+ A - شنبه 18 آذر 1391 - 16:38:00 چاپ
امتیاز به مطلب 9 نفر

جزییات الکامپ هجدهم، یکشنبه 19 آذر 1391

فناوری اطلاعات > فناوری اطلاعات و ارتباطات - فردا یکشنبه هجدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک در نمایشگاه بین المللی تهران آغار بکار خواهد کرد.
به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت الکامپ 18  www.elecomp18.com  دکتر نهاوندیان رییس اتاق بازرگانی، الکامپ هجدهم را افتتاح می کند.  محمد رضا طلایی ، رییس مجمع تشکل های فناوری اطلاعات و ارتباطات در این خصوص گفت : با توجه به نامگذاری امسال به نام "تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی " اتاق ایران تلاش مضاعفی را در راستای حمایت از تشکل های عضوخود داشته است .
گفتنی است الکامپ مجازی از روز پانزدهم آذرماه به آدرس www.elecomponline.com  کار خود آغاز کرده است تا شرکتها و بازدید کنندگان را در فضای مجازی بیشتر بهم نزدیک کند.
 
بازدید کنندگان با ثبت نام اینترنتی می توانند از برخی مزایا بهره مند گردند.
5656
مطالب مرتبط
نظرات 11
  • بدون نام شنبه 18 آذر 1391 - 17:46:31
    11 0 پاسخ به این نظر
    .......طراح ، برگزار کننده و شرکت کننده در این نمایشگاه !! بابا فکر ترافیک رو نمی کنید؟!!
    • بدون نام یکشنبه 19 آذر 1391 - 06:36:54
      6 4
      خبری نیست . فکر نکنم کسی زیاد بیاد . آخه تو بازار همه چیزی هست . ما هم تولیدکننده فناوری نیستیم که بگیم حالا ی چیز عجیب قریبی قراره نمایش بدن . درسته ؟ شرکتهای معتبر هم شناخته شده هستن و اکثرآ حضور ندارن . ببخشید ولی حقیقت همینه .
    • طالقانی سه شنبه 21 آذر 1391 - 02:58:17
      1 0
      بازم خدارو شکر ماشین داری تا بگی فکر ترافیک که به مسئولان الکامپ هیچ ربطی نذاره، بگی من که از پیاده روی زیاذ بخاطر بذ مسیر بودن نمایشگاه کمر درد گرفتم
  • بدون نام یکشنبه 19 آذر 1391 - 00:47:25
    9 0 پاسخ به این نظر
    درج ساعت شروع و پایان روزهای نمایشگاه شامل جزییات برگزاری نمایشگاه میشه یا نمیشه؟
    • مسوول خبر یکشنبه 19 آذر 1391 - 03:33:51
      8 0
      9 صبح الی 16 بعد از ظهر.
  • ماریو یکشنبه 19 آذر 1391 - 06:46:19
    10 2 پاسخ به این نظر
    حالا می بینی 500 تا شرکت اومده یا اس ام اس پنل میفروشن یا کول دیسک یا سی دی کینگ و گردو و از این دست مزخرفات . ( ببخشید البته ) . آخه ما کل آی تی مون وارداتیه . مثل خیلی از کشورها . وارد کننده های اصلی هم شناخته شده هستن و بابت این نمایشگاه ها هزینه نمی کنن ، تازه اون هم از نوع ارزی - یورویی . درسته ؟ آقا جان خوب یا بد 99.9% فناوری اطلاعات دنیا دست آمریکاست و ساخت آمریکاست . حتی تایوانی ها و چینی ها هم یا از روی دست آمریکایی ها میسازن با کیفیت کمتر و یا باز شرکتهاشون آمریکایی هست . این وسط فقط ژاپنی ها به آمریکایی ها میرسن و بقیه علاف تشریف دارن . 99% شرکتها کسایی هستن که شناخته شده نیستن و مشتری درست حسابی ندارن و مجبورن بیان برای این نمایشگاه ها .
  • بدون نام یکشنبه 19 آذر 1391 - 11:07:54
    3 0 پاسخ به این نظر
    خیلی ممنون که صبح ها (خروس خون ) هم باید دو ساعت تو ترافیک باشیم .
  • بدون نام یکشنبه 19 آذر 1391 - 17:08:22
    5 1 پاسخ به این نظر
    واقعا مطمئنی ژاپنی ها به امریکایی ها میرسن؟
  • بدون نام یکشنبه 19 آذر 1391 - 17:15:39
    7 0 پاسخ به این نظر
    لوگوي نمايشگاه بسيار بد طراحي شده است
  • محسن سه شنبه 21 آذر 1391 - 22:43:03
    1 0 پاسخ به این نظر
    آقا من که رفتم ..راستش اضلا جالب نبود...همچین تکنولوژی خاصی نیاورده بودن که بخوای بگیم چیز خاصی بود. اکثرا واسه ثبتنام رایتل اومده بودن یا واسه خرید مودم و ... از اونجایی هم که اصلا فروش ممنوع بود چیزی دستگشرمون نشد این همه رفتن و توی ترافیک موندن !
  • بدون نام چهارشنبه 22 آذر 1391 - 05:34:42
    0 0 پاسخ به این نظر
    با سلام و ادب به اطلاع می رساند اپراتور تلفن همراه با نام رایتل در تبلیغات سایت خود اعلام نموده است که با ثبت نام سیم کارت در سایت رایتل در ایام نمایشگاه الکامپ اقدام به ارائه سیم کارت رایگان هدیه می نماید ولی در روز دوم نمایشگاه بنده در ساعت 17 خواستم سیم کارت از سایت ثبت نام نمایم که ثبت نام سیم کارت هدیه بسته بود ضمن تماس با اپراتور گفتند که ظرفیت تمام شده و ثبت نام ندارد . آیا این مصداق عوام فریبی نیست که در غرفه خود رایتل در نمایشگاه و حتی سایت اعلام می نمایند و نموده بودند که در ایم برگزاری نمایشگاه سیم کارت هدیه می دهند ولی پس ار 24 ساعت می گویند ظرفیت تکمیل است ؟ چندین ایمیل به رایتل ارسال نمودم ولی پاسخگو نیستند ! چه کسی نظارت بر این عوام فریبی در ابتدای کار این اپراتور دارد ؟ خواه
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
آخرین مطالب
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.