+ A - یکشنبه 12 آذر 1391 - 23:30:00 چاپ
امتیاز به مطلب 11 نفر

تصادف 405 و سمند 6 کشته بر جا گذاشت

جامعه > حوادث - واحد مرکزی خبر نوشت:

سانحه رانندگی در محور پیرانشهر – نقده 6 کشته بر جا گذاشت.
سرهنگ بندریان فرمانده انتظامی پیرانشهر گفت: بر اثر برخورد سواری پژو 405 و سمند 5 سرنشین پژو و یک سرنشین سمند جان خود را از دست دادند.
وی انحراف به چپ سمند و تخطی از سرعت مجاز را علت این سانحه بیان کرد.
47282

نظرات 10
  • مسعود دوشنبه 13 آذر 1391 - 01:50:58
    17 0 پاسخ به این نظر
    حالا اگر پراید بود تقصیر ماشین مینداختید!!! قبول کنیم که رانندگی ایرانی افتضاحه محضه!
  • saba دوشنبه 13 آذر 1391 - 13:45:44
    11 1 پاسخ به این نظر
    خوب همیشه بی گناه ها کشته میشن سمند تخلف کرده بیشتر کشته ها از پژو هستند.
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:38:01
      1 0
      نه داداش این نشون میده که سمند خودروی ملی بسیار قدرتمند و مستحکمه
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 02:36:26
    10 0 پاسخ به این نظر
    تصادف 46 ماشين و1 كشته در چين تصادف150ماشين در امريكا و1كشته!!:-)))))
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 01:49:29
    9 0 پاسخ به این نظر
    و این داستان تا ابد ادامه دارد ...
  • م دوشنبه 13 آذر 1391 - 01:24:52
    4 1 پاسخ به این نظر
    خدا مورد رحمت قرارشان دهد
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 02:51:41
    3 1 پاسخ به این نظر
    این مسیر 45 کیلومتری بین پیرانشهر تا نقده جادی است که در قبل از انقلاب ساخته شده و عرض ان هم متاسفانه همچون بیشتر جاده هی این مملکت عریض نیست امروزه بعد از گذشت سه ده و چندین برابر شدن جمعیت و وجود مرز رسمی تمرچین که هر روزه صدها کامیون ایرانی و عراقی از آن تردد میکنند و غیر استاندارد بودن جاده هر ئروز شاهد چنین تصادف های هستیم .اما دریغ از گوش شنوایی واقعا این مسیر به اندازه تعدادمترهایش چاله چوله دارد.
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 03:00:52
    3 1 پاسخ به این نظر
    بنظرتون چرا ماکسیما، سانتافه، آزارا، پورش، هیوندا، تویوتا، بنز،عرض به حضورتون آئودی، لکسوس، و.... تو کشور ما تصادف نمی کنند؟؟؟ لطفا مسئولان سازنده ماشین های ذکر شده پیگیری کنند. الکی هم دم از کیفیت و حقوق مشتری نزنند.....!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 03:00:52
    3 1 پاسخ به این نظر
    بنظرتون چرا ماکسیما، سانتافه، آزارا، پورش، هیوندا، تویوتا، بنز،عرض به حضورتون آئودی، لکسوس، و.... تو کشور ما تصادف نمی کنند؟؟؟ لطفا مسئولان سازنده ماشین های ذکر شده پیگیری کنند. الکی هم دم از کیفیت و حقوق مشتری نزنند.....!!!!!!!!!!!!!!
  • هادي دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:52:31
    0 2 پاسخ به این نظر
    تا كي بايد خودروي بي كيفيت ايراني سوار بشيم و بيخودي جونمون رو به خطر بندازيم مسئولان كاري انجام بدن
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.