+ A - سه شنبه 25 مهر 1391 - 21:58:00 چاپ
امتیاز به مطلب 33 نفر

بازسازی ناتمام صحنه حمله مرگبار به 12 نفر در خیابان نظام آباد

جامعه > حوادث - بازسازی صحنه حمله مرگبار خیابان شهید مدنی (نظام آباد) با چاقوی قصابی، ظهر امروز سه شنبه در محل حادثه اجرا نشد.

به گزارش خبرآنلاین؛ خودروی حامل متهم به همراه قاضی شهریاری بازپرس ویژه قتل ساعت 12:20 دقیقه به وارد صحنه جنایت شد که بلافاصله بیش از هزار نفر به سمت خودروی حامل متهم حمله کرده و مانع از پیاده شدن او شدند.به دلیل کمبود ماموران پلیس در محل بازسازی بی نظمی های بسیاری بوجود آمده به طوری که متهم پس از 30 دقیقه محل بازسازی صحنه جنایت را ترک کرد.

دیروز در ساعت 11:36 فردی با در دست داشتن یک قبضه نیمچه قمه در کمتر از 5 دقیقه و به فاصله 700 متر به طرز جنون آمیزی 12 نفر از شهروندان شامل 4 زن و 8 مرد را مجروح و بلافاصله متواری شد. دو نفر از مجزوحان تاکنون جان باخته اند. متهم جوانی است 23 ساله که هنوز انگیزه خود از این جنایت را بیان نکرده است.

عکس ها: مهر
47282

کلید واژه ها: قتل - جنایت -
نظرات 66
  • بدون نام سه شنبه 25 مهر 1391 - 22:11:25
    225 17 پاسخ به این نظر
    همیشه ظرف 24 ساعت صحنه جرم را بازسازی می کنند؟! یا فقط این دفعه؟ رفتار مردم هم باعث تاسفه. انگار سیرکه...
  • بدون نام سه شنبه 25 مهر 1391 - 23:19:28
    184 5 پاسخ به این نظر
    بیکاری چیکار میکنه با مردما! وسط ساعت کاری همه ریختن بیرون ولی قبول کنین از رئیس جمهوری میره سفر استانی بیشتر جمع شدن:دی
    • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 01:23:50
      63 1
      به اندازه ستاره کهکشان راه شیری لایک
  • بدون نام سه شنبه 25 مهر 1391 - 22:30:14
    150 6 پاسخ به این نظر
    اگر قصد گرداندن نداشتن این یارو بالای ماشین چه کار میکنه؟
  • بدون نام سه شنبه 25 مهر 1391 - 22:24:16
    128 8 پاسخ به این نظر
    اگه قراره که متهم برای بررسی سلامت روان به پزشکی قانون منتقل شود پس برای چی او را در خیابان می گردانید؟ احتمالاً برای اینکه به مردم نشان دهید خب بله ما متهم را گرفتار کردیم!
  • عمو اغلی سه شنبه 25 مهر 1391 - 23:00:57
    119 5 پاسخ به این نظر
    اعلام عمومی کرده بودند؟ حالا لازم نبود روز ببرند برای بازسازی نصف شب بدون سرو صدا می بردند کسی هم متوجه نمی شد.
  • شاهین سه شنبه 25 مهر 1391 - 22:11:51
    110 3 پاسخ به این نظر
    یاد قسمت حذف شده فیلم گشت ارشاد افتادم یارو خودش با بنزین میخواست اتیش بزنه...
    • اشكان چهارشنبه 26 مهر 1391 - 03:15:26
      25 75
      الان ديگه به قول رفيق ما ميزنن ميكشن ميگن يارو جنون داشته .اين حرفا چيه بايد كار به بازسازي صحنه جرم هم نكشه سريع يارو اعدام بشه همين
  • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 00:12:57
    95 5 پاسخ به این نظر
    همچین کسی که ظرف 5 دقیقه بتونه 700 متر هم بدود و هم چاقو بزند رو باید برد المپیک رشته دومیدانی و شمشیر بازی. بدون شک 3-4 تا مدال برامون می آره
    • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 00:51:25
      17 1
      خیلی با حال بود.
    • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 03:40:36
      14 1
      =)) عالی بود
  • شهرام سه شنبه 25 مهر 1391 - 23:45:04
    91 35 پاسخ به این نظر
    واقعا متاسفم که اینقدر قصی القلب شدیم به راحتی می شینیم و اعدام یک نفر را می بینیم!!!!!!! هر چقدر هم گناه کار باشد. این زنها چه دلی دارند!!!!!!!!!!!!!!!!
    • سامان چهارشنبه 26 مهر 1391 - 01:39:24
      44 1
      عزیزکم بازسازی صحنه جرم بوده (اعدام که نبوده)
    • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 13:40:39
      28 0
      اعدام نبوده غزیزم بازسازی صحنه جرم بوده مثلا
    • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 13:42:26
      30 8
      کافی اینا رو توشبکه های جهانی نشون بدن اونوقت دنیا راجع به ما چی فکر میکنه
    • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 13:47:50
      35 19
      اگر برادر و یا خواهر خودت رو با چاقو وسط خیابون بزنن باز هم همین رو میگی؟!!
    • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 13:50:50
      43 2
      مردم بیکار و ماجراجوی ما رو ببین!!!!! اینا کار و زندگی ندارن؟
    • حسین چهارشنبه 26 مهر 1391 - 20:48:48
      3 0
      متاسفانه این زنها بچه های نسل بعدی رو هم تربیت میکنند..! به خدا وحشیگیری این جوان یاغی انعکاس رفتار مردم ما تو اجتماعِ! آخه چطوری میتونید دور این جانی حلقه بزنید و تماشاش کنید؟!؟!!!
  • بدون نام سه شنبه 25 مهر 1391 - 23:47:25
    85 5 پاسخ به این نظر
    به خدا این صحنه ها نیاز به تحلیل رفتار روانشناختی از بعد فردی و اجتماعی دارد. شما نگاه کنید ما اینیم همین های که توی عکس می بینید
    • جریان انحرافی چهارشنبه 26 مهر 1391 - 11:13:59
      14 40
      ول کن بابا این مزخرفات رو کار این روشنفکرا شده حمایت از قاتلا و دزدا و همجننسبازا نیرو انتظامی و قوه قضاییه هم که شش دانگ مواظبند آب تودل اینا تکون نخوره دزدای میلیاردی هم که کار آفرینند قاتلا هم که با قید مثیقه آزاد میشوند فقط این وسط مردم بیچاره خلاف عرف دیپلماتیک تماشای اعدام میکنند
  • بدون نام سه شنبه 25 مهر 1391 - 23:54:09
    78 2 پاسخ به این نظر
    ببینید واسه یه قاتل مردم چجوری ریختن !!! پس کسی که چند هزارتا هوادار داره افتخار نکنه چون مردم همیشه همه جا واسه سوژه هستن
    • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 14:22:47
      20 0
      خوشم اومد .درسته
  • گمنام سه شنبه 25 مهر 1391 - 23:38:06
    74 3 پاسخ به این نظر
    اینها همه از مشکلاتهای اقتصادی و روانی موجود در جامعه است که هر از چند کاهی به یک صورتی بروز میکند . باید در جایی دیگر ریشه این مسائل را بررسی کرد . عصانیتهای ناگهانی و پرخاشکری موجود در جامعه . شما حرکات و عصبانیتهای جمعیت را ببینید او هم فردی از همین اجتماع پرخاشگر امروز ماست که بدلایل مختلف رو به اعتیاد و پرخاشگری آورده است . همه چیز را نباید سیاه یا سفید دید باید از تمام مناظر به این گونه مسائل نگاه کرد و به بررسی عوامل آن پرداخت نه بسرعت صورت مسئله را پاک کرد.
  • ابی چهارشنبه 26 مهر 1391 - 05:03:38
    65 1 پاسخ به این نظر
    رسانه ملی ما میره از تگزاس و امریکا گزارش ناامنی میگیره و در مورد تیراندازی در یالقوزآباد برزیل و لس انجلس برنامه ویژه تولید میکنه. یه سوزن به خودمون بزنیم یه جوالدوز به مردم
    • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 15:35:52
      2 0
      هميشه به اين فكر ميكردم اگه اين اتفاق تو امريكا رخ ميداد كارشناسان ايراني اون رو ناشي از سر خوردگي و بيكاري و مشكلات اقتصادي..... عنوان ميكردن انوقت جوانان ما با اعتياد به كراك و شيشه دارن اينطوري هم خودشون نابود ميشن هم مردم رو ناكار ميكنن كارشناس مسائل بينالملل هم كه ذزياد داريم تا دلت بخواد.
  • بدون نام سه شنبه 25 مهر 1391 - 22:39:40
    52 105 پاسخ به این نظر
    مامورین نیروی انتظامی با یه ادم روانی چطور برخورد بدی میکنند چرادادگاه نروژکه 70 نفر را کشت کسی نمیبینه ایها الناس ایمن ادم مریض بوده
    • بدون نام سه شنبه 25 مهر 1391 - 23:49:00
      51 32
      قبول دارم حرف شما را یه بار خودمون را جای قاتل بگذاریم چرا همش جای خانواده های داغدار میگذاریم ادم کم ظرفیتی بوده این جوان ولی اعدام اگه کارداده بود الان این مشکلا باید نباشه
    • فرهاد چهارشنبه 26 مهر 1391 - 00:03:30
      54 74
      حکم اعدام قطعا" این شمار این جنایت ها را افزایش میده ...
    • محمد چهارشنبه 26 مهر 1391 - 00:27:15
      41 18
      آدم مریض؟ ؟؟ما این همه معتاد تو جامعه داریم. آیا همشون مثل این یکی راه می افتن تو خیابون و این طور جنون آمیز آدم می کشن؟ من تعجب می کنم کار این آدمو به همین راحتی توجیح می کنین! اگه خدایی نکرده دور از جون یکی از مجروحین یا کشته شده ها عضوی از خانوادتون (دور از جون) بود بازم این حرفو می زدین؟ خیلی تعجب می کنم! می دونین قتل یعنی چی؟ چند تا آدم با هزار و امید و آرزو دارن تلاش می کنن تا تو زندگی به جایی برسن و اون وقت یه آدمی بی دلیل بیاد کارد فرو کنه تو شکمشون و زندگی شون رو بگیره بعدن ما این طوری قضاوت کنیم؟ می خواید اصن به خاطر این کارش یه تشکر ویژه هم بکنیم!!! خیلی براتون متاسفم...
  • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 00:30:34
    49 0 پاسخ به این نظر
    این همه بچه!!واقعا چه تاثیر مثبتی داره این کار؟مشکل روحی این تماشاگران کمتر از قاتل نیست
    • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 13:57:04
      45 1
      واقعاً . داشتم فکر می کردم چطور اون مادر با بچه ی خردسال ایستاده نگاه می کنه و نگران اثرش روی روح و روان بچه نیست .... وای از جهل وای از بی فرهنگی
    • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 22:26:36
      11 1
      اميدوارم اون بچه در آينده يكي مثل اين جاني بدبخت نشه! واي از اين دشت بي فرهنگي!
  • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 01:45:46
    48 0 پاسخ به این نظر
    از دیدن این صحنه ها خیلی متاسف می شم. یعنی چی به سر یک پسر بیست و سه ساله اومده که این کار وحشیانه را کرده؟ اصلا چرا یک پسر به این سن در روز روشن باید در خانه باشه؟! چرا نباید سر کاری و یادرسی باشه. قضاوت کردن خیلی ساده است و هیچ کدوم از ادمهایی که اینجا نظر می گذارند نمی توانند به طور قطع بگویند که این اتفاق هرگز برای ما نخواهد افتاد.
  • امیر سه شنبه 25 مهر 1391 - 23:48:04
    43 31 پاسخ به این نظر
    بد برخورد میکنند ؟ میگم دفعه بعد با لیموزین بیارنش شما راضی باشی....
    • سارا چهارشنبه 26 مهر 1391 - 02:11:08
      20 18
      درست گفتی به خدا . یارو زده مردم بی گناه رو آش و لاش کرده ، تازه یه نفر رو هم کشته، اونوقت توقع دارن باهاش درست برخورد کنند !!!!
  • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 02:58:02
    38 1 پاسخ به این نظر
    انگیزه بیکاری بیکاری بیکاری نداشتن شغل ودرآمدکه لازمه زندگی یه جوان 23ساله است وگرنه ساعت 11:36 ساعت کارنه راه رفتن توخیابان همه کسانی که شرایط اشتغال این جوان کاری نکرده اند شریک شرایط روحی وروانی واتهام وارده به این جوان هستند
  • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 01:12:45
    36 0 پاسخ به این نظر
    وقتی زنگ می زنی کلانتری بعد از ختم قایله تشریف می ارند به درد نمی خوره بهتره به فکر اینها باشن تا کاری کنند سریعتر پلیس برسه نه فردای بعد
    • بدون نام پنجشنبه 27 مهر 1391 - 13:04:10
      1 0
      زنگ می زنی 110 بعد از 1 ساعت تشریف فرما می شوند و تنها کاری که می کنند تهیه صورت جلسه!!!
  • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 02:19:48
    34 2 پاسخ به این نظر
    علتش بیکاری فقرمادی
  • سپیده چهارشنبه 26 مهر 1391 - 04:28:03
    34 1 پاسخ به این نظر
    اون خانمی رو بگید که با بچه داره تماشا میکنه.کلا این روزا قضا بلا از در و دیوار می باره.
  • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 01:32:03
    30 1 پاسخ به این نظر
    یاد فیلم اون فیلم هالیوودی افتادم که طرف میره تو خیابون ادمارو میکشه فقط اون فیلم بود و این واقعیت تو مملکت گل و بلبلمون
  • داش سعید چهارشنبه 26 مهر 1391 - 12:13:28
    30 25 پاسخ به این نظر
    سلام دوستانی که دلتان برای این متهم سوخته تا حالا این سوال رو از خودتون پرسیدید که اگه یکی از خانواده ما هم این فرد با چاقو میزد به همین راحتی از میگذشتیم دوست من هم تو این درگیری از پشت چاقو خورد الانم تو بیمارستان براش دعا کنید.
    • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 17:22:07
      0 0
      در مورد مسائل اجتماعي نبايد قضيه رو شخصي كرد .اگه اينجوري فكر ميكني فرض كن يكي از خانواده شما با چاقو زد يه نفر روكشت اونوقت چي ميگين؟
    • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 23:00:13
      0 0
      این مسئله درگیری فیزیکی مربوط به یک جوان نیست هزارن جوان درجامعه مادچاراین مشکل هستند که هم خود این افراد قربانی هستند هم کسانی که به واسطه این افراد مجروح ودرنهایت ازدست رفتن جانشان می شود بایدریشه یابی شودعلت این پرخاشهابه این شیوه چیست مسلما یک دلیلش بیکاری بیکاری بیکاری نداشتن درآمدکافی برای امرارمعاش وگذران زندگی باعث فشارروحی وروانی ذهنی مخصوصابه قشرجوان است که بروز وظهوری اینچنین دارد قربانیان این حادثه و حوادثی اینچنینی ومتهمانشان قربانی شرایطی هستند که درجامعه ما شرایطی برای ادامه تحصیل واشتغالشان وجودندارد تماماکسانی که این شرایط رابرای این جوان وجوانهای دیگر بوجودمیآورند متهمان اصلی ولی پنهانی این جرایم هستند که مجازاتی نه کیفری نه جزائی برایشان نیست
  • یاسر چهارشنبه 26 مهر 1391 - 00:01:36
    24 8 پاسخ به این نظر
    من از خودم که و از مردم تهران و از رفتار ماموران در مورد متهمی که معلوم نیست در سلامت عقلی است یا خیر انگار ما حدیث رفع پیامبر را از یاد برده ایم.
  • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 02:21:43
    22 0 پاسخ به این نظر
    به مراسم های استقبال شبیه هست.
  • صادق چهارشنبه 26 مهر 1391 - 01:26:47
    15 34 پاسخ به این نظر
    اعــــــــــــــــدام
  • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 04:07:58
    13 38 پاسخ به این نظر
    افراد گناه کار نباید اعدام شوند بلکه آنها را باید زجرکش کرد تا درس عبرتی برای خود فرد شود.
    • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 17:40:28
      0 1
      شما مستعد سادیسم و مازوخیسمی دوست عزیز.حالا یارو رو باید اعدام کنن زجرکش چیه دیگه؟
  • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 15:33:14
    9 0 پاسخ به این نظر
    اين برخورد پليس و مردم تاسف بار سيرك كه نبوده پليس ميتونسته در يه ساعت خلوت اينكار رو انجام بده مثلا شب اين فقط يه نمايش بود . كار اين مجرم بايد ريشه يابي بشه البته نه مث هميشه در حد حرف. مشخصه كه طرف روانيه و اين برخورد ها چيزي رو حل نميكنه.
  • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 14:10:02
    6 3 پاسخ به این نظر
    هیچ ادمی مجرم به دنیا نمیاد با دار زدن افراد جرم و جنایت کم نمیشود بجای این که آن آدم بیارن صحنه جرم بازسازی کنن بشینن ببینن مشکل کجاست این مشکلات جزو آسیب های اجتماعی است بجای دار زدن باید مشکلات اجتماعی رو کنترل کن نه اینکه دار بزنن. مشکل ما با دار زدن درست نمیشه باید آسیب اجتماعی از ریشه درست کرد مثل یک درخت که هرچی شاخ وبرگ اضافهاش را بزنیم دوباره جوانه میزنه.اگه اون پسر 23 ساله اینکارو کرده ببین مشکلاتش چی بود که اینکارو کرد.
  • اسی چهارشنبه 26 مهر 1391 - 14:18:29
    4 0 پاسخ به این نظر
    من خودم نظیر این مسایل را در دور و برم هر روز میبینم( ولی نه به این شدت). واقعا علت این جنایتها بکاریه که فقر بدنبالش میاد و .... یادمه که در دوران سربازیم فرمانده ما میگفت که " بیگاری به ز بیکاری" . لامصب بیگاری هم تو این مملکت نیست تا جوانها حداقل سرشون اونجا گرم باشه و شبها خسته کپه مرگشونو بذارن و بخوابند تا اینطوری جنون پیدا نکنن و تو خیابون آدم کشی کنند.
  • سعید شنبه 29 مهر 1391 - 12:31:53
    4 2 پاسخ به این نظر
    خیلی نامرد بوده بهتره باهاش هم با نامردی برخورد کنن ولی اعدام و این جور کارا چیزی رو درست نمی کنه مشکل تورم و گرونی و بیکاریه
  • بدون نام پنجشنبه 27 مهر 1391 - 14:28:40
    2 2 پاسخ به این نظر
    هيچي ندارم بگم فقط اينكه اين كار از مصرف شيشه بوجود امده. ادمي رو ميشناختم كه از مصرف زياد شيشه فك كرده طبقه پائين خونه اش درياست صبح از خواب پاشود گفت به به چه هوائي چه ابي بعد شيرجه زد تو خيابان....
  • من پنجشنبه 27 مهر 1391 - 17:52:52
    2 0 پاسخ به این نظر
    حالا هی کشتار در کلرادو رو بزنید تو سر آمریکاییا، سالی چندین مورد مریض و دیوانه و سالم اینجوری تو خیابون و باشگاه و مغازه و.. مردم رو میکشن، حالا فرداست که تلویزیون قتل عام در وال مارت تگزاس رو مثلاً نشون بده بگه اونا چه وحشین
  • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 19:12:32
    1 0 پاسخ به این نظر
    یه جوونه 23 ساله با قمه وسط روز به 12 نفر حمله میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه کشور امنی داریم ما
  • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 19:13:51
    1 0 پاسخ به این نظر
    چه کشور امنی داریم ما!!! چه بلایی داره سر جوانان ما میاد؟
  • بهروز چهارشنبه 26 مهر 1391 - 21:11:43
    1 1 پاسخ به این نظر
    شیش تیکه های شکم این آقای قاتل ۲۳ ساله رو نگاه کنید کاملا واضحه به طور حرفه ای ورزش میکنه بعد میگید معتاد بوده؟ نه عزیز این جوون مشکلش چیزه دیگه بوده مشکلش منو شما بوده که واسه ۲ زار سود بیشتر شدیم دلال و دلار رو ۲ ماهه از ۲۰۰۰ تومان رسوندیم به ۴۰۰۰ تومان مشکلش نداشتن ۵۰ متر خونه بوده بوده که الان زیر ۸۰-۹۰ تومان دیگه نیست مشکلش اینه که باید عاشق باشه ولی بروز نده اگه بده هم میگن برو بابا یلاقبا مشکلش دیدن آدمایی بوده که سواد ندارند ولی فلان جا رئیسن و به اینو اون اورد میدن شمایی که داری این کامنت رو میخونی به زودی به روز این آقا دچار میشی این آقا فقط صبرش از شما ی کوچولو کمتر بوده
  • رضا پنجشنبه 27 مهر 1391 - 13:20:36
    1 0 پاسخ به این نظر
    ما همون مردمی هستیم که وقتی قاتلین جنایت میکنند، با ترس فقط نگاه میکنیم؛ و وقتی هم که آنها را قصاص میکنند بازم تماشا میکنیم ولی ایندفعه با شجاعت و طلبکاری. هیچکس هم خودشو جای قاتل و مقتول و خانواده هاشون نمیزاره ببینه اونها چه رنجی میکشند. جامعه و فرهنگ ما نیاز به یک دگردیسی دارد.
  • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 15:30:28
    0 11 پاسخ به این نظر
    مسببان الوده شدن جوانان به شيشه و كساني كه در مبارزه با ان جدي نيستن بايد محاكمه بشن. اگر كسي دهانش بوي مشروب بدهد در جا بازداشت و .... پس چطور اين همه معتاد به شيشيه و كراك تزريق علنا در خرابه ها هستند يا كنار خيابان چرت ميزنند كسي باهاشون كار نداره اين ديگه چعه قانونيه؟
  • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 18:09:32
    0 0 پاسخ به این نظر
    اینایی که دلشون برای متهم می سوزه مثلا فکر می کنن خیلی روشنفکرن ؟
  • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 19:09:36
    0 0 پاسخ به این نظر
    در اینکه کار این شخص درست نبوده و باید به بدترین شکل مجازات بشه شکی نیست، ولی آخه این همه آدم چی میخوان اینجا
  • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 19:28:30
    0 0 پاسخ به این نظر
    از یک طرف می نویسید به علت درگیری بازسازی صحنه میسر نشد. از یک طرف دیگه درگیری را تکذیب می کنید!!! آخه مردم دم خروس را باور کنند یا قسم حضرت ابولفضل را؟؟
  • قاسم خان چهارشنبه 26 مهر 1391 - 21:00:59
    0 2 پاسخ به این نظر
    برای همتون متاسفم . من خودم خونم تو خیابان مدنیه. همتون سرکار بودین .دوربین مخفی بود
  • بدون نام پنجشنبه 27 مهر 1391 - 13:02:29
    0 0 پاسخ به این نظر
    در جنایت بودن این کار شکی نیست ولی بروید بررسی کنید و دلایلش را شناسایی کنید.بخدا یکی از دلایلش افسرده گی و عدم شادی و امید است که در سطح جامعه وجود دارد بخدا نه با اعدام حل می شه نه زندان .انسان حد تحمل دارد وقتی دچار جنون شد می شود این
  • rmz پنجشنبه 22 خرداد 1393 - 04:56:57
    0 0 پاسخ به این نظر
    سلام. آقایون مگه نمیبینید که نوشته مواد مخدر مصرف کرده.؟.خب چرا همش میگید فقر و بیکاری باعث اینکارش شده.؟.خب معلومه کسی که مواد مخدر مصرف کنه چی میشه.
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.