+ A - دوشنبه 13 آذر 1391 - 17:22:00 چاپ
امتیاز به مطلب 39 نفر

بازنشستگان برای گرفتن یک ونیم میلیون تومان وام ثبت نام کنند

جامعه > شهری - سازمان صندوق تامین اجتماعی از سال قبل اعلام کرد که امسال به بازنشستگان وام ضروری تعلق می گیرد.

ثبت نام وام ضروری بازنشستگان که از 21 آبان ماه آغاز شده تا پایان روز سه شنبه 21 آذر ماه سال جاری ادامه دارد.
به گزارش خبرآنلاین، بازنشستگان کشوری می توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی WWW.CSPF.IR اطلاعات خود را در این سامانه تکمیل کنند .
میزان وام ضروری یک میلیون و 500 هزار تومان است و کارمزدآن 4 درصد خواهد بود. میزان حقوق بازنشستگی ، سالهای بازنشستگی وسن متقاضی از جمله امتیازهایی است که برای بازنشستگان متقاضی وام در نظر گرفته می شود.
امسال با حمایت دولت 75 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام ضروری به بازنشستگان اختصاص یافته است که پیش بینی می شود با توجه به تعداد متقاضیان وهمچنین سهمیه هر استان ، پس از مهلت مقرر اسامی بازنشستگان منتخب از طریق قرعه کشی اعلام خواهد شد .
45232
 

کلید واژه ها: بازنشستگی - وام -
نظرات 42
  • علی دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:19:38
    75 2 پاسخ به این نظر
    یک ونیم میلیون !! وای خوش به حالتون با این مبلغ می خواهید چیکار بکنید؟
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:58:53
      13 1
      علی جان این وام رو به همه نمیدن و با قرعه کشی از بین ثبت نامی ها به بازنشستگان هر استان داده میشه
    • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:23:02
      24 1
      يه خونه بزرگ با دو تا ماشين ميخرم .. ممممم...شايدم 2 تا خونه كه يكيشو بدم اجاره
    • دبیر بازنشسته دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:01:39
      9 1
      علی عزیز ای کاش همون یک و نیم بود من پارسال که ثبت نام کردم برایم صفحه یک میلیونی باز شد که البته به نامم نشد .امسال هم که باز اقدام کردم باز همون یک میلیون پارسال در آمد نمیدونم این یک و نیم میلیون رو به کیا میدن...
    • طیب یکشنبه 24 آذر 1392 - 13:18:40
      0 0
      علی آقا من با یک و نیم میلیون میخام مراسم عروسی دخترم رو برگزار کنم و براش جهیزیه بگیرم غیر اونم 2تا دانشجو دارم خالا زیاده
  • محمد دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:52:17
    27 1 پاسخ به این نظر
    واقعا خجالت آوره! مردم رو گدا فرض کردن!
  • سیامک دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:48:45
    26 1 پاسخ به این نظر
    خدا وکیلی خجالت نمیکشن ؟! آخه 1.5 میلیون هم شد پول؟! پول یه گوشی موبایل الان ! یا وام ندید یا اگه میخواید وام بدید پولی بدید که بدرد مردم بخورن ! بازنشستگان فقیر نیستن که بخواید با این پول ها شخصیتشون رو پایین بیارید ! والا خجالت داره !!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 17:39:38
    19 2 پاسخ به این نظر
    سازمان صندوق تامین اجتماعی از سال قبل اعلام کرد که امسال به بازنشستگان وام ضروری تعلق می گیرد. عزیزم صندوق تامین اجتماعی نه سازمان بازنشستگی کشوری
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:49:27
    18 0 پاسخ به این نظر
    مبلغش خیلی زیاده!!! آخه بازنشستگان با این همه پول چیکار کنند؟!!! ولی باز هم جای شکرش باقیه
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 20:59:41
    17 1 پاسخ به این نظر
    بدبختی مارو نگاه کن! قرعه کشی داره!
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:58:35
    15 3 پاسخ به این نظر
    بابام قراره با پول این وام یه مهمونی بده آخجون
  • بازنشسته دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:41:00
    14 2 پاسخ به این نظر
    علي جان با اين پول خونه ميخريم ماشين ميخريم لوازم زندگي ميخريم مسافرت ميريم بقيه اش را پس انداز ميكنيم خدا خيرشان دهد
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:07:27
    14 2 پاسخ به این نظر
    یک و نیم میلیون وام اونم با دسر قرعه کشی و ضامن بدبخت بازنشسته
  • satan دوشنبه 13 آذر 1391 - 19:31:38
    11 0 پاسخ به این نظر
    واقعا شرمنده کردن سالها حق بيمه ميگيرند و خدمات پايين ارايه ميدند حال زحمت کشيدن وام ميدن اونم انقدر نميشه از درآمد واقعي سازمان تامين اجتمايي وصندوق بازنشستگيش سهم واقعي بدن؟
  • سورج دوشنبه 13 آذر 1391 - 21:30:06
    9 1 پاسخ به این نظر
    5/1میلیون اون هم وام -این یک نوع توهین است !
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 17:42:56
    8 0 پاسخ به این نظر
    چه فايده كه حتي به يك بيستم از ثبت نام كنندگان هم كمتر وام ميرسد.
  • بدون نام دوشنبه 18 دی 1391 - 00:48:47
    8 0 پاسخ به این نظر
    پس کجا ثبت نام کنیم؟که کجا قرعه کشی کنیم؟که کجا وام بگیریم؟
  • بدون نام دوشنبه 13 آذر 1391 - 18:46:55
    5 0 پاسخ به این نظر
    معلوم نيست براي اين چندر غاز پول چند ضامن و ... لازمه
    • همون دبیر بازنشسته سه شنبه 14 آذر 1391 - 01:34:52
      2 0
      نه دیگه این یکی رو منت گذاشتند و ضامن نمیخوان البته از پارسالیها نخواستند.
  • سایه دوشنبه 13 آذر 1391 - 23:21:46
    5 5 پاسخ به این نظر
    متاسفانه این مبلغ وام سنگین فقط مختص بازنشستگان کشوری هستش نه لشکری.... بازم خوش به حال اونها ... ما که هیچی
  • بدون نام سه شنبه 14 آذر 1391 - 18:57:51
    4 1 پاسخ به این نظر
    خبر ندارین پس که واسه یه میلیون 80 هزار تومن سود یا همون کارمزد میگیرن که اسم اصلیش ربا هست!!!
  • بدون نام یکشنبه 17 دی 1391 - 02:29:10
    4 1 پاسخ به این نظر
    سایتش باز نمیشه که ثبت نام کنیم تا چه برسه به قرعه کشی
  • بدون نام چهارشنبه 15 آذر 1391 - 03:21:22
    3 1 پاسخ به این نظر
    من می خوام این مبلغ و بذارم بانک سودشو بگیرم تا هم در امدی برام بشه هم یه پسندازی برای خودمو بچه هام
  • مینا پنجشنبه 16 آذر 1391 - 19:32:24
    3 5 پاسخ به این نظر
    کسی میتونه جواب منو بده که مستمری بگیر تامین اجتمای هم میتونه برای وام ثبت نام کنه؟ لطفا منو راهنمای کنید
    • بدون نام دوشنبه 20 آذر 1391 - 03:01:01
      1 0
      نه درسته نوشته سازمان صندوق تامین اجتماعی ولی اینا مثل همه کارهاشون فقط بزرک کردن را بلدن و با ذکر تامین اجتماعی وام (همین وام ناقابل) را میدن به کشوری ها.
  • علی سه شنبه 21 آبان 1392 - 00:59:46
    2 0 پاسخ به این نظر
    ضامن نگیرید وبدون سود باشه باتشکر
  • راحیل شنبه 2 آذر 1392 - 15:40:45
    2 0 پاسخ به این نظر
    واقعا خجالت داره چقدر شخصیت معلمارو خرد میکنن آخه یک ونیم چیه که قرعه کشیم داره مارو گدافرض کردن متاسفمممممممممممممممممممممممممممممممممممم
    • بی نام دوشنبه 2 دی 1392 - 00:59:30
      0 0
      سازمان بازنشستگی شامل تمامی سازمان ها میشه تنها معلما نیستند هیئت علمی دانشگاه ها (مثل من) پزشکها و... گدایی نیست برای بعضیا این دنیایی هست تو هم سعی کن بیشتر رو مسائل فکر کنی
  • سحر یکشنبه 3 آذر 1392 - 11:41:17
    2 0 پاسخ به این نظر
    از بازنشسته بدبخت تر همون بازنشسته است.سی سال جون کندیم با یه حقوق بخور و نمیر.توی این سن و سال هزار مریضی داریم و دو هزار خرج جور واجور.100 تومن هم بدن کمه
  • زهرا چهارشنبه 6 آذر 1392 - 18:35:26
    2 1 پاسخ به این نظر
    كي واريز مي كنند و كي قرعه كشي مي كنيد؟
  • بی نام پنجشنبه 30 آبان 1392 - 11:18:09
    1 0 پاسخ به این نظر
    اصلا خوب نیست انقد دردسر داره
  • عبدلله پنجشنبه 30 آبان 1392 - 21:11:13
    1 0 پاسخ به این نظر
    چطور پس اخبارمیگه 2میلیون!! مارومسخره کردن یا خودشونو!
  • پری یکشنبه 10 آذر 1392 - 11:55:15
    1 0 پاسخ به این نظر
    من ک بابا و مامانم معلمبازنشستن لابد بمن میرسه دیگه
    • مسیح سه شنبه 6 اسفند 1392 - 00:26:11
      0 0
      مثلا میخوای با 1میلیون نیم چکار کنی.))
  • ولی اله یکشنبه 24 آذر 1392 - 20:00:11
    1 0 پاسخ به این نظر
    من هشت ساله که بازنشست شدم از بس ثبت نام کردم دیگه خجالت میکشم که ثبت نام کنم چونکه روش کارتان خیلی غلطه لطفا درست کنید
  • فاطمه پنجشنبه 28 آذر 1392 - 21:23:36
    1 0 پاسخ به این نظر
    در شرایطی که بعضیها حقوق ده میلیونی میگیرند فکر میکنید یک ونیم میلیون پولللللللللللللللللللللللل
  • میر عابدین رحیم پور جمعه 1 آذر 1392 - 13:20:29
    0 2 پاسخ به این نظر
    سلام ببخشید یه جا نوشته بود چهار پنج میلیون هم برا بازنشستگان وام میدن !میشه روشن کنید به چه کسانی تعلق میگیره؟ لطفأبه ایمیلم بفرستید! متشکرم!
  • عبدالله جمعه 8 آذر 1392 - 18:48:47
    0 0 پاسخ به این نظر
    چجوری تو وام ثبت نام کنیم ها مال 1392
  • بی نام شنبه 9 آذر 1392 - 15:38:37
    0 0 پاسخ به این نظر
    +معصی بابا حا لا میشه پول ی قسط و داد
  • پارسا سه شنبه 12 آذر 1392 - 11:34:52
    0 0 پاسخ به این نظر
    من و این همه خوشبختی محاله محالهههههههه
  • عصمت جمعه 20 دی 1392 - 12:43:46
    0 0 پاسخ به این نظر
    وای اگر ببرم
  • بی نام یکشنبه 4 اسفند 1392 - 22:21:58
    0 0 پاسخ به این نظر
    ما(کارگران) ولی نعمت این آقایان هستیم .آنوقت باهزار مننت 1.5 میلیون تومان وام خرید آفتابه میدهند. ولی به مدیرانشان که از مفت خوری فربه شدن .هدیه های میلیاردی . خب دیگه اینهم یه نوع عدالتیه دیگه . کاخی را بنا ندیدم مگر آنکه حق مظلومی را ضایع کرده باشند . قابل توجه مسعولین تامین اشتباهی
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.