برخی از مخاطبین از عدم برگزاری آزمون استخدامی استانداری گله مند بودند. معاون منابع انسانی استانداری ضمن رد برگزاری چنین آزمونی دراستانداری اعلام کرد:«آزمونی که قرار است دراستانداری برگزار شود آزمون تبدیل وضعیت است»

کبری یکی از خوانندگان خبر آنلاین نوشته بود:« سلام چرا نتایج آزمون استانداری اصفهان در سال 91 اعلام نمیشود گفتند باید به تائید آقای عزیزی معاونت نیرو انسانی تهران برسد قرار بود 22 مرداد اعلام بکنند ولی چی شد.
یکی دیگرازخوانندگان نوشته بود:« با سلام لطفا درمورد پول هایی که برای آزمون های مختلف از جوان ها میگیرند و سپس هیچ خبری از آزمون یا نتیجه آن نیست پیگیری بفرمایید.من دراسفند 1390 سه آزمون بانک صنعت و معدن، وزارت امور خارجه و مرکز آمار ایران را شرکت کردم که بانک صنعت و معدن هیچ آزمونی نگرفت و اصلا صدایش را هم در نیاورد. وزارت امور خارجه در یک اردیبهشت امتحان گرفت که خبری از نتایج نشد. در خرداد 91 هم استانداری ها، تامین اجتماعی و مخابرات و... که مخابرات و تامین اجتماعی با مبلغ 25000 تومان و استانداری ها با مبلغ 6000 تومان اقدام به ثبت نام نمودن. که استانداری ها با کمال بی ادبی با ما برخورد می کنند و و وقتی تماس میگیریم می گویند اصلا آزمون لغو شد. از طرفی می گویند رییس توسعه منابع انسانی قهر کردند. تکلیف ما جوانان چیست؟
ابراهیمی معاونت منابع انسانی استانداری با رد برگزاری آزمونی تحت عنوان آزمون استخدامی دراستانداری گفت:« آزمونی که قراراست برگزار شود آزمون تبدیل وضعیت است. به این ترتیب استانداری تسهیلاتی برای کارکنانی که درمرکزکلان شهر فعالیت می کردند واکنون قصد دارند برای کارازکلان شهرخارج و به مراکزاستان و یا شهرستان بروند درنظر گرفته است.»
وی ادامه داد :« شرایط برای کسانی که می توانند ازاین تسهیلات استفاده کنند داشتن قرارداد یکساله با استانداری است. یعنی افرادی می توانند دراین آزمون شرکت کنند که حداقل یکسال دراستانداری سابقه حضور و کارداشته باشند.»
معاون منابع انسانی استانداری درباره زمان برگزاری این آزمون نیزگفت:« برای برگزاری آزمون تبدیل وضعیت درانتظاراعلام زمان آن توسط معاونت توسعه مدیریت سرمایه انسانی ریاست جمهوری هستیم. به محض اعلام این زمان مقدمات و تدارک لازم برای برگزاری آزمون به انجام می رسد.»
45235


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسلم IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    8 0
    من برای آزمون استانداری مازندران ثبت نام کردم ودرست درروزی که قراربودکارت ورودبه جلسه توزیع شوداعلام کردندکه آزمون به تعویق افتاده است.چه کسی بایدجواب مارابدهد؟تکلیف پولهایی که گرفته اندچه می شود؟اصلادوستان به خداوحق الناس اعتقاددارند؟لینک استانداری راهم میفرستم تاخودتان درجریان قراربگیرید.باتشکر http://ostan-mz.ir/index.php/دفتر_منابع_انسانی_و_تحول_اداری
  • بدون نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    5 0
    سلام علیکم من هم در آزمون وزارت امور اقتصاد ودارایی شرکت کرده ام متاسفانه نه آزمون برگزار شد ونه اعلام می کنند که چه تاریخی می خواهند آزمون برگزار کنند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    6 1
    سلام بنده هم در آزمون استانداری زنجان شرکت کردم حدود 3000 نفر نیز شرکت کننده داشت و از هر نفر 6000 هزار تومان گرفته شد و احتمالا رفت جای 3000 میلیارد تومان از دست داده دولت رو بگیره لطفا رسیدگی کنید کسی اینجا جوابگو نیست
  • بدون نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    5 1
    26 خرداد ازمون استخدامی در استان کرمان برگزار شد قرار شد یک ماه بعد نتایج بیاید که نیومد بعد از طریق سایت اعلام کردند اواخر مرداد اعلام میشه که نشد و هنوزم اعلام نشده اخه چرا با جوانان مردم اینگونه بازی میکنند خدا رو خوش نمیاد اخه یعنی چی استنانداری هیچ ازمونی برگزار نکرده نمیدونم وقتی رسانه ملی برای یک پخش فوتبال به مردم دروغ میگه چه توقعی از دیگران میره هنوز یادم نمیره صبح که از شهرستان به سمت کرمان حرکت کردم هوا تاریک بود خواب الودگی و اجرای ناصحیح امتحانی در ساعت 8 صبح که حالا دارند منکرش می شوند نزدیک بود به قیمت جان من و دوستانم بشه
  • اصفهان IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    4 1
    ما جوانان را گلابی فرض کردبد . ؟چرا مردم را فریب می دهید .؟گل و بلبل شده کسی به کسی نیست
  • بدون نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    2 0
    این حرفها چیه ؟ من خودم در آزمون تبدیل وضع نیروهای قراردادی که در اسفند 1390 در استان گلستان توسط استانداری برگزار شد شرکت کردم ، قرار بود خرداد ماه نتایج اعلام شود ولی پس از استخراج نیروهای قبول شده و ذخیره ها و ارسال به معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری به گفته مسئولان استانداری تا کنون متاسفانه توسط آقای عزیزی جلوی ابلاغش به استانداری گرفته شده ، هیچ کس هم پاسخ گو نیست ، پول ثبت نام و پست کردن مدارک نزدیک 12 هزارتومان شده خوب این مبلغ را در 3000 نفر ضرب کنید ببینید چه طور پول مردم رو حیف و میل میکنند ، شمارا به خدا با آقای عزیز مصاحبه کنید تا تکلیف خودمون رو بدونیم .
  • ايرج حيدري IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    3 0
    با سلام و خسته نباشيد خواهشمند است دليل عدم اجراي قانون استخدام 10000مهندس ناظر كشاورزي را از وزير جهاد و كشاورزي كه چشم انتظار خانواده 10000 جوان به آن است را پيگيري فرماييد
  • بدون نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    6 0
    پس چرا از عموم امتحان گرفتند؟ www.esfazmoon.ir
  • خوزستانی IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    6 0
    با سلام...من یکی از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی اداره کل ارشاد خوزستان هستم. لازم بذکراست که این آزمون در تاریخ 26خرداد 1391 بوسیله استانداری خوزستان برگزار شده است. اما متاسفانه تاکنون حتی نتایج اولیه آزمون اعلام نشده و بدتر از آنکه هیچگونه اطلاع رسانی در مورد زمان دقیق اعلام نتایج از سوی استانداری خوزستان صورت نگرفته است. ... جدا متاسفیم
  • hamzeh IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    4 0
    اردیبهشت ماه 91 جهت تبدیل وضعیت امتحان داده ایم - بنده و چند نفر دیگر از تهران به استان خراسان جنوبی مراجعه کرده ایم - اصلا قرار نبوده از ما امتحان بگیرند و یکی از بندهای مصوبه هیات دولت در هنگام انتقال از تهران بود. با اینحال به همران سایر کارکنانی که متقاضی انتقال به مناطق محروم مرکز استان بودند امتحان داده ایم ولی اکنون با گذشت نزدیک به شش ماه از سال هنوز نتایج را اعلام نمی کنند. گفته می شود پس از اینکه آقای فروزنده از این معاونت رفته اند معاون جدید(عزیزی) پاسخگوی استانداری ها نیست. خواهشمند است به گوش رییس جمهور برسانید و ما را از بلاتکلیفی برهانید.(26 شهریور 91)
  • علی IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    1 0
    در شهریور 90 ازمون استخدامی که متولی برگزاری آن استانداری بود شرکت کردیم و پذیرفته شدیم و بعد از برگزاری مصاحبه تخصصی در سال 91 نتایج هنوز اعلام نشده بر فرض که ازمون تعیین وضعیت بوده، اولا چرا در فایل استخدامی چیزی در این مورد ذکر نشده؟ ثانیا چرا از این همه جوون که هیچکدوم در استانداری مشغول نبودن پول گرفتن؟
  • یک مهندس مکانیک بد بخت خوزستانی NL ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    2 0
    در 27 اردیبهشت ماه سال 1391 استانداری خوزستان اقدام به برگزاری یک ازمون کرده است که تا الان نتایج ان اعلام نشده است! 6 ماه گذشت!! همین 6000 هزار تومن رو کم داشتند که از جوانان بیکار خوزستان بگیرند!!
  • قراردادیهای ادارات یزد IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    1 1
    باسلام ،نیروهای قراردادی یک سازمان دولتی هستیم باسابقه کاربالای 14سال که باتوصیه مدیرسازمان ووعده استخدام دررشته مرتبط موردنیازآن سازمان ادامه تحصیل دادیم وبامدرک کارشناسی وباپرداخت هزینه های بالا فارغ التحصیل ودرشغل حساس بازرسی درخط مقدم جبهه اقتصادی وبامشکلات فراوان در حال خدمت می باشیم که باهمکاران رسمی ماهیانه مبلغ 250000تومان اختلاف حقوق می باشداضافه کارکه بگذریم ضمناٌ در کلاسهای ضمن خدمت ساعات زیادی راگذرانده ایم وباتوجه به عدم امنیت شغلی به مراجع متعددی ازجمله دیوان عدالت اداری(رای 555)نیزشکایت کردیم امامتاسفانه رای منفی صادرنمودندودرآزمون استانداری یزد نیزشرکت کردیم وقبول شدیم که می گویندقانونی نبوده است وازآن زمان سازمان مربوطه 3دفعه ادغام ومدیران آن نیزعوض شده اندوکسی جوابگونیست ل