جمعه 24 شهریور 1391 - 21:05:00 چاپ

بازیگر فیلم موهن؛ گول خوردم، نمی دانستم فیلم درباره حضرت محمد (ص) است

فرهنگ > دین و اندیشه - مهر نوشت:

بازیگر زن فیلم موهن به مقدسات مسلمانان جهان، اعلام کرد که تهیه کنندگان این فیلم وی را فریب داده اند.
به گزارش مهر به نقل از روزنامه تودی زمان، "سیدنی لی گارسیا" اهل بکرزفیلد کالیفرنیا با بیان اینکه سازندگان فیلم وی را فریب داده اند اعلام کرد نمی دانسته این فیلم به پیامبر مسلمانان اهانت می کند.
وی در مصاحبه ای تلفنی با رویترز با بیان این مطلب گفت: در سال گذشته میلادی از وی خواسته شد تا در فیلمی با عنوان "مبارز صحرا" به ایفای نقش بپردازد.
گارسیا همچنین مدعی شده که تصاویر به نمایش درآمده از این فیلم با بخش هایی که وی در هنگام ایفای نقش در آنها حضور داشته تغییر کرده اند.
انتشار بخش هایی از یک فیلم موهن به ساحت حضرت محمد ( ص ) در شبکه اجتماعی یوتیوپ موجب شده تا مسلمانان جهان در اعتراض به آن دست به راهپیمایی و تظاهرات گسترده در سراسر جهان بزنند به طوری که سفارت خانه های آمریکا در کشورهایی چون لیبی، یمن و مصر مورد حمله قرار گرفته و حتی سفیر آمریکا در لیبی در نتیجه این حملات کشته شده است.
/30462

کلید واژه‌ها : حضرت محمد (ص) -
مطالب مرتبط
21 دیدگاه
  • بدون نام
    جمعه 24 شهریور 1391 - 22:42:02
    پاسخ
    106 21

    خالی بند

  • بدون نام
    شنبه 25 شهریور 1391 - 00:11:41
    پاسخ
    71 28

    مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل اسلام به یاری خدا همیشه قلوب آزادیخواهان و حقیقت جویان جهان را فتح کرده و خواهد کرد.

  • Hossein
    شنبه 25 شهریور 1391 - 00:26:17
    پاسخ
    106 6

    آخه کدوم هنرمندی بدون خوندن فیلم نامه فیلم بازی می کنه؟!!!

  • fatemeh
    شنبه 25 شهریور 1391 - 02:27:15
    پاسخ
    55 5

    خالی بندی در این حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • heshmat
    شنبه 25 شهریور 1391 - 05:12:51
    پاسخ
    19 5

    لعنت خدا به سازندگانش

  • بدون نام
    شنبه 25 شهریور 1391 - 11:07:37
    پاسخ
    18 6

    خدا لعنت کند سازندگان این فیلم موهن را قلوب مسلمین جهان را جریحه دار کرد.

  • بدون نام
    شنبه 25 شهریور 1391 - 11:40:53
    پاسخ
    15 5

    یعنی هنرمندان آمریکا در این حدند!!!!!!!!!!!!! حتی نمی دونند چی دارند بازی میکنند!!!!!!!!

  • یگانه
    شنبه 25 شهریور 1391 - 12:28:41
    پاسخ
    17 6

    دارند روی خط قرمز مسلمانان پا می گذارند فکر کنم وقت قطع کردن این بی حرمتیهاست

  • وحیدو
    شنبه 25 شهریور 1391 - 15:20:44
    پاسخ
    15 8

    مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس با این فیلمشون که آبروی خودشونو بردن.دستم بهشون نرسه

  • مریم
    شنبه 25 شهریور 1391 - 17:01:39
    پاسخ
    19 4

    باعث دلگرمی منه که مسلمانان جهان اعتراض کردن به این اهانت بزرگ و دفاع از اسلام و پیامبر عزیزمون.ولی باعث ناراحتیم شده که بعضی از دور اطرافیانم این اقدام رو مسخره کردن.قلب آدم ذوب میشه وقتی که بی اعتقادی و بی ایمانی و ... مردمم ببینه........نمیدونم چی بگم.....سخته...... اسلام پیروز است.الهم عج الفرج.یا مهدی موعود.

  • مهری
    شنبه 25 شهریور 1391 - 22:37:40
    پاسخ
    12 4

    خدا لعنت کند تمامی دست اندرکاران این فیلم رو

  • بدون نام
    شنبه 25 شهریور 1391 - 23:20:42
    پاسخ
    12 6

    كاش سر يكي از لوكيشن ها كارگردان زمين مي خورد و مي مرد

  • بدون نام
    شنبه 25 شهریور 1391 - 23:21:33
    پاسخ
    8 6

    كاش كارگردانش پاش ميشكست

  • مرضیه
    یکشنبه 26 شهریور 1391 - 01:28:47
    پاسخ
    11 5

    از خدا واز رسول اکرم(ٌص) خواستار نابودی هرچی کافر را دارم وعلی الخصوص خواستار نابودی این موهن بی شرم را دارم

  • بدون نام
    یکشنبه 26 شهریور 1391 - 02:29:02
    پاسخ
    12 6

    ازخداوند متعال وپیغمبر اسلام میخواهم که همه دست اندر کاران این فیلم به سزای عملشان برساند

  • بدون نام
    یکشنبه 26 شهریور 1391 - 02:31:36
    پاسخ
    10 7

    ان شاء الله امام زمان به زودی ظهور خواهد کرد وکافران رای به سزای عملشان می رساند

  • FATIMA
    یکشنبه 26 شهریور 1391 - 15:52:21
    پاسخ
    7 4

    خدا لعنتشون کنه ولی این نشون میده که چقدر از اسلام میترسن و مطمئن باشن امریکاواسرائیل به سزای اعملشون میرسن

  • سعید
    یکشنبه 26 شهریور 1391 - 18:00:14
    پاسخ
    7 4

    مرگ بر آمریکای جنایتکار مرگ بر انگلیس و اسرائیل .اسلام و مسلمانان ساکت نمی نشینند اسلام پیروز است به یاری خدا و امام زمان .روزی میرسد که حضرت قائم آل محمد(ص)ظهور میکند و شر این جنایتکاران و مستکبران را از زمین کم میکند انشاءالله

  • emad
    سه شنبه 28 شهریور 1391 - 17:56:49
    پاسخ
    4 5

    من که میگم اخره زمانه!!!!!!

  • سودابه
    چهارشنبه 29 شهریور 1391 - 18:49:51
    پاسخ
    5 4

    تنها هدفشون اینه که مسلمانان رو نسبت به این بی حرمتی ها عادت بدن خیلی حساب شده عمل کردن ولی مسلمانان بیدار تر از این حرفها هستند

  • علی
    پنجشنبه 30 شهریور 1391 - 00:24:51
    پاسخ
    7 3

    در تکمیل صحبت سودابه خانم 1- هدفشون اینه که مسلمونا رو نسبت به این بی حرمتی ها عادت بدن 2- چون می دونن عکس العمل مسلمونا بیشتر از روی تعصب و احساسه نه تفکر و امکان داره(مطمئنا) دست بکاری می زنن که مسلمانان رو وحشی و ... نشون بدن پس باید با اطلاع دقیق از زندگی نامه حضرت رسول متفکرانه به اونا آنتی بزنیم(همون کاری که مسلمونای لندن کردن) وگرنه درست طبق خواست اونا قدم برداشتیم

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700