قائم مقام انتشارت «نیستان» از چاپ پنجم کتاب «کمی دیرتر» نوشته «سیدمهدی شجاعی» در کمتر از 7 ماه پس از انتشار خبر داد و گفت: شرایط نامناسب بازار کاغذ، موجب توقف فعلی چاپ کتاب در این انتشارات شده است.

سیدعلی شجاعی، قائم مقام انتشارت «نیستان» در گفت‌وگو با فارس درباره کتاب «کمی‌ دیرتر»، بیان داشت: این اثر سال گذشته به قلم «سیدمهدی شجاعی» از سوی انتشارت «کتاب نیستان» منتشر شد. وی با بیان اینکه چندی پیش این اثر برای پنجمین بار در تیراژ 5 هزار نسخه منتشر و روانه بازار نشر شد، اضافه کرد: کتاب «کمی دیرتر» در گذشته با تیراژ 20 هزار نسخه منتشر و به مخاطبان این عرصه، ارائه شده است.

 

شجاعی ادامه داد: بازار کاغذ از شرایط نامناسبی برخوردار است و به همین دلیل از چندی پیش تاکنون هیچ اثری در این انتشارات تجدید چاپ و یا منتشر نشده است. بر اساس این گزارش، کتاب «کمی دیرتر» اثر «سیدمهدی شجاعی» دربردارنده چهار فصل با عنوان «زمستان»، «پاییز»، «تابستان» و «بهار» است؛ نویسنده در این اثر نگاهی متفاوت و نقادانه به فضای انتظار جامعه امروز دارد.

 

به تازگی چاپ پنجم کتاب «کمی دیرتر» در 267 صفحه و با قیمت 8900 تومان منتشر و بر روی قفسه‌های کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفته است.

 

 

ساکنان تهران برای تهیه این رمان و مجموعه آثار سیدمهدی شجاعی و همچنین سفارش هر محصول فرهنگی مورد علاقه دیگر(در صورت موجود بودن در بازار نشر) کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 238495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حقیقت گو IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
    7 0
    وضع کاغذ واقعا خرابه و جالبه که افزایش قیمت کاغذ از تمام کالاها بیشتر بوده حتی بیشتر از طلا و دلار !!! ولی خیلی از دلال ها خوشبختانه بو نبردند و فعلا سرشون به طلا و دلار و نهایتا مرغ گرمه!!! فقط خدا رو شکر که مردم ایران زیاد اهل قلم و کاغذ نیستند و اصلا به کارشون نمیاد و همون طلا و دلار جزء مایحتاج اولیه شونه!!! در غیر این صورت وضعیت واقعا خراب تر از این هم می شد و کاغذ دیگه گیر نمی آمد. همه توی اتوبوس و تاکسی و این طرف و اونطرف از قیمت طلا و دلار و مرغ می نالند اما آرزو به دل من موند که ببینم لااقل دو سه نفر از قیمت بالای کاغذ گله کنند (البته غیر از آقایون ناشر)!!!!