ستاره ها نوشت:

تیم ملی بعد از باخت ناامید کننده به لبنان حالا باید در تهران از کره جنوبی پذیرایی کند،تیمی که همواره یکی از رقبای اصلی ایران در راه صعود به جام جهانی محسوب می شود.
به اذعان بسیاری این بازی حکم مرگ و زندگی را برای ایران دارد اما خسرو حیدری با بیان این که مساوی هم برابر کره جنوبی بد نیست مدعی است کار اصلی تیم ملی در بازی بعدی مقابل ازبکستان خواهد بود.با مدافع ،هافبک ملی پوش استقلال در آستانه این بازی گفتگویی انجام دادیم که در زیر می خوانید.
 
*از اردوی تیم ملی شروع کنیم ،وضعیت چطور است؟
 
خدا را شکر همه چیز به خوبی پیش می‌رود، تیم و بازیکنان روند خوبی داشته‌اند. الان هم در اردو به سر می‌بریم و خوشبختانه بازیکنان آماده بازی هستند و کسی مشکل خاصی ندارد.
 
*فکر می کنی بتوانیم کره را شکست دهیم؟
 
به لطف و یاری خدا کره می بریم چون به نظرم شکست کره آن هم در تهران دور از ذهن نیست. انشالله با حمایت مردم،‌ سه‌شنبه به میدان می‌رویم تا کره را شکست دهیم.
 
*خیلی ها می گویند بازی با کره جنوبی حکم مرگ و زندگی را دارد و اگر ایران نبرد کارش برای صعود به جام جهانی تمام است؟
 
به نظرم این گونه فکر کردن اشتباه است . ما الان تیم دوم جدول هستیم و فاصله‌مان با تیم اول سه امتیاز است، اگر بتوانیم حریف مان را در تهران شکست دهیم با آن‌ها هم امتیاز می‌شویم. البته همه بازیکنان با این ذهنیت وارد میدان می‌شوند که هر سه امتیاز را بگیرند و برای این کار از جان مایه می‌گذارند ولی اگر خدای نکرده نتوانیم سه امتیاز را بگیریم، مساوی و کسب یک امتیاز هم خوب است. با تساوی ایران و کره اتفاق به خصوصی نمی‌افتد چون پس از کره در تهران با ازبکستان بازی می‌کنیم و در صورتی که این تیم را شکست دهیم شرایط صعودمان به جام جهانی هموار می‌شود. بنابراین از دو بازی آینده‌مان چهار امتیاز نیاز داریم.
 
متن کامل این گفت وگو را ایـــنـــجـــا بخوانید.

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 250881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام CA ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
    8 14
    کاش خیابانی این بازی و گزارش نکنه :-( تو چند ناکامی اخیر گزارش خیابانی بد قدم بود
  • یاس IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
    18 1
    تا حالا شده از یکی از ملی پوشان بپرسیم اردو چطوره؟؟؟ بعد در جواب بگه اصلا خوب نیست ؟؟؟ همیشه اردو خوب بوده و بچه ها با نشاط تمرین کردن و البته آخرش هم نتیجه جالب نشده...
  • بدون نام IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
    14 9
    اتفاقا بازی مرگه ما همینه اقای ملی پوش
  • میلاد IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
    15 8
    خسرو درست میگه ایران برندس