دوشنبه 2 مرداد 1396
چهارشنبه 10 آبان 1391 - 20:56:00 چاپ

هلال‌احمر برای کمک به طوفان‌زدگان آمریکا آماده است

جامعه > حوادث - در پی وقوع طوفان مهیب و ویرانگر سندی در کشور آمریکا، جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی به جمعیت صلیب‌سرخ آمریکا مراتب تسلیت خود را به ملت آمریکا و خانواده‌ قربانیان این حادثه اعلام کرد.

در متن این پیام آمده است: «جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در پی وقوع طوفان ویرانگر سندی در کشور آمریکا که منجر به کشته‌شدن و آسیب‌دیدن تعدادی از مردم این کشور و ویرانی منازل مسکونی مناطق حادثه‌دیده شد، با اعلام مراتب تسلیت خود به ملت آمریکا و همدردی با خانواده قربانیان طوفان سندی، آمادگی کامل خویش برای ارسال کمک‌های بشردوستانه مورد نیاز برای مناطق فاجعه‌زده را اعلام می‌کند.»
4545
 

26 دیدگاه
  • سامان
    چهارشنبه 10 آبان 1391 - 21:05:32
    پاسخ
    57 6

    لطفا فعلا به زلزله زده های خودمون برسید بعد برید آمریکا

  • بدون نام
    چهارشنبه 10 آبان 1391 - 21:34:28
    پاسخ
    49 10

    همین مونده به امریکا کمک کنیم.در حالی که زلزله زدگان هنوز موندن

  • متولد ماه مهر
    چهارشنبه 10 آبان 1391 - 21:37:40
    پاسخ
    51 7

    هلال احمر ایران اعلام امادگی کرده؟!!! دستشون درد نکنه و آفرین به این حسن نیت و انسان‌دوستی (!!) ، برای آذربایجان و بهشهر که کارشون تموم شده الحمدا... حالا مونده به آمریکا کمک کنن! بهتره یه فکری به حال تهران و شیراز و... بکنن وقتی که آتش‌نشانی هشدار داده نمی‌تونیم جوابگو باشیم!

  • مخ
    چهارشنبه 10 آبان 1391 - 21:45:26
    پاسخ
    37 5

    بنظر شما با آن همه فن آوري كه خودشان واروپاييان مبتكر آن بوده اند جايي براي ايران باز مي كنند ( باز هم شعارهاي هميشگي)

  • بدون نام
    چهارشنبه 10 آبان 1391 - 22:04:12
    پاسخ
    37 5

    به هلال احمر بگین اول وضع زلزله زده های ورزقان را رسیدگی کنه. بعد دیگری...

  • بدون نام
    چهارشنبه 10 آبان 1391 - 22:11:47
    پاسخ
    26 5

    به جای کمک به مردم آمریکا به داد زلزله زدگان ورزقان بشتابید

  • بدون نام
    چهارشنبه 10 آبان 1391 - 22:15:56
    پاسخ
    30 5

    بیشین بابا اگه خیلی مردین زلزلزله زده های ورزقان رو دریابین

  • محسن
    چهارشنبه 10 آبان 1391 - 22:17:21
    پاسخ
    28 5

    جمعیت هلال احمر ایران، لطفا فرافکنی نکن

  • شهروند
    چهارشنبه 10 آبان 1391 - 22:29:22
    پاسخ
    29 4

    چراغی که به خانه رواست به آمریکا تعارف نکنیم عزیزان دلم اگر 10 درصد این طوفان خدانکرده نصیب ما شود آخر زمان اتفاق خواهد افتاد لطفا اولا به زلزله زندگان رسدگی شود دوما پیش گیری

  • بدون نام
    چهارشنبه 10 آبان 1391 - 22:35:44
    پاسخ
    20 1

    بهتر نیست پایگاههای کمکهای مردمی هم تو سطح شهرها ایجاد کنید

  • بدون نام
    چهارشنبه 10 آبان 1391 - 22:48:39
    پاسخ
    25 3

    عجب! جیب خالی، پز عالی! مردم از این حرکات احساسی و بی منطق ناراحت می شوند آقایان. خوب نیست به خدا.

  • شاهین
    چهارشنبه 10 آبان 1391 - 23:31:02
    پاسخ
    21 3

    در اینکه نیت هلال احمر خیر هستش هیچ شکی نیست ولی ببخشیدا بهتر نیست با تهیه وسایل گرمایشی و کانتینر یه سر به ورزقان و سایر روستای زلزله زده بزنیم؟!

