انتشارات نسل نو اندیش به تازگی دو کتاب در حوزه موفقیت و زیبایی روانه بازار نشر کرده است که راه​های کسب ثروت میلیونرها و همچنین کاهش وزن بدون خطرهای ناشی از رفتارهای غیرعلمی موضوع این دو کتاب محسوب می​شود.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «میلیونر یک دقیقه ای» با زیر عنوان روشی موفق برای رسیدن به ثروت را مارک ویکتور هنسن و رابرت آلن نوشته اند و امیر بهنام هم آن را ترجمه کرده است. این کتاب از مجموعه موفقیت این ناشر روانه بازار نشر شده است. کتابی که در بردارنده توصیه هایی برای استفاده بهتر از ظفیت های فردی و استعدادهای کشف ناشده و پرورش نیافته انسانی است. مانند استفاده از رو ش های یادگیری متفاوت و مربوط به هر نیمکره مغزی. یادگیری تحول یافته برای نیمکره راست و یادگیری اطلاعاتی برای نیمکره چپ.

 

حسی

عقلانی

قلب

سر

خلاق

چهارچوب دار

کنجکاوی

جدی

اسفنجی و نرم

سخت و محکم

پاسخ را کشف کن

پاسخ را بگو

دریافت مستقیم

یادگیری از طریق تکرار

فعال

غیر فعال

حرکت کن

مانع

بهترین خودت باش

بهترین باش

فهم

دانش

مثبت

منفی

البته ناشر در معرفی این کتاب به این جملات بسنده کرده است: «در هر شصت ثانیه، یک فرد به دنیای میلیونرها می پیوندد. این موضوع حقیقت دارد. در هر دقیقه از هر روز، یک میلیونر خلق می شود. به طوری که میلیون ها میلیونر وجود دارد. برخی از این میلیونرها پس از شصت سال به چنین ثروتی دست می یابند. عده ای کمتر از یک سال و برخی هم ظرف مدت کمتر از نود روز. عده ای نیز کمتر از یک دقیقه به این جایگاه دست می یابند.» حال این کتاب برخی راه های کسب ثروت در زمان کم و یا افزایش قدرت فراگیری و هوش متناسب با کسب و کار همراه با افزایش سرمایه در کنار قدرت ریسک متناسب با ثروت افراد مختلف را بازگو می کند.

 

همچنین دیگر کتاب تازه انتشار یافته این ناشر، «کاهش وزن بی خطر» نوشته لوسی بیل با ترجمه الهام شریف همدانی است. کتابی آموزشی و کاربردی برای آنها که به فکر سلامتی و تناسب اندام خود هستند. به اعتقاد ناشر روش های اصولی غذا خوردن بر اساس نیازهای بدن، اصلی ترین محور توصیه ها و دستورالعمل های این کتاب است. همچنین راهکارهای عملی برای گنجاندن ورزش و رژیم غذایی موثر در زندگی با توصیه های تخصصی برای انتخاب بهترین رژیم غذایی متناسب با هر فرد و زندگی شخصی افراد مختلف.

 

در بخشی از مقدمه کتاب می خوانیم: «یک اصل کلی برای کاهش وزن و حفظ آن، این است که از یک رژیم غذایی کم چرب و پر کربوهیدرات (البته کربوهیدرات از نوع پیچیده و فیبردار) پیروی کنید. بسیاری از افراد هستند که سال های سال با مشکل چاقی و اضافه وزن دست به گریبانند، افرادی که بارها به رژیم کاهش وزن روی می آورند و به موفقیت هایی دست می یابند اما پس از مدتی مجددا مشکل اضافه وزن گریبان گیر آن ها می شود. به همین دلیل است که بسیارند افراد چاقی که دیگر از رژیم های مکرر و افزایش مجدد وزن خسته شده اند، آن ها تناسب اندامشان را به مانند یک آرزوی دست نیافتنی می بینند و هر بار که صحبت از رژیم کاهش وزن می گردد؛ خود را از پیش باخته و تناسب اندام را دور از دسترس می پندارند لذا امروزه کم نیستند افرادی که به دنبال راهکاری آسان برای حفظ وزن کاهش یافته پس از رعایت رژیم لاغری هستند. افراد چاق دوست دارند که تناسب اندامشان را برای طولانی مدت حفظ کنند اما دوست ندارند همواره درگیر اندازه گیری وزن خود و غذای مصرفی شان باشند، چرا که این کار برای شان ملال آور و وقت گیر می نماید، و دنبال راهکار ساده تری هستند. حفظ کاهش وزن برای مدت طولانی در گروی رعایت همیشگی یک الگوی غذایی سالم است، اما چگونه؟ ما یک شیوه مرسوم و راحت را ارائه می نماییم که بتوانید به راحتی بدون به خاطر سپردن کالری مواد غذایی، رژیم غذایی خود را در کنترل داشته باشید...»

 

این ناشر کتابهای متعددی در زمینه‌های مختلفی همچون روانشناسی، فراروانشناسی، پزشکی مدیریت و موفقیت، بهداشت و آرایش، زیبایی و... منتشر کرده است که همواره جزء پرفروش ترین ها نیز بوده است.

 

ساکنان تهران برای تهیه این دو کتاب و هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 (شبانه روزی با پیغامگیر) سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و (در صورت موجود بودن در بازار) آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 247666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =