نشست نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی «تکیه بر باد» به کارگردانی محمود معظمی در کافه خبر برگزار می‌شود.

به گزارش خبر آنلاین، محمود معظمی کارگردان، عباس نعمتی نویسنده و افسانه پاکرو بازیگر سریال «تکیه بر باد» یکشنبه 19 شهریور مهمان کافه خبر می‌شوند.
 

«تکیه بر باد» که از شبکه تهران پخش می‌شود، یک ملودرام اجتماعی است و توسط عباس نعمتی، طلا معتضدی و محمدمحمود سلطانی نوشته شده است. داستان درباره دختری به نام عاطفه است که با قبول شدن در دانشگاه از شیراز به تهران آمده است و این مسئله سرآغاز اتفاقات گوناگون است.


فرامرز قریبیان، مهدی فخیم‌زاده، افسانه پاکرو، شهرام عبدلی، بهزاد خداویسی، شراره دولت‌آبادی، گلاره عباسی؛ نگین معتضدی و محمد مهدوی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.


معظمی تا پیش از این تعدادی از اپیزودهایی از سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» را کارگردانی کرده است.

کاربران محترم می‌توانند سئوال‌های خود را از عوامل مجموعه «تکیه بر باد» در قالب کامنت مطرح کنند.
 

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 241645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    0 0
    آقای فرامرز قریبیان همیشه نقشهای مثبت و بیشتر میهن دوستانه را بازی می کنند. سؤال من از ایشان این است که آیا این کار انتخاب این نقشها آگاهانه است و اگر هست در این زمانه ای که اینقدر پیشنهاد نقش به بازیگران خوب کم شده است چگونه از پس برآورده کردن استانداردهای انتخاب خود برمی آیند؟
  • بدون نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    1 1
    با سلام وخسته نباشيد يك سوال چرا وقتي مي خواهيد يك دختر بد را نشان دهيد اين دختر را شيرازي معرفي مي كنيد؟
  • محمد IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    2 0
    با عرض سلام...لطفا دلیل توقیف سریال را بیان کنید و جلوه های رایانه ای که گاها برای اقای فخیم زاده اعمال میشود بسیار نا مانوس است و نقشی (تا الآن ) در رویه داستان نداشته است .لطفا توضیح دهید . با تشکر از سریال متفاوت شما....
  • بدون نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۹
    3 1
    از خانم پاکرو بپرسید چرا این همه بزرگتر از ایشون در کار حرفه ای هنر حضور دارند اما این برخوردهای ناشایست انجام نمی دهند. خانم پاکرو اگر شما برای کار حساسیت دارین خیلی خوبه اما یاد بگیرین در حوزه های دیگه نباید دخالت کنین
  • مریم حاجی برات IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۰
    1 0
    با سلام ،آقای فرامرز قریبیان که هنرپیشه بسیار خوبی هستند و بسیار زیبا در این سریال نیز می در خشند . شخصیت آقای اشکان خطیبی رانیز خیلی دوست دارم اما فکر می کنم در برنامه مورخ 19/6/91در نقش یک دکترنسبت به نقش های قبلی اشان در این قسمت نقش اشان را قوی بازی نکردند.