+ A - سه شنبه 21 شهریور 1391 - 11:38:00 چاپ
امتیاز به مطلب 27 نفر

رضا شاهرودی:اگر سال 73 دعوا نمی شد استقلال را شش تایی می کردیم/ایتالیایی ها بازیکنی دارند که صدایش می زنند مالدینی شاهرودی!

ورزش > فوتبال ملی - بازیکن سابق پرسپولیس می گوید ایران در بازی امشب لبنان را با دو گل شکست می دهد.

به گزارش خبرآنلاین؛«من را زمانی دعوت کرده اید که همه مردم خواب هستند!»این نخستین نطق رضا شاهرودی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی در برنامه نود بود.او در گفت و گوی چند دقیقه ای خود خاطرات جالبی را تعریف و این طور ادعا کرد که در ایتالیا هم بازیکنی وجود دارد که آن را مالدینی شاهرودی صدایش می زنند.
شاهرودی در واکنش به نخستین سوال فردوسی پور که از پرسید بازیکنان چپ پای پرسپولیس همه خوب و البته جنجالی بودند گفت:«من که الان آرام شده ام.به هر حال گذر زمان خیلی از چیزها را تغییر می دهد.با این حرف شما هم موافق هستم که پرسپولیس همیشه بهترین بازیکنان چپ پا را در اختیار داشته است.به نظر خودم در بین این بازیکنان جواد منافی چیز دیگری بود.اگر او مصدوم نمی شد می توانست روزهای خوبی را در فوتبال تجربه کند.»
مجری برنامه نود از شاهرودی در مورد بازی جنجالی سال 73 پرسید.همان مسابقه ای که ابهران او را از زمین اخراج کرد:«در آن بازی من کارت زرد اول را بدون دلیل گرفتم!فکری و قلعه نویی روی من خطا کردند اما ابهران به من کارت زرد نشان داد.»در این لحظه فردوسی پور حرف شاهرودی را قطع کرد و گفت:«اما تو هواداران را تحریک کردی و جو ورزشگاه را به هم ریختی»که شاهرودی این واکنش را نشان داد:«هواداران من را تشویق می کردند و فقط به تشویق های آنها ابراز علاقه نشان دادم.»
عادل از شاهرودی پرسید که خیلی از پرسپولیسی های آن زمان معتقد بودند که اگر بازی به جنجال کشیده نمی شد آنها می توانستند دربی سال 52 و شش گل را تکرار کنند که شاهرودی گفت:«استقلالی ها ناراحت نشوند.اما روند بازی طوری بود که واقعا می شد 6 گل را تکرار کرد.»
جام ملتها و درگیری های شاهرودی با مایلی کهن.او به همراه چند بازیکن دیگر تیم ملی دیرتر از سایرین در تمرینات حاضر می شدند و همین مسئله باعث شد تا محمد مایلی کهن روی نام شاهرودی خط قرمز بکشد:«من شخصا آقای مایلی کهن را دوست دارم.یک روز آمدم سر تمرین و حاج آقا گفتند که نمی توانی تمرین کنی.من هم دلیلش را پرسیدم که مایلی کهن گفت به خاطر دیر آمدن به تمرین.گفتم باشه پس من می روم.این را هم بگویم که علیرغم برخی شایعات هرگز نگفته بودم که من مالدینی هستم و 60 هزار هوادار پشت سرم هستند.»
در این موقع مجری برنامه نود از او پرسید که به غیر از تو کدام بازیکنان دیر به محل تمرینات می آمدند که شاهرودی از علی دایی اسم برد:« آن زمان فوتبال درآمد زیادی نداشت.دایی در حال راه اندازی تولیدی اش بود و به همین دلیل دیر به تمرینات می آمد.»همین اظهار نظر در مورد دایی کافی بود تا عادل بحث را به درگیری های شاهرودی و علی دایی بکشاند:«دایی از دوستان من است.اختلاف همیشه بین بازیکنان هست اما درگیری من و دایی رسانه ای شد.به هر حال دیگر مشکلی وجود ندارد و من هر کجا که دایی را می بینم صورت او را می بوسم.»
در کش و قوس این گفت وگو صحنه ای از بازی های رضا شاهرودی روی آنتن رفت و عادل فردوسی پور در این زمان گفت که واقعا بدون دلیل نبوده که هواداران به تو لقب مالدینی را می دادند که شاهرودی این واکنش را نشان داد:«در ایتالیا هم یک بازیکن دارند که مالدینی شاهرودی صدایش می زنند.»
اما حرف های پایانی شاهرودی که در مورد بهترین دفاع چپ حال حاضر ایران و البته پیش بینی بازی امروز تیم ملی با لبنان است:«بهترین بازیکن چپ ایران به نظر من مهرداد پولادی است.او باید نفوذ هایش را بیشتر کند و به محوطه جریمه نزدیک تر شود.در مورد بازی تیم ملی و لبنان هم پیش بینی من این است که ایران با اختلاف دو گل لبنان را شکست می دهد.»
 

251 41

مطالب مرتبط
نظرات 39
  • مجتبی سه شنبه 21 شهریور 1391 - 11:53:45
    82 166 پاسخ به این نظر
    بازی استقلال با دالیان چین تماشاگرها چه به روزش آوردند .....من جای اون بودم آرزوی مرگ میکردم
    • بدون نام سه شنبه 21 شهریور 1391 - 21:31:36
      61 21
      اگه بهش توهین کردین که فرهنگ پایین خودتون رو نشون دادین .این که دیگه نقطه ضعف رضا نیست . یعنی به خاطر بی تربیتی شماها باید خودکشی می کرد ؟؟؟؟؟؟؟.ضمنا شماهایی که بهش میگین اگه خوب بودی الان مربی بودی، رضا شاهرودی الان خیلی آروم و بی حاشیه داره مدارج مربیگری رو پشت سر میگذاره .. به قول خودش اگه دلال بازی میکرد الان مربی بود.این بنده خدا که نه علیه کسی مصاحبه میکنه نه دنبال جنجاله شماها حسودین حسود. انصافتون رو شکر
    • مهدی سه شنبه 21 شهریور 1391 - 22:10:11
      58 23
      میدونی هو کردن و فحش دادن به بازیکنان از همین بازی دالیان شروع شد . یعنی استقلالیها شروع کننده " هو " تو ایران بودند.
  • بدون نام سه شنبه 21 شهریور 1391 - 11:55:06
    152 162 پاسخ به این نظر
    تو دربي سال 73 قبل از دعوا استقلال با 2 گل (ادموند اختر و صادق ورمزيار‌) بازي رو مساوي كرد و روند بازي طوري بود كه با توجه به 10 نفره شدن پرسپوليس ، استقلال ميتوانست گلهاي بيشتري بزند كه يهو مجتبي محرمي به فريادشون رسيد و .....
  • بدون نام سه شنبه 21 شهریور 1391 - 12:06:55
    125 166 پاسخ به این نظر
    ظاهرا ایشون هنوز خیلی جوونه و داغه! توهم مالدینی رهاش نکرده!!!
    • بدون نام سه شنبه 21 شهریور 1391 - 21:33:35
      42 21
      الحسود لا یسود . کاری به بار فنی و سطح بازی ندارم ولی آقا رضا چیزی از مالدینی بزرگ به لحاظ تیپ کم نداره
  • بدون نام سه شنبه 21 شهریور 1391 - 12:09:55
    130 153 پاسخ به این نظر
    بنده خدا..............هنوز تو توهمه
  • بدون نام سه شنبه 21 شهریور 1391 - 12:22:16
    117 140 پاسخ به این نظر
    هنوزدرتوهم
    • بینام سه شنبه 21 شهریور 1391 - 19:02:10
      30 37
      بدون نام جان با اجازه اصلاح می کنم همیشه در توهم .اصولا قرمزها همیشه توتوهمند
  • بدون نام سه شنبه 21 شهریور 1391 - 12:44:32
    111 157 پاسخ به این نظر
    برو بابا فسيل
  • باران سه شنبه 21 شهریور 1391 - 12:46:05
    157 137 پاسخ به این نظر
    آقای شاهرودی شاید جوونای امروز یادشون نباشه ولی ماها که یادمون نمیره دربی سال 73 را اول 2-0 جلو افتادین بعد استقلال با اخراج خود شما 2تا زد، بعدشم وقتی دیدین هوا پسه بازی را به هم زدین؛ حالا چه جوری میخواستین 6تا بزنین؟!
  • ابراهيم سه شنبه 21 شهریور 1391 - 12:53:12
    129 111 پاسخ به این نظر
    جناب آقاي شاهرودي . اگر حافظه ات ياري كند وبه ياد بياوري دعوا در پايان بازي وزماني شروع شد كه استقلال سوار بر بازي شد وبازي به تساوي كشيده شد. وقرمزها ديدند كه دارند قافيه را مي بازند شروع به درگيري وحاشيه سازي كردند. ودوستان قرمز شما دعوارا شروع كردند آنهم از ترس باخت.خاطراتتان را دوباره مرور كنيد
  • اسماعیل سه شنبه 21 شهریور 1391 - 12:54:35
    101 100 پاسخ به این نظر
    جناب آقای شاهرودی با تمام خصوصیات فنی خوبی که داشتی بدون از نظر اخلاقی عمراً با امسال دائی و بقیه فوتبالیستهایی که از نظر اخلاق هم الگو بودن خیلی فاصله داری .فقط برای یادآوری جریان ترکیه رو یادت بیاد
  • پیام سه شنبه 21 شهریور 1391 - 13:23:50
    118 97 پاسخ به این نظر
    اتفاقا عمدا بازی را جنجالی کردید که 3 بر دو نبازید . استقلال بازی دو هیچ باخته را دو بر دو کرد و در دقایق آخر می توانست گل برتری را هم بزند که بازی را به جنجال کشیدید و آخرش هم 3-0 بازنده شدید!
  • سهیل سه شنبه 21 شهریور 1391 - 13:42:42
    116 78 پاسخ به این نظر
    100 درصد اقا رضای مالدینی
  • چاکرتم رضا سه شنبه 21 شهریور 1391 - 13:42:52
    133 91 پاسخ به این نظر
    خداوکیلی خیلی باحال بود . یادش بخیر رضا مالدینی ............. . دمش گرم هنوزم که هنوزه خوش تیپ و جذابه
  • مهدی سه شنبه 21 شهریور 1391 - 13:44:59
    87 104 پاسخ به این نظر
    برو بابا
  • فرزاد سه شنبه 21 شهریور 1391 - 13:50:45
    113 30 پاسخ به این نظر
    یادش به خیر ما دهه شصتیا تا یه کم فوتبال فهمیدیم بازیهای این بازیکنای بی نظیر رو دیدیم. ما مردم خوب میفهمیم که این نسل بی اعا رو چرا این قدر دوست داشتیم. چون غیرت داشتند و واسه پول شوتبال بازی نمیکردن.!!!
  • محمد سه شنبه 21 شهریور 1391 - 13:54:08
    110 75 پاسخ به این نظر
    عشق است رضا مالدینی
  • مهدی سه شنبه 21 شهریور 1391 - 13:54:48
    93 106 پاسخ به این نظر
    مثل اینکه یادت رفته ها ... داشتین 6 تایی میشدین که دعوا راه انداختین.
    • مینا سه شنبه 21 شهریور 1391 - 19:26:25
      30 18
      خیلی در ارزوی 6تایی کردن پرسپولیسین
  • بدون نام سه شنبه 21 شهریور 1391 - 13:58:44
    102 98 پاسخ به این نظر
    اعتماد به نفس رو از قرمزا بگیری دیگه هیچی ازشون نمیمونه!هر کی جای اینا بود تا حالا از خجالت مرده بود...
  • عارف سه شنبه 21 شهریور 1391 - 14:05:17
    103 67 پاسخ به این نظر
    رضا مالدینی هنوزم دوست داریم!
  • بدون نام سه شنبه 21 شهریور 1391 - 14:05:49
    89 90 پاسخ به این نظر
    شما برو داليانت رو بچسب بازي 2-0 رو استقلال 2-2 كرد اونوقت شما ميخواستي 6 تايي كني.ياد شعارهاي استقلاليها درباره مالديني افتادم.
  • بدون نام سه شنبه 21 شهریور 1391 - 14:06:32
    70 73 پاسخ به این نظر
    ازخودتعريف كردن ...................................استتتتتتتتتتتتتتتتت
  • بدون نام سه شنبه 21 شهریور 1391 - 14:22:08
    70 74 پاسخ به این نظر
    این بنده خدا سال هاست از تیترروزنامه ها دوره بعضی وقت ها یه چیزی می گه مردم را اونو فراموش نگنند
  • reza سه شنبه 21 شهریور 1391 - 14:25:48
    55 49 پاسخ به این نظر
    خودشیدا
  • حمید سه شنبه 21 شهریور 1391 - 14:29:22
    126 98 پاسخ به این نظر
    خوش استیل ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایرانه و همراه با مجتبی محرمی بهترین دفاع چپ های تاریخ ایران
    • ميثم سه شنبه 21 شهریور 1391 - 14:46:36
      88 88
      محض اطلاع شما ايرج دانايي فرد
  • بدون نام سه شنبه 21 شهریور 1391 - 14:33:16
    92 83 پاسخ به این نظر
    شتر درخواب بيند پنبه دانه!!1! برو پيش پرويزچوبله
  • پارسا سه شنبه 21 شهریور 1391 - 14:36:02
    106 91 پاسخ به این نظر
    از ترس اينكه 8 تايي نشيد تيم شما بود كه جنجال رو شروع كرد آقاي مالديوي 4444 !!!!
    • MINA سه شنبه 21 شهریور 1391 - 19:34:00
      18 16
      ارزو بر جوانان عیب نیست!!!
  • محسن سه شنبه 21 شهریور 1391 - 14:37:30
    88 80 پاسخ به این نظر
    تو اگه بازیکن خوبی بودی الان واسه خودت مربی ...چیزی بودی وتو اون لیگ چرت چین کاری واسه برد تیمت که عضو آن بودی انجام می دادی (مالدینی بیچاره آخر وعاقبت چی شده هرکی بلند میشه ادعاشو می کنه .444444444444444444444444444444444444
  • مهدی سه شنبه 21 شهریور 1391 - 14:45:49
    106 72 پاسخ به این نظر
    من نمیدونم اینا چرا همش میگن اگه فلان میشد استقلالو 6 تایی میکردیم....همون یکباری هم که 6 تا خوردیم قضیشو همه میدونن... بهتره یه سری به انتقال بازیکنا بعد از اون بازی بزنید...
    • ملکي دوزان سه شنبه 21 شهریور 1391 - 17:40:23
      14 5
      حالا فرداست که بخاطر اين مطلب اله وردي دوباره اطلاعيه صادر کند من يهويي شد بعد از بازي 6 تايي سريع از استقلال رفتم پرسپوليس
    • بدون نام سه شنبه 21 شهریور 1391 - 20:42:07
      22 18
      نوش جونتون.چیکار به بعد بازی داری.6 تا رو بچسب.
    • پدرام سه شنبه 21 شهریور 1391 - 21:44:01
      29 27
      شما آبکی ها 6تا که سهله 4تا هم خردین و همچنین 3تا اونم 10نفره تو 10دقیقه ولی بازم از رو نمیرین
  • بدون نام سه شنبه 21 شهریور 1391 - 17:35:20
    45 19 پاسخ به این نظر
    هروقت داور ایرانی بوده پرسپولیس بزحمت و معجزه(مثل گل 40 متری کریم یا هتریک ایمون زاید که داور نمیتونست کاری کنه!)برده و معمولا یا 10 نفره شده یا گل سالم و پنالتیش رو نگرفتن. برعکس هروقت داور خارجی بوده هر دو تیم راضی بودن و استقلال بخفت و باخت افتاده! آخرین باری که یک آبی در دربی اخراج شده داور روزتی بوده که نیکبخت(و انصاریان از پرسپولیس) رو اخراج کرده و قبلیش هم مارکوس مرک بزرگ که همدانی رو اخراج کرد!نکته جالبه دیگه 95%کامنتای این خبر بطور خودجوش استقلالیه!
  • بدون نام سه شنبه 21 شهریور 1391 - 20:53:19
    35 32 پاسخ به این نظر
    جان من مثبت منفي هارو دقت كنين من نميدونم استقلالي ها به چه اميدي نظر ميدن ههههههههههه
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
آخرین مطالب
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.