امتیاز 68 نفر
جمعه 31 شهریور 1391 - 22:29:00 چاپ

تصاویری از بلندترین پرچم ایران

جامعه > شهری - بزرگترین و مرتفع‌ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران و یکی از سه پرچم بلند در جهان، در جوار باغ موزه دفاع مقدس با حضور رییس‌جمهور و شهردار تهران به اهتزاز درآمد.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری جمعه امروز در مراسم اهتزاز بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران که با حضور مسئولین کشوری و لشکری در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد با بیان اینکه پرچم یک نشانه و علامت است این پرسش را مطرح کرد که چرا برای ملت ها پرچم از اهمیت بالایی برخوردار است.
 احمدی نژاد گفت: پرچم نشانه به هم پیوستگی و وحدت یک ملت است ضمن آنکه به عنوان نشانه فرهنگ و مطالبات و آرمانهای ملت نیز شناخته می شود. وی با بیان اینکه در پرچم ایران این نماد وحدت به خوبی دیده می شود اظهار داشت: در پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران آرمانها و فرهنگ و اندیشه بلند ملت ایران به خوبی دیده می شود. از این رو معتقدم که ما می توانیم با قاطعیت اعلام کنیم که پرچم ایران یگانه پرچم توحید است.
 4545

عکس ها :ایسنا

19 دیدگاه
  • ایرن
    شنبه 1 مهر 1391 - 00:03:03
    پاسخ
    7 2

    کجاست باغ موزه دفاع مقدس؟؟؟

    • بدون نام
      دوشنبه 3 مهر 1391 - 03:58:51
      4 0

      همون پارک جهان کودک سابق و پارک طالقانی چند سال قبل که الان شده باغ موزه دفاع مقدس

  • بدون نام
    شنبه 1 مهر 1391 - 00:08:40
    پاسخ
    39 1

    این پرچم را در جزیره ابوموسی بایستی می گذاشتند.

  • jjok
    شنبه 1 مهر 1391 - 01:45:10
    پاسخ
    33 3

    تو شرایطی که خرمشهر و آبادان که نماد مقاومت کشور ما توی جنگ با عراق هستن هنوز هم کاملا بازسازی نشدن و از محرومیت رنج می برن، اینهمه هزینه برای احداث موزه توی تهران واقعا چه توجیحی می تونه داشته باشه؟

  • بدون نام
    شنبه 1 مهر 1391 - 01:45:43
    پاسخ
    16 2

    کاش درباره ی طول و عرض پرچم هم یه سری اطلاعات میدادین

  • مشهد
    شنبه 1 مهر 1391 - 02:19:21
    پاسخ
    5 2

    تو استانداری مشهد هم یکی هست

  • بدون نام
    شنبه 1 مهر 1391 - 03:04:33
    پاسخ
    12 5

    واقعا همینو کم داشتیم؟

  • امیر
    شنبه 1 مهر 1391 - 03:08:35
    پاسخ
    17 1

    با اون همه مسئول برای افتتاح من فکر نیروگاه هسته ای افتتاح کردند حقوق اون همه مسئول رو کی پرداخت میکنه؟

  • بدون نام
    شنبه 1 مهر 1391 - 03:13:17
    پاسخ
    24 5

    خب چه فایده ای برای مردم داره؟ آیا فقیری رو سیر میکنه؟!

  • amir
    شنبه 1 مهر 1391 - 03:47:32
    پاسخ
    5 10

    درود

  • یاس
    شنبه 1 مهر 1391 - 04:03:44
    پاسخ
    17 1

    تصاویر خوبی تهیه نشده...

  • بدون نام
    شنبه 1 مهر 1391 - 04:45:18
    پاسخ
    27 2

    بله ، هزینه اجرا را هم میگفتید . 14 میلیارد تومان ناقابل . بیت المال صرف چه چیزایی میشه . چقدر حیف و میل میشه . 14 میلیارد اخه واسه چیچی؟

  • من
    شنبه 1 مهر 1391 - 05:42:41
    پاسخ
    19 1

    خوب حالا چند متر هست؟! آخه اینم شد خبر!!!!!

  • بدون نام
    شنبه 1 مهر 1391 - 09:14:08
    پاسخ
    20 1

    خیلی عالی شد، فکر میکنم با اینکار از فردا قیمتها و گرانی کنترل بشه!!

  • بدون نام
    شنبه 1 مهر 1391 - 12:35:34
    پاسخ
    9 0

    از مشخصات پرچم هم مینوشتید بد نبودا.

  • jafar
    شنبه 1 مهر 1391 - 12:58:12
    پاسخ
    7 6

    همیشه سرفراز

  • حامی
    شنبه 1 مهر 1391 - 15:44:28
    پاسخ
    11 0

    خوب بگین چند متره؟ کجا هست. چند تا عکس از نزدیک هم میزاشتین بد نبود ها! ! !

  • بدون نام
    شنبه 1 مهر 1391 - 16:20:21
    پاسخ
    18 1

    در خیلی هاز ادارات عمومی نشانی از پرچم ایران ایران نیست، حال آنکه تو روستاهای بعضی از کشورها هم آدم سر می زنه می بینه که پرچم کشور خودشون را با احترام جلوی خانه شان زده اند حالا نهادهای عمومی بماند.

  • MAHMODY 609
    شنبه 1 مهر 1391 - 19:32:10
    پاسخ
    6 2

    خوبه عالیه چی شده هاااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700