در روز هفتم شهریور نیز خوانندگان سایت خبرآنلاین با مراجعه به بخش مشکلات مردم، مسائلی را که با آنها مواجه بودند مطرح کردند.

 مواردی که در بخش نظرات خوانندگان همین خبر میخوانید، از مسائلی است که در این روز مطرح شده است.

45234
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 239100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 51
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهزاد IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 2
    سلام نظافت خیابانهای یوسف آباد بصورت کامل انجام نمیگیرد کافیست شهردا محترم ویا نماینده ایشان چند قدم پیاده مسیرها را طی نماید و اوضاع پای درختان را ملاحظه فرمایند در ضمن از احداث بیمارستان جدید مجاور پارک تشکر میکنم فقط لازم است به فکر پارکینگ و محل استراحت همراهان مریض نیز باشید
  • بدون نام IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    3 1
    چرا وزارت بازرگانی و وزارت اقتصاد شرکتها را موظف نمی کنند که وب سایت رسمی داشته باشند و محصولات و خدماتی که ارائه می کنند و همچنین مدیران و مسئولان شرکت را در وب سایت رسمی شان درست و کامل معرفی کنند و یا مکاتبات با شرکتها از طریق همین وب سایت شان باشد که وقتی ایمیلی به شرکتی فرستانده می شود یک رسید الکترونیکی برای شما صادر کنند و دریافت این ایمیل را تایید کند ویا یک شماره رسمی پیام کوتاه داشته باشند که اگر اطلاعاتی به شرکتی ارسال شد یا از شرکتی پیام کوتاهی دریافت شد جنبه قانونی و رسمی داشته باشد.
  • عليرضا IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 1
    با سلام و خسته نباشيد . عاجزانه خواستارم از مسئولين سوال كنيد وضعيت نيروهاي شركتي چه شد ؟ ما شش ماهه كه بلاتكليفيم نه به اون شوري شور نه به اين بي نمكي . مدتي همه مي گفتند ديگه شركتي تمام شد دولت مصوب كرد تبديل وضعيت بشن . ماه هم كه حدود شش سال به صورت در دبيرخانه اداره كار مي كرديم خيلي خوشحال بوديم . . ولي باز هم شركت به صورت علي الحساب مبلغي به حساب ما واريز كرد . خدا را گواه مي گيرم ما هنوز سه ماه با عيدي حقوق سال 89 را از شركت دريافت نكرده ايم و تمام حقوق و مزاياي ما را خوردند . حال پيمانكار با حالت بي شرمانه اعلام مي كند مبلغ يك ميليون از طلب خود را كم كرده و مابقي را دريافت كنيد . اين هم نتيجه شركت . پيگيري كنيد . منتظر جواب هستيم
  • مهمان IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    1 1
    مگر ميشود افزايش حقوق در فيش اعمال شود وصاحب آن متوجه نشود . اين بيشتر يك جوك است آقايان دست اندر كار آموزش وژرورش!
  • akete IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 1
    من فقط يه نظر دارم : چرا تمامي شركت هاي خصوصي رو ملزم به پرداخت حقوق كاركنانشون از طريق فيش حقوقي (سيستمي كه براي اداره كار ميزان حقوق پرداخت شده مشخص بشه)نمي كنند كه اداره كار در جريان باشه كه آيا شركت ها حداقل قانون كار رو به كاركنانش ميده يا نه ، خيلي ها حتي قانون كار رو هم به كاركنانشون نميدن و مردم به دليل مشكلاتشون مجبورن كه بدون اعتراض به كار در اين شرايط ادامه بدن
  • معلم خانم بازنشسته IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 1
    با سلام متاسفانه آموزش و پرورش تا كنون احكام عائله مندي زنان خود سرپرست و مجرد را بر اساس تصويب مجلس و بخشنامه اخير دولت محترم صادرو در ادارات ديگر اجرا شده است اجرا نكرده است و در زمان مراجعه هم ميگويند مگر ميشود به كساني هم كه در ادارات ديگر داده اند بر ميگردانند . خواهشمنديم رسيدگي فرمايند تا حقي از اين كارمندان زن مجرد و يا بدون همسر شاغل و بازنشسته ضايع نگردد .
  • reza IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    2 2
    چرا اموزش و پرورش فارس جواب نمی دهد؟مدارس ناحیه دو شیراز پنجشنبه ها را تعطیل نکرده بلکه کلاس های المپیاد اجباری برای دانش اموزان می گذارند که بهره اموزشی ندارد و فقط پول الکی ازمردم می گیرند.یا 5شنبه را تعطیل نکنید یا برای همه تعطیل کنید.
  • بدون نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 1
    وزیر گرامی توضیح دهند که این افزایش بدی آب وهوا و سختی کاری که لحاظ شد وحکم هم خورد چرا دوباره آنرا برگشت داده...باتوجه به گرانی های اخیر...درضمن همان 15درصد تصویب شده هم برای فرهنگیان اضافه نشده البته ما پایتخت نیستیم ولی در کلان شهرمشهد میباشیم که 5درصد اضافه شده....درضمن فوق ا لعاده جذب که همه کارمندان دولت برخوردارند..چرا ازفیش معلمان حذف شده...
  • بدون نام IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 1
    سلام از خبر آنلاین میخواهم ناعدالتی در بند تفاوت تطبیق در احکام معلمان را پیگیری نماید اختلاف مبلغ در این بند بیش از حد انتظار است لطفا پیگیر نمایید
  • بدون نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    2 1
    سلام چرا برای معلمان حق ایاب و ذهاب در نظر نمیگیرند در مناطقی که ما مشغول به کار هستیم (استان خوزستان)هزینه ی قابل توجهی بابت ایاب و ذهاب پرداخت می نماییم.در حالی که چند دستگاه مینی بوس در محوطه ی اداره ـوزش و پرورش دارند خاک میخورند ویا برای تردد تعداد معدودی که شمار آنها به تعداد انگشتان دست هم نمیرسد استفاده می گردد ضمنا جهت تردد به مدرسه از وسیله شخصی خود استفاده می نماییم که علاوه بر مصرف بنزین شصت لیتری در ماه 90 لیتر باید آزاد بزنیم این تازه شامل کارکنان مدرسه ای است که ظاهرا به محل سکونتمان نزدیک است.در اینجا مناطق دور دست و صعب العبور بسیار است
  • رسول نمازی IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 1
    لطفا از آموزش و پرورش سوال کنید چرا حق مدرک تحصیلی نیروهای کار معیین کاهش یافته؟ با این کار نسبت به سال قبل عملا هیچ افزایش حقوقی وجود ندارد!
  • مژده IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 1
    وزیر محترم آموزش و پرورش تکلیف خانم ها و پسرهای سربازی رفته تربیت معلم 88 را مشخص کردند و از اول مهر سر کار میروند ولی چرا تکلیف پسرهای سربازی نرفته را مشخص نمیکنند؟ توروخدا هر کسی میتونه پیگیری کنه!
  • فرخ لقا IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    2 1
    دبیر ناحیه 1 اموزش وپرورش شهر ری هستم در امین آباد <مبلغی را به عنوان فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته درقبل از عید اختصاص دادند که در حکم جدید این مبلغ کم شده چرا؟ دبیرستان ما در منطقه بد آب وهوا و نزدیک سیمان تهران و به خاطر اینکه محل عبور ماشین های سنگین است امنیت جانی چندانی ندارد و با ترس ولرز رفت و امد میکنیم حقش نبود به این مبلغ اضافه کنند نه اینکه کم کنند. خواهش میکنم جوابگو باشید.
  • مهدي حسنوند IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 1
    به نام خدا با سلام . مي خواستم براي دريافت وام ازدواج در استان خوزستان اقدام كنم كه به دليل عدم اعتبار در هيچ بانكي امكان ثبت نام وجود ندارد ، مسئله را بيشتر پيگير شدم متوجه شدم در 19 استان كشور اعتبار تسهيلات ازدواج وجود ندارد. مي توانيد موضوع را از طريق سامانه اعطاي تسهيلات ازدواج به آدرس ve.cbi.ir/TasReq.aspx پيگيري كني. از طرفي تنها تا يكسال پس از تاريخ اردواج امكان استفاده از وام وجود دارد. ما تا كي بايد صبر كنيم. نياز فوري دارم. لطفا اطلاع رساني كنيد.
  • ... IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    38 1
    چرا کارشناسی نا پیوسته معماری، عنوانش شده علمی کاربردی معماری؟؟؟؟ چرا ظرفیتهای دخترها انقدر کم شده؟؟؟؟ این انصافه؟ اینهمه زحمت بکشیم. آخر حق مهندسی بهمون ندن
  • علی احمدی IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    2 3
    ازوزیر محترم کشورکه خود واقف به حجم وسیع ماموریتها ووظایف محوله وزارت کشور میباشندمی خواهم توضیح دهند چرا میزان دریافتی حقوق پرسنل ازسایر وزارتخانه های تحت پوشش قانون خدمات کشوری بسیار کمتر میباشد؟؟؟آیا مشغله های زیاد ایشان باید مانع از توجه اشان به حقون تضییع شده پرسنل وزارت کشور گردد؟آِیا می توانندثابت کنند که ارگانی وجود دارد که ازکارمندان وزارت کشور کمتر حقوق دریافت می کنند؟
  • سینا EU ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    27 2
    با سلام اینکه از یک جایی برداشتند و نام رشته معماری را تغییر دادند و کردند تکنولوژی معماری الان هم نظام مهندسی باا تکنولی معماری و دانشجویانی که در سر تا سر ایران زحمت کشیده اند و درس خونده اند و گاها هزینه دانشگاه های آزاد و غیر انتفاعی را متقبل شده اند و .... مجوز طراحی نمیدهد ؟؟؟!!!!!!!!کاری سلیقه ای و بدون هیچ پشتوانه علمی نسبت به این تصمیم
  • رضا IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 1
    چرا انجام قراداد مستقیم شامل همه پتروشیمی ها شد به جز مارون آیا واقعا دستور رئیس جمهور برای بالای 50 درصد خصوصی این بوده . بالخره پتروشیمی مارون هم جزء زیر مجموعه های نفت هست . چرا دولت نباید نظارت کنه ؟ اگه خصوصیه رسمی ها اینجا چه کار می کنن . توی یی شرکت خصوصی همه باید تابع یک قانون باشن . این همه اجحاف چرا ؟
  • محمد ظفری IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    0 1
    مخابرات شهرک(روستای) شهید محمد منتظری -خوزستان از توابع دزفول- اینترنت Adsl ارائه نمیده.ما حداقل 100 دانشجو هستیم که نیاز مبرم به اینترنت داریم.لطفا به گوش مسئولین عزیز برسونید.
  • حیاتی IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    1 1
    بیش از دو ماه است که در شعب پست، مدارک مسکن مهر را تکمیل و ارسال کرده ایم. ولی هیچ بازخوردی از آن نداشته ایم. درصورتی که گفته بودند حد اکثر یکماهه خبر اقدام بعدی را اعلام خواهند کرد. نه ایمیلی و نه نامه ای و نه خبری!!!!
  • از پرسنل شرکت ماشین سازی تبریز IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    2 2
    با سلام چرا قانون بازنشستگی پیش از موعد(25 سال) موضوع ماده 10 قانون نوسازی صنایع از طرف دولت از حدود 2 سال پیش مسکوت مانده و اجرا نمیشود .؟ اجرای آن با مصوبه مجلس به ریاست دکتر لاریجانی تا سال 93 به دولت ابلاغ شده است.
  • احمدی IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    30 2
    چرا دانشجویان رو همیشه بازی میدن؟ من دانشجوی معماری هستم. امسال برای کنکور کاردانی به کارشناسی شرکت کردم. بنا به قانون جدید دانشجویان ناپیوسته معماری مهندس محسوب نمیشن و مدرکشون علمی کاربردی محسوب میشه. همه متعجبن که وقتی علمی کاربردی کنکورش جداست چطور میشه با کسایی که از دانشگاه سراسری فارق التحصیل میشن هم ارزش باشه. حق طراحیم که ازمون میگیرن و... . وقتی ایقدر کارشناسی نا پیوسه رو بی ارزش کردن اصلآ چرا برش نمیدارن که عمرمون تلف نشه... شب میخوابیم صبح بیدار میشیم همه قوانین زیر و رو میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    26 1
    ای خدا اخه چه وضعیه..بابا یکی اون بالا رسیدگی کنه دیگه..چرا باید اسم رشتمون امسال به علمی کاربردی معماری تغییر کنه؟ اخه مگه ما تو علمی کاربردی میخوایم درس بخونیم یا سراسری؟ اخه هر کی اگه میخواست علمی کاربردی درس بخونه چرا میومد پدرش و در بیاره یه سال بخونه..میدونین چه زحمتی داره..این همه زحمت بکشیم بیایم سراسری کنکور بدیم اخر اسم رشته به این تغییر پیدا کنه؟ چرا باید اصلآا اسمش تغییر کنه؟ مسوولان رده بالا خدا وکیلی به این فکر کنین اخه مگه چیزی از درسای رشتمون تغییر پیدا کرده که هی باید هر سال فشار خون ما بره بالا که ای وای دوباره امسال چی پیش خواهد اومد واسه ما معمارا...تروخدا رسیدگی کنین..امسال حتی ظرفیته پذیرش دخترا خیلی خیلی پایین اومده..لطفآآآ به اینا رسیدگی کنین..
  • محسن خان IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
    3 4
    لطفا پیگیری کنید بنرها و پوسترهایی که با اسما متبرکه از جمله اسم جلاله الله که در بسیاری از مراسم ها خصوصا از سوی بسیج و شهرداری و ... از آنها استفاده می شوند در نهایت چه اتفاقی برای آنها می افتد ؟ یعنی سر انجام این پوستر و بنر ها که اسامی مقدسات ما روی آنها نوشته می شود چه می شود ؟ و قسمت دوم سوالم اینکه می خواستم بگم وقتی ما در روزهای راهپیمایی پرچم کشور عزیزمان را به مردم میدهیم ( بشکل کاغذ یا بنر و امثالهم ) روی این پرچم نام جلاله الله نوشته و پرچم و هویت ملی ما است وقتی روی زمین می افتد حکم شرعی،اجتماعی، سیاسی و اقتصادی آن چه می شود ؟ این مشکل ، مشکل تمام ملت و مسلمانان است.
  • دانشوی معماری IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
    28 0
    واقعا دانشجو ها بی ارزش ترین قشر جامعه هستن؟ چرا کسی به ما اهییت نمیده؟ اول سح رشته ها رو اوردن پایین بعد عنوان مهندسی رو از روش برداشتن حالام کردن علمی کاربردی؟ چه وضعضشه؟ تو همه جای دنیا معماری جز رشته های برتره چرا تو کشور ما دارن بی ارزش میکنن؟!! ما اگه میخواستیم علمی کاربردی شرکت کنیم کنکور سراسری نمیدادیم که واسه قبولی تو سراسری زحمت کشیدیم که نتیجه خوب بیاریم!!! تو رو خدا یکی رسیدگی کنه حداقل یجا یه توضیحی واسه این کارشون بدن!!
  • ena90 IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
    27 0
    سلام. من دانشجوی رشته معماری هستم.سووال من از مسوولین تصمیم گیرنده این است که چرا باید بین فارغ التحصیلان ناپیوسته و پیوسته رشته معماری از نظر عنوان و اختیارات شغلی تفاوتی باشد ناپیوسته ها واحدهای کمتری پاس می کنند یا شب بیداری و تلاششان برای پروژه های سنگین این رشته کمتر است ؟ شاید این عنوان شود که دانشجویان پیوسته با رتبه های بهتری قبول می شوند و اینکه پس تلاش بیشتری هم برای ورود به دانشگاه متحمل شده اند که اگر هم این فرض درست باشد ، انها در قبالش دو مزیت دارند که ناپیوسته ها از ان محرومند: 1-بهرهگیری از دانشگاهها و اساتید معتبرتر 2-عدم نیاز به ازمون کاردانی به کارشناسی که با شرایط موجود خود ،بزرگ نعمتی است. با این اوصاف ایا دیگراصلا جایی برای تفاوت قائل شدن می ماند انهم در این مقیاس؟!!!