  • بدون نام
    چهارشنبه 10 آبان 1391 - 23:58:51
    پاسخ
    16 4

    شما به زلزله زدگان آذزبایجان و سیل زدگان زشت برسید

  • بدون نام
    پنجشنبه 11 آبان 1391 - 00:01:19
    پاسخ
    13 4

    خواهشن به همین مردم زلزله زده خودمون برسید و از پس تامین نیازهاشون بربیایید کمک به آمریکاییها پیشکش!!

  • بدون نام
    پنجشنبه 11 آبان 1391 - 00:10:28
    پاسخ
    15 4

    شما فعلا خونه های مردم زلزله زده رو تو آذربایجان بسازید مردم تو فصل سرما بیچاره ها مردن بعدا برید به فکر چند میلیون جمعیت آمریکا باشید

  • بدون نام
    پنجشنبه 11 آبان 1391 - 02:06:06
    پاسخ
    16 4

    کاشکی به ورزقان هم کمک می کرد.

  • بدون نام
    پنجشنبه 11 آبان 1391 - 02:37:51
    پاسخ
    13 4

    بهتره اول به زلزله زدگان آذربایجان رسیدگی کنید .. کمک به دیگران پیشکشتان

  • بدون نام
    پنجشنبه 11 آبان 1391 - 02:41:18
    پاسخ
    13 4

    شما لطف کنین به مردم زلزله و سیل زدهی مملکت خودتون کمک کنین که تو این سرما نمیرن!!!

  • من خودم تنها
    پنجشنبه 11 آبان 1391 - 03:06:08
    پاسخ
    13 4

    خدا خیرتون بده باور کنید اشک تو چشام جمع شد وقتی اینو خوندم.... ولی کاش قبلش به کسانی که دارن تو آذربایجان بدون خونه سپری می کنن و تو فصل سرما هستند نگاهی عمیقتر میشد...

  • بدون نام
    پنجشنبه 11 آبان 1391 - 03:48:34
    پاسخ
    26 5

    ببخشيد مي خواهم بدانم چرا كمك هاي بشر دوستانه امريكا را به زلزله زدگان قبول نكرديد و حالا شما مي خواهيد به انها كمك كنيد؟شما اگر چاه كن هستيد بهتر است اول چاه خود را بكنيد و به زلزله زدگان سريعتر كمك كنيد فصل سرما رسيده و ان بينوايان چه گناهي دارند كه چشم به شعاروحرفهاي شما دوخته اند

    • محمد
      دوشنبه 15 آبان 1391 - 02:37:44
      1 1

      نازنین وقتی خودمون داریم نیازی به امریکا نیست فقط تو را به خدا اول ایران بعد امریکا خواهشا

  • جواد
    پنجشنبه 11 آبان 1391 - 03:58:34
    پاسخ
    26 4

    لطفا مسکن مهر هم یادتان نرود برایشان بسازید.

  • بدون نام
    جمعه 12 آبان 1391 - 02:50:42
    پاسخ
    2 1

    زلزله زدگان حاضرند برای کمک به آمریکا بروند

  • بدون نام
    جمعه 12 آبان 1391 - 06:32:34
    پاسخ
    0 1

    يكي بياد توي اين اوضاي كشور به ملت ايران كمك كنه خيليا به نون شب محتاجند امريكا پيش كش!!!

  • بنی ادم اعضای یکدیگرند
    جمعه 12 آبان 1391 - 06:46:05
    پاسخ
    1 1

    سلام . به نظر من تو این شرایط های حاد همه باید بداد هم برسند . هم به زلزله زده های خودمون و چه اشکالی داره به اون کسی که اون ور دنیا الان اواره هست . دوس دارم کمک کنم به اونی که بلا دیده . لطفا شماره حساب بدین .......... یا علی

  • مختار
    یکشنبه 14 آبان 1391 - 02:54:44
    پاسخ
    1 1

    بابا اگه هلال احمر اینجوری بحرفه میگید چرا ایجور حرفید اگه اعلام کمک نکنه میگید واقعا ایران نمی تونست یه پیام همدردی بده قضیه ی شما هم ون قضیه پدر وپسر الاغ سواره که مردم دیوونشون کردن تا آخر الاغه رو از پل پرت کردن پایین

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700