نماینده چالوس و نوشهر از ارائه نشدن آمار بیکاری در کشور انتقاد کرد.

قاسم احمدی لاشکی در نطق میان دستور خود با اشاره به گزارش نفوس جمعیتی مرز آمار که در جلسه گذشته مجلس قرائت شد، گفت: اقای عادل آذر که گزارشی را از نتایج سرشماری ارائه داده است چرا در این کتابچه از مهمترین موضوع جمیعتی یعنی نرخ بیکاری کلمه نیاورده اند آنهم در الان سال تولید ملی، چرا هیچ آماری از میزان شاغلین و بیکاران کشور ارائه نمی شود.
وی با اشاره به به پایان نرسیدن پروژه آزاد راه تهران – شمال بعد از گذشت چندین سال، گفت: موکلیم از من می پرسند آزاد راه تهران - شمال چه می شود، پروژه ای که قدیمی‌ترین پروژه عمرانی کشور است، آزادراهی که برای حل مشکلات پرترافیک ترین جاده کشور طراحی و تاکنون سه رییس جمهور به خودت دیده است و اکثریت وزرا و معاونان در زمان فراغت از کار از آن عبور می کنند اما نمی دانم چرا پیشرفت در کار دیده نمیشود .
وی تصریح کرد:آقای احمدی نژاد! آیا وزیر راه و شهرسازی گزارش دقیقی به شما می دهد؟ آیا به اطلاع شما میرساند سال‌هاست جاده کندوان جوابگوی حجم ترافیک نیست، آقای نیکزاد! چنانچه بیناد مستضعفان توان این پروژه عظیم را ندارد تکلیف را مشخص کنید تا کی مردم عزیز غرب مازندان باید تاوان پس دهند.
این نماینده با اشاره به برخی خبرها مبنی بر زوج و فرد کردن جاده کندوان، تاکید کرد: پلیس راه این روزها عنوان می کند طرح زوج و فرد به اجرا درمی آید که اگر قرار است اینچنین شود زندگی این مردم را تعطیل کنید، دلمان خوش است در شمال زندگی می کنیم، به قول شاعر این چه استغناست یا رب یا چه نادر حکمت است/ کین همه زخم نهان است و مجال آه نیست.
 

نماینده اردکان با انتقاد از برخی اظهارات مسئولان کشوری و لشکری خواستار آن شد که مسئولان در بیان نظرات منافع ملی و سیاسی کشور را در نظر بگیرند.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا تابش نماینده اردکان در اخطاری با اشاره به اظهارات رییس سازمان انرژی اتمی، گفت: طی دو هفته اخیر اظهاراتی از سوی برخی مسئولان و مقامات کشوری و نظامی مطرح شده است که به منافع ملی آسیب رسانده است و تبعات سوءاقتصادی،سیاسی و امنیتی برای کشور داشته است.
وی افزود: آقای عباسی در اظهاراتی عنوان کرده‌اند که ما به آژانس اطلاعات غلط می دادیم تا گزارش‌ها مورد سوءاستفاده دشمنان قرار نگیرد. این سخنان بدون شک بی اعتمادی شورای حکام و سازمان ملل و سوءاستفاده دشمنان را فراهم ساخته و ما را در این موقعیت خطیر در حل موضوع پرونده هسته‌ای با مشکل روبرو می کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنین با اشاره به سخنان فرمانده کل سپاه، اظهار داشت: فرمانده کل سپاه هفته گذشته عنوان کردند ایران نیروی نظامی در سوریه و لبنان دارد و جنگ با رژیم صهیونیستی قریب الوقوع است این سخنان نه تنها اعتراض دولت لبنان را فراهم ساخت بلکه موجبات نگرانی مردم به دلیل وقوع جنگ را سبب شد.
تابش ادامه داد: اینگونه اظهارات به نابسامانی‌های اقتصادی کشور و خروج سرمایه ها و منابع انسانی و مالی از کشور تاثیرگذار خواهد بود و ضروری است مسئولان در بیان و گفتار خود اندیشه کنند و به گونه‌ای اظهارنظر نکنند که پیامدهای سوءامنیتی،سیاسی و اقتصادی برای کشور داشته باشد.
 

/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
    17 1
    خب حتما مصلحتی در اعلام نشدن آمار بیکاری کار هست... مگه ما در کشور بیکار داریم!!!
  • شناس IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    0 0
    اولیش رو درست میفرمایین چون اعتماد آژانس به ما از دست میرفت ولی اعلام اینکه ما در لبنان و فلسطین نیرو داریم اتفاقا باعث میشه احتمال حمله نظامی به ایران کم بشه چون امنیت اسراییل برای غرب مهمه و حتی دخالت غرب در مسایل سوریه هم به خاطر همین قضیه است