شاگردان محمود یاوری با یک گل تراکتور را شکست دادند و ذوبی ها هم با نتیجه سه بر دو مقابل سایپا به برتری رسیدند.

به گزارش خبرآنلاین؛در ادامه هفته دهم رقابت های لیگ برتر و در یکی از مهم ترین بازی ها تیم فوتبال فجر سپاسی موفق شد با شکست دادن تراکتور سازی به صدر جدول رده بندی برسد.در این بازی که در شیراز برگزار شد شاگردان محمود یاوری موفق شدند با تک گلی که بابک لطیفی(در دقیقه 60)به ثمر رساند از سد تراکتورسازی عبور کنند.
با نتیجه ای که در این بازی به دست آمد فجری ها هم امتیاز با نفت تهران شدند اما با تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم موقتا به صدر جدول رده بندی رسیدند.البته نفت تهران یک بازی کمتر دارد و فردا باید به مصاف گهر درود برود.
در دیگر بازی این هفته تیم فوتبال ذوب آهن موفق شد با نتیجه سه بر دو سایپا را شکست دهد.در این دیدار که امشب در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد ذوبی ها موفق شدند از سد سایپا که یکی از تیم های صدرنشین جدول رده بندی است با نتیجه سه بر دو عبور کنند. سپهر حیدری(در دقیقه 12)، فرشاد بهادرانی(در دقیقه 17) و مهدی رجب زاده (در دقیقه 42)برای ذوب آهن گلزنی کردند. سجاد شهباززاده هم (در دقایق 62و78)گل های سایپا را به ثمر رساند.
با کسب این سه امتیاز ذوب آهن 9 امتیازی شد و بالاتر از تیم هایی چون گهر،آلومینیوم و پرسپولیس قرار گرفت.تراکتورسازان هم در حال حاضر رتبه پنجم جدول را به خودشان اختصاص داده اند.
 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =