با برنامه موسوم به stardock start8 می توانید منوی مفقود شده start را که در نسخه های قبلی ویندوز بوده و در ویندوز 8 نیست را بازگردانید.

همانطوری که می دانید مایکروسافت در سیاسات جدید خود در نسخه 8 ویندوز منوی استارت را حذف کرد و بدلیل انس داشتن کاربران با این منو، بسیاری از دست مایکروسافت عصبانی شدند. به همین خاطر این برنامه می تواند آب از جوی رفته را باز گرداند و شما را به شکل و شمایل ویندوز قبلی بازگرداند.
با این برنامه می توانید صفحه دسکتاپ خود را شبیه 7 کنید و قابلیت سرچ و جستجو روی ویندوز 8 را بدین ترتیب داشته باشید. همچنین با یک کلیک می توانید روی منوهایی مانند شات دان، devices ، موسیقی و فیلم و اسناد (documents) دسترسی سریعتر داشته باشید.
همچنین مستقیم درون ویندوز 8 بوت شده و دستکتاپ و اپ ها را خواهید داشت.
برنامه 5 مگابایت حجم داته و می توانید از اینجا، اینجا، اینجا دانلود کنید.
 

56501

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 259309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام FR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    3 0
    عالی بود تست کردم جواب داد. ممنون از نرم افزارهای خوبی که معرفی می کنید.
  • وحید GB ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    2 0
    دوستان عزیز یک راه بهتر برای دسترسی به Desktop با استفاده از shortcut زیر می باشد Windows Logo C دگمه ویندوز و C را روی کیبورد با هم بزنید !
    • بدون نام IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
      4 0
      گزينه ويندوز را با D بايد گرفت نه با c
    • وحید GB ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
      4 0
      دقیقا حق با شماست ، مرسی از یاداوریتان منظورم Start بود اشباه نوشتم Desktop ! Windows Logo C برای یاز کردن Start در ویندوز 8
  • am IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    5 3
    چرا دوست دارین حتما ویندوز منو استارت داشته باشه؟ قبل از ویندوز 8 اصلا از منو استارت استفاده می کردید؟به خدا من استفاده نمی کردم.. مترو هم منو استارته ولی پیشرفته تر و جذاب تر به خدا حیفه به وین 8 منو استارت اضافه کنین.
    • 1 IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
      3 0
      یکی از چیزایی که توی روانشناسی و علوم انسانی و رفتاری و بحث مدیریت در بالاترین سطح هستش اینه که به ما آموزش دادن که چطوری با مقاومت در برابر تغییر مقابله کنیم و اینکه آدم ها معمولا به دنبال سیستم های جا افتاده قبلی هستن و با تغییرات مخالفت میکنن یه مسئله طبیعیه ولی کار درستی نیست که آدما واسه پیشرفت و داشتن ذهن پویا باید سعی کنن که با تغییرات نچنگن و اتفاقا خودشونو وفق بدن حالا من خودم دانشجوی دکترا هستم و حدود 3000 صفحه کتاب در مورد این مسئله (مدیریت تحول و . . ) خوندم و الان به راحتی با ویندوز 8 راحت شدم و دارم ازش لذت میبرم. و در حال حاضر هیچ نیازی به منوی استارت نمیبینم.
    • 2 IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
      2 0
      شاید بعضی دوستان واسه خاموش کردن و رستارت کردن راحت تر این کار رو کردن ولی به راحتی میشه با ساختن شرتکات رستارت اونا رو روی منوی تاسکبار داشته باشن و همچنین واسه خیلی کارا میشه از خود مترو استفاده کرد و واسه دسکتاپ هم که با یک کلیک روی مترو میتونید با دسکتاپ مطابق روال قبل و مثل ویندوز 7 استفاده کنید. ویندوز 8 خیلی از مشکلات ویندوز 7 رو برطرف کرده و سرعت بالایی داره که من به شخصه خیلی ازش راضی هستم و به نظر من اگر سعی کنید ذهن پویایی داشته باشید و سراغ تجارب قبلی نرید بهتره. مثلا اون موقع که ورد 2007 اومد خیلی از آدما رو میدیدم که دست از ورد 2003 برنمیداشتن و انگار با تغییر و به روز شدن مشکل داشتن ولی این یه رفتار خوبی نیست و باید اصلاح بشه
    • 3 IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
      0 0
      از کلید استارت یا ویندوز) X هم برای مواردی چون تاسک منیجر - دسکتاپ - ران - برنامه ها - سرچ و . . . میتونید استفاده کنید