رئیس مجلس با بیان اینکه نمایندگان برای همراهی با مردم فلسطین در جنگ با صهیونیست‌ها آمادگی دارند، خاطرنشان ساخت: با افتخار اعلام می کنیم که از ملت فلسطین و حماس حمایت کردیم.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که در حاشیه راهپیمایی نمایندگان مجلس سخن می‌گفت، با بیان اینکه راهپیمایی نمایندگان مجلس در حمایت از ملت فلسطین معنا دار است، گفت: راهپیمایی نمایندگان مجلس در حمایت از مردم مظلوم و شجاع فلسطین برگزار شده است.
وی افزود: درباره حمله رژیم صهیوینستی به غزه مباحث مختلفی مطرح است، اما آنچه در بین همه این مباحث مشترک است اشتباه محاسباتی رژیم صهیونیستی است.
اهم سخنان رییس مجلس را در ادامه به نقل از فارس بخوانید؛
*رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد که برای خروج از پوسته انزوا می‌تواند به حماس ضربه بزند.مردم فلسطین با الگوی عاشورایی امام حسین (ع) در مقابل صهیونیست‌ها ایستادند و البته از ملت ایران نیز پند گرفته‌اند.
* سلاح مجاهدت همراه با موشک‌های فلسطین پاسخ محکم مردم غزه به صهیونیست‌ها بود، رژیم صهیونیستی با پاسخ قوی مردم فلسطین، بیش از گذشته در شرایط سقوط قرار گرفته است و رژیم صهیونیستی در این ماجرا خسران جدی خواهد دید.
*ما با افتخار اعلام می‌کنیم که از ملت فلسطین و حماس حمایت کردیم و با افتخار اعلام می‌کنیم که در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم فلسطین خواهیم بود.
* افتخار می‌کنیم که کمک ما به مردم فلسطین جنبه مادی و نظامی داشته است و این کشورهای عربی که می‌نشینند و نشست برگزار می‌کنند باید بدانند که ملت فلسطین نیازی به سخنرانی و نشست ندارد.
* برخی‌ها در این ماجراها گفته‌اند که ما برده نیستیم اما حرف ما این است که کشورهای عربی برای کمک به ملت فلسطین باید کمک نظامی کنند.
* نمایندگان مجلس به عنوان نمایندگان ملت اعلام می‌کنند که آماده اعزام به غزه و جنگ با صهیونیست‌ها در کنار ملت فلسطین هستند، از مسئول سفارت مصر در ایران که همراه با نمایندگان مجلس در راهپیمایی ضد صهیونیستی شرکت کرده می خواهم زمینه اعزام نمایندگان مجلس به غزه را فراهم کند.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرويز ملكي IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
    9 2
    با اين حرف عليه اسرائيل اعلان جنگ مي كنيد.
    • بدون نام A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
      2 2
      آمریکا که این همه اسرائیل را تجهیز می کند، یعنی به ما اعلان جنگ داده است؟! چنین نیست، این روالی طبیعیست
  • مهدی IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
    2 4
    گرچه ذاتا با هر جنگی مخالفم ولی باید اعتراف کنم که از نتیجه این جنگ بسیار خشنودم.چون پوشالی بودن قدرت اسراییل بر همگان عیان گردید.حالا ما به عنوان پشتیبان پیروز این میدان میتوانیم نقش مؤثر در مناسبات منطقه داشته باشیم به شرطی که سیاستمدارانمان هوشمندانه عمل کنند.