+ A - جمعه 31 شهریور 1391 - 21:29:00 چاپ
امتیاز به مطلب 68 نفر

تصاویری از بلندترین پرچم ایران

جامعه > شهری - بزرگترین و مرتفع‌ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران و یکی از سه پرچم بلند در جهان، در جوار باغ موزه دفاع مقدس با حضور رییس‌جمهور و شهردار تهران به اهتزاز درآمد.
محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری جمعه امروز در مراسم اهتزاز بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران که با حضور مسئولین کشوری و لشکری در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد با بیان اینکه پرچم یک نشانه و علامت است این پرسش را مطرح کرد که چرا برای ملت ها پرچم از اهمیت بالایی برخوردار است.
 احمدی نژاد گفت: پرچم نشانه به هم پیوستگی و وحدت یک ملت است ضمن آنکه به عنوان نشانه فرهنگ و مطالبات و آرمانهای ملت نیز شناخته می شود. وی با بیان اینکه در پرچم ایران این نماد وحدت به خوبی دیده می شود اظهار داشت: در پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران آرمانها و فرهنگ و اندیشه بلند ملت ایران به خوبی دیده می شود. از این رو معتقدم که ما می توانیم با قاطعیت اعلام کنیم که پرچم ایران یگانه پرچم توحید است.
 4545

عکس ها :ایسنا

نظرات 19
  • ایرن جمعه 31 شهریور 1391 - 23:03:03
    7 2 پاسخ به این نظر
    کجاست باغ موزه دفاع مقدس؟؟؟
    • بدون نام دوشنبه 3 مهر 1391 - 02:58:51
      4 0
      همون پارک جهان کودک سابق و پارک طالقانی چند سال قبل که الان شده باغ موزه دفاع مقدس
  • بدون نام جمعه 31 شهریور 1391 - 23:08:40
    39 1 پاسخ به این نظر
    این پرچم را در جزیره ابوموسی بایستی می گذاشتند.
  • jjok شنبه 1 مهر 1391 - 00:45:10
    33 3 پاسخ به این نظر
    تو شرایطی که خرمشهر و آبادان که نماد مقاومت کشور ما توی جنگ با عراق هستن هنوز هم کاملا بازسازی نشدن و از محرومیت رنج می برن، اینهمه هزینه برای احداث موزه توی تهران واقعا چه توجیحی می تونه داشته باشه؟
  • بدون نام شنبه 1 مهر 1391 - 00:45:43
    16 2 پاسخ به این نظر
    کاش درباره ی طول و عرض پرچم هم یه سری اطلاعات میدادین
  • مشهد شنبه 1 مهر 1391 - 01:19:21
    5 2 پاسخ به این نظر
    تو استانداری مشهد هم یکی هست
  • بدون نام شنبه 1 مهر 1391 - 02:04:33
    12 5 پاسخ به این نظر
    واقعا همینو کم داشتیم؟
  • امیر شنبه 1 مهر 1391 - 02:08:35
    17 1 پاسخ به این نظر
    با اون همه مسئول برای افتتاح من فکر نیروگاه هسته ای افتتاح کردند حقوق اون همه مسئول رو کی پرداخت میکنه؟
  • بدون نام شنبه 1 مهر 1391 - 02:13:17
    24 5 پاسخ به این نظر
    خب چه فایده ای برای مردم داره؟ آیا فقیری رو سیر میکنه؟!
  • amir شنبه 1 مهر 1391 - 02:47:32
    5 10 پاسخ به این نظر
    درود
  • یاس شنبه 1 مهر 1391 - 03:03:44
    17 1 پاسخ به این نظر
    تصاویر خوبی تهیه نشده...
  • بدون نام شنبه 1 مهر 1391 - 03:45:18
    27 2 پاسخ به این نظر
    بله ، هزینه اجرا را هم میگفتید . 14 میلیارد تومان ناقابل . بیت المال صرف چه چیزایی میشه . چقدر حیف و میل میشه . 14 میلیارد اخه واسه چیچی؟
  • من شنبه 1 مهر 1391 - 04:42:41
    19 1 پاسخ به این نظر
    خوب حالا چند متر هست؟! آخه اینم شد خبر!!!!!
  • بدون نام شنبه 1 مهر 1391 - 08:14:08
    20 1 پاسخ به این نظر
    خیلی عالی شد، فکر میکنم با اینکار از فردا قیمتها و گرانی کنترل بشه!!
  • بدون نام شنبه 1 مهر 1391 - 11:35:34
    9 0 پاسخ به این نظر
    از مشخصات پرچم هم مینوشتید بد نبودا.
  • jafar شنبه 1 مهر 1391 - 11:58:12
    7 6 پاسخ به این نظر
    همیشه سرفراز
  • حامی شنبه 1 مهر 1391 - 14:44:28
    11 0 پاسخ به این نظر
    خوب بگین چند متره؟ کجا هست. چند تا عکس از نزدیک هم میزاشتین بد نبود ها! ! !
  • بدون نام شنبه 1 مهر 1391 - 15:20:21
    18 1 پاسخ به این نظر
    در خیلی هاز ادارات عمومی نشانی از پرچم ایران ایران نیست، حال آنکه تو روستاهای بعضی از کشورها هم آدم سر می زنه می بینه که پرچم کشور خودشون را با احترام جلوی خانه شان زده اند حالا نهادهای عمومی بماند.
  • MAHMODY 609 شنبه 1 مهر 1391 - 18:32:10
    6 2 پاسخ به این نظر
    خوبه عالیه چی شده هاااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.