همزمان با برگزاری روزهای پایانی نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از کتاب‌های «جامع مطبوعات ایران و کارنما» همراه با سه جلد از «مجموعه کتاب های مطبوعات ایران» رونمایی شد.

به گزارش خبرآنلاین، همزمان با ششمین روز برپایی نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، از کتاب‌های «جامع مطبوعات ایران و کارنما» با حضور معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد. کتاب جامع مطبوعات ایران شامل فهرستگان مطبوعات کشور شامل روزنامه‌ها، نشریات، مجلات و ... است. همچنین کتاب کارنما شامل شرح عملکرد معاونت مطبوعات از دی ماه سال 89 تا آبان سال جاری است. این کتاب حاوی عملکرد این معاونت در حوزه برگزاری جشنواره‌های فصلی، نمایشگاه‌ها و ... است.

 

بنابر گزارش ایسنا، در روز پنجم نمایشگاه نیز در مراسمی که در سرای روزنامه‌نگاران نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها برگزار شد، از شش جلد مجموعه آثار «بیژن مقدم، علی اکبر کسائیان، علی اکبر جوانفکر، اسماعیل شفیعی سروستانی، کاظم انبارلویی و شهرام شکیبا» در قالب مجموعه کتاب‌های مطبوعات ایران رونمایی شد.

محمد جعفر محمدزاده، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم اظهار امیدواری کرد که این معاونت بتواند هر ماه یک کتاب در عرصه‌ رسانه را منتشر کند. علی اکبر کساییان، روزنامه‌نگار نیز بیان کرد: با چاپ و نشر این مطالب نسل جدید می‌تواند با ریشه‌های خودش آشنا شود و این آثار سرمشق خوبی برای نسل جوان است.

در این مراسم همچنین از جلد اول کتاب «مجموعه مقالات چهارمین سمینار مسائل مطبوعات ایران»، بعد از وقفه‌ای هفت ساله، رونمایی شد. نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها پس از گذشت 7 روز از برگزاری فردا با حضور جمعی از مسئولان به کار خود پایان خواهد داد.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 255513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =