ابوترابی فرد به دنبال درخواست نمایندگان برای برگزاری جلسه غیرعلنی به منظور بررسی وضعیت بازار ارز، گفت: مجلس در پایان جلسه علنی امروز جلسه غیرعلنی خواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین محمد دامادی در تذکری به هیات رییسه با اشاره به عدم ثبات بازار ارز طی روزهای اخیر، گفت: قیمت ارز موضوع مهم و حساس روز است و مجلس باید جلسه را غیرعلنی و مسئولان دولتی را به مجلس فرابخواند تا این موضوع بحث و چاره اندیشی شود.
وی تصریح کرد:قیمت ارز شبانه و افسارگسیخته بالا می روند و کسی پاسخگو نیست.
محمد حسن ابوترابی فرد نایب رییس مجلس که ریاست جلسه علنی را در غیاب رییس مجلس برعهده داشت با اشاره به درخواست تعدادی از نمایندگان برای برگزاری جلسه غیرعلنی، گفت: هیات رییسه پیگیر این موضوع است تا در پایان جلسه علنی امروز جلسه‌ای غیرعلنی با مسئولان دولتی داشته باشیم.
اسماعیل کوثری نماینده تهران و احمد امیرآبادی نماینده قم نیز در تذکراتی جداگانه خواستار توجه و مشارکت نمایندگان در رای گیری مجلس شدند.
کوثری با اشاره به تجمع نمایندگان در اطراف مسئولان دولتی حاضر در صحن، گفت: مردم انتظار دارند نمایندگان به دو وظیفه نظارت و قانونگذاری خود به درستی عمل کنند اما این دو وظیفه به درستی انجام نمی گیرد.
وی تصریح کرد: اگر به جلو صحن توجهی داشته باشید شاهد تجمع تعداد زیادی از نمایندگان در اطراف مسئولان دولتی هستیم که باعث می شود بسیاری ازافراد در مذاکرات صحن مشارکت نداشته باشند این روند فعلی مجلس جای انتقاد دارد ما باید اول یک سوزن به خود بزنیم و بعد جوال دوز به بقیه.
ابوترابی فرد نایب رییس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت با تایید تذکر وارد شده عنوان کرد این موضوع باید در هیات رییسه تدبیر شود تا نمایندگان دولت در ساعاتی که لازم است در صحن حضور یابند و نمایندگان نیز امور جانبی را در ساعات کاری صحن پیگیری نکنند و مسئولان دولتی را محل مراجعه پی در پی قرار ندهند.
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 242403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =