لیست پرفروش​ترین​های هفته گذشته سامانه ارسال و اشتراک محصولات فرهنگی «سام» منتشرشد تا بوی ماه مهر و تنوع سلیقه​مردم در انتخاب آثار متنوع به خوبی در آن مشهود باشد.

به گزارش خبرآنلاین، در لیست پرفروش‌ترین آثار فرهنگی هفته گذشته، نرم افزار ناشتا3 کاری از گروه کمان به چشم می‌خورد که در بین نرم افزار های آموزشی نوعی پدیده محسوب می‌شود؛ یک نرم افزار آموزشی در حوزه آشپزی که بالغ بر 2هزار نوع غذای ایرانی، عربی و ایتالیایی را آموزش می‌دهد و به کاربران درباره آنچه لازم دارند، مشاوره و به صورت هوشمند بر اساس مواد اولیه موجود در خانه پیشنهاد غذا می‌دهد و میزان کالری هر غذا و مواد تشکیل دهنده آن را نیز مشخص می‌کند.
در بین پرفروشترین کتابهای هفته گذشته «سام» نیز، کتاب «شرح اسم» زندگینامه رهبر معظم انقلاب مروری بر دوران تولد تا انقلاب 57 شامل برخی خاطرات و ناگفته‌های زندگی و مبارزات ایشان همراه با اسنادی بکر و تازه و آلبوم تصاویری منتشر نشده در صدر این جدول قرار دارد.
در این لیست همچنین تنوع جالبی دیده می‌شود که از کتاب در حوزه روزنامه نگاری آنلاین «ناوبری وب» تا روانشناسی خانواده و تاریخ سیاسی و رمان دیده می‌شود تا مجموعه 20 جلدی «سلام کلاس اولی‌ها» که این روزها خیلی طرفدار دارد و برای بچه‌های کلاس اولی یک پدیده بسیار لذت بخش و شیرین است. و یا کتاب جذاب «جاسوسی در حزب» خاطرات یکی از اعضای حزب توده که برای آزادی پدرش، سالها جاسوسی ساواک را میکند و حالا خاطرات و اعترافاتش هم تکان دهنده است و هم تامل برانگیز. یک کتاب خودآموز پزشکی هم در این لیست وجود دارد که داشتن آن برای خانواده های ایرانی توصیه میشود، یک داروخانه و بیمارستان خانگی برای شناخت بیماری‌ها و درمان آنها با داروهای گیاهی.
 

ساکنان تهران برای تهیه این آثار و سفارش هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 (با پیغامگیر و به صورت شبانه روزی) سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و سفارش خود را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

نام اثر

نویسنده

ناشر

توضیح مختصر

نرم افزار    ناشتا 3

کارگروهی

کمان

آموزش 2هزار غذای ایرانی، عربی، ایتالیایی و...طراحی غذا بر اساس مواد مصرفی شما با ارائه میزان کالری و...

شرح اسم

هدایت الله بهبودی

مطالعات سیاسی

زندگینامه رهبر انقلاب از تولد تا 1357 با اسناد و تصاویر منتشر نشده

مهارتهای زناشویی

متیو مک کی

رسا

دانستنیهایی برای زوجها جهت بهبود روابط و رضایت بیشتر از زندگی زناشویی

جاسوسی در حزب

قاسم نورمحمدی

جهان کتاب

یک مجموعه خواندنی از جاسوسی حسین یزدی در حزب توده برای ساواک به روایت خودش

ناوبری وب

حسین انتظامی

خبر امروز

دانستنیهایی درباره روزنامهنگاری و رسانهداری آنلاین با جزئیاتی خواندنی و بدیع

سلام کلاس اولیها

داریوش صادقی

نیستان

مجموعه 20 جلدی خواندنی و شیرین شامل داستان هایی کوتاه با کلمات ساده برای مطالعه کلاس اولی که هنوز کل حروف الفبا را یاد نگرفته اند

آزاد اندیشی و روشنفکری

یاسر هاشمی

معارف انقلاب

آزاد اندیشی اسلامی، روشن‌فکری دینی به روایت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی

آخرین انار دنیا

بختیار علی

افراز

رمان تحسین شده و جهانی درباره جنگ، رهبران سیاسی، فقر، عشق، مرگ، معصومیت‌های پایمال شده!

دبی سریعترین شهر دنیا

جیم کرین

نی

سرگذشت یک دهکده کوچک و پر گل‏ولاى عرب است که از دزدان دریایى و جنگجویان مذهبى گرفته تا دیکتاتورها طى سالیان بر آن حکمروایى داشتند

منطق تربیت

پل هرست/ ریچارد استنلی

علمی فرهنگی

یک کتاب فلسفی و تربیتی همراه با ارائه راهکارهایی برای بهتر زیستن در دنیای امروز

روش‌های نوین درمان طبیعی

بیل گاتلیب

نی

شانزده روش درمان طبیعی مرسوم در کشورهای پیشرفته (عطردرمانی، گیاه‌درمانی، آب‌درمانی، ماساژدرمانی، آوادرمانی، ویتامین‌درمانی و...)

ساکنان تهران برای تهیه این آثار و سفارش هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 (با پیغامگیر و به صورت شبانه روزی) سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و سفارش خود را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 245467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =