جدول پرفروش‌ ترین کتاب‌ها در هفته پایانی مرداد و خرید مردم از ناشران مختلف،نشان‌دهنده توجه خانم‌ها به آثار روانشناسی در کنار رمان‌های عاشقانه و بلند است.

به گزارش خبرآنلاین، سامانه اشتراک و ارسال محصولات فرهنگی «سام» جدول پرفروش ترین های هفته گذشته خود را منتشر کرد تا  علاوه بر چند رمان مشهور و خواندنی از نویسنده های شناخته شده کشور، برخی آثار روانشناسی نیز بار دیگر به این جدول و به عبارتی درخواست های مردم افزوده شود. ضمن اینکه سه کتاب «911 راز زیبایی» برای صورت و بدن در کنار«رک و پوست کنده» داستان هایی کوتاه از زندگی معاطر و «زن شاداب» هر سه ویژه  خانم هاست. رمان تحسین شده «باباگوریو» نیز رمانی درباره فرجام تلخ یک پدر دختر دوست است که دخترانش با او رفتار غیر انسانی دارند. در کنار این آثار،«مفاتیح الحیات» آیت الله جوادی آملی که این روزها چاپ 55 را رد کرده، همچنان در لیست مطالعاتی مردم قرار دارد. همچنین کتاب خواندنی و آموزشی «آناگرام» که به شخصیت شناسی و تیپ افراد در کار و زندگی می پردازد بعلاوه «مهارت های ازدواج» در هفته گذشته با اقبال عمومی مواجه شد. برای اطلاعات بیشتر روی نام کتاب ها کلیک کنید.

 

 ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ها و هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و سفارش خود را در محل کار یا منزل -بدون هزینه ارسال- دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

نام اثر

نویسنده

ناشر

کمی دیرتر

سیدمهدی شجاعی

نیستان

911 راز زیبایی

دایان آیرونز

نسل نواندیش

من او

رضا امیرخانی

افق

آناگرام

هلن پالمر

رسا

بابا گوریو

بالزاک

ققنوس

رک و پوست کنده

آسیه جوادی

آموت

مفاتیح الحیات

آیتالله جوادیآملی

اسراء

بامداد خمار

فتانه حاجسید جوادی

البرز

مهارتهای ازدواج و زناشویی

دیوید اچ. اولسون

روانشاسی و هنر

زن شاداب

ناتالی راجرز

نقش و نگار

پایی که جا ماند

سیدناصر حسینی

سوره مهر

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب ها و هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و سفارش خود را در محل کار یا منزل -بدون هزینه ارسال- دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 238612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =