+ A - دوشنبه 27 شهریور 1391 - 03:41:00 چاپ
امتیاز به مطلب 35 نفر

جدول مقایسه فنی آیفون5 و اچ تی سی وان ایکس

فناوری اطلاعات > سخت افزار - مقایسه دو تلفن هوشمند فوق مدرن با ویژگی های متفاوت. لطفا نظرات فنی و نه عقیده ای خود را برای ما در قسمت کامنت ها نوشته و ارسال کنید.

  

 

iPhone 5

HTC One X

نمایشگر

   

Screen size

4in

4.7in

Resolution

1136 x 640 pixels

1280 x 720 pixels

Pixel density

326 PPI

312 PPI

Type

IPS LCD

IPS LCD

پردازنده و باطری

   

Family

Apple A6

Nvidia Tegra 3

Cores

TBC

Quad-core

Clock speed

TBC

1.5GHz

Battery

TBC

1800 mAh

Claimed 3G talk time

8h

TBC

هارد و رم

   

RAM

TBC

1GB

Internal storage

16 / 32 / 64GB

32GB

microSD

No

No

دوربین

   

Megapixels

8MP

8MP

Resolution

3264 x 2448 pixels

3264 x 2448 pixels

Flash

Dual LED

Dual LED

Aperture

f/2.4

f/2.0

Stabilisation

TBC

Video

Video

1080p

1080p

Front-facing camera

1.2MP

1.2MP

اتصالات

   

UK Network

4G LTE

3G

Wi-Fi

802.11 a/b/g/n

802.11 a/b/g/n

NFC

No

Yes

Bluetooth

4.0

4.0 with A2DP

Charging

No

No

ابعاد

   

Size

123.8 x 58.6 x 7.6mm

134.4 x 69.9 x 8.9mm

Weight

112g

130g

سیستم عامل

iOS 6

Android 4.0 ICS

قیمت

£599 (32GB)

£479.95

UK Availability

21 September (pre-order now)

Available now

 

 

 

56501

 

کلید واژه ها: اپل - گوشی هوشمند -
مطالب مرتبط
نظرات 33
  • رضا دوشنبه 27 شهریور 1391 - 04:17:49
    67 6 پاسخ به این نظر
    یکماه اچ تی سی وان ایکس دارم بسیار راضی هستم
  • محمد دوشنبه 27 شهریور 1391 - 04:20:11
    20 0 پاسخ به این نظر
    TBC رو اگه با TBC نشون میدادین خیلی بهتر مفهوم TBC رو نشون میداد... خب یه نگاه به جدولت بنداز آخه از کجا بدونیم TBC چیه؟!!!
    • بدون نام دوشنبه 27 شهریور 1391 - 14:52:55
      9 1
      یعنی to be confrmed
  • s.m دوشنبه 27 شهریور 1391 - 04:54:55
    6 6 پاسخ به این نظر
    مقایسه این دو گوشی با توجه به تفاوت سیستم عامل شاید کار درستی نباشه اما اچ تی سی وان ایکس رو با توجه به رابط کاربری اچ تی سی سنس 4 بهترین گوشی آندرویدی اما باید منتظر موند تا آیفون 5 بیاد و بعد این دو گوشی رو مقایسه کرد
  • حسین دوشنبه 27 شهریور 1391 - 05:27:49
    9 2 پاسخ به این نظر
    آیفون جدید با اینکه بعد از اس 3 و وان ایکس معرفی شد ولی هیچ برتری و تمایزی رو در خودش نمیبینه...اپل فقط شروع کننده ی یه انقلاب بود و الان تو ادامه ی رقابت چند وقتی هست بازنده ی سامسونگ شده...با خوندن ریویوهای سایت های معتبری مثل CNET میبینید که همه ناامید شدن با یه تکرار دیگه از اپل...حتی NFC هم نداره
  • مصطفی دوشنبه 27 شهریور 1391 - 05:28:46
    12 0 پاسخ به این نظر
    آیفون داره ها دقت کنن : فنی نه عقیده ای !
  • محمد دوشنبه 27 شهریور 1391 - 05:46:00
    9 12 پاسخ به این نظر
    نظرات درست بر پایه آزمایش است و نمی توان تنها بر اساس ادعای تولید کنندگان نتیجه گرفت اما به خاطر اینکه تغییران آیفون ۵ نسبت به آیفون ۴ اس بیشتر معطوف به بهبود سخت افزاری بوده ، به جز طراحی مجدد آن ، و البته سیستم عامل پرقدرت ios 6 ، قطعا آیفون ۵ هم بر روی کاغذ و هم در عمل انتخاب شایسته تری خواهد بود. همچنین کیفیت تولید محصولات اپل هم در نوع خودش بی همتاست.
  • محمد دوشنبه 27 شهریور 1391 - 06:36:15
    34 9 پاسخ به این نظر
    اگه ممکنه آیفون رو با گوشی جی ال ایکس هم مقایسه کنید!!
  • محمد دوشنبه 27 شهریور 1391 - 08:48:05
    5 12 پاسخ به این نظر
    htc one x یک گوشی خیلی خوب و زیبا است ... اما فاکتورهای اغواکننده‌ی گلسی اس 3 ، آیفون و لومیا 920 رو نداره ... چیزی مثل امکانات نرم‌افزاری فوق العاده‌ی این 3 و یا زیبایی خیره کننده‌ی لومیا 920 ...
  • مهدی دوشنبه 27 شهریور 1391 - 13:24:55
    74 7 پاسخ به این نظر
    اچ تی سی هر چی که هست عینه پستونک دسته هر بچه ای نیست
    • سامان دوشنبه 27 شهریور 1391 - 15:50:37
      35 2
      مرسي.كاملا موافقم/
  • بدون نام دوشنبه 27 شهریور 1391 - 15:47:12
    12 35 پاسخ به این نظر
    اپل بينظيره
  • سعید دوشنبه 27 شهریور 1391 - 16:13:05
    11 9 پاسخ به این نظر
    بیش تر قسمت های سخت افزاری دو گوشی شبیه به هم هستند و میشه گفت حدوداً در یک سطح قرار دارند.
  • فردین دوشنبه 27 شهریور 1391 - 18:24:00
    2 59 پاسخ به این نظر
    با سلام نظرات همه ی شما عزیزان را خوندم اما بد نیست که بدونید گوشی ایفون 5 و htc در قیمت هم خیلی تفاوت دارند قیمت ایفون 5 در حدود 3 میلیون تومان می باشد این در حالی است که گوشی htc فقط 400 هزار تومانه حالا خودتان قضاوت کنید که ایفون بهتره یا htc در ضمن گوشی htc دست هر بچه ای هم هست با تشکر.
    • بدون نام سه شنبه 28 شهریور 1391 - 13:04:49
      40 2
      دوست عزيز گوشي اچ تي سي وان ايكس در حال حاضر قيمتي حدود يك ميليون و سيصد هزار تومان داره.واقعا از اطلاعات دقيقت ممنون.
    • رضا یکشنبه 2 مهر 1391 - 20:44:42
      17 2
      این چی میگه؟
    • مهدي كاظمي چهارشنبه 5 مهر 1391 - 19:16:47
      28 2
      HTC oneX گوشي بسيار عالي و خوبي هست. من oneX رو به Iphone5 ترجيح ميدم. در ضمن هيچ وقت قيمت يك كالا نشاندهنده برتري نسبت به كالاي ديگر نيست
    • بدون نام پنجشنبه 25 آبان 1391 - 01:56:15
      3 5
      تودیگه اصلا توباغ نیستی
  • فرزانه دوشنبه 27 شهریور 1391 - 18:26:49
    32 4 پاسخ به این نظر
    htc one x یه گوشی فوق العاده است که کارکردن باهاش خیلی راحتر از اپله که فقط با گوشی اپل می تونه بیشتر در ارتباط باشه من تازه یه htc خریدم و خیلی دوستش دارم
  • arash دوشنبه 27 شهریور 1391 - 23:42:22
    17 5 پاسخ به این نظر
    هیچکدوم از این سری گوشیا به درد ماها نمیخوره چون آشغالن و مضر!!! شوخی کردم هههههههه!!
  • بدون نام چهارشنبه 29 شهریور 1391 - 05:34:36
    11 11 پاسخ به این نظر
    خوبي ايفون علاوه بر كارايي هايي كه داره اينه كه يونيكه يعني هر بر حه از زمان apple فقط يه مدل كوشي توليد مي كنه و وقتي دستت مي گيري هي لازم نيست توضيح بدي اين مثلاً htc مدل فلانه و كاراييش اينه و قيمتش اينقدره ومن زياد هم در مورد كوشي حرفه اي نيستم و لي ميدونم اكثر ادماي مهم سياسي ،ورزشكا اي حرفه اي ،دانشمندان و خلاصه ادمهاي مهم همه ايفون دارن
    • بدون نام یکشنبه 2 مهر 1391 - 20:47:24
      14 4
      دوست عزیز این نور چشم هایی که گفتین اپل دارن دلیلش سیلست تبلیغ اپل و هنر رسانه ای امریکاست
  • علی پنجشنبه 30 شهریور 1391 - 01:47:25
    6 3 پاسخ به این نظر
    واقعا این گوشی ها به درد کار کردن داخل ایران نمیخورن، چند ماه یه htc cha cha داشتم ولی اکثر نرم افزارهای سیستم عامل و نرم افزارهای سخت افزاری این گوشی ها اینترنت سرعت بالا میخواد و عملا فقط وقتی تو خونه بودم به مودم وایرلس به اینترنت متصل می شدم و کمی از امکانات گوشی لذت می بردم. از طرفی من خبرنگارم و کلا گوشی های سیستم عامل اندروید اصلا به کار ما خبرنگارها نمیاد چون حداکثر باطری که واسه کار ما نگه داره 6 تا 7 ساعت یا حداکثر 10 ساعته!
  • ارسلان پنجشنبه 25 آبان 1391 - 01:51:48
    18 0 پاسخ به این نظر
    من که می گم one xبهتره وبرتری زیادی نسبت به iphone5 دارد بدنه ی one xازپلی کربنات است وضدخش هم است واز لحاظ اندازه وظرافت نیزبرتری دارد وخیلی چیزهای دیگرکه اگه بخوام بگم حال هوادارن iphon5 رامیگیرم
  • نا شناس جمعه 15 دی 1391 - 22:32:29
    11 0 پاسخ به این نظر
    من يك ساله وان ايكس دارم عاليه بي نظير مخصوصا الان كه اپ ديت شده 4.1
  • امیر چهارشنبه 11 بهمن 1391 - 07:45:02
    8 1 پاسخ به این نظر
    من میخوام گوشی بگیرم کدومشونو بگیرم ؟ one xیا apple 5?به نظر خودم که one x بهتره.
  • مرتضی یکشنبه 11 فروردین 1392 - 01:33:04
    8 0 پاسخ به این نظر
    سلام.شش ماهه وان ایکس دارم.عالی بود باابدیتی که براش اومد فوق العاده شد.حرف نداره
  • بدون نام پنجشنبه 29 فروردین 1392 - 00:19:42
    5 2 پاسخ به این نظر
    ما که نداریم اگه شما دیدید سلام برسونید شوخی کردم ایفون بهتره
  • lady یکشنبه 5 خرداد 1392 - 03:18:51
    1 0 پاسخ به این نظر
    بچه ها منم10 ماهه وان ایکس دارم. میگم چطور اپدیت کردین؟ یعنی چی؟
  • hesam شنبه 11 آبان 1392 - 09:55:54
    0 1 پاسخ به این نظر
    ladyوان ایکس 4 ماه ک اومده تو چ طوری 10 ماه بیش داری خخخخخخ من خودم وان ایکس دارم ابل 5sهم دارم no lie لادی جان خخخخ
  • رضا دوشنبه 11 آذر 1392 - 19:30:03
    2 0 پاسخ به این نظر
    سلام به دوستان عزیز نظرها متفاوت وسلیقه ای می باشد . بهتر تعصب نشان ندهید .انچه که اعیان است گفته شود .اپل یک برند در دنیاست و به قول دوست عریر دست ادمهای حرفه ای و مصرف کنندهای واقعی ایا می شود شرکت bmwو benz که ماشینهای برند هستند با شرکت های که در بازار هستند و رقابت می کنند با این شرکتها مقایسه کرد.واسلام ........
  • yasaman پنجشنبه 12 دی 1392 - 00:28:14
    0 1 پاسخ به این نظر
    سلام من اچ تی وان ایکس دارم تقریبا 9 ماه میشه و تنها مشکلم شارژ هستش که خیلی زود تموم میشه و به نصفه روز نمیکشه به جز این یه مورد من راضی ام از گوشیم برای اپدیت هم برای دوستمون که پرسیدن تنظیمات. درباره. به روز رسانی نرم افزار ها و بعد صبر کن تا تو اعلانات پیامه دانلودش بیاد طول میکشه اما سیستمش کلا عوض میشه خیلی خوبه و اینکه چیزی از حافظه پاک نمبشه:-)
  • بی نام دوشنبه 25 فروردین 1393 - 23:11:39
    1 1 پاسخ به این نظر
    اچ تی سی اصلا قابل مقایسه با ایفون نیست.چرا خودتونو گول میزنید.ایفون کجا اچ تی سی کجا...پولشو داری ایفون بگیر نداری یازده دو صفر
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.