+ A - چهارشنبه 26 مهر 1391 - 16:46:00 چاپ
امتیاز به مطلب 98 نفر

سیروان خسروی با انریکه همکاری می‌کند

فرهنگ > موسیقی - سیروان خسروی آهنگساز و خواننده ایرانی یکی از آهنگ‌های انریکه ایگلسیاس خواننده اسپانیایی را ریمیکس کرده است.
به گزارش خبرآنلاین، وبسایت رسمی انریکه ایگلسیاس خواننده و ترانه‌سرای معروف اسپانیایی در بخش پیام‌های خوانندگان‌ اعلام کرده یکی از آهنگ‌های پرفروش این خواننده به همراهی سیروان خسروی ریمیکس شده است.
سیروان خسروی در گفت‌وگو با خبرآنلاین این همکاری را تایید کرد و گفت «Stay Here Tonight» نام قطعه‌ای است که از دو ماه پیش روی آن کار کردیم و دو هفته پیش کار آن به اتمام رسید.
زانیار خسروی برادر او نیز در تنظیم این قطعه و نیما رمضان در نوازندگی این قطعه با او همکاری داشته‌اند. 
انریکه خواننده و ترانه‌سرای اسپانیایی است که آهنگ‌های او هم در آمریکای لاتین و هم در آمریکا محبوبیت دارد.
او فرزند خولیو ایگلسیاس خوننده اسپانیایی است. آلبوم‌های موسیقی انریکه تاکنون بیش از 70 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته‌اند.
سیروان خسروی از 11‌ سالگی موسیقی را فرا گرفت و در 16 سالگی زیر نظر کاوه یغمایی اصول موسیقی راک را فرا گرفت و در سال‌های 79 و 80 به عنوان نوازنده کیبورد در کنسرت او حضور داشت. تاکنون دو آلبوم «تو خیال کردی بری» و «ساعت 9» از خسروی منتشر شده است،
این خواننده همچنین دو سال پیش در فیلم «سوت پایان» نیکی کریمی نقشی کوتاه را بازی کرد.
او برادر بزرگ زانیار خسروی است که در کنار او به فعالیت در حوزه موسیقی می‌پردازد. زانیار نیز سال گذشته در فیلم «برف روی کاج‌ها» ساخته پیمان معادی نقش کوتاهی را ایفا کرد.
58244

 

کلید واژه ها: موسیقی - موسیقی جهان -
نظرات 30
  • MN چهارشنبه 26 مهر 1391 - 17:05:54
    36 784 پاسخ به این نظر
    با یک شیطان پرست کار کردن افتخار نیست
    • حمید چهارشنبه 26 مهر 1391 - 18:33:33
      350 17
      حالا از کجا میدونی انریکه شیطان پرسته؟ چون خارجیه و خواننده دلیل بر این نمیشه که شیطان پرست باشه. میدونی همین خواننده ها چه کارهای خیریه بزرگی رو انجام میدن؟
    • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 18:34:09
      178 14
      شما به بزرگي خودتون ببخشيد!
    • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 18:49:26
      191 13
      فکر نمیکنم انریکو شیطان پرست باشه
    • بدون نام چهارشنبه 26 مهر 1391 - 18:49:55
      176 75
      سیروان تنظیم کننده بسیار قابلیه هرچقدر تنظیم کننده خوبیه خواننده خوبی نیست
    • مصطفی چهارشنبه 26 مهر 1391 - 19:49:50
      144 9
      الان دقیقا با چه مبتای این حرفو زدی؟
    • حمیدرضا پنجشنبه 27 مهر 1391 - 02:25:18
      83 5
      شما گوش نکن.بهتر نیست؟!
    • sahand یکشنبه 7 آبان 1391 - 03:09:51
      79 6
      سیروان واقعا افتخار بزرگی واسه ایرانیها کسب کرده.وقتی درباره انریکه خبر نداری یا نمیدونید نظر الکی ندید/انریکه هرکسی نیست اهنگشو به هرکی بده ریمکس کنه مرسی سیروان
    • Ayda یکشنبه 4 فروردین 1392 - 02:22:27
      30 5
      قرار نیست که از صدای هر کی خوشت نیاد.هر چی از دهنت دربیاد بگی.یعنی چی که شیطان پرسته.
    • بدون نام دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 - 01:48:17
      14 5
      نظر شما مهم نیست چون شما یک موسیقی دان نیستی.
  • محمد هادی چهارشنبه 26 مهر 1391 - 17:26:03
    399 18 پاسخ به این نظر
    مـــــــــــــــــــــــــــــــرسی سیروااااان
  • حمید چهارشنبه 26 مهر 1391 - 18:31:26
    171 22 پاسخ به این نظر
    سیروان تو موسیقی استعداد داره و اینو تو کار هایی که ارائه داده به خوبی میشه دید . واسه سیروان ارزوی موفقیت میکنیم .
  • بهمن چهارشنبه 26 مهر 1391 - 18:36:16
    182 29 پاسخ به این نظر
    باعث افتـخار ایـرانی.مــرسـی.
  • مهدی چهارشنبه 26 مهر 1391 - 20:01:47
    141 13 پاسخ به این نظر
    خوشحال شدم ولی اصلا تعجب نکردم چون حد سیروان خیلی بالاست موفق باشی سیروان عزیز
  • مجید پنجشنبه 27 مهر 1391 - 15:50:55
    63 7 پاسخ به این نظر
    بسیار خوشحااااااااااال شدم شنیدم خواننده و آهنگیاز ابرانی چایگاهش بالاتر ار این حرفاس
  • EHSAN پنجشنبه 27 مهر 1391 - 17:37:18
    72 18 پاسخ به این نظر
    منم با مهدی موافقم سیروان موزیسین خیلی قابلی در حد جهانیه و این واسه انریکه هم افتخاره که داره با سیروان خسروی کار میکنه
  • niko شنبه 29 مهر 1391 - 13:17:32
    29 5 پاسخ به این نظر
    خیلی هم خوب
  • میثم سه شنبه 2 آبان 1391 - 12:38:03
    43 6 پاسخ به این نظر
    سیروان جان خیلی دوست دارم وباعث افتخار تمام ایرانیا به خصوص سنندجی ها وعزیز دل کردها هستی.
  • tm جمعه 12 آبان 1391 - 21:41:21
    30 8 پاسخ به این نظر
    سیروان کارت محشره!ولی ای کاش یه آهنگ بهتری از انریکه رو انتخاب می کردی!ولی،راضیم ازت!!!!!
  • seyran پنجشنبه 18 آبان 1391 - 00:53:47
    39 4 پاسخ به این نظر
    سیروان عالی هستی باعث افتخارکردهایی.آفرین.ایران تنهاتوروداره.هیچ جای تعجب نیس لیاقت سیروان بیشترازاین حرفاس.(خسه نوی سیروان گیان)
  • Ali جمعه 17 آذر 1391 - 02:31:07
    37 5 پاسخ به این نظر
    واقعا حق به حق دار رسید سیروان تنظیم کننده ی بزرگی و من بهش افتخار می کنم چنین فرصتی پیداکرده.
  • سودا شنبه 18 آذر 1391 - 22:12:06
    39 6 پاسخ به این نظر
    ایول سیروان
  • بی نام شنبه 1 تیر 1392 - 01:26:13
    11 0 پاسخ به این نظر
    من با خانواده سیروان آشنایی دارم و میدونم که چقدر با شخصیت هستند سیروانم از همون خانوادس،تو افتخار ایران و سنندجی
  • عشق یکشنبه 13 مرداد 1392 - 01:42:44
    6 7 پاسخ به این نظر
    من خودم طرفدار مجيد خراطها هستم، خواننده هاي بزرگي مثل خراطها، چاوشي، سيروان...هر كدومشونون واس جهاني شدن موسيقي ايران قدمي بردارن ، باعث افتخار ايرانه.ايشالا موفق باشن.
  • mahdis چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 15:39:36
    5 2 پاسخ به این نظر
    من از طرفدارای اقای خسروی نیستم ولی خوشحالم که این اتفاق افتاده.....براشون ارزوی موفقیت دارم.....
  • aba$ پنجشنبه 11 مهر 1392 - 15:33:59
    9 6 پاسخ به این نظر
    سیروان افتخار بزرگی واسه ایرانیها کسب کرده;این مسئله به شناخته شدنمون تو کشورهای دیگه کمک میکنه. هم سیروان هم انریکه واقعا آدمهای قابلی اند:-*
  • niloofar چهارشنبه 13 آذر 1392 - 22:31:17
    7 3 پاسخ به این نظر
    خوشحال میشم خبر واقعی باشه، ولی لینک سایت انریکه رو بزارید تا مطمئن بشیم. بدون مدرک که نمیشه چیزی رو باور کرد
  • مریم سه شنبه 3 دی 1392 - 15:24:23
    8 3 پاسخ به این نظر
    به امید روزی که انریکه و سیروان عزیز باهم تو ایـــــــــــران کنسرت بذارن.
  • nasrin پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 21:33:35
    4 7 پاسخ به این نظر
    بعید میدونم این خبر درست باشه.. من هم طرفدار انریکه ام هم سیروان.. اما این که انریکه با سیروان کار کنه واقعا خنده داره... به نظر من بهتره با مدرک حرف بزنید
  • دانیال شنبه 28 تیر 1393 - 15:16:55
    1 2 پاسخ به این نظر
    این خبر رو انریکه روی فیسبوک خودش تایید کرده
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.