جشن پایان تولید مجموعه تلویزیونی «راستش را بگو» دوشنبه شب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک سیما، در مراسم پایان تولید سریال «راستش را بگو» مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما، محمدرضا آهنج کارگردان، فاطمه ثمرقندی تهیه‌کننده و حسن پورشیرازی، نیوشا ضیغمی، امیرحسین مدرس، امیر آقایی، دانیال عبادی، رویا تیموریان و محمد عمرانی بازیگران سریال حضور داشتند.
 


نیوشا ضیغمی

«راستش را بگو» شب‌ها از شبکه یک پخش می‌شود. داستان درباره چند دانشجو است که هنوز تعلقات دنیاییشان آنقدر نیست که دروغ و دروغگویی جزیی از زندگیشان شود، به همین دلیل تصمیم می‌گیرند به مردم بگویند راستش را بگویند، اما همین تصمیم ماجراهای تلخ و شیرین زیادی را به همراه می‌آورد و...
 

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • باز هم بدون نام IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
    4 6
    نمیشه بگی فیلم ضعیفیه. درسته در حد عالی و 20 نیست اما فیلم ضعیفیم نیست. منتهی بنظرم واسه بچه های هم سن و سال شخصیتهای جوون فیلم بدآموزی داره. شما فکر کنید: اگه الان جوونامون برن تو مترو همین کارارو کنن چی میشه؟ والی آخر...!!!
  • sattar IR ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    2 3
    با سلام به همه من با چگونگی ساخت کاری ندارم ولی ایکاش مثل آقای ایمنی (گاز) که در طیف وسیعی نمایش داده میشود صدا و سیما نیز بصورت خیلی گسترده برای فرهنگ سازی در اینجور موارد تلاش کند البته در لواد یک طرح تصویب شده از طرف دولت و مجلس با بودجه مشخص. تا کد میخواهیم اینگونه زندگی کنیم به خدا الان سطح فرهنگی مردم ایران (تهران) بسیار پایین است مثلا بوی زیر بغل فرد کناری در مترو یا هل دادن همدیگه یا آب دهان ریختن در خیابان ومعابر - رعایت نکردن حق دیگری در همه جا- فحاشی و دعوا های الکی مثلا سر بوق زدن یا نور بالا زدن راننده پشتی - آشغال ریختن از درون ماشین به خیابان و...هزاران مورد دیگر حالا به نظر شما ما متمدن و بافرهنگ هستیم؟ ولی به نظر این حقیر با این فرم سریالها و و انواع برنامه های آموزشی تا در
  • نعیمه IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    6 5
    یه جاهایی میره سمت شعا ر و حرفهای قشنگ! ولی درکل کار متفاوت و جالبیه.
  • گل دختر IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
    3 3
    صبر کردم تا پایان فیلمو ببینم نظر بدم.موضوعی عالی و متفاوت داشت.با چنین فیلمنامه های قوی میتونیم از سینمای عشقی یا مسخره بازی _که تحت تاثیر سینمای هند است_ فاصله بگیریم،البته به شرطی که برای جذاب شدن داستان دو تا خواهر و برادر جدا ازهم افتاده را استاد و شاگرد نکنیم!