سه شنبه 26 فروردین 1393 - 21:37
+ A - سه شنبه 11 مهر 1391 - 11:30:00 چاپ
امتیاز به مطلب 5 نفر

پاسخ بانک قوامین به خوانندگان خبرآنلاین: سود حساب های موسسه اعتماد ایرانیان را پرداخت می کنیم

جامعه > مشکلات مردم - موسسه اعتماد ایرانیان با بانک قوانین ادغام شد و قرار براین بود که بانک قوامین به جای این موسسه پول و سود مشتریان این موسسه را پرداخت کنند اما چندماهی است که مشتریان موسسه مالی اعتباری ایرانیان با مشکلاتی دست به گریبانند.

تعدادی از خوانندگان خبرآنلاین در این خصوص در بخش مشکلات خوانندگان نوشته اند:
1- با سلام من درموسسه اعتماد ایرانیان در استان قم سپرده داشته ام.مشکلات این استان بابانک قوامین حل شده است.اما مشکل بوجود امده این است که بانک قوامین سود پول این چند ماه را به ما نمی دهد .یعنی بنده در این 4 ما باید حدود 3.5میلیون تومان ضرر کنم.خواهشمندیم از طریق روابط عمومی بانک قوامین پیگیری شود.
2- با سلام بنده در موسسه اعتماد ایرانیان که در وسط شهر بود وتابلوی بزرگ نوشته بود تحت نظارت بانک مرکزی سپرده باز کردم این موسسه 5 ماه پیش دچار مشکل شد .با استرس فراوان هر روز به این موسسه که سرمایه نداشت در شهر اهواز سر می زدیم. تا اینکه اخبار رسمی در تاریخ 91.4.3 اعلام کرد این موسسه با بانک قوامین ادغام شد و91.4.10 نسبت به بازپرداخت سپرده خود به این بانک قوامین مراجعه کنند.اما تنها به ما بین 2الی 5 میلیون بیشتر ندادند. وجوابی هم بانک قوامین به مردمی که زیر بار استرس هستند نمی دهدو تنها جواب این بانک این است که از سود این چند ماه خبر نیست و اصل پول هم در چند قسط پرداخت می شود. ایا این است اعتماد به موسساتی که بانک مرکزی مجوز داده است.
3- موسسه منحل شده اعتماد ایرانیان الان نزدیک به 7 ماه است که سپرده داریم و 4 ماه است که سود پول خود را دریافت نکرده ایم.الان بانک قوامین جایگزین این موسسه است و مشکلاتمان به پایان رسید.اما امروز صبح که به موسسه اعتماد ایرانیان سابق که اکنون در اصفهان تابلوی این موسسه به قوامین تبدیل شده است مراجعه کردم با خبری شوک اور مواجه شدم که گفتن از سود پولتان خبری نیست. با ما قرارداد جدید ببندید .من با موسسه اعتماد ایرانیان قرارداد داشتم اکنون که بعد از 4 ماه عذاب دادن ما امروز بانک قوامین سود هم به ما نمیدهد. خواهشمندیم با مدیر عامل بانک قوامین پیگیری شود.
4- سلام و عرض خسته نباشید به سایت موفق خبر انلاین. می خواستم پیگیری شود درباره موسسه اعتماد ایرانیان در استان خوزستان که چرا هنوز بانک قوامین فعالیت خود را در این استان شروع نکرده است. اگر چه اکثر استان ها فعالیت شان شروع شده است. سپردهایمان را باسود می دهند یا خیر.
جواب روابط عمومی قوامین
براساس اظهارات مسوولان روابط عمومی بانک قوامین سود پول سپرده گذاران موسسه مالی اعتباری اعتماد ایرانیان به طور کامل پرداخت خواهد شد.
به گفته روابط عمومی این بانک، برنامه ریزی ها برای پرداخت سود سپرده های این موسسه در بانک قوامین در حال انجام ست اما کمی زمان خواهد برد.
روابط عمومی بانک قوامین از سپرده گذاران خواستار صبر بیشتر برای دریافت سود خود شدند و تاکید کردند: بخشی از سپرده های مردمی تا کنون پس داده شده برای آنکه دلنگرانی سپرده گذاران نسبت به دریافت وجه خود رفع شود اما سود پول سپرده گذاران با کمی تاخیر پرداخت خواهد شد.
 در صورت آنکه هر یک از شعب بانک قوامین از عدم پرداخت سود خبردادند ما می توانید نام شعبه به همراه اسم و شماره همراه خودتان را برای خبرانلاین ارسال کنید تا پیگیری شود.
45/221

مطالب مرتبط
نظرات 16
  • محمد چهارشنبه 12 مهر 1391 - 14:57:26
    11 1 پاسخ به این نظر
    ضمن تشكر از پيگيري مثبت شما چرا هيچكس به مشكل سپردهگذاران خوزستان توجه نميكند اينجا هم بايد از آخر اول باشيم تعلل مسئولان محلي است يادليل ديگري دارد
  • قنبرعلی گنجی سه شنبه 11 مهر 1391 - 22:02:43
    9 2 پاسخ به این نظر
    ضمن تشکر از پیگیری شما خواهشمند است پیگیری شود بانک قوامین دراستان خوزستان کی می خواهند سپرده مردم را پرداخت نمایند خداوندبزرگ به شما که درجهت رفع گرفتاری مردم قدم مثبتی برمی دارید توفیق عنایت فرماید
  • روح الله چهارشنبه 12 مهر 1391 - 04:39:11
    9 0 پاسخ به این نظر
    باسلام تبعیض تا چه حد بیشترین سرمایه اعتماد در خوزستان است و هنوز خوزستانی ها مثل همیشه جا مانده اند!
  • مریم پنجشنبه 13 مهر 1391 - 15:23:45
    8 0 پاسخ به این نظر
    لطفا به داد مردم خوزستان برسید.این انصاف نیست که فقط ما خوزستانیها همیشه عقب تر از سایرین باشیم.
  • gh پنجشنبه 13 مهر 1391 - 16:08:32
    6 2 پاسخ به این نظر
    بانک قوامین شعبه دزفول زیربار اصل و سود حساب ها نمی رود و متاسفانه هیچکس هم پاسخگو نیست،حتی در صدی از موجودی راهم مطالبه کردیم قبول نکردند
  • حسن معدني پور چهارشنبه 1 آذر 1391 - 16:42:36
    6 1 پاسخ به این نظر
    سلام.من در بانك قوامين سپرده يكساله ربيع دارم..ايا تمام مشكلاتي وانتقادهايي كه مردم كردن شامل حال بانك قوامين هست يا اعتماد ايرانييان..؟؟؟لطفا پاسخ دهيد ..نگرانم متشكرم
  • مجتبي جمعه 14 مهر 1391 - 03:23:42
    5 1 پاسخ به این نظر
    من از اهواز مي نويسم.. به خدا قسم روا نيست كه به خاطر پولي كه مال خودم هست اينجور عاجزانه درخواست كنم. از اين مسئولين سوال كنيد فرق خوزستان با استانهاي ديگه چيه كه هنوز خبري از پس دادن سرمايه هاي ما نشده..به خدا ما آدميم..ظرفيت محدودي داريم..تا كه بايد به خاطر پولهايمان اعتراض نكنيم؟ جناب معاون بانك مركزي كه ٢٠ روز پيش گفتيد نگران نباشيد..لطفا بفرماييد در اين اوضاع بد اقتصادي كه روز به روز ارزش پولهايمان پايين تر ميايد تا كي نگران سرمايه هاي از دست رفته يمان نباشيم؟؟
  • رشيدي چهارشنبه 12 مهر 1391 - 05:15:22
    4 0 پاسخ به این نظر
    بنده براي وام سرمايه ام رو تو اين بانك خوابوندم كه بعد از اين اتفاقات در اوردم.... تكليف من كه ميخواستم وام بكيرم جيست؟
  • ياري خواه یکشنبه 30 مهر 1391 - 07:18:56
    3 0 پاسخ به این نظر
    اينجانب در شعبه سهروردي اعتماد ايرانيان حساب دارم وقتي مراجعه كردم مسئول شعبه گفت بايدبا سپرده بلندمدتت يك سپرده 5 ساله با نرخ بانك مركزي باز كني وگرنه سود پرداخت شده ات در اين مدت به نرخ جديد بانك مركزي حساب مي گردد ولي اگر پول ديگري داري با سود بالاتر برايت سپرده گذاري ميكنم با تعجب پرسيدم چرا گفت فقط حدود 20 روز وقت داري وگرنه اصل پولت هم به شما نمي دهيم . خواستم از سپرده كوتاه مدتم برداشت كنم كه گفت اول بايد تكليف سپرده بلند مدتت را روشن كني وگرنه هيچ پولي پرداخت نمي شود و ريسك از بين رفتن هردو سپرده ات هم با شماست خواستم با مسئول منطقه اي صحبت كنم كه جواب سربالا گرفتم و با ناراحتي شعبه را ترك كردم به نظرم معقولانه اينست كه سپرده بلند مدت براي ادامه مدت انجامگيرد 09122583793
  • بدون نام دوشنبه 17 مهر 1391 - 04:14:22
    2 0 پاسخ به این نظر
    مردم خوزستان از روز ازل از همه ایران عقب ،جنگ برای ما ،درامد نفت و گاز و برای از ما بهترا ،حالا این موسسه با کلی شعبه میگن خلافکاره مردم بدبخت خوزستان کمک کنید از این مکافات نجات دهید به خدا من مریض دارم در خرجش دوا دکترش کم اوردم بابا پول خودمو بدین خرجش کنم شما را به تمام مقدسات قسم میدم مشکل مردم خوزستان و حل کنید
  • الناز یکشنبه 21 آبان 1391 - 15:31:24
    1 1 پاسخ به این نظر
    دانشجوی ارشد مالی هستم،راجب استخدام بانک قوامین در شهرستان شوط می خواستم اطاعات داشته باشم.با تشکر
  • بدون نام جمعه 3 آذر 1391 - 02:56:47
    1 4 پاسخ به این نظر
    با عرض سلام کاش می شد مهلت سبرده سرمایه گذاری ربیع دو را تا آخر امسال تمدید کنید تا خیلی از مردم بتونند از این سبرده بهره مند بشند.
  • زهرا دوشنبه 4 شهریور 1392 - 01:01:03
    1 1 پاسخ به این نظر
    سلام یک ساله چقدر سود داره بیستو هشت ملیون یک ساله سودش چقدره
  • رضا سه شنبه 11 مهر 1391 - 13:07:20
    0 3 پاسخ به این نظر
    با سلام از سپرده گذاران اعتماد ایرانیان در تهران هستم بانک قوامین نسبت به تعهدات قانونی اعلامی بانک مرکزی اقدام نمود که تشکر می نمایم.
  • بدون نام چهارشنبه 4 بهمن 1391 - 23:41:10
    0 0 پاسخ به این نظر
    به نام خدا با سلام اینجانب ساکن سبزواردرخراسان رضوی شاغل درشعبه مرکزی بانک قوامین سبزوار میباشم که قبلاازپرسنل تحویلدارموسسه اعتمادایرانیان بودیم که ادغام شدیم برای استخدام به معاینات پزشکی رفتیم وبا هزینه2500000ریال معاینات انجام شدکه بدلیل افت شنوایی حدود50%دردوگوش واستفاده ازسمعک داخل گوشی جواب رد درمعاینات پزشکی گرفتم وبقیه معایناتم مشکلی نداشت حال سوال اینجاست که بنده وامثال بنده که بازحمت فراوان درس خوانده ایم ودارای مدرک لیسانس حسابداری هستم ودوسال درموسسه وبانک خدمت کرده ام ومتاهل هستم وفرزند8ماهه نیزدارم تکلیف بنده چیست ؟ اگرجواب منفیست مگرمن حق زندگی کردن ندارم ومن نیزدرسن32سالگی نباید شغل موردعلاقه ام راداشته باشم؟
  • 4 پنجشنبه 19 دی 1392 - 10:48:24
    0 0 پاسخ به این نظر
    ایا موسسه ی مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) زیر نظر بانک مرکزی است
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.