کتاب «دانستنی‌های پزشکی خانواده درباره‌ کودکان 0 تا 7 سال» زیر نظر گروهی از مولفان به مدیریت «بهنام ثبوتی» منتشر شد.

مهر گزارش داد: این کتاب زیر نظر گروهی متشکل از 24 استاد دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی، تالیف و از سوی انتشارات تیمورزاده - نشر طبیب منتشر شده است. هدف از تدوین کتاب «دانستنی‌های پزشکی خانواده درباره کودکان 0 تا 7 سال» افزایش سطح دانش و آگاهی والدین در ارتباط با موضوعات کاربردی و مشکلات شایع کودکان در این گروه سنی عنوان شده است.
این کتاب دارای 24 فصل با موضوعات زیر است: «رشد و نمو»، «ژنتیک»، «تغذیه»، «اورژانس‌های طب کودکان»، «بیماری‌های نوزادان»، «بیماری‌های ایمونولوژی، آلرژی و روماتولوژی کودکان»، «بیماری‌های روانپزشکی کودکان»، «بیماری‌های عفونی کودکان، واکسیناسیون»، «بیماری‌های گوارش کودکان»، «بیماری‌های ریه کودکان»، «بیماری‌های قلب و عروق کودکان» و «بیماری‌های خون و سرطان کودکان».
«بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری کودکان»، «بیماری‌های غدد و متابولیسم کودکان»، «بیماری‌های مغز و اعصاب کودکان»، «بیماری‌های جراحی کودکان»، «بیماری‌های جراحی مغز و اعصاب کودکان»، «بیماری‌های دندانپزشکی کودکان»، «بیماری‌های چشم کودکان»، «بیماری‌های گوش، حلق و بینی کودکان»، «بیماری‌های پوست کودکان»، «طب ورزشی کودکان»، «طب فیزیکی و توانبخشی کودکان» و «طب سنتی کودکان» از دیگر سرفصل‌های این کتاب است.

کتاب 328 صفحه‌ای «دانستنی‌های پزشکی خانواده درباره کودکان 0 تا 7 سال» در شمارگان 3000 نسخه و با بهای 17 هزار و 500 تومان راهی بازار نشر شده است.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 256944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =