اگر شما هم تعداد زیادی اپلیکیشن روی گوشی تحت آندروید خود نصب کرده اید و الان نمی دانید کدامشان را نگه دارید و یا پاک کنید این اپلیکیشن می تواند به شما کمک کند .

آیا شما هم همیشه دنبال اپلیکیشنی هستید که دقیقا همان کاری را بکند که از یک سرویس خاص انتظار دارید؟ شاید هم تا حالا اپلیکیشن های زیادی را به همین منظور روی گوشی خود نصب کرده اید و حالا مانده اید که چگونه از شر این هم برنامه بی فایده خلاص شوید؟
برای چنین مواقعی تنها اپلیکیشن اضافی که به کار شما می آید و باید آن را دانلود کنید،  Useless Apps Remover است . ابتدا باید این اپلیکیشن را دانلود کرده و سپس یک کپی از آن را روی دستگاه اندورییدی خود نصب کنید. پس از این مرحله لیستی از تمامی اپلیکیشن هایی که روی گوشی تان نصب است را مشاهده خواهید کرد. اگر می خواهید فقط اپلیکیشن هایی را ببینید که اصلا از آنها استفاده نشده باید روی فلش کوچک خاکستری رنگی که در گوشه بالای سمت راست گوشی قرار دارد ضربه بزنید. با این کار یک منوی کشویی برایتان باز خواهد شد که در آن لیست می توانید اپلیکیشن های " هرگز استفاده نشده " را انتخاب کنید.
اما برای اینکه از Useless Apps Remover بهترین استفاده را ببرید ، پیشنهاد ما این است که برنامه را به مدت یک هفته در حالت اجرا روی گوشی خود رها کنید و پس از اتمام این مدت  دوباره به لیست اپلیکیشن ها سر بزنید. نتیجه بسیار متفاوت خواهد بود.
این اپلیکیشن را می توان برای حذف هر چه سریعتر برنامه های بی استفاده به کار برد .فقط کافیست روی گزینه Delete ضربه زده و تاییده ای که در پنجره بعدی باز می شود را مشاهده کنید! این راه خیلی راحت تر و دلنشین تر از application manager یا Google Play است . به نظر شما اینطور نیست؟
 
منبع: Cnet
56401
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
    13 1
    پس لینک دانلود کو؟
    • bomrang IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
      0 0
      تا نرم افزار را ندیده و اجرا نکنم نظر خواستی ندارم