
  • بدون نام IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    244 1
    کلاه قرمزی شیره!!!!!
  • امید IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    238 5
    من !!! 12 مدال المپیک 2012 را به جناب آقای کلاه قرمزی تقدیم می کنم!!!!!! هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • بدون نام DE ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    211 2
    سلامت و پایدار باشند جناب آقای طهماسب عزیز
  • نادر DE ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    209 9
    نظر اقای سلحشور در مورد این فیلم چیست ؟
    • بدون نام IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
      65 1
      اینو خوب اومدی
    • یاسی IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
      25 2
      اونایی که نظر منفی دادن اگه یه توضیحی بدن ممنون می شم!!! با تشکر :)
  • بدون نام IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    167 2
    ایرج طهماسب و حمید جبلی عزیز سلامت و پایدار باشید . بعد از سالها رفتم سینما ، کیف کردم .
  • امیر IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    65 2
    این طور که معلومه خیلی از مردم بعد از بیست سال هنوز نوستالژی شونو دوست دارن و با اکران شدن قسمت جدیدش، بازم می رن تماشاش می کنند..، نظرم اینه که آقای طهماسب و جبلی، با ایده های جدید و ناب شون، بازم می تونن این مجموعه رو ادامه بدن و فکر کنم این قسمتش، پر فروشت ترین فیلم امسال بشه...
  • بدون نام IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    66 1
    بازم خدا خیری به اقای طهماسب بده که با یه عروسک تونست از همون قدیم خنده رو بر لبهای پیر و جوون بیاره (در حالی که شاید بودجه کل فیلم به اندازه قرار داد یه بازیگر امروزی نشه) من که شخصا حالم از فیلم های بی سرو ته ایرانی به هم میخوره.فقط جنگ و دعوا,فحش و خانمان سوز. در حالی که مردم ما شدیدا به خنده و خنداندن احتیاج دارند.
  • بدون نام IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    66 2
    اين همه بودجه اي كه به فيلم ها خاص اختصاص ميديد اخرشم با كارتهاي نيم بها و نامه به ادارات و خلاصه التماس و جون من مرگ من اخر سر هم يه امار دروغي و ... نصف اين بودجه رو به اين ادماي نازنين و كار بلد بديد بعد شاهد رونق سينما باشيد
    • یاسی IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
      16 1
      کاش همه مثل شما فکر می کردن...واقعاً گل گفتی :)
  • بدون نام IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    56 1
    اقای راننده/ بیا بزن تو دنده .....
  • مهتاب NL ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    77 2
    بیچاره کلاه قرمزی که حتی یک ریال از این همه پول عاید خودش نمیشه:)))
  • رضا منش EU ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    15 54
    من این فیلم رو روز اول و سانس اول دیدم! فیلم نسبتاً خوبی بود اما برای زیر هفت سال. خداییش دو تا کار سینمایی قبلی کلاه قرمزی یک سرو گردن از این بالاتر هستند. نمیدونم شاید برای ماها که یه جور نوستالژی کلاه قرمزی رو داریم دیگه با سن سال کنونی فیلم چندان جذاب و گیرا نباشه. به جرآت میگم کارهای تلوزیونی کلاه قرمزی برای عید خیلی جذاب تر و دیدنی تر بود. فیلم واقعا در ژانر کودک ساخته شده و مملو از ملودی و ترانه های کودک پسند که برای مخاطب بزرگسال چندان گیرایی نداره. برای من که با خاطرات دو فیلم قبلی و کارهای جدید تلویزیونی این فیلم رو دیدم فیلم جالب نبود. البته در پایان اگه بچه کوچیک دارید این فیلم رو حتما ببینید، شاید زیاد برای شما جذابیت نداشته باشه ولی برای بچه های اون سن و سال جذاب خواهد بود.
    • بدون نام IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
      41 4
      انگار خیلی حسودیت شده !!!!!! اصلا نظرت رو قبول ندارم .
    • بدون نام IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
      11 0
      مثل این که یادت رفته وقتی خود ما عاشق کلاه قرمزی شدیم بچه بودیم، گرچه کلاه قرمزی بزرگترها رو هم همیشه مجذوب خودش کرده ولی از اول مال بچه ها بوده و اتفاقا خیلی هم خوبه که با هدف بچه ها ساخته شده ... همین که می گی بچه های این نسل هم از این فیلم لذت می برن یعنی کارشون واقعا عالی بوده و این شخصیت هنوز هم خیلی جذابه
    • احمد وند EU ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
      6 17
      کاملا با نظر شما موافقم فیلم رو دیدم. اما علیرغم انتظارم فیلمی کاملا متوسط و عاری از نبوغ فیلم ساز در کارهای قبلش بود. قابل توجه دوستان در این فیلم از کارکترهای ببعی!، فامیل دور، آقای همسایه، جیگر خبری نیست که واقعا جای خالیشون حس میشه. موفق باشید
  • بدون نام IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    43 1
    من دلم میخواد دوباره بچه بشم تا کارای کلاه قرمزی رو تو زندگی کودکیم تکرار کنم. اون زمان میترسوندنمون میگفتن دروغ بگی دماغت دراز میشه. نذاشتن بچگی کنیم باور کنید من یه شیفت مدرسه بودم یه شیفت صف نون وروغن و قند وشکر و نفت و کوفت و زهرمار تا وارد جوانی شدیم کلاه قرمزی جون اومد که ما همش خدمت بودیم و دنبال کار این شهر و اون شهر آواره حالام تو دهه چهارم زندگی نه شغل درست حسابی داریم نه تونستیم یه سرو نازی برا خودمون پیدا کنیم داریم تو یه آپارتمان کوچولو تک وتنها زندگی میکنیم تو این سن و سال دوباره هم خوردیم به بیکاری هییییییییییی کودکی کجایی که یادت بخیر اگه همیشه تو صف بودیم لا اقل بدهکار و بیکار نبودیم در عوض صف ایستادن یکی شکممونو سیر میکرد.
    • بدون نام IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
      36 2
      عزيز من مشكلات تمومي نداره ولي هميشه خدايي در همين نزديكي ست.
    • بدون نام EU ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
      6 0
      خیلی دلم گرفت خدا خودش کمکت کنه
  • هومن IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    27 3
    تبريك به عوامل فيلم به هر حال تونستن مردم رو با سينما ها آشتي بدن و فيلمشون خوب بفروشه و ناراحتم از اينكه چرا سليقه مردم و سطح فكر بزرگترهاي ما اينقدر بايد بياد پايين كه حاضر باشن براي فيلمهاي گروه سني كودك و نوجوان هزينه كنن و برن سينما من خداي نكرده قصد توهين با بي احترامي به هيچ كس رو ندارم فقط براي من اين يك سواله شايد هم مردم اينقدر غرق در مشكلات و روزمرگي هاي زندگي شدن كه ميخوان حتي براي دقايقي فارغ از همه چي باشن و بخندن به هر حال آرزوي موفقيت و بهروزي ميكنم براي همه ملت ايران و همچنين عوامل اين فيلم.
  • مهدي IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
    8 66
    با شوق و ذوق زياد رفتم سينما. واقعا فيلم ضعيفي بود و ضربة اول و آخر رو از فيلمنامه‌ي به‌هم‌ريخته‌اش مي‌خورد. شخصيت‌هايي بسيار عالي كه در مجموعه‌ي كلاه‌قرمزي ديده‌ايم،‌در اين فيلم به شخصيت‌هايي عادي تبديل شده‌اند و حتي نيمي از موفقيت تلويزيوني‌شان در فيلم ديده نمي‌شود. خلاصه اينكه فيلم بسيار ضعيفي است. ايكاش اين ستاره‌هاي سينمايي را قدر بدانيم و فيلمنامه‌هايي قوي براي آن‌ها تدارك ببينيم.
    • سینا CA ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
      42 4
      خودت می فهمی داری چی میگی ؟
    • بدون نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
      12 3
      فک نکنم سینا... :)
  • مرشد IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    14 2
    در زمان بچگی خیلی از ماها مثل امروز اینقدر کارتونهای آنچنانی و فیلم وسریالهای جذاب و به روز نبود یا اگر هم بود به ماها نمیرسید , یادم میاد کلاه قرمزی و شخصیت بسیار محترم آقای طهماسب به همین صورت که الان هست بودند و هیچ فرقی با گذشته خودشون نکردن , الان که فکر میکنم میبینم طهماسب و عواملش چقدر آقا هستند که در این مدت تن به بازیهای ضعیف و دست چندم ندادند و جایگاه خودشون رو پیش ما بچه های قدیمی حفظ کردند . خود من موقعی که عبوری در منزل میبینمشون صفا و صمیمیت گذشته رو بیادم میاره و آرزو میکنم بچه های امروزی هم نسیمی از اون پاکیها و صمیمیتها به مشام وجودشون بخوره . ولی افسوس که دنیای رنگارنگ اطراف بچه هامون نمیزاره یکرنگیها دیده بشه و بخوان یا نخوان در این میان لباسهاشون رنگی میشه . شاد باشید.
  • مهدی IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    11 1
    یکی به من بگه که فامیل دور تو فیلم هست یا نه؟؟ بدون فامیل هرگز.
  • عبدالرضا EU ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    14 2
    ببینید چقدر حال و روز سینمای ما بد است ،که به جای اینکه فیلم های مهیج تاریخی ، حماسی و انواع درام های زیبا ، یک فیلم عروسکی اینقدر طرفدار دارد. این بدین معنی نیست که کلاقرمزی بده یا من مخالفش هستم بر عکس بچه های ما خیلی بهتر که بجای ben ten و قهرمان های کارتون های خارجی کلاه قرمزی ایرانی رو نگاه کنند. ولی اگر بخواهیم منصفانه فکر کنیم کل سینمای شده چندتا بازیگر ژیگول مامانی که پول چهره و طاهرشون رو می خورند ، سینمای ما شده یک سری فیلم بی سرو ته مارکتی که توش هیچ چیزی از فرهنگ ایرانی ما ندارد فاتحه سینمایی رو باید خوند که توش یک بازیگر با یک شخصیت و کاراکتر تو 20 تا فیلم بازی میکنه (منظورم همون پیرمرد ...) بگزریم. با اوضاع فعلی که توش گیریم بعید می دونم که نه وضعیت اقتصاد بهتره بشه و نه
    • میرزایی IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
      1 2
      آقای عبدالرضای محترم این دلیل نمیشه که گفتین ببینید چقدر حال و روز سینمای ما بد است که به جای... برادر گرامی هر نوع فیلمی مخاطب خاص خودش را دارد این فیلم مخصوص نوجوانان است اما بزرگترها هم دوستش دارند و این دلیل بر بدی حال سینمای ما نمیشود.بعد هم مردم آنقدر اعصابشون از گرفتاریها خسته است که ترجیح میدهند فیلمهایی را نگاه کنند که از گریه و زاری خبری نباشد. و بتونن حداقل یک ساعت بخندند و از فکر گرفتاریها بیرون بیایند.
  • بی نام US ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    15 3
    مگه میشه ایرج طهماسب فیلم بدم بسازه دست گلش درد نکنه
  • بدون نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
    0 1
    خداییش این بار طهماسب فقط میخواسته یه فیلم دیگه هم بسازه لذا نه به محتوای فیلمنامه توجه داشتاه نه به اخلاقیات و تأثیرلات بدی که میتواند دیالوگها و سکانسهای نامناسب بر کودکان داشته باشد و نه به پیامهایی که یه فیلم خوب باید داشته باشد. استقبال از کلاه قرمزی هم به دلیل قوت کارهای قبلی طهماسب بوده . به نظرم کار جدید ایرج خان و حمیدخان عزیز کاری بی محتوا، بی پیام، غیر حرفه ای، خسته کننده و بسیار ضعیف است.