۰ نفر
۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۴

رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از سفری پنج روزه و شرکت در شصت و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل وارد تهران شد.<BR>

محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در شصت و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل و نشست عالی رتبه «حاکمیت قانون» به نیویورک سفر کرده بود، دقایقی پیش وارد فرودگاه بین المللی مهرآباد شد و مورد استقبال علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور و جمعی از وزیران دولت قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، رئیس جمهوردر سفر به ایالات متحده آمریکا با دبیر کل سازمان ملل متحد و سران برخی کشورهای شرکت‌کننده در این اجلاس دیدار و درباره مهمترین مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی با آنان بحث و تبادل نظر کرد.

احمدی نژاد همچنین با ایرانیان مقیم آمریکا و نخبگان آمریکایی، فعالان و رهبران ادیان ابراهیمی و گروههای اجتماعی آمریکا، اساتید و دانشجویان آمریکایی، مدیران رسانه ای آمریکا، رهبران اتحادیه جهانی یهودیان ضد صهیونیسم و مدیران و اعضای شورای سردبیری خبرگزاری آسوشیتدپرس دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور درسفرپنج روزه به نیویورک با شبکه های مختلف نظیر المیادین لبنان، NHK(ان. اچ.کی) ژاپن،PBS و CBSآمریکا، الجزیره عربی و انگلیسی، CNN انگلیسی و اسپانیولی و روزنامه واشنگتن پست گفتگو کرد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    0 0
    من جای رئیس جمهور بودم به نیویورک نمی رفتم ودر ایران می ماندم تا اوضاع ارز را که معلوم نیست چه کسی متولی آن است را سروسامان دهم .مطمئنا معیشت مردم از همه چیز مهم تراست