در حال حاضر محل برپایی نمایشگاههای فروش فوق العاده و نمایشگاههای تخصصی در شان مردم نیست

رييس شوراي اصناف كشور،‌خواستار در نظر گرفته شدن مكان مناسب و دائمي براي عرضه مستقيم محصولات و برپايي نمايشگاههاي مختلف و تخصصي شد.
به گزارش خبرآنلاین « قاسم نوده فراهاني» در نشست خبري مشترك در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر محل برپايي نمايشگاههاي فروش فوق العاده و نمايشگاههاي تخصصي در شان مردم نيست و ما از شهرداري و استانداري،‌خواستار تعيين مكان ثابتي براي ارائه محصولات به اصناف هستيم.
وي ضرورت توجه به اين مهم را مورد تاكيد قرار داد و افزود: اين اقدام در انسجام و بهتر برگزار شدن نمايشگاه تاثير خواهد داشت.
نوده فراهاني در ادامه سخنان خود با اشاره به برپايي نمايشگاه فروش پاييزه همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد تصريح كرد: نمايشگاه امسال نيز طبق سنوات گذشته همزمان در تهران در ساير استانها نيز برقرار خواهد شد.
وي زمان برگزاري اين نمايشگاه را در تهران از 15 تا 25 شهريور ماه ذكر كرد و گفت: علاقمندان مي توانند از ساعت 10 صبح تا 10 شب به يكي از مراكز برپايي اين نمايشگاه واقع در 4نقطه تهران مراجعه كنند.
رييس شوراي اصناف كشور همچنين گفت: استانهاي ديگر نيز با توجه به تصميمات استاني طي روزهاي آينده برپايي اين نمايشگاه را آغاز خواهند كرد.
به گفته وي نمايشگاه اختصاصي مواد غذايي نيز در مصلي تهران نيز پاسخگوي تامين نياز كالاهاي اساسي شهروندان خواهد بود.
نوده فراهاني در ادامه افزود: در اين نمايشگاه صاحبان صنوف توليدي براي عرضه كالاهاي مورد نياز مردم نظير نوشت افزار، پوشاك، كيف و كفش و غيره با تخفيف 10 تا 15 درصد پايين تر از قيمت بازار حضور خواهند داشت .
وي در بخش ديگري از سخنان خود در دفاع از عملكرد اصناف در نظام توزيع تصريح كرد: اصناف در نظام توزيع هيچ خللي ايجاد نكرده اند و در گراني ها و گرانفروشي هاي اخير نيز نقشي نداشته اند.
به گفته نوده فراهاني، گراني و گرانفروشي دو مقوله مجزا ست و نبايد افزايش قيمت ها را به حساب اصناف نوشت.
وي در واكنش به برخي انتقادها دراين باره اظهار كرد: صاحبان صنوف براي نظام توزيع هيچ مشكلي را ايجاد نكرده اند زيرا قيمت اجناس و حاشيه سود صاحبان صنوف كاملا مشخص است و در صورت بروز تخلف نيز با آنان برخورد تعزيراتي خواهد شد.

3939
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 241085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =