جمعه 17 شهریور 1391 - 16:21:00 چاپ

زمان واریز یارانه شهریور اعلام شد

اقتصاد > اقتصاد کلان - مهر نوشت:

یارانه مرحله نوزدهم - شهریورماه- بامداد دوشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

 

 یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی به ازای هر نفر بامداد دوشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز و سپس قابل برداشت می‌شود.
بیش از 74 میلیون ایرانی یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی - فاز اول هدفمندی یارانه‌ها- را دریافت می‌کنند.

3939

کلید واژه‌ها : یارانه - توزیع نقدی یارانه -
7 دیدگاه
  • بدون نام
    شنبه 18 شهریور 1391 - 12:57:45
    پاسخ
    120 2

    هی یه روز یه روز عقبش میندازن

  • بدون نام
    شنبه 18 شهریور 1391 - 17:31:56
    پاسخ
    69 6

    اول گفتن اول ماه میشه حقوق ها رو میدن بانک ها شلوغن وسط برج میدیم . اینطوری که داره پیش میره میشه اول ماه دیگه !!! =))

  • حسین کریمی
    یکشنبه 19 شهریور 1391 - 04:57:12
    پاسخ
    31 1

    با سلام بهترین زمان برای واریز رایانه پانزدهم هر ماه است چون اکثر مزد بگیران از اول ماه تا اواسط ماه حقوقشان تقریبا تمام شده پس خواهشن دولت اینقدر یک روز یک روز جلو نبرد آخرش هم احتمالا یک ماه یارانه غیب شود!

  • احمد
    یکشنبه 19 شهریور 1391 - 15:14:56
    پاسخ
    17 1

    سلام من ادمي هستم با پوله يارانه قسط بانك ميدم ترا خدا تاريخ دقق بدين تا ما هم راهتشيم خسته شديم انقدر به بانك مراجه كرديم مرسي

  • محسن
    یکشنبه 19 شهریور 1391 - 16:27:30
    پاسخ
    16 0

    تو اين چند ماهه اخير برداشت يارانه ها هفدهم بود كه حالا سه روز ديرترش كردن و شد بيستم. همينجوري جلو بره يه ماه يارانه مردم داده نميشه.

  • سید محمد
    پنجشنبه 20 مهر 1391 - 05:59:00
    پاسخ
    4 7

    امروز پنج شنبه هست کی یارانه واریز میشه بخدا گیریم توخونه هیجی نداریم دارم شرمنده زن وبچه هام میشم

  • بی نام
    یکشنبه 17 شهریور 1392 - 16:45:33
    پاسخ
    2 2

    همین پول چیزی روش می گذاریم دوباره به دولت میدیم

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700