مسعود فراستی برای آموزش نقد فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت به کرمان می‌رود.

به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، این سلسله کلاس‌های آموزشی پیرامون نقد فیلم توسط مسعود فراستی از منتقدان و نویسندگان کشور برگزار خواهد شد و ویژه هنرجویان و علاقه‌مندان سینمایی استان کرمان خواهد بود.
 
این کارگاه آموزشی جزو برنامه‌های آموزشی و تحلیلی جشنواره است که از سوی مدیریت امور فوق برنامه‌ها طراحی و برنامه‌ریزی شده و با محوریت آسیب‌شناسی سینمای انقلاب و دفاع مقدس برپا می‌شود.
 
این کارگاه‌های آموزشی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و انجمن سینمای جوانان برپا می‌شود. طبق هماهنگی‌های انجام شده، ثبت نام از متقاضیان که از میان هنرجویان کرمانی خواهند بود از 18 شهریور ماه جاری به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود. در پایان این کلاس‌ها به شرکت‌کنندگان گواهی شرکت نیز اهدا می‌شود.
 
همچنین عناوین فیلم‌های مستند بخش بین‌الملل جشنواره فیلم مقاومت اعلام شد. فیلم‌های «رسانه یا ارتش شیطان» به کارگردانی سمیرا بن‌ترکی‌سعیدی» از سوریه، «بردگی به نام دیگر» به کارگردانی ساموئل دی پولارد از آمریکا، «پیدا کردن علی» اثر پال هولندر از سوئد، «اجازه درگیری» به کارگردانی شوشن تن از هلند، «اشک غزه» اثر یبک لوکبرگ محصول مشترک کشورهای نروژ و فلسطین، «برخاستن همچون شیر» اثر اسکات نوبل از آمریکا، «امیر الدار» به کارگردانی ناصر بحمد از لبنان، «قرآن با قلب» به کارگردانی گرک بارکر محصول مشترک انگلستان و آمریکا، «تحریر 2011» به کارگردانی مشترک آیتن امین و تامر عزت از مصر فیلم‌های این بخش هستند.
 
پنج فیلم از ایران در بخش مسابقه آثار مستند بین‌الملل حضور دارند. «بالاتر از ابرها» به کارگردانی الیاس بابااف کارگردان اوکراینی که توسط ایران تولیدشده، «بیداری یک رویا» اثر حسین همایونفر، «بهترین مجسمه دنیا» ساخته حبیب احمدزاده، «پانزده 59» ساخته محمدرضا ابوالحسنی و «جنایت در سکوت» ساخته بهروز نورانی‌پور فیلم‌های ایرانی بخش مستند بین‌الملل هستند.
 
دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و دفاع مقدس از سوم تا هفتم مهرماه سال جاری در شهر کرمان و همزمان در 9 کشور برگزار می‌شود.
 
58246
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 241069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
    3 2
    آدم جالب و با دانشی هستش.