مهاجم تیم ملی می گوید که ایران می تواند با حمایت هواداران کره جنوبی را شکست دهد.

به گزارش خبرآنلاین؛کریم انصاری‌فرد مهاجم جوان تیم ملی مثل اکثر ملی‌پوشان امیدوار به شکست کره جنوبی است. او در آستانه بازی روز سه شنبه شرایط ایران را مناسب توصیف کرده و از هواداران تیم ملی هم می‌خواهد که ایران را تنها نگذارند.کریم در مورد این دیدار حساس، بحث معاوضه‌اش با یکی از بازیکنان استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.
برخی معتقدند شانس پیروزی ما مقابل کره زیاد نیست، نظر تو چیست؟
من چنین نظری ندارم. نمی‌توان ملاک قضاوت را باخت به لبنان بدانیم.همین کره جنوبی هم قبل از این مرحله به لبنان باخت. ما الان در رده دوم جدول هستیم و چیزی را از دست نداده ایم. مطمئن هستم با حمایت هواداران می‌توانیم کره را ببریم و به این انتقادها و حرف و حدیث‌ها پایان بدهیم.
*در مورد کره جنوبی صحبت کن، چقدر از این تیم شناخت دارید؟
بازی کره در اردوی تیم ملی برای ما آنالیز شده است. البته قرار نیست زیاد در مورد کره حرف بزنیم. روز سه‌شنبه همه چیز در زمین مسابقه مشخص خواهد شد. البته باید بگویم که آنها تیم پرقدرتی هستند و در حفظ توپ بسیار خوب عمل می‌کنند.
*شرایط خودت چطور است؟
خوب است و امیدوارم بتوانم به تیم ملی کمک کنم.
*قرار است فیکس بازی کنی؟
فعلا چیزی مشخص نیست و کادرفنی در این مورد تصمیم می‌گیرد.
*مثل اینکه حضور قوچان‌نژاد رقابت را در خط حمله بیشتر کرده، به نظر تو او مهاجم خوبی است؟
قبول دارم که رقابت در خط حمله فشرده است. من نمی‌توانم در مورد قوچان‌نژاد نظر بدهم چون او فقط چند جلسه است که در تیم ملی تمرین می‌کند ولی برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.
*شرایط نامناسب پرسپولیس در اوضاع روحی تو تاثیر نگذاشته است؟
پرسپولیس باشگاه بزرگی است و ما در چند بازی اخیر نمایش خوبی داشتیم. من مطمئن هستم که پرسپولیس هم روزهای خوب فوتبال را تجربه خواهد کرد.
*مثل اینکه حرف‌های رویانیان باعث شد تا دلخوری تو از او، از بین برود؟
ایشان به اردوی تیم ملی آمدند و با من صحبت کردند و همه چیز تمام شد.
*خودت فکر می‌کردی در پرسپولیس با چنین شرایطی مواجه شوی؟
من قبل از بازی با سایپا در 7 بازی در مجموع 90 دقیقه بازی کردم ولی با این حال می‌دانم که انتظارها از من زیاد است. من به عشق هواداران پرسپولیس به این تیم آمدم و در چند سال اخیر بحث حضورم در این تیم مطرح بود. امیدوارم در آینده دل هواداران را با گلزنی‌هایم شاد کنم و نتایج خوبی بگیریم.
*این روزها بحث معاوضه ساموئل با یکی از مهاجمان پرسپولیس شنیده می‌شود. آیا استقلالی‌ها با تو صحبت کرده‌اند؟
استقلالی‌ها تماسی با من نداشته‌اند. در ضمن من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و همه چیز به مسوولان دو باشگاه مربوط می‌شود. من فعلا تمرکزم روی تیمی است که با آن قرارداد دارم و باز هم می‌گویم که استقلال صحبتی با من نداشته است.


251 41
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 250734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =