+ A - جمعه 24 شهریور 1391 - 22:04:00 چاپ
امتیاز به مطلب 29 نفر

بازیگر فیلم موهن؛ گول خوردم، نمی دانستم فیلم درباره حضرت محمد (ص) است

فرهنگ > دین و اندیشه - مهر نوشت:

بازیگر زن فیلم موهن به مقدسات مسلمانان جهان، اعلام کرد که تهیه کنندگان این فیلم وی را فریب داده اند.
به گزارش مهر به نقل از روزنامه تودی زمان، "سیدنی لی گارسیا" اهل بکرزفیلد کالیفرنیا با بیان اینکه سازندگان فیلم وی را فریب داده اند اعلام کرد نمی دانسته این فیلم به پیامبر مسلمانان اهانت می کند.
وی در مصاحبه ای تلفنی با رویترز با بیان این مطلب گفت: در سال گذشته میلادی از وی خواسته شد تا در فیلمی با عنوان "مبارز صحرا" به ایفای نقش بپردازد.
گارسیا همچنین مدعی شده که تصاویر به نمایش درآمده از این فیلم با بخش هایی که وی در هنگام ایفای نقش در آنها حضور داشته تغییر کرده اند.
انتشار بخش هایی از یک فیلم موهن به ساحت حضرت محمد ( ص ) در شبکه اجتماعی یوتیوپ موجب شده تا مسلمانان جهان در اعتراض به آن دست به راهپیمایی و تظاهرات گسترده در سراسر جهان بزنند به طوری که سفارت خانه های آمریکا در کشورهایی چون لیبی، یمن و مصر مورد حمله قرار گرفته و حتی سفیر آمریکا در لیبی در نتیجه این حملات کشته شده است.
/30462

کلید واژه ها: حضرت محمد (ص) -
مطالب مرتبط
نظرات 21
  • بدون نام جمعه 24 شهریور 1391 - 23:41:02
    106 21 پاسخ به این نظر
    خالی بند
  • بدون نام شنبه 25 شهریور 1391 - 01:10:41
    71 28 پاسخ به این نظر
    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل اسلام به یاری خدا همیشه قلوب آزادیخواهان و حقیقت جویان جهان را فتح کرده و خواهد کرد.
  • Hossein شنبه 25 شهریور 1391 - 01:25:17
    106 6 پاسخ به این نظر
    آخه کدوم هنرمندی بدون خوندن فیلم نامه فیلم بازی می کنه؟!!!
  • fatemeh شنبه 25 شهریور 1391 - 03:26:15
    55 5 پاسخ به این نظر
    خالی بندی در این حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • heshmat شنبه 25 شهریور 1391 - 06:11:51
    19 5 پاسخ به این نظر
    لعنت خدا به سازندگانش
  • بدون نام شنبه 25 شهریور 1391 - 12:06:37
    18 6 پاسخ به این نظر
    خدا لعنت کند سازندگان این فیلم موهن را قلوب مسلمین جهان را جریحه دار کرد.
  • بدون نام شنبه 25 شهریور 1391 - 12:39:53
    15 5 پاسخ به این نظر
    یعنی هنرمندان آمریکا در این حدند!!!!!!!!!!!!! حتی نمی دونند چی دارند بازی میکنند!!!!!!!!
  • یگانه شنبه 25 شهریور 1391 - 13:27:41
    17 6 پاسخ به این نظر
    دارند روی خط قرمز مسلمانان پا می گذارند فکر کنم وقت قطع کردن این بی حرمتیهاست
  • وحیدو شنبه 25 شهریور 1391 - 16:19:44
    15 8 پاسخ به این نظر
    مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس با این فیلمشون که آبروی خودشونو بردن.دستم بهشون نرسه
  • مریم شنبه 25 شهریور 1391 - 18:00:39
    19 4 پاسخ به این نظر
    باعث دلگرمی منه که مسلمانان جهان اعتراض کردن به این اهانت بزرگ و دفاع از اسلام و پیامبر عزیزمون.ولی باعث ناراحتیم شده که بعضی از دور اطرافیانم این اقدام رو مسخره کردن.قلب آدم ذوب میشه وقتی که بی اعتقادی و بی ایمانی و ... مردمم ببینه........نمیدونم چی بگم.....سخته...... اسلام پیروز است.الهم عج الفرج.یا مهدی موعود.
  • مهری شنبه 25 شهریور 1391 - 23:36:40
    12 4 پاسخ به این نظر
    خدا لعنت کند تمامی دست اندرکاران این فیلم رو
  • بدون نام یکشنبه 26 شهریور 1391 - 00:19:42
    12 6 پاسخ به این نظر
    كاش سر يكي از لوكيشن ها كارگردان زمين مي خورد و مي مرد
  • بدون نام یکشنبه 26 شهریور 1391 - 00:20:33
    8 6 پاسخ به این نظر
    كاش كارگردانش پاش ميشكست
  • مرضیه یکشنبه 26 شهریور 1391 - 02:27:47
    11 5 پاسخ به این نظر
    از خدا واز رسول اکرم(ٌص) خواستار نابودی هرچی کافر را دارم وعلی الخصوص خواستار نابودی این موهن بی شرم را دارم
  • بدون نام یکشنبه 26 شهریور 1391 - 03:28:02
    12 6 پاسخ به این نظر
    ازخداوند متعال وپیغمبر اسلام میخواهم که همه دست اندر کاران این فیلم به سزای عملشان برساند
  • بدون نام یکشنبه 26 شهریور 1391 - 03:30:36
    10 7 پاسخ به این نظر
    ان شاء الله امام زمان به زودی ظهور خواهد کرد وکافران رای به سزای عملشان می رساند
  • FATIMA یکشنبه 26 شهریور 1391 - 16:51:21
    7 4 پاسخ به این نظر
    خدا لعنتشون کنه ولی این نشون میده که چقدر از اسلام میترسن و مطمئن باشن امریکاواسرائیل به سزای اعملشون میرسن
  • سعید یکشنبه 26 شهریور 1391 - 18:59:14
    7 4 پاسخ به این نظر
    مرگ بر آمریکای جنایتکار مرگ بر انگلیس و اسرائیل .اسلام و مسلمانان ساکت نمی نشینند اسلام پیروز است به یاری خدا و امام زمان .روزی میرسد که حضرت قائم آل محمد(ص)ظهور میکند و شر این جنایتکاران و مستکبران را از زمین کم میکند انشاءالله
  • emad سه شنبه 28 شهریور 1391 - 18:55:49
    4 5 پاسخ به این نظر
    من که میگم اخره زمانه!!!!!!
  • سودابه چهارشنبه 29 شهریور 1391 - 19:48:51
    5 4 پاسخ به این نظر
    تنها هدفشون اینه که مسلمانان رو نسبت به این بی حرمتی ها عادت بدن خیلی حساب شده عمل کردن ولی مسلمانان بیدار تر از این حرفها هستند
  • علی پنجشنبه 30 شهریور 1391 - 01:23:51
    7 3 پاسخ به این نظر
    در تکمیل صحبت سودابه خانم 1- هدفشون اینه که مسلمونا رو نسبت به این بی حرمتی ها عادت بدن 2- چون می دونن عکس العمل مسلمونا بیشتر از روی تعصب و احساسه نه تفکر و امکان داره(مطمئنا) دست بکاری می زنن که مسلمانان رو وحشی و ... نشون بدن پس باید با اطلاع دقیق از زندگی نامه حضرت رسول متفکرانه به اونا آنتی بزنیم(همون کاری که مسلمونای لندن کردن) وگرنه درست طبق خواست اونا قدم برداشتیم
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.