یکی از خوانندگان خبرآنلاین از تاخیر دراعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی گله مند بود. مسئول سایت این سازمان درپاسخ به این خواننده گفت:« نتایج آزمون استخدامی خرداد ماه 91 درتیرماه اعلام شده است.»

یکی از خوانندگان نوشته بود:« با سلام لطفا در مورد پول هایی که برای آزمون های مختلف از جوان ها می گیرند و سپس هیچ خبری از آزمون یا نتیجه آن نیست پیگیری بفرمایید. من در اسفند 1390 سه آزمون بانک صنعت و معدن، وزارت امور خارجه و مرکز آمار ایران را شرکت کردم که بانک صنعت و معدن هیچ آزمونی نگرفت و اصلا صدایش را هم در نیاورد. وزارت امور خارجه در یک اردیبهشت امتحان گرفت که خبری از نتایج نشد. درخرداد 91 هم استانداری ها، تامین اجتماعی و مخابرات و... که مخابرات و تامین اجتماعی با مبلغ 25000 تومان و استانداری ها با مبلغ 6000 تومان اقدام به ثبت نام نمودن. که استانداری ها با کمال بی ادبی با ما برخورد می کنند و و وقتی تماس میگیریم می گویند اصلا آزمون لغو شد. از طرفی می گویند رییس توسعه منابع انسانی قهر کردند. تکلیف ما جوانان چیست؟
زینالی، مسئول سایت سازمان تامین اجتماعی درباره مشکل این خواننده گفت:« سازمان تامین اجتماعی درسال چند آزمون برگزار می کند. نتایج آخرین آزمون این سازمان که درخرداد ماه سال جاری برگزارشده بود درروز 6 تیرماه اعلام و روی سایت tamin.ir نیزمنتشر شده است. از سوی دیگرتا کنون هم 39 هزارو 45 نفرروی این سایت نتایجشان را مشاهده کرده اند.»
او درباره تعداد پذیرفته شدگان نیزگفت:« نام این آزمون 5777 بود. یعنی 5 هزارو 777 نفرجذب شده اند.» وی افزود:« درطول زمانی که نتایج اعلام شد اطلاع رسانی کاملی صورت گرفت. روزنامه ها ، خبرگزاری ها نیز اخبار آن را منتشرکردند. از سوی دیگراگرفردی درآزمون قبول شده باشد حتی اگرامکان دست رسی به سایت را نیز نداشت.از سوی سازمان تامین اجتماعی با او تماس گرفته می شد تا برای تکمیل مدارکشان به امور اداری، آن اداره کل های پذیرفته شده بیاد. اگر با کسی تماسی گرفته نشده باشد به این معنا است که او حائز رتبه در این آزمون نشده اند.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    3 1
    خداییش راست می گه یکی از دوستام قبول شد 10 تیر بهش زنگ زدن مدارک بیاره
  • بدون نام FR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
    2 2
    سلام فکر کنم منظور اون خواننده گرامی آزمون وزارت خارجه بوده که ۲ اردیبهشت آزمون گرفتن و گفتن ۱ ماهه نتایجو میدن ولی هنوز که هنوزه هیچ خبری ازش نیست وگرنه تامین اجتماعی نتیجش سریع اعلام شد فقط هزینش خیلی بالا بود...
  • بدون نام IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    3 0
    آزمون بانک صنعت و معدن پیگیری کنید
  • بدون نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    3 0
    بابا ما هم از خوانندگان خبرآنلاین هستیم. قبلا هم درباره آزمون وزارت خارجه نظر نوشته بودم اما منتشر نشد. خواهشمندم وازرت خارجه تحت فشار قرار بگیرد تا هم نتایج را زود اعلام کند و هم در گزینشها عادلانه عمل شود.
  • لیلا IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
    1 0
    سلام.تکلیف اونایی که در ازمون استانداری ها شرکت کردن و قرار بود نتایج مرداد اعلام بشه چیه؟نفر 6000تومان دادیم.حداقل پاسخگو باشید.بگین بیخیال بشین.روزی ده بار سایت رو چک میکنیم...این مطلب رو میخونیم.اصلا این یعنی چی؟ در اجراي بخشنامه شماره 200/84597مورخ 1388/9/8معاون محترم توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور مبني بر تاييد آزمون‌هاي استخدامي توسط آن معاونت، فهرست اوليه دريافت مدارك شركت‌كنندگان در آزمون استخدامي مورخ 1391/3/26استان اصفهان پس از تاييد معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور از طريق همين سامانه اعلام خواهد شد.
  • بدون نام IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۶
    2 0
    خبرآنلاین! چرا وزارت خارجه را پیگیری نمی کنید آقای وزیر آن روز در جلسه آزمون آمد ولی کو نتیجه اش؟ شایعه است وزارت خارجه همه از قبل جذب شدند و آزمون سرکاری است ؟؟؟!!!
  • بدون نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
    1 0
    باور کنید من دیگه آزمون بانک صنعت و معدن یادم رفته بود اسفند ماه 90تا مهر 91 8ماهه واویلا