  • sodi_joon US ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
    27 0
    سلام ...میخواستم درباره ظلمی که به بچه های کارشناسی ناپیوسته معماری شده بگم... چرا عنوان رشته ما رو تغییر دادن بعد از 4 سال درس خوندن با این هزینه های زیاد رشته معماری عنوان مهندسی رو از رشته ما برداشتن..آخه چرا؟؟؟؟
  • AMIR IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
    27 0
    با سلام... چرا بین کارشناسی پیوسته مهندسی معماری و ناپیوسته آن فرق قائل میشن در حالی که بچه های نا پیوسته سختی های بیشتری می کشن؟ چرا عنوان رشته ما از مهندسی تکنولوژی معماری به علمی کاربردی تعییر نام داده ؟ در صورتی که ما در این دانشگاه تحصیل نمیکنیم. چرا عنوان رشته تولیدات دامی مهندسی است ولی رشته معماری که اصلی ترین رشته مهندسی است عنوان مهندسی ندارد؟ خبرآنلاین خواشمندیم رسیدگی کنید . ممنون
  • امیر IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
    33 5
    با عرض خسته نباشید خدمت خبرآنلاینی ها معتبرترین سایت خبری ایران... خواهش میکنم تیترتون رو اصلاح کنید عنوان رشته کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی معماری به علمی کاربردی معماری تغییر پیدا کرده که کاملا غیر قانونی است چراکه ما کنکور سراسری شرکت کردیم نه کنکور دانشگاه علمی کاربردی و برابر قانون عنوان رشته ما باید با پیوسته ها یکی باشه چرا که واحد های درسی ما هم مشابه است و مدرک ما هم باید مهندسی باشه...
  • سودابه US ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
    35 0
    چرا عنوان رشته معماری(کارشناسی ناپیوسته )رو عوض کردن؟؟این مسخره بازیا چیه ...هر روز یه قانون جدید میزارن...4 سال جون بکنی به امید آرزوهایی که داری بعد مسئولای ما شب میخوابن صبح پا میشن یه تصمیم جدید میگیرن،یه قانون جدید...چرا با آینده ما بازی میمنین خوب
  • امین IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
    22 0
    آخه دلیل اینکه مهندسی معماری رو کردین علمی کاربردی چیه؟ یعنی تو این مملکت هیشکی نیس جواب مارو بده؟؟
  • astmin IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
    16 1
    با سلام خواهشا در مورد تغییر نام رشته ما به علمی کاربردی معماری رسیدگی کنید مسولین محترم هر روز تصمیم جدیدی در مورد رشته ما میگرن که یکی از یکی بدتر!! واقعا یه کاری کردن که دیگه ادامه تحصیل تو رشته ما بی ارزشه چون فقط حق نظارت میدن بهمون
  • سایه خانم IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
    24 0
    و باز هم اعترااااااض... ما دانشجویان معماری ول کن این ماجرا نیستیم. حقمونو میگیریم. چرا هر سال با رشته ی ما بازی میشه؟؟؟؟ رشته ی ما جزء رشته های سطح بالا هست. جزء مهمترین هنرهاست. اگه قرار بود عنوان رشتمون علمی کاربردی باشه خوب به خودمون زحمت نمیدادیم درس بخونیم که یراست میرفتیم دانشگاه علمی کاربردی. رسیدگی شووووووووووووووووود. با تشکررر
  • سپهر A1 ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۹
    24 1
    خبرآنلاین خواهش میکنم قضیه رو از وزارت علوم پیگیری کنید به وزارت علوم بگید اگه عنوان رشته مهندسی تکنولوژی معماری به روال سابق برنگرده به سازمان بازرسی کل کشور و نهاد رهبری اعتراض خواهیم کرد ... ما دانشجویان کارشناسی ناپیوسته مهندسی معماری هرگز از حقمون کوتاه نمیایم
  • بدون نام IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
    1 1
    جرا شرکت فاضلاب که جلوی خانه مردم را حفاری می کند مراعات مردم و خانواده ها را نمی کند. متاسفانه شماره تلفن 122 هم که رسیدگی به شکایات است جواب درستی نمی دهد. می گویند هر چه را که بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک. از دست 122 به کی شکایت کنیم.
  • amir IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
    16 0
    با سلام امیدوارم سایت شما بتونه کاری برای ما دانشجو های رشته معماری بکنه . اخه این عدالته که هر سالی که میگزره یه بلایی سر ما دانشجوهای رشته ی معماری میارن هر سال یه چیزی به عنوان رشتمون کمو زیاد میشه امسالم کلا اسمشو از مهندسی تکلونوژی معماری به علمی کاربردی معماری تقییر دادن یعنی عنوان مهندسی رو حذف کردن . ترو خدا به فریادمون برسید.
  • هستی IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
    21 0
    رشته ی ما باید از علمی کاربردی به مهندسی معماری تغییر پیدا کنه و هیچ تفاوتی در اشتغال و نظام مهندسی بین ما که ناپیوسته هستیم و اونایی که پیوسته هستن نباید باشه و ما همچنان معترض هستیم تا این اتفاق بیافته
  • سمیرا IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۱
    18 0
    خواهش میکنم صدای اعتراض ماها رو به گوش مسولین برسونین وبگین که ما از حقمون کوتاه نمیایم .چرا مسولین وزارت علوم عنوان رشته مارو عوض کردن؟ چه دلیلی برا اینکارشون دارن؟ما میخایم عنوان رشته مون بشه کارشناسی ناپیوسته مهندسی معماری نه چیز دیگه
  • معلم زن بازنشسته IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
    3 1
    خبر آنلاين يكبار ديگر هم اين متن را گذاشته بودم كه چاپ نكرديد آموزش و پرورش قانون حق عائله مندي كارمندان شاغل و بازنشسته زن خود سرپرست و زن مجرد را كه در تمام دستگاهها اجرا شده و پرداخت ميگردد اجرا ننموده است وقتي هم كه به آموزش و پرورش همدان مراجعه كرديم ميگويند غير قانوني است و از دستگاههاي ديگر هم پس ميگيرند . خواهشمنديم رسيدگي كنيد تا حقي از كارمندان آ'موزش و پرورش تضييع نگردد
  • shahinsky IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
    17 0
    سلام روز خوش میخواسنم بدونم رو چه حسابی هر روز ی بلایی سر یکی از رشته های دانشگاهی میارن؟ امسال اومدن سراغ معماری و عنوان رشته کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی معماری به علمی کاربردی معماری تغییر داده اند...؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! واقعا چرا؟ مگه ماها چه بدی ای در حق کسی کردیم که باید اینجوری اذین بشیم و ایندمون از بین بره؟؟؟؟؟!!!!!!!
  • بدون نام IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
    19 1
    چرا با عنوان رشته ی ما بازی میکنــــــــــین؟؟؟از مسئولین خواهش میکنم برای تغییر عنوان رشته معماری هرچه سریعتر اقدام کنن
  • astmin IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
    15 0
    خبر آنلاین عزیز از اینکه به مشکلات ما دانشجویان کارشناسی ناپیوسته رسیدگی نمودید متشکریم ولی شما میبایست در مورد تغییر نام رشته ما از تکنولوژی معماری به علمی کاربردی معماری از مس.لین وزارت علوم سوال میکردید نه دانشگاه جامع علمی کاربردی چون مدرک علمی کاربردی معماری را دانشگاههای سراسری میدهند نه دانشگاه علمی کاربردی!!بازم متشکرم امیدوارم مجددا رسیدگی کنید
  • زهرا IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
    3 4
    دلیلش اینکه رشته های کار دانش با فنی حرفه ای قاطی کرده اند باعث شده . کاردانشی ها میره از سازمانی به راحتی مدرکشو میگره بعد میره بدون کنکور کاردانی آزاد میخونه بعد میره مهندس بشه ببین درسته مهندس برا اینا بعیده یعنی هندسه دان ریاضی باشه توش ولی فنی ها میخوند کاردانش خبری نیست اصل مهم مدرک دیپلم هست فنی حرفه میتونه مهندسی بگیره ولی کاردانش نه چون فنی حرفه ای ها قویتر از ریاضی هم هستند چون با آزمون وارد رشته هنرستانی شده اند ولی کاردانش وا برا درس نخونهاست .
  • حسین IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    3 4
    با سلام یکی از دلایل تبدیل مهندسی تکنولوژی معماری به علمی کابردی معماری اینست دانشجویانی از رشته های حسابداری ادبیات خیلی رشته های نا متجانس و غیر متبط وارد این رشته از کاردانی به کارشناسی شده انداز یک طرف موجب حذف طراحی ازسوی نظام مهندسی گردید و اعلام شد فقط مرتبط ها حق طراحی دارند مدرک کاردانی و دیپلم وریز نمرات درسهایی که گذرانده شده برا سازمان نظام مهندسی مهم است مرتبط ها با مهندسی معماری فرق ندارند اما نا مرتبط ها زمین اسمان فرق دارند وازارت علوم تصمیم گرفت کلمه مهندسی و تکنولوژی حذف به جایش علمی و کاربردی معماری قراردهد تا موجب بهم خوردن نظم در نظام مهندسی و زیر سئوال رفتن مهندسی معماری نشود
  • مهسا US ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
    9 0
    فقط میایم حرف میزنیم، هیچی تغییر نکرد!!! :( دیگه با همین عنوان علمی و کاربردی دانشگاه ثبت ناممون کردو از فردا هم باید بریم دانشگاه ، هیچ کسی هم واسمون هیچ کاری نکرد :(( (خیلی ناراحتم م م.. :(((( ) بیاین یه کاری کنیم :/ یه فکری کنیم :/ :((((
  • حسین IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
    6 6
    دلیل تبدیل کارشناسی تکنولوژی معماری به علمی کاربردی اینست دانشکاه جامع علمی کاربری تغییراتی جدیدی به وجود امد مهندسی فناوری معماری وارد عرصه شده به این دلیل موجب حذف رشته تکنولوژی معماری شد.
  • کامران مامدی IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    8 4
    آیا علمی کاربردی معماری هم مهندسی است؟اصلا برای معماری کار گیر میا؟
  • معترض A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    7 0
    مشکل ناپیوسته اینه که به اندازه پیوسته حتی بیشتر از آنها واحد پاس میکنند ولی طبق مصوبه جدید کمسیون هم ارزی در نظام مهندسی مدرک آنها را برای مجوز طراحی و نظارت اصلی به حساب نمی آورند..یعنی این همه درس خوندن یه شبه شد کشک..کی این نظام مهندسی قانونمدار میشه ،خدا میدونه .به خدا، به مولا ظلم کردن در حق ناپیوسته خدایا هیچکس صدای ما رو نیشنوه؟کجاست این انصاف؟؟؟؟؟/
  • حمید A1 ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
    8 0
    سلام چرا چرا چرا این حرفو میزنید کی گفته هر روز یکی از رشته هارو تغییر میدن فقط معماری این بلا رو سرش اوردن بابا ما که ناپیوسته ایم از پایه معماری بودیم هنرستانمون معماری بوده تجربه،مهارتمون حتی بیشتر اگر کسی بخواد مدرک مهندسی بگیر مایم ، نه یک پیوسته که صدتا رشته رو انتخاب میکنه که هر کدوم نشد یکی شو بلاخره قبول شه رشته ای که میرن نه بهش اعلاقه دارن نه................چی بگیم میترسم بشینم بخونم سال دیگه برم عمران که زیاد اعلاقه ای ندارم اونم خراب شه. عمرم حدر رفت بریم سربازی بیایم بریم توکار شغل ازاد خب باکدوم سرمایه چیکار کنیم از کجا شروع کنیم . بیخیال کی این دوره حوصله خوندن حرفهای من تورو داره کی توجه میکنه بریم بیرون اعتراض دوا اخرش چی باز یکیمونو میکشن همه چی باز اروم میشه.
  • سامان A1 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    با سلام. علمی کاربردی معماری یعنی چی؟ ما مهندس میشیم بالاخره یا نه. چه اشتباهی کردیما کارشناسی پیوسته نخوندیم. مسئولین رسیدگی کنید لطفا.
  • توحید IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    1 0
    سلام کسی هست دعوای درد ما باشد؟؟؟فکر نکنم الکی یک متن گزاشتن و.... حالا من نمیدونم چرا به ما ظلم میشه گناهمون این هست ک فنی خوندیم؟ حق طراحی هم نمیدن پس ما برای نطارت این همه تلاش میکنیم واقعا انصافه خدا شاهده من خودم هنرستان خوندم و کاردانی و کارسناسی نفر دوم تو همه ی طرح ها بوودم حتی کار های پیوسته هارو ما انجام میدیم این انصافه اصلا از شب و روز بیداری میکشیم تا طرح بکشیم و عالی بشسم حرف خیلی اما نمیشه اینجا همه شو گفت چون کسی نیست دست مارو بگیره تازه شم اوردن ۱۲واحد برامون جبرانی گزاشتن اینم یه ترم به درک میحونیم درس و مبحث هایی ک کاردانی خوندیم .......... ما چی کار کنیم به کجا نامه بنویسم در مورد این باید کی رو ببینیم مسول هست ؟؟؟معرفی کنین یاحق