+ A - دوشنبه 30 مرداد 1391 - 21:44:00 چاپ
امتیاز به مطلب 10 نفر

ترافیک سنگین جاده چالوس/گزارش تصویری

جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری - با توجه به تعطیلات و سفر شهروندان به شمال کشور در روزهای اخیر مسیر کرج به چالوس دارای ترافیک پرحجم و سنگین است.

عکسها: مهر
45282

کلید واژه ها: جاده - ترافیک -
نظرات 8
  • بدون نام دوشنبه 30 مرداد 1391 - 21:56:56
    62 3 پاسخ به این نظر
    نیمی از عکسها یادگاری مامورین پلیس بوده عکاستان اگر از ارتفاع نترسیده بود میتوانست عکسهای گویا تری نسبت به خبر فوق بگیرد
  • بدون نام سه شنبه 31 مرداد 1391 - 02:06:51
    36 1 پاسخ به این نظر
    کاملا" از این عکسها پیدا است که چقدر کشورمون جهت جمعیت 150 میلیون نفری برنامه ریزی داره ! قطعا" جمعیت 150 میلیونی به سفرهای 150 میلیونی هم نیاز داره !
    • بدون نام سه شنبه 31 مرداد 1391 - 19:30:57
      6 0
      آقا چه طوری میشه 100 مثبت و یه جا به این نظر داد
  • Masoud چهارشنبه 1 شهریور 1391 - 06:29:15
    6 0 پاسخ به این نظر
    پس این اتوبان تهران-شمال کی ساحته می شود!!! چفدر دیگر باید خون پاک مردم بیگناه ریخته شود؟!؟
  • بدون نام سه شنبه 31 مرداد 1391 - 14:32:44
    5 0 پاسخ به این نظر
    با این وضعیت آدم قید سفر و بزنه خیلی بهتره چون به جز اعصاب داغون چیزی نمی مونه
  • بدون نام سه شنبه 31 مرداد 1391 - 14:39:42
    5 0 پاسخ به این نظر
    اول جاده چالوس دوتا عكس يادگاري گرفته دررفته / واقعا از عكاس مهر بعيده / من خودم اونجا بودم افتضاح بود
  • بدون نام چهارشنبه 1 شهریور 1391 - 20:15:54
    4 2 پاسخ به این نظر
    مسعود راست ميگه... اتوبان تهران شمال بايد به صورت ضربتي تكميل بشه وگرنه.. الله اكبر ميخواستم يه چيزي بگمااااااااااا.
  • آرش سه شنبه 31 مرداد 1391 - 13:42:47
    2 2 پاسخ به این نظر
    روز جمعه 27/5/91 مردم 12 ساعته مسير كرج به چالوس رو طي كردن در صورتي كه اين مسير 3 ساعته است و اما مهمترين دلايل ترافيك روز جمعه:عدم يكطرفه كردن به موقع از كرج به چالوس،توقف بيش از حد ظرفيت كنار رودخانه ها تا مسير پل خواب كه باعث ترافيك شديد شده بود،عدم حضور پر رنگ پليس در جاده كه نهايتا چند تا سرباز وظيفه رو تو جاده گذاشته بودن،عدم اطلاع رساني به موقع از شبكه هاي راديو و تلويزيون در مورد ترافيك بسيار سنگين تا از حجوم بيشتر مردم جلوگيري بشه يا از مسير هاي جايگزين استفاده بشه نهايتا توي خبر اعلام ميكردن ترافيك نيمه سنگين ولي روان است من موندم مسير 3 ساعته رو 12ساعته بري اين نيمه سنگين روانه !!،مهمتر از همه عدم درس گرفتن پليس از تكرار اين ترافيك هاست خدا خير كنه هفته بعد كه تهران تعطيله !!!!!!
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.