ظاهرا اپل دست بردار نبوده و در تازه ترین اظهار نامه دادگاهی خود در 43 صفحه از سامسونگ تقاضای پرداخت 707 میلیون دلار خسارت اضافه را کرده است.

بعلاوه تضمین عدم فروش 26 محصول سامسونگ در امریکا را نیز خواستار شده است.
هیئت منصفه در ماه گذشته سامسونگ را گناهکار شناخته و از شرکت کره ای خواست تا یک میلیارد دلار خسارت به اپل بپردازد. اما در دادخواست جدید که تقدیم قاضی پرونده - خانم لوسی کوه - شده، آمده است که سامسونگ باید بیشتر بپردازد.
اینکه سامسونگ حاضر است وارد نزاع دیگری شود یا نه هنوز معلوم نیست چرا که دادگاه از دو طرف خواسته به اندازه 25 ساعت وقت حقوقی به یکدیگر بدهند تا با حضور خانم قاضی شاید مشکلات مرتفع گردد. اگر وکلای سامسونگ در این مدت زمان ویژه بتوانند به سوی کم کردن اتهامات پیش بروند ممکن است رقم 707 میلیون به 35 میلیون دلار تقلیل یابد و سامسونگ بلافاصله مجبور به پرداخت گردد.
روزی ششم دسامبر برای این کار تعیین شده که حدودا 74 روز دیگر خواهد بود. خسارت ادعا شده بر اساس طراحی و تسهیلات نرم افزاری به ظاهر کپی شده سامسونگ از روی اپل متمرکز خواهد بود.
جالب اینجاست که ظاهرا آیفون5 اپل در بحث بی سیم از روی سامسونگ کپی برداری کرده و هنوز شرکت کره ای اعلام نکرده که علیه اپل شکایت خواهد کرد یا نه؟ و حالا اپل به گفته کارشناسان دست پیش گرفته تا پس نیفتد.
بهر حال اگر شکایت سامسونگ از آیفون 5 به واقعیت تبدیل شود زودتر از مارس 2014 دادگاه به آن نخواهد پرداخت و تا آن موقع بازار تبلت دستخوش حوادث پیش بینی نشده خواهد شد که کسی از آن اطلاع نخواهد داشت.
56501
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 245562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    19 37
    اصولا خلاقيتي در خاور دور ديده نشده هميشه كپي برداري هميشه تقليد و تا دلتون بخواد تقلب چون هيچوقت پايبند اخلاق نبودند سامسونگ هم كه يك دزد قديمي ايده هاي ديگران بوده به ساخته هاي اتومبيلهاي كره اي نگاه كنيد تا وقتي از نزديك نبينيد فكر ميكنيد يك ماشين ألماني است مثل هيوندا و بنز بالاخره يك شركت سرمايه دار ميتؤونه توي دادگاه از پس سامسونگ بر بياد
    • بدون نام IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
      16 6
      البته ژاپن(حداقل در سی سال اخیر) استثنا محسوب می شود ولی در مورد چین و کره کاملا موافقم.
  • esi IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    23 10
    عزیز من شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین شرکتهای جهانه و میزان سود دهی و فروش کلی اون تو دنیا چندین برابره اپل هستش , ضمن اینکه تو هیچ دادگاهی به غیر از آمریکا همچین اتفاقاتی نمیقته چون اصلا این با آزادی گردش اطلاعات مغایره , اپل به دنبال انحصاره و تو دنیای آزاد هم ینچیزی پذیرفتنی نیست بیاییم تعصب نداشته باشیم هر چی رقبا بیشتر باشه به نفع ما مصرف کننده هاست
    • بدون نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
      9 4
      دقیقا. افرین به تحلیلت
    • بدون نام EU ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      4 7
      دوست عزیز سود اپل چندین برابر سامسونگ هست، اپل هم اکنون بزرگترین و ارزشمندترین شرکت کل تاریخ هست.
    • esi IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      5 0
      محظ اطلاع جناب عالی عرض کنم من خودم طرفدار پرو پا قرص شرکت سونی هستم و نمایندگی سونی رو دارم و از برند سامسونگ اصلا خوشم نمیاد ولی سعی میکنم تعصب رو کنار بگذارم و چون تو بازار هستم اشراف خوبی به شرکت سامسونگ دارم خوب بگذریم ......... فقط در قسمت صنایع سنگین و دریایی سامسونگ که تو کار تولید کشتی های عظیم هستش سال گذشته سودی معادل کل سود فروش سال 2010 اپل عاید سامسونگ شد حالا این به جز بخش تولید پنل های تلویزیون هستش که نیمی از شرکت های تولید کننده تلویزیون که نمیخوام اسمی ازشون بیارم رو شامل میشه , سامسونگ بزرگترین تولید کننده ماژول های حافظه تو دنیا , همین اپلی که شما میفرمایید رو چندین قطعاتش رو سونی و سامسونگ تولید کرده , بزرگترین فروشنده گوشی در جهان در سال 2011 ....
    • esi IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
      4 0
      ... بزرگترین تولید کننده تلویزیون در جهان , در قسمت لوازم خانگی از جمله کولر , ماشین لباسشویی , یخچال و مایکرویو جزء 10 برنده پرفروش جهان , چهارمین فروشنده دوربین دیجیتال در جهان و .... در مورد بزرگترین که میفرمایید هم که تو خود آمریکا شرکت هایی مثل جنرال موتورز , کوکا کولا , آی بی ام و مایکروسافت غول های دنیا هستن و اپل با اینا فاصله زیادی داره , اپل جزء معدود شرکت هایی هستش که تا حالا چیز جدیدی درست نکرده فقط یه کالایی رو بهینه کرده , در مورد ارزش هم که برند کوکاکولا با ارزش معادل 70.452 میلیارد دلار ارزشمند ترین برند جهان هستش و اپل بیستم اینم لینکش http://www.vivannews.com/Pages/News-2769.aspx باز اگه سوالی هست ما در خدمتیم
  • محمد IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
    12 4
    متاسفانه بعضی ها چنان در دفاع از اپل سینه چاک می کنند که انگار اپل یک شرکت ایرانیه!!! ای کاش در مورد کفش و لباس چینی هم که تولیدکنندگان خودمون را به خاک سیاه نشان ده هم دل می سوزوندید فرش ایرانی زعفران و پسته ایرانی را چینی ها کپی کردند صدایی از کسی در نیومد حالا چرا ملت ما اینقدر استیو دوست شده اند؟ واسه کلاس داشتن محصولات اپله با نمایندگی فروش اپل را دارند؟