«رازهای احمقانه، خودخواهی احمقانه، ریزبینی احمقانه، قدرت‌طلبی احمقانه، اولویت‌های احمقانه، خوشبختی احمقانه (توسل به هر چیزی برای ارضای نیاز بچه‌گانه خود) و...» برخی از این رفتارهای ده‌گانه است.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «10 کار نامعقولانه‌ای که همسران انجام می‌دهند تا رابطه‌شان را آشفته سازند» نوشته لورا شلازینگر با ترجمه بهاره گردافشاری در 312 صفحه با قیمت 8 هزار تومان از سوی انتشارات خجسته روانه بازار نشر شد.

 

در معرفی این کتاب می خوانیم: «سابق بر این نامزدی زمان ویژه‌ای بود برای اینکه افراد همدیگر را بشناسند. نامزدی فرصتی را در اختیار مردان و زنان قرار می‌داد تا رابطه‌ای دوستانه ایجاد کنند و به شناخت و تفاهم برسند. فرصتی بود برای بحث درباره باورها، مسائل اقتصادی، تربیت فرزندان و اینکه آیا خانواده‌های زن و مرد می‌توانند با هم کنار بیایند یا نه...با این همه امروزه بسیاری از زوج‌ها پس از آغاز زندگی مشترک به مشکلات عدیده‌ای برمی‌خورند.»

 

 

بنابراین گزارش مترجم با شرح مختصری از عنوان کتاب، ادامه می‌دهد: «10 کار احمقانه‌ای که زندگی زناشویی را خراب می‌کند عبارت است از، رازهای احمقانه، خودخواهی احمقانه، ریزبینی احمقانه، قدرت‌طلبی احمقانه، اولویت‌های احمقانه، خوشبختی احمقانه (توسل به هر چیزی برای ارضای نیاز بچه‌گانه خود)، بهانه‌های احمقانه، روابط احمقانه (چسبیدن به فامیل و دوستانی که آشکارا تاثیرات بد و مخربی بر خودتان و رابطه‌تان دارند)، ناهمگونی احمقانه و جدایی‌های احمقانه. امید است با راهبردهای دکتر شلازینگر همه کسانی که برای تشکیل زندگی مشترک اقدام کرده‌اند رابطه‌ای پایدار را شروع کنند.»
 

 

دکتر لورا شلازینگر نویسنده کتاب های «ده کار نامعقولانه که زنان با انجام آنها، زندگیشان را آشفته می سازند، ده کار نامعقولانه که مردان با انجام انها، زندگیشان را آشفته می سازند، ده کار نامعقولانه که همسران انجام می دهند تا رابطه شان را آشفته می سازند، ده کار نامعقولانه که پدرها و مادرها با انجام آنها، فرزندانشان را آشفته می سازند... در این کتاب ها به بررسی مشکلاتی که در خانواده ها به وجود می آید می پردازد. محتوای کتاب های یاد شده از پشتوانه علمی و تجربی فراوان برخوردار است و با شیوه های علمی و کاربردی به مخاطبانش می آموزد که به چه شیوه ای رفتار کنند تا یک زندگی آرام، شاد و بدون چالش داشته باشند.
ناشر معتقد است که نثر دکتر لورا شلازینگر ساده و روان است و کتاب هایش آنچنان تنظیم شده است که خواننده هنگام مطالعه آنها احساس می کند در یکی از کارگاه های آموزشی وی شرکت کرده است.

از همین ناشر کتاب «کارهای نامعقولانه ای که پدر و مادرها با انجام آن ها فرزندانشان را آشفته می سازند» نیز منتشر شده است.

 


ساکنان تهران برای تهیه کتاب های موجود این مجموعه و هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

 

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =