امتیاز 101 نفر
چهارشنبه 26 مهر 1391 - 17:46:00 چاپ

سیروان خسروی با انریکه همکاری می‌کند

فرهنگ > موسیقی - سیروان خسروی آهنگساز و خواننده ایرانی یکی از آهنگ‌های انریکه ایگلسیاس خواننده اسپانیایی را ریمیکس کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، وبسایت رسمی انریکه ایگلسیاس خواننده و ترانه‌سرای معروف اسپانیایی در بخش پیام‌های خوانندگان‌ اعلام کرده یکی از آهنگ‌های پرفروش این خواننده به همراهی سیروان خسروی ریمیکس شده است.
سیروان خسروی در گفت‌وگو با خبرآنلاین این همکاری را تایید کرد و گفت «Stay Here Tonight» نام قطعه‌ای است که از دو ماه پیش روی آن کار کردیم و دو هفته پیش کار آن به اتمام رسید.
زانیار خسروی برادر او نیز در تنظیم این قطعه و نیما رمضان در نوازندگی این قطعه با او همکاری داشته‌اند. 
انریکه خواننده و ترانه‌سرای اسپانیایی است که آهنگ‌های او هم در آمریکای لاتین و هم در آمریکا محبوبیت دارد.
او فرزند خولیو ایگلسیاس خوننده اسپانیایی است. آلبوم‌های موسیقی انریکه تاکنون بیش از 70 میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته‌اند.
سیروان خسروی از 11‌ سالگی موسیقی را فرا گرفت و در 16 سالگی زیر نظر کاوه یغمایی اصول موسیقی راک را فرا گرفت و در سال‌های 79 و 80 به عنوان نوازنده کیبورد در کنسرت او حضور داشت. تاکنون دو آلبوم «تو خیال کردی بری» و «ساعت 9» از خسروی منتشر شده است،
این خواننده همچنین دو سال پیش در فیلم «سوت پایان» نیکی کریمی نقشی کوتاه را بازی کرد.
او برادر بزرگ زانیار خسروی است که در کنار او به فعالیت در حوزه موسیقی می‌پردازد. زانیار نیز سال گذشته در فیلم «برف روی کاج‌ها» ساخته پیمان معادی نقش کوتاهی را ایفا کرد.
58244

 

کلید واژه‌ها : موسیقی - موسیقی جهان -
31 دیدگاه
  • MN
    چهارشنبه 26 مهر 1391 - 18:05:54
    پاسخ
    36 803

    با یک شیطان پرست کار کردن افتخار نیست

    • حمید
      چهارشنبه 26 مهر 1391 - 19:33:33
      360 17

      حالا از کجا میدونی انریکه شیطان پرسته؟ چون خارجیه و خواننده دلیل بر این نمیشه که شیطان پرست باشه. میدونی همین خواننده ها چه کارهای خیریه بزرگی رو انجام میدن؟

    • بدون نام
      چهارشنبه 26 مهر 1391 - 19:34:09
      182 14

      شما به بزرگي خودتون ببخشيد!

    • بدون نام
      چهارشنبه 26 مهر 1391 - 19:49:26
      194 13

      فکر نمیکنم انریکو شیطان پرست باشه

    • بدون نام
      چهارشنبه 26 مهر 1391 - 19:49:55
      181 77

      سیروان تنظیم کننده بسیار قابلیه هرچقدر تنظیم کننده خوبیه خواننده خوبی نیست

    • مصطفی
      چهارشنبه 26 مهر 1391 - 20:49:50
      146 9

      الان دقیقا با چه مبتای این حرفو زدی؟

    • حمیدرضا
      پنجشنبه 27 مهر 1391 - 03:25:18
      85 5

      شما گوش نکن.بهتر نیست؟!

    • sahand
      یکشنبه 7 آبان 1391 - 04:09:51
      83 6

      سیروان واقعا افتخار بزرگی واسه ایرانیها کسب کرده.وقتی درباره انریکه خبر نداری یا نمیدونید نظر الکی ندید/انریکه هرکسی نیست اهنگشو به هرکی بده ریمکس کنه مرسی سیروان

    • Ayda
      یکشنبه 4 فروردین 1392 - 03:22:27
      33 5

      قرار نیست که از صدای هر کی خوشت نیاد.هر چی از دهنت دربیاد بگی.یعنی چی که شیطان پرسته.

    • بدون نام
      دوشنبه 9 اردیبهشت 1392 - 02:48:17
      16 5

      نظر شما مهم نیست چون شما یک موسیقی دان نیستی.

  • محمد هادی
    چهارشنبه 26 مهر 1391 - 18:26:03
    پاسخ
    401 18

    مـــــــــــــــــــــــــــــــرسی سیروااااان

  • حمید
    چهارشنبه 26 مهر 1391 - 19:31:26
    پاسخ
    176 23

    سیروان تو موسیقی استعداد داره و اینو تو کار هایی که ارائه داده به خوبی میشه دید . واسه سیروان ارزوی موفقیت میکنیم .

  • بهمن
    چهارشنبه 26 مهر 1391 - 19:36:16
    پاسخ
    184 30

    باعث افتـخار ایـرانی.مــرسـی.

  • مهدی
    چهارشنبه 26 مهر 1391 - 21:01:47
    پاسخ
    145 14

    خوشحال شدم ولی اصلا تعجب نکردم چون حد سیروان خیلی بالاست موفق باشی سیروان عزیز

  • مجید
    پنجشنبه 27 مهر 1391 - 16:50:55
    پاسخ
    65 7

    بسیار خوشحااااااااااال شدم شنیدم خواننده و آهنگیاز ابرانی چایگاهش بالاتر ار این حرفاس

  • EHSAN
    پنجشنبه 27 مهر 1391 - 18:37:18
    پاسخ
    74 19

    منم با مهدی موافقم سیروان موزیسین خیلی قابلی در حد جهانیه و این واسه انریکه هم افتخاره که داره با سیروان خسروی کار میکنه

  • niko
    شنبه 29 مهر 1391 - 14:17:32
    پاسخ
    31 6

    خیلی هم خوب

  • میثم
    سه شنبه 2 آبان 1391 - 13:38:03
    پاسخ
    46 7

    سیروان جان خیلی دوست دارم وباعث افتخار تمام ایرانیا به خصوص سنندجی ها وعزیز دل کردها هستی.

  • tm
    جمعه 12 آبان 1391 - 22:41:21
    پاسخ
    32 8

    سیروان کارت محشره!ولی ای کاش یه آهنگ بهتری از انریکه رو انتخاب می کردی!ولی،راضیم ازت!!!!!

  • seyran
    پنجشنبه 18 آبان 1391 - 01:53:47
    پاسخ
    41 4

    سیروان عالی هستی باعث افتخارکردهایی.آفرین.ایران تنهاتوروداره.هیچ جای تعجب نیس لیاقت سیروان بیشترازاین حرفاس.(خسه نوی سیروان گیان)

  • Ali
    جمعه 17 آذر 1391 - 03:31:07
    پاسخ
    41 5

    واقعا حق به حق دار رسید سیروان تنظیم کننده ی بزرگی و من بهش افتخار می کنم چنین فرصتی پیداکرده.

  • سودا
    شنبه 18 آذر 1391 - 23:12:06
    پاسخ
    42 6

    ایول سیروان

  • بی نام
    شنبه 1 تیر 1392 - 02:26:13
    پاسخ
    12 0

    من با خانواده سیروان آشنایی دارم و میدونم که چقدر با شخصیت هستند سیروانم از همون خانوادس،تو افتخار ایران و سنندجی

  • عشق
    یکشنبه 13 مرداد 1392 - 02:42:44
    پاسخ
    7 7

    من خودم طرفدار مجيد خراطها هستم، خواننده هاي بزرگي مثل خراطها، چاوشي، سيروان...هر كدومشونون واس جهاني شدن موسيقي ايران قدمي بردارن ، باعث افتخار ايرانه.ايشالا موفق باشن.

  • mahdis
    چهارشنبه 20 شهریور 1392 - 16:39:36
    پاسخ
    6 2

    من از طرفدارای اقای خسروی نیستم ولی خوشحالم که این اتفاق افتاده.....براشون ارزوی موفقیت دارم.....

  • aba$
    پنجشنبه 11 مهر 1392 - 16:33:59
    پاسخ
    10 6

    سیروان افتخار بزرگی واسه ایرانیها کسب کرده;این مسئله به شناخته شدنمون تو کشورهای دیگه کمک میکنه. هم سیروان هم انریکه واقعا آدمهای قابلی اند:-*

  • niloofar
    چهارشنبه 13 آذر 1392 - 23:31:17
    پاسخ
    9 4

    خوشحال میشم خبر واقعی باشه، ولی لینک سایت انریکه رو بزارید تا مطمئن بشیم. بدون مدرک که نمیشه چیزی رو باور کرد

  • مریم
    سه شنبه 3 دی 1392 - 16:24:23
    پاسخ
    11 3

    به امید روزی که انریکه و سیروان عزیز باهم تو ایـــــــــــران کنسرت بذارن.

  • nasrin
    پنجشنبه 1 اسفند 1392 - 22:33:35
    پاسخ
    6 12

    بعید میدونم این خبر درست باشه.. من هم طرفدار انریکه ام هم سیروان.. اما این که انریکه با سیروان کار کنه واقعا خنده داره... به نظر من بهتره با مدرک حرف بزنید

  • دانیال
    شنبه 28 تیر 1393 - 16:16:55
    پاسخ
    5 2

    این خبر رو انریکه روی فیسبوک خودش تایید کرده

  • ادرینا
    سه شنبه 29 تیر 1395 - 17:07:25
    پاسخ
    0 0

    مرسی سیروان باعث افتخار تمام ایرانی ها شدی

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